Belarus traktorid.

52 on kahte tüüpi neid kaste. Vanad jalaga lülitatavad on kaheastmelised aga uued käegalülitatavad on kolmeastmelised.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(07-10-2016, 20:14 PM)meli666 Kirjutas:  Russimehed, andke nõu.
Nimelt juba ammu plaanis vahetada 82-e väike kabiin akvaariumi vastu. Lõpuks peab lihtsalt kätte võtma ja ära tegema.
Aga on kolm valikut.
1) Originaal akvaarium kasutatult soetada. Korraliku leidmine samas raske. Olen käinud siin mõnda vaatamas ja olukord on olnud neil selline kolhoosiaegne. Uksed kõverad, akukast ja jalgealune mäda, samuti igal pool leiab mõrasid. Hinnad sinna 1500.- kanti. See panebki mõtlema, et äkki kavalam otsustada järgmise variandi kasuks, mis mõned sajad uuest peast odavamgi.
2) Poola kabiin. Pole ise kokku puutunud, aga saunanaiste jutu järgi ta ikka õige asi ei ole. Pidada vett sisse sadama. Samas uus oleks ikka uus ja poleks vähemalt mõnda aega rooste muresid.
3) Jumzi akvaarium. Ilmselt kõige odavamalt kätte tulev asi. Korralikke isendeid ikka leiab. Negatiivseks see, et peaks hakkama sobitama. Samas keevitus jms selle teostamiseks olemas.
Üks variant oleks veel, uus originaal akvaarium Bel-Est-ist. Paraku hind pole söödav, 3800.- ja sedagi veel ilma armatuurita.
Jagage nüüd soovitusi.
Kui kellegi pakkuda korralikku originaal akvaariumi, siis võib samuti ühendust võtta 58334750.



Võtan su teema kokku lihtsalmalt näitlikult.
1) Võtta naiseks vana naine.
2) vanale naisele uued silikoon implantaadid  panna.
3) mehel kellad maha võtta ja siis riiul nabast ülespoole panna.

Ükski variant ei ole reaalselt mõtekas.

Rusi akvaarium kabiine liigub ja sellest etemat pole. Ükski poola jurakas ei anna sama mõõtu välja. Jumzi jurakas on vaese mehe lits.

Reaalselt Eestis on päris mitu rusi maaletoojat. Soovitan nendega rääkida. Las toovad sulle rusi kabiini sõrestiku. Paned ise klaasid ette. Uksed aknad soetad ka eraldi Tulemus ka vanast kabiinist ja uuest kokku lappides tuleb sinna poola kabiini hinnaklassi. (armatuur, iste jne võid ju vanad jätta)

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(07-10-2016, 21:32 PM)meli666 Kirjutas:  Pole küll sõrestiku hinda eraldi uurinud. Aga usun, et mõnesaja eest seda ikka kätte ei saa ilmselt. Alla 1000.- ei liigu nagu ühtegi kasutatud originaal akvaariumi, pool aastat juba silmanud pakkumisi. Seetõttu poola kabiini hinnaklassiga ikka hakkama ei saa kokkuvõtteks. Ja ainult sõrestiku soetamine oleks kindel peavalu. Proovi otsida kõik vajaminevad hoovakesed, armatuur ja miljon muud asja. Lisaks teeb see kokku ilusa summa.
Saan aru, et see umbes sama teema, et pooleveolisest autost nelikveolise ehitamine. Lihtsam muidugi maha müüa ja korraga õige asi osta.
Aga praegune isend oma käe järgi kokku ehitatud korralikest osadest. Näiteks peal alla 100 töötunni tehase mootor, kõik sõlmed remonditud otsitud omaaegsete nõuka originaalosadega.
Ja mitte ei taha sest loobuda ja asemele soetada teadmata olukorras masinat.
Selge ka muidugi see, et ega akvaarium nüüd russist mingit imelooma ei tee, võrreldes väikse putkaga. Siiski on ta vähemalt minu jaoks oluliselt etem ja nõus ka selleks investeerima.

 Gramm üle tuhande oli sõrestik. Eestis seda väga ei tuua maale, lätis sellest kabiini ehitamine väga popp samas.

Sinule ei oska midagi soovitada. Tahad head otsida pikalt ja põhjalikult ei taha ning korralikust raha ka välja ei taha käia. Raske juhtum.

Ise olen samas leidnud juba tänaseks päevaks, et mitte ükski kapremont ei tasu end reaalselt ära. Parem kohe korralik ligi võtta. Samas jah neid korralike liigub aastas mõni üksik ja pärapõrgus- rääkimata sellest et vaid päev aega tavaliselt ta müügis, kuniks keegi talle käpa peale paneb - häid asju lihtsalt pole palju.
Kabiinist räägin.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Mu Poola kabiin küll sisse ei saja, survekaga pestes mõned tihendi vahed lasevad nire läbi. Läbi ei puhu ja peale paigaldatud opeli salongi soojendusega läheb talvel saunaks seest. Selle raha eest on täiesti mõistlik tükk.
Vasta

(08-10-2016, 09:13 AM)KopliKrahv Kirjutas:  Mu Poola kabiin küll sisse ei saja, survekaga pestes mõned tihendi vahed lasevad nire läbi. Läbi ei puhu ja peale paigaldatud opeli salongi soojendusega läheb talvel saunaks seest. Selle raha eest on täiesti mõistlik tükk.

Eks see viimane lause paneb asja paika.

Olles üksjagu erinevates kabiinides pöörelnud, siis russi väikese kabiini vahetamisel ma mõtet ei näe. Ei ole nii kole koht. Läbimädanenud/kõverakssõidetu asemel on ilmselt poola kabiin parima hinna-kvaliteedi suhtega.

Aga igaüks teeb oma vara ja ajaga, mida ise tahab. Kes kogub marke, kes poleerib ZIMi tiiba, kes vahetab russil kabiini... Big Grin
Vasta

Saaks selle sõrestiku normaalse hinnaga, siis oleks isegi huvitatud, aga ilmselgelt see hind normaalne ei saaks olema. Äkki keegi igaks juhuks uurib?
  Poolaka osas tean nii palju rääkida, et kui armatuuri ümbruse korralikult ja keskendudes helikindlaks suudab teha, siis tulemus originaalile alla ei jää. Väiksel kabinetil on 2kordne plekk igalpool ja vähe klaasi pinda, mis paneb kogu kompoti kumisema ja mürama. Suurel kabiinil ja ka poolakal on täpselt vastupidi ning kui armatuuri ümbrus ka heli kinni hoidma saab, siis ise võtaks poolaka ära küll. Vähemalt on uued viisakad polstrid ja uksed käivad vaikselt. Kasutatud  kabiinid on 90% parajad peldikud, olgu nad kasvõi originaal akvaariumid.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(07-10-2016, 20:29 PM)unimüts Kirjutas:  
(07-10-2016, 20:14 PM)meli666 Kirjutas:  Russimehed, andke nõu.
Nimelt juba ammu plaanis vahetada 82-e väike kabiin akvaariumi vastu. Lõpuks peab lihtsalt kätte võtma ja ära tegema.
Aga on kolm valikut.
1) Originaal akvaarium kasutatult soetada. Korraliku leidmine samas raske. Olen käinud siin mõnda vaatamas ja olukord on olnud neil selline kolhoosiaegne. Uksed kõverad, akukast ja jalgealune mäda, samuti igal pool leiab mõrasid. Hinnad sinna 1500.- kanti. See panebki mõtlema, et äkki kavalam otsustada järgmise variandi kasuks, mis mõned sajad uuest peast odavamgi.
2) Poola kabiin. Pole ise kokku puutunud, aga saunanaiste jutu järgi ta ikka õige asi ei ole. Pidada vett sisse sadama. Samas uus oleks ikka uus ja poleks vähemalt mõnda aega rooste muresid.
3) Jumzi akvaarium. Ilmselt kõige odavamalt kätte tulev asi. Korralikke isendeid ikka leiab. Negatiivseks see, et peaks hakkama sobitama. Samas keevitus jms selle teostamiseks olemas.
Üks variant oleks veel, uus originaal akvaarium Bel-Est-ist. Paraku hind pole söödav, 3800.- ja sedagi veel ilma armatuurita.
Jagage nüüd soovitusi.
Kui kellegi pakkuda korralikku originaal akvaariumi, siis võib samuti ühendust võtta 58334750.



Võtan su teema kokku lihtsalmalt näitlikult.
1) Võtta naiseks vana naine.
2) vanale naisele uued silikoon implantaadid  panna.
3) mehel kellad maha võtta ja siis riiul nabast ülespoole panna.

Ükski variant ei ole reaalselt mõtekas.

Rusi akvaarium kabiine liigub ja sellest etemat pole. Ükski poola jurakas ei anna sama mõõtu välja. Jumzi jurakas on vaese mehe lits.

Reaalselt Eestis on päris mitu rusi maaletoojat. Soovitan nendega rääkida. Las toovad sulle rusi kabiini sõrestiku. Paned ise klaasid ette. Uksed aknad soetad ka eraldi Tulemus ka vanast kabiinist ja uuest kokku lappides tuleb sinna poola kabiini hinnaklassi. (armatuur, iste jne võid ju vanad jätta)

Mis Jumzi akvaariumil  viga on?  Minu arust küll väga normaalne kabiin,  millegi poolest Russi akvaariumile  alla küll ei jää.  Jama lihtsalt,  et vaja omajagu ringi ehitada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas:  Mis Jumzi akvaariumil  viga on?  Minu arust küll väga normaalne kabiin,  millegi poolest Russi akvaariumile  alla küll ei jää.  

Jätke need jumzi akvaariumid rahule, niigi neid vähe et ei jagu jumzidelegi  Big Grin  Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas:  Mis Jumzi akvaariumil  viga on?  Minu arust küll väga normaalne kabiin,  millegi poolest Russi akvaariumile  alla küll ei jää.  Jama lihtsalt,  et vaja omajagu ringi ehitada.


Asi näeb lihtsalt porno kuubis välja.   Praktilisuse poolest võid ju vanarauahunnikust kokkukorjates juppidest ka traktorilaadse masna kokku panna - kuid kas see ka viisakas välja näeb või ainult tonn liikuvat vanarauda on - see igaühe oma otsustada.  Seetõttu ei pooldagi migite kompottide tegemist suurelt. Las igal ühel jääda oma liisude juurde. ( näeb see poola kabiin kui ka jumzi kabiin ju rusi küljes välja nagu detail teiselt planeedilt. Kui akvaariumi ei suuda soetada, siis ei tasu ka nutta teiste jurade üle.



Offtopic.
Uue rusi hind on väike võrreldes lääne masinatega. Senikaua kuni tegu on nostalgiaga ja hobimajandusega --mõlemad käsikäes. Senikaua võib ju vene tehnikaga mängida. Sobitada erineaid detaile üksteise peale/külge/alla.
Põhiprobleem on see, et seda veneaegset kolhoosi saasta on ülekülluses aga sellele järgnevat kraami on juba üliharva saadaval. Samasuguse võrdluse võiks teha, et veneajal sapika/kopika/mosuvend unistas volgast. Nüüd need samad vennad unistavad uuest mersust.
Samamoodi unistavad vennad nüüd akvaariumkabiinist. Kas see 1000-1500euri on palju --- jah seda on sigapalju - kuid siiani on iga oinas müüja leidnud endale ostja. Juhul kui neid müüdaks seal poole odavamalt oleksid koheselt meie endi seast vahendajad vahel, kes näevad kiiret tulu. Enamik ehitajaid on ju samaaegselt ka ärikad, kes vahendavad juppe, et oma ehitus odavalt läbi viia.
Uusi russe (82.1 - 1025) masinaid aastast 1997-2012. (mitte uhiuusi) - kui neid müüki tuleb aastas mingi 5tk, siis koheselt krabavad Eestis tegutsevad 5 ärikat nad ju omale. Ametlik turumajandus suht puudub. Rääkimata sellest, et kui 5 uut tuleb müüki siis sellega paraleelselt tuleb 50 vanat kolhoosi saasta müüki.  (nendest saastadest heal juhul 5tk on nö viimaste kolhoosi aastate masinad, millest kõik "vanakooli" mehed unistavad.)

Teisalt kui 99% juppidest on omavahel ühinduvad. (suur kabiin vs väike kabiin) siis mis kuradima põhjusel peaks keegi tahtma heast tahtest lammutada suure kabiiniga masinat ja siis kinkima odavalt kabiini ära. Juba turuväärtuselt on suure kabiiniga masin kallim. (väikse kabiiniga masina mtz82 saab kätte seal 2 tuhandega ja korraliku 3-4 vahel. Suure kabiiniga masinate hind algab seal 4 tuhande juures RONTIDE PUHUL. Korralikust küsitakse ja saadakse ikka üle 5tuhande.)

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

   
Mis ta nüüd nii porno välja näeb.
Vasta

(10-10-2016, 22:06 PM)unimüts Kirjutas:  Asi näeb lihtsalt porno kuubis välja.
...
Offtopic.
Uue rusi hind on väike võrreldes lääne masinatega.
...

Porno Sinu jaoks, kuna "nii pole õige". Kasutajale pole vahet, kuniks asi on hästi tehtud ja tagumendile paslik.

Mida pead silmas "uue russi" all? Ega ometi mitte seda traktorilaadset toodet, mida täna uuena osta saab?
Vasta

(10-10-2016, 22:06 PM)unimüts Kirjutas:  
(10-10-2016, 20:37 PM)saarrand Kirjutas:  Mis Jumzi akvaariumil  viga on?  Minu arust küll väga normaalne kabiin,  millegi poolest Russi akvaariumile  alla küll ei jää.  Jama lihtsalt,  et vaja omajagu ringi ehitada.


Asi näeb lihtsalt porno kuubis välja.   Praktilisuse poolest võid ju vanarauahunnikust kokkukorjates juppidest ka traktorilaadse masna kokku panna - kuid kas see ka viisakas välja näeb või ainult tonn liikuvat vanarauda on - see igaühe oma otsustada.  Seetõttu ei pooldagi migite kompottide tegemist suurelt. Las igal ühel jääda oma liisude juurde. ( näeb see poola kabiin kui ka jumzi kabiin ju rusi küljes välja nagu detail teiselt planeedilt. Kui akvaariumi ei suuda soetada, siis ei tasu ka nutta teiste jurade üle.
Kodanik on üsna depressiivses meeleolus. Jumzi kabiin näeb Russi peal välja ju sisuliselt samasugune, nagu Russi enda akvaarium. Ara aja jama Smile  Cool  Küll offtoopic, aga vaata minu T-40 teemat, mis sa tahad öelda, et see T-40 akvaariumiga näeb kehvem välja kui T-40 originaalis? Khmm...
Minupoolt teema lõpp.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Selle väljanägemise all vast mõeldi selle kabiini konstruktsiooni ja valmistamise kultuuri?
Olles neid lähemalt uurinud, siis Belarusi kabiin on ikkagi kokku keevitatud detailidest ja mingisuguse enamvähem toimiva keevitusega.
Jumzi oma aga koosneb plekijääkidest, mis ei sobi kuidagi omavahel kokku ja detailide ühendamiseks on kasutatud ristpistes s*ttumistehnikat.
Samuti kui Belarusi oma vastab mingisugustelegi ohutusnõuetele ja jääb traktori ümberminemisel sirgeks siis Jumzi oma on kohe kõver.
Vasta

Ajasid nüüd vist russi ja jumzi akvaariumid segi omavahel. Jumzi akvaarium koosneb nelikanttorust, erinevalt russi akvaariumist plekiribasid pole kasutatud....    Üle katuse käinud kabiin säilitas oma kuju, isegi uksed käisid veel kinni....

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(11-10-2016, 09:47 AM)2715 Kirjutas:  Selle väljanägemise all vast mõeldi selle kabiini konstruktsiooni ja valmistamise kultuuri?
Olles neid lähemalt uurinud, siis Belarusi kabiin on ikkagi kokku keevitatud detailidest ja mingisuguse enamvähem toimiva keevitusega.
Jumzi oma aga koosneb plekijääkidest, mis ei sobi kuidagi omavahel kokku ja detailide ühendamiseks on kasutatud ristpistes s*ttumistehnikat.
Samuti kui Belarusi oma vastab mingisugustelegi ohutusnõuetele ja jääb traktori ümberminemisel sirgeks siis Jumzi oma on kohe kõver.

?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(11-10-2016, 10:34 AM)mlsluik Kirjutas:  Ajasid nüüd vist russi ja jumzi akvaariumid segi omavahel. Jumzi akvaarium koosneb nelikanttorust, erinevalt russi akvaariumist plekiribasid pole kasutatud....    Üle katuse käinud kabiin säilitas oma kuju, isegi uksed käisid veel kinni....

Russi akvaariumi karkass on esimene, mis täitis ROPS kriteeriumi. Jumpstüki oma ei täida - deformeerub traktori massi all liigselt. Koostekvaliteet sõltub mõlemal konkreetse isendi kokku keeranud vaanjast...
Vasta

(11-10-2016, 12:16 PM)v6sa Kirjutas:  Russi akvaariumi karkass on esimene, mis täitis ROPS kriteeriumi. Jumpstüki oma ei täida - deformeerub traktori massi all liigselt. Koostekvaliteet sõltub mõlemal konkreetse isendi kokku keeranud vaanjast...

Seda suudeti alles MTZ 820 kabiiniga, mitte MTZ 82 akvaariumiga?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(11-10-2016, 13:54 PM)mlsluik Kirjutas:  
(11-10-2016, 12:16 PM)v6sa Kirjutas:  Russi akvaariumi karkass on esimene, mis täitis ROPS kriteeriumi. Jumpstüki oma ei täida - deformeerub traktori massi all liigselt. Koostekvaliteet sõltub mõlemal konkreetse isendi kokku keeranud vaanjast...

Seda suudeti alles MTZ 820 kabiiniga, mitte MTZ 82 akvaariumiga?

Eip, juba 1984. aastal saadi Vakolas numbrid kätte. Iseasi, et keegi seda õnnetut kabinetti osta ei tahtnud ja sealmaal ikka "omatoodang" peale pandi. Huvitav, et Saksas-Inglismaal läks ka nõukakabiiniga kaubaks. Niivõrd-kuivõrd kaubaks, muidugi... Rolleyes

Kurioosne on see, et väike kabiin on isegi tugevam, aga ROPS kriteeriumi üks nõue on see, et deformeerunud kabiinis peab juhile piisavalt ruumi jääma. No ei jäänud...

Ehk siit väike paralleel "pehmete" autodega - tugevusest on vähe kasu, kui inimene seal sees katki läheb.
Vasta

Njaa aga siiski meil üldtuntud nö 82 akvaariumiga polnud seal suurt miskit ühist?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(11-10-2016, 14:14 PM)mlsluik Kirjutas:  Njaa aga siiski meil üldtuntud nö 82 akvaariumiga polnud seal suurt miskit ühist?

Karkass ja kinnitused on alates 1985. aastast väidetavalt sama. Oskab keegi seda kinnitada või ümber lükata? "uue" kabiiniga muutus armatuur ja uks.

Akvaariumit hakati tegema ju olümpiamängude ajal. On väidetud, et esimesed katseeksemplarid tulid 1978. Ei tea, ei ole materjale ette sattunud. Aga ma ei välistaks kümneaastast arendust, tootearendus NL oli pikk ja põhjalik protsess.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne