VW Type2 - 1976
#81

See üsna lühike lihvimisklots Big Grin Olen kahemehe klotsiga katamaraani külgi vehkinud teha Big Grin
Vasta
#82

(10-10-2016, 10:44 AM)MeelisV Kirjutas:  On küll jah
Aga ?

Nhjh,mul kaa mõned pikad klotsid,aga mitte niiiipikad,x ühele vennale näitasin,et näed sellist tuleb ka aeg ajalt kasutada.Tu ajas silmad punni,mida v...u ja nüüd läks mul silmad punni ei voiollatotta... Cool
Vasta
#83

võin järgmisel korral selle "klotiskese" ära mõõta
saab joonele panna kellel pikem Big Grin

aga kuidas muidu sirget pinda lihvida ehk pinda sirgeks.
Vasta
#84

hetkel peaks olema pahtliga kõik
ootab värvimist.

ja siis hakkab üks k....p ja käpikud - asi tuleb kokku tagasi panna Big Grin
aga kuna kokku ei pane nii nagu oli ta enne lahti võtmist siis on asi veel huvitavam aga samas ehk ka lihtsam
Vasta
#85

Mida ilusamaks Su bussike muutub, seda enam hakkab meenuma reis sellisega.Nimelt minu ristiisal oli 70 tel selline mõnus hipikas,seest küll lauaga mall.Tol ajal oli see ENSV s.ikka müstika,väljamaa aparaat ju.
Vasta
#86

progress kindlasti eks seda on iga polt ja mutter
aga kuna sellele bussile ei tule see mootor peale mis oli ega see käigukast mis oli - kuigi need on margi ja mudelipõhised poleks nagu probleemi aga siiski
ega tule tagasi see interjöör mis oli siis on see progressi saavutamine omaette tegevus
samuti kogu juhtmestik tuleb uus
veljed loodan saada kuskilt veel sellised mida tahan aga neid mida ma tahan ei ole olemas
ja lõpuks peaks värvi peale tulema veel värvi mis teeb asja värviliseks
samas puudub veel täielik ettekujutuse pilt sellest mis interjöör tuleb ja kuidas tuleb
kuhu ja kuidas ja miks juhtmeid vaja jne. 
aga eks ta ükskord ikka tuleb s.t. valmis saab
Vasta
#87

(15-10-2016, 00:39 AM)MeelisV Kirjutas:  progress kindlasti eks seda on iga polt ja mutter
aga kuna sellele bussile ei tule see mootor peale mis oli ega see käigukast mis oli - kuigi need on margi ja mudelipõhised poleks nagu probleemi aga siiski
ega tule tagasi see interjöör mis oli siis on see progressi saavutamine omaette tegevus
samuti kogu juhtmestik tuleb uus
veljed loodan saada kuskilt veel sellised mida tahan aga neid mida ma tahan ei ole olemas
ja lõpuks peaks värvi peale tulema veel värvi mis teeb asja värviliseks
samas puudub veel täielik ettekujutuse pilt sellest mis interjöör tuleb ja kuidas tuleb
kuhu ja kuidas ja miks juhtmeid vaja jne. 
aga eks ta ükskord ikka tuleb s.t. valmis saab

Millega moto asendad.Originaal ju õhk boxer.Taga põranda all. RolleyesSt.märkamatu
Vasta
#88

mootor tuleb siiski samuti õhkbokser ja volkari oma aga mitte see mis oli sees
ehk teine generatsioon
juttu oli sellest ka eespool aga seegi ei tule nii nagu ta hetkel on s.t. loodan asja pritse peal tööle panna
Vasta
#89

Ja veel super amortisatsioon jne.võimalusi kui palju  Wink

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564...aba2d9.jpg
Vasta
#90

madalamaks kui originaal läheb ta küll
põhja kraapima ei plaani päris hakata
mõlemal sillal on madaldus juba küljes kuigi jah ei välista, et esisillale tuleb veel lisa madaldus panna
Vasta
#91

(16-10-2016, 17:47 PM)MeelisV Kirjutas:  madalamaks kui originaal läheb ta küll
esisillale tuleb veel lisa madaldus panna

Nonii,esimest x kui seda p.kirja VW Type2 - 1976 nägin,mõtsin,et nonüüd siit midagi ägedat peab tulema.Mudu ma sellest madaldusest ei arva suurt essugi,aga sellisele see sobib,justkui kohe loodud,ei saagi teisiti olla lihtsalt  Smile
Vasta
#92

Mõistlik ka, orginaal vedrude otsas on tegu paraja jonnipunniga.  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#93

kerel uus värv peal
pind päris hea kui kehva valgusega mitte just kvaliteet-telefoni kaameraga saab peegelduse pildile

[Pilt: t760_IMG_20161030_122840.jpg]

[Pilt: t760_IMG_20161030_122823.jpg]

[Pilt: t760_IMG_20161030_122717.jpg]

[Pilt: t760_IMG_20161030_122431.jpg]
Vasta
#94

Mina pilte ei näe. Sad
Vasta
#95

aga nüüd ?
Vasta
#96

(30-10-2016, 20:08 PM)MeelisV Kirjutas:  aga nüüd ?

Ikka "photo not available"
Vasta
#97

(01-11-2016, 01:06 AM)Veskioja Kirjutas:  Pildid  nähtavad,mis äge koht see sihke,puha uunikumid  Wink

Nüüd näen ka mina - ilus tulemus!
Vasta
#98

(30-10-2016, 19:56 PM)MeelisV Kirjutas:  kerel uus värv peal

No nüüd on juba üle koera saadud ja edasine on vaid nauding.

[Pilt: audience-clapping-smiley-emoticon.gif]

Ma päris pikalt luurasin seda projekti ja hoidsin pöialt, et seisma ei jääks.
Ja ongi peaaegu valmis.

.
Vasta
#99

(01-11-2016, 01:06 AM)Veskioja Kirjutas:  Pildid  nähtavad,mis äge koht see sihke,puha uunikumid  Wink

koht nimetab ennast Bussipesa´ks
lõustaraamatut minul ei ole aga neil on - ehk sealt leiab kõik huvitava mis vaja
üldiselt on kodanik eestvedaja "haige" vanemate volkarite kohalt ja eriti T3 busside kohalt
hetkel on T2 markeeringuga asju seal ehk vist 3 tk ja samapalju oli vist ka põrre
T3-id ma ei oska isegi kokku lugeda
olen ise näinud mitme T3 matkaka tegemist nn. jalatallast pealaeni
Vasta

ehk keegi loeb teemat ja oskab kommenteerida

mis on Teie soovitused auto sisepindade katmisel soojuse ja müra tõkestamisek
ehk millega katta küljeseinad lagi ja põrand

kuna põhi/põrand on laineline siis mõtlesin, et tõmbaks lainepõhja kitsad ribad pigimatist ja siis kataks pealt veel ühe kihi pigimatiga
kas selle peale veel midagi ? miski vildilaadne toode vms. ?
enne kui läheb õhuke veekindel vineer.

seinad ? mida sinna liimida kui üldse liimida ?
isa tegi oma bussist matkaka ja tema kasutas seina sees jahutustorustikele mõeldud isolatsioonimaterjali armaflex
vist isegi lakke liimis selle (on rullmaterjalina iseliimuv)
http://www.armacell.com/WWW/armacell/INE...37004827DA

või peaks, võiks.... või midagi teisiti ? 

eesmärk on esmalt mürasummutus ja siis ka hoida eemal liigne soojus välis-piirete kaudu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne