Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
10-10-2016, 19:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2016, 19:33 PM ja muutjaks oli
oreol.)
Läbisin tehno Ü/V.
Rikkete nimekirjas on olemas järgmine lause-
Vedrustuse liigendid. Kuulliigend või puks on ülemäära kulunud. Lisainfo - vasakpoolne ülemine tagumine.
Oli jutt ka mingist šarniirist. Mis on selle asja täpne nimetus? ehk kuidas seda poes otsida? =)
Auto audi a4, 1995
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Miks sul ülevaatusel suu vett täis oli ja asja kohta küsida ei suutnud....?
Kuulliigend võib mida iganes tähendada...
Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
A4 alumiiniumist multilingi korral on pointless vahetada asju ühekaupa. Osta komplekt (korraliku firma oma) ja lase kogu esisilla hoovastik ära vahetada. Ühekaupa vahetades jäädki sa neid asju seal vahetama + iga kord tööraha ja veel sillastend otsa. Sama on odava komplekti ostmisel, isega korraliku komplekti puhul, ei kesta see sild seal väga üle 3 aasta meie teedel. Asi oma nahal kogetud ja kui ei usu, siis otsi natuke netist.
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
See kõik ühekorraga süsteem sobib vast kontrollitava ajalooga autodele, millel on tõesti kõik originaalid veel all ja auto peab kogu aeg liikuma. Muud juhud kus kümned erinevad remondimehed on erinevaid vuhvleid ühekaupa alla toppinud muutub ilmselt kaheldavaks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 248
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Tee nii nagu ise õigeks pead. Olen vahetanud nii komplektina kui ka ükshaaval ja rohkem loeb toote kvaliteet kui see, mitme kaupa neid külge keerata. Kõlab küll nõuka aegse soovitusena aga uuel võiks igaks juhuks kummikatte alla piiluda ja vajadusel määret lisada.
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(11-10-2016, 21:28 PM)laplander Kirjutas: Kõlab küll nõuka aegse soovitusena aga uuel võiks igaks juhuks kummikatte alla piiluda ja vajadusel määret lisada.
Ei ole nõukaaegne soovitus, tihti on ka känapäeval kummiluti all mõtteline osa määrdest. Olen näinud ka firmajuppidel.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
See Audi silla mitte kestmise jutt on väheke jama. Mul Eestist ostetud 2003 A4 läbisōiduga 230+ kōik jubinad originaalid. Vōibolla on päästnud tehase jäigem vedrustus, vōi naise rahulikum sōit. Mulle väideti, et munakad tapab järsk löökauk.
Postitused: 3,666
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Hmm - aga miks peab vedrustusejuppide vahetusel (...ja roolimehhanismi mitte torkides) silda reguleerima?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Ega ilmtingimata ja alati ei peagi esisilda reguleerima peale remonti mis ei ole seotud vedrustusega. Minu mäletamist mööda on aga McPeherson tüüpi vedrustust eviva Mazda 626-e ülemise kannu kinnituse poldiaugud pisut ellipsis....
Eks selle Audi A4-l oleva õõtsakomplekti vahetuse kogus sõltub autoomaniku rahakoti paksusest ning ülevaatuse teostajanute nimekirjast. Kui auto on ikka ,,vee all,, sõitnud ja ülemiste varraste välimisi, munaliigendeid siduv pikk polt usinasti kinni ussitanud, tuleb enamjaolt vahetada mõlemad koos poldi endaga mis on soovitav pärast hea määrdega katta.
Olen saanud seda tööd tehes näha nii kergemaid kui ka raskemaid ,,hetki,,.