21-09-2016, 21:53 PM
52 on kahte tüüpi neid kaste. Vanad jalaga lülitatavad on kaheastmelised aga uued käegalülitatavad on kolmeastmelised.
Aquila captas non muscas.
(07-10-2016, 20:14 PM)meli666 Kirjutas: Russimehed, andke nõu.
Nimelt juba ammu plaanis vahetada 82-e väike kabiin akvaariumi vastu. Lõpuks peab lihtsalt kätte võtma ja ära tegema.
Aga on kolm valikut.
1) Originaal akvaarium kasutatult soetada. Korraliku leidmine samas raske. Olen käinud siin mõnda vaatamas ja olukord on olnud neil selline kolhoosiaegne. Uksed kõverad, akukast ja jalgealune mäda, samuti igal pool leiab mõrasid. Hinnad sinna 1500.- kanti. See panebki mõtlema, et äkki kavalam otsustada järgmise variandi kasuks, mis mõned sajad uuest peast odavamgi.
2) Poola kabiin. Pole ise kokku puutunud, aga saunanaiste jutu järgi ta ikka õige asi ei ole. Pidada vett sisse sadama. Samas uus oleks ikka uus ja poleks vähemalt mõnda aega rooste muresid.
3) Jumzi akvaarium. Ilmselt kõige odavamalt kätte tulev asi. Korralikke isendeid ikka leiab. Negatiivseks see, et peaks hakkama sobitama. Samas keevitus jms selle teostamiseks olemas.
Üks variant oleks veel, uus originaal akvaarium Bel-Est-ist. Paraku hind pole söödav, 3800.- ja sedagi veel ilma armatuurita.
Jagage nüüd soovitusi.
Kui kellegi pakkuda korralikku originaal akvaariumi, siis võib samuti ühendust võtta 58334750.
(07-10-2016, 21:32 PM)meli666 Kirjutas: Pole küll sõrestiku hinda eraldi uurinud. Aga usun, et mõnesaja eest seda ikka kätte ei saa ilmselt. Alla 1000.- ei liigu nagu ühtegi kasutatud originaal akvaariumi, pool aastat juba silmanud pakkumisi. Seetõttu poola kabiini hinnaklassiga ikka hakkama ei saa kokkuvõtteks. Ja ainult sõrestiku soetamine oleks kindel peavalu. Proovi otsida kõik vajaminevad hoovakesed, armatuur ja miljon muud asja. Lisaks teeb see kokku ilusa summa.
Saan aru, et see umbes sama teema, et pooleveolisest autost nelikveolise ehitamine. Lihtsam muidugi maha müüa ja korraga õige asi osta.
Aga praegune isend oma käe järgi kokku ehitatud korralikest osadest. Näiteks peal alla 100 töötunni tehase mootor, kõik sõlmed remonditud otsitud omaaegsete nõuka originaalosadega.
Ja mitte ei taha sest loobuda ja asemele soetada teadmata olukorras masinat.
Selge ka muidugi see, et ega akvaarium nüüd russist mingit imelooma ei tee, võrreldes väikse putkaga. Siiski on ta vähemalt minu jaoks oluliselt etem ja nõus ka selleks investeerima.
(08-10-2016, 09:13 AM)KopliKrahv Kirjutas: Mu Poola kabiin küll sisse ei saja, survekaga pestes mõned tihendi vahed lasevad nire läbi. Läbi ei puhu ja peale paigaldatud opeli salongi soojendusega läheb talvel saunaks seest. Selle raha eest on täiesti mõistlik tükk.
(07-10-2016, 20:29 PM)unimüts Kirjutas:(07-10-2016, 20:14 PM)meli666 Kirjutas: Russimehed, andke nõu.
Nimelt juba ammu plaanis vahetada 82-e väike kabiin akvaariumi vastu. Lõpuks peab lihtsalt kätte võtma ja ära tegema.
Aga on kolm valikut.
1) Originaal akvaarium kasutatult soetada. Korraliku leidmine samas raske. Olen käinud siin mõnda vaatamas ja olukord on olnud neil selline kolhoosiaegne. Uksed kõverad, akukast ja jalgealune mäda, samuti igal pool leiab mõrasid. Hinnad sinna 1500.- kanti. See panebki mõtlema, et äkki kavalam otsustada järgmise variandi kasuks, mis mõned sajad uuest peast odavamgi.
2) Poola kabiin. Pole ise kokku puutunud, aga saunanaiste jutu järgi ta ikka õige asi ei ole. Pidada vett sisse sadama. Samas uus oleks ikka uus ja poleks vähemalt mõnda aega rooste muresid.
3) Jumzi akvaarium. Ilmselt kõige odavamalt kätte tulev asi. Korralikke isendeid ikka leiab. Negatiivseks see, et peaks hakkama sobitama. Samas keevitus jms selle teostamiseks olemas.
Üks variant oleks veel, uus originaal akvaarium Bel-Est-ist. Paraku hind pole söödav, 3800.- ja sedagi veel ilma armatuurita.
Jagage nüüd soovitusi.
Kui kellegi pakkuda korralikku originaal akvaariumi, siis võib samuti ühendust võtta 58334750.
Võtan su teema kokku lihtsalmalt näitlikult.
1) Võtta naiseks vana naine.
2) vanale naisele uued silikoon implantaadid panna.
3) mehel kellad maha võtta ja siis riiul nabast ülespoole panna.
Ükski variant ei ole reaalselt mõtekas.
Rusi akvaarium kabiine liigub ja sellest etemat pole. Ükski poola jurakas ei anna sama mõõtu välja. Jumzi jurakas on vaese mehe lits.
Reaalselt Eestis on päris mitu rusi maaletoojat. Soovitan nendega rääkida. Las toovad sulle rusi kabiini sõrestiku. Paned ise klaasid ette. Uksed aknad soetad ka eraldi Tulemus ka vanast kabiinist ja uuest kokku lappides tuleb sinna poola kabiini hinnaklassi. (armatuur, iste jne võid ju vanad jätta)
(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas: Mis Jumzi akvaariumil viga on? Minu arust küll väga normaalne kabiin, millegi poolest Russi akvaariumile alla küll ei jää.
(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas: Mis Jumzi akvaariumil viga on? Minu arust küll väga normaalne kabiin, millegi poolest Russi akvaariumile alla küll ei jää. Jama lihtsalt, et vaja omajagu ringi ehitada.
(10-10-2016, 22:06 PM)unimüts Kirjutas: Asi näeb lihtsalt porno kuubis välja.
...
Offtopic.
Uue rusi hind on väike võrreldes lääne masinatega.
...
(10-10-2016, 22:06 PM)unimüts Kirjutas:Kodanik on üsna depressiivses meeleolus. Jumzi kabiin näeb Russi peal välja ju sisuliselt samasugune, nagu Russi enda akvaarium. Ara aja jama Küll offtoopic, aga vaata minu T-40 teemat, mis sa tahad öelda, et see T-40 akvaariumiga näeb kehvem välja kui T-40 originaalis? Khmm...(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas: Mis Jumzi akvaariumil viga on? Minu arust küll väga normaalne kabiin, millegi poolest Russi akvaariumile alla küll ei jää. Jama lihtsalt, et vaja omajagu ringi ehitada.
Asi näeb lihtsalt porno kuubis välja. Praktilisuse poolest võid ju vanarauahunnikust kokkukorjates juppidest ka traktorilaadse masna kokku panna - kuid kas see ka viisakas välja näeb või ainult tonn liikuvat vanarauda on - see igaühe oma otsustada. Seetõttu ei pooldagi migite kompottide tegemist suurelt. Las igal ühel jääda oma liisude juurde. ( näeb see poola kabiin kui ka jumzi kabiin ju rusi küljes välja nagu detail teiselt planeedilt. Kui akvaariumi ei suuda soetada, siis ei tasu ka nutta teiste jurade üle.
(11-10-2016, 09:47 AM)2715 Kirjutas: Selle väljanägemise all vast mõeldi selle kabiini konstruktsiooni ja valmistamise kultuuri?
Olles neid lähemalt uurinud, siis Belarusi kabiin on ikkagi kokku keevitatud detailidest ja mingisuguse enamvähem toimiva keevitusega.
Jumzi oma aga koosneb plekijääkidest, mis ei sobi kuidagi omavahel kokku ja detailide ühendamiseks on kasutatud ristpistes s*ttumistehnikat.
Samuti kui Belarusi oma vastab mingisugustelegi ohutusnõuetele ja jääb traktori ümberminemisel sirgeks siis Jumzi oma on kohe kõver.
(11-10-2016, 10:34 AM)mlsluik Kirjutas: Ajasid nüüd vist russi ja jumzi akvaariumid segi omavahel. Jumzi akvaarium koosneb nelikanttorust, erinevalt russi akvaariumist plekiribasid pole kasutatud.... Üle katuse käinud kabiin säilitas oma kuju, isegi uksed käisid veel kinni....
(11-10-2016, 12:16 PM)v6sa Kirjutas: Russi akvaariumi karkass on esimene, mis täitis ROPS kriteeriumi. Jumpstüki oma ei täida - deformeerub traktori massi all liigselt. Koostekvaliteet sõltub mõlemal konkreetse isendi kokku keeranud vaanjast...
(11-10-2016, 13:54 PM)mlsluik Kirjutas:(11-10-2016, 12:16 PM)v6sa Kirjutas: Russi akvaariumi karkass on esimene, mis täitis ROPS kriteeriumi. Jumpstüki oma ei täida - deformeerub traktori massi all liigselt. Koostekvaliteet sõltub mõlemal konkreetse isendi kokku keeranud vaanjast...
Seda suudeti alles MTZ 820 kabiiniga, mitte MTZ 82 akvaariumiga?
(11-10-2016, 14:14 PM)mlsluik Kirjutas: Njaa aga siiski meil üldtuntud nö 82 akvaariumiga polnud seal suurt miskit ühist?