Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
05-10-2016, 11:48 AM
Mõistusevastane põder ja närvihaige pidurdus, aga mis sa ikka suure ehmatusega teed. 25 tonni prusse vajus nii tugevalt vastu otsaseina, et külje pealt vaadates polnud haagis enam ristküliku kujuline, vaid rööpkülik.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Sel ajal kui mina autokoolis käisin, oli nõue, et koorem tuleb kinnitada nii, et pidurdamise suunas köied kannatavad 2x koorma kaal, muudes suundades 1x. Kokkupõrke korral see muidugi ei päästa, konkreetse pidurduse puhul oleks abiks olnud küll.
Tänapäeval nihkumise takistamist enam ei näe miskipärast. Koormakujundusinseneri olematud teadmised füüsikast ja geomeetriast juurde ja saamegi voilaa! tulemuse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Tead, v6sa, me võime siin üritada inimestele aru pähe panna aga kardetavasti jääb see kõik hüüdjaks hääleks kõrbes. Kusjuures tuubi vaadates tundub, et ameeriklased sõidavad üldse ilma rihmadeta. Tuleb palgikoorem, juht ei tule kabiinist väljagi kui tõstuk auto kahe ampsuga tühjaks teeb, täielik konveier.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(05-10-2016, 14:16 PM)v6sa Kirjutas: Kas tõesti ametikoolitusel praegu enam ei räägita koorma kinnitamisest midagi?
Räägitakse, aga iseasi on, kas sellest ka midagi meelde jääb. Pea asi et paber taskus ja kogu lugu.
Rääkides lauakoorma kinnitusest siis ainult rihmamajandusest ja korralikest aluspuudest ei piisa. Peavad olema ka libisemisvastased matid aluspuude all. Matid on tegelikult nõutud iga kaubaga mitte ainult pinnukoormaga.
Kui 24 tonni lauda on koormas ja puuduvad alusmatid siis Deutsche Polizei näiteks loeb oma piiblist välja, et paigaldatud peab olema 32 rihma. Kõige suurem rõhk pannaksegi koorma ettepoole nihkumise takistamiseks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Aluspuudest rääkides, teadupärast vähegi moodsamates puidutööstuses pole aluspuude panek, ega pakkide lintimine enam tõstukijuhi rida (va. kuivatisse minevad pakid või siis kõige alumised puud), aluspuud linditakse paki külge juba liini peal.
Nagu lipidki on aluspuud pidevas ringluses, lähevad pakkidega minema, tulevad muu materjaliga tagasi või saadetakse suurema kogusena. Lõpuks kõik segamini nagu pudru ja kapsad. Sain ise mõned nädalad asendada pakkimises töötavat inimest ja nägin neid alupuid rohkem kui küll. Kõigepealt on nad erineva pikkusega, siis säti neid paki peal üks ühte äärde, teine teise jne., siis on erinev ristlõige, nt. 40x100 või 40x75, millel ilusti lindi jaoks soon sisse freesitud, lint püsib paigal ja tõstukiga toimetades katki ei lähe, samas jälle 75x75 või 100x100 materjalist aluspuud, soont lindi jaoks polnud ollagi, ehk mis ma öelda tahtsin, et pidevalt nokk kinni, saba lahti olukord. Lippidega suhteliselt sama lugu.
Võib olla lõpptööstustes pilt natuke leebem ja ilusam, aga kui materjal liigub ühest puidutööstusest teise, siis umbes selline see pilt on.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Ise tegin enda veokajuhi algusajal treilerivedu - st. et iganädalaselt ülegabariidilised veosed nagu näiteks metsamasinad ja ekskavaatorid. Kinnituseks oli kaasas 1 kett koos pingutiga. tollel ajal ei pööranud sellele tähelepanu ja ka teadmatus ja äsjane töölesaamine ilma kogemusteta tegi sellise lükke, et väga nagu vastu ei vaielnud millelegi. Poolteist aastat hiljem kui olin juba ära tulnud muudel sõiduki tehnilistel põhjustel ja tööriistamarketis kette ja pinguteid uurisin sai selgeks, et ~25 tonniseid masinaid hoidis kinni kett mille max. oli 8 tonni.......
Aga koolitustest on jäänud mulle koorma kinnitusel meelde see, et alati tuleb koorem paigutada vastu esiseina või võimalikult selle lähedale ja kõiksugused tekkivad pilud täita. Lisaks kummimatid vastavalt vajadusele...
Ja seda öeldi kah, et koorma paigutuse ja kinnituse eest vastutab juht. Kui juht ei saa suunata koorma paigutust, siis tuleb saatelehele kirjutada, et ei võimaldatud(või ei lubatud) laadimise ajal kaupa korrektselt paigutada ja kinnitada vms.
Meelde tuli veel üks seik Türi praeguses Olerexi tanklas peale mingisugust driftiüritust, kus siis mees vedas konnaga oma võistlussõidukit. Oli muuga kuidas oli, aga sõiduk oli kinnitatud ainult ühes suunas, nii et kui ta kohalt võttis oli korras, aga millegipärast tegi kohe järsu pidurduse mille peale pidi tagumine sõiduk selga tulema, aga vajus oma koha peale tagasi. Kutt hüppas autost välja, vaatas et sõiduk pole liikunud ja hüppas rooli ja kadus. Ise jõudsin selle peale ainult autost välja, minna ümber masina ja teha paar sammu sinnapoole et talle öelda, aga... taga ei hakanud ajama
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 5,849
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Eks seda laadungi mittekinnitamist võib võtta kui veidi ebatavalist geenivaramu puhastamist. Kui ikka oidu pole, et koormat kinni panna, siis ei saa ka pahaks panna, et füüsika ja mõned raskemad esemed inimkonnast järjekordse haru eemaldavad.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
02-11-2016, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2016, 09:14 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Seoses väljakutseid pakkuvate liiklusoludega tuletan igaks juhuks meelde pikivahe vajalikkust. Täna hommikul olin hädas n.n. tagumikuentusiastiga, kes ei tahtnud pikivahet hoida ega läinud ka mööda kuigi oli kaks suurepärast võimalust. Muudkui rippus tagastange küljes nagu pervert. Kuna pidin poolteise kilomeetri pärast niikuinii trassilt maha keerama, siis kannatasin ära. Mis pagan sellistel küll kaalika sees toimub?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA