Jaan Tatika ideed

Janka, sulatõsi! Mul siin üks idee, mis sisaldab liivapritsi väikeses mahus. Kalkulatsioon annab tulemuseks, et paari ruutmeetri pärast 10 kilti sõita ei tasu, õigem on olemasoleva ämbrist võtva püstoliga hingevaakuva kompressori abil see siinsamas üle lasta. Seda nad välja mõelda reeglina ei suuda. Vedada tasub siis kui on laevatäis ja saad jupi hinna 0,5 senti odavamaks...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Tõenäoliselt on selline kaadervärk olemas  Wink

Vasta

Nähtud asi nõukaaja lõpust. Kas mitte ka Toomal polnud selline marjapõõsaste vahel?
Vasta

(06-10-2016, 19:21 PM)metsakohin Kirjutas:  ..... tuleks leida kasutus ka välja lõigatud materjalile.

Tänan pakkumast, aga naine ei lase sellist elukat toa lähedalegi, rääkimata tuppa lubamisest. Noh, ma loodan, et said aru küll, mida ma silmas pidasin: kõik kulud kokku, isegi kui sada tükki teed ei anna müügihinnaks 39 praegust raha.

...väljalõigatud materjalist tehakse halukaarik minisid arvatavasti, selle seest veel midagi kolmandat, kui tegu on raha lugeva ettevõtmisega. . matrjoshkavärk, nagu juba mainiti.

Kuidas soovid, jäi nagu mulje, et asi meeldib ja kuluks koduses majapidamises ära. Ega ma 39 poleks küsinud, lihtsalt materjali omahinna ja saatmise eest, vastavalt tegelikule kulule.

Materjali kalkulatsioon, spesiaal by alfredo.

Küljed 2tk-BB/BB_Niiskuskindel_15_1003 X3043_Naturaalne_Riga Ply_12-22,80€
Sellest tükikesest saab 5 külge, sisudest midagi veel, see tuleb siis juba tasuta, ehk siis -(22,80/5)X2=9,12€

Vahejublakad 4tk-ilmselt läheks mängu paarieurone sirgem harjavars jaekaubandusest, no ok-4€
Aga ehk on odavam otsida kuskilt välja mingid plastikjublakad, nagu disaineril. Kui poodi satub, siis on näha.

Rattakesed-ei tea otseselt kust täpselt selliseid saab, aga paneme väikese varuga viiekas üks, ehk siis-10€

Poldikesed 12x80_8tk- umbes 0,50€ arvatavasti tükk, kui kaarautast ühekaupa ostma minna. 8x0,50=4€

Lakk, natukene, võtan riiulist.

Kokku materjal poehinnaga 29,99€ Wink

Tootmisinimene saab vast aru, et kui neid oleks vaja teha 100tk, siis kukub see hind 19,99 peale, tuhande puhul 14,99 juurde jne. Nagu nähtus, ei arvestatud omale töötasu, firma kulusid, firmajuhi mõõdukaid kasumeid ega armukesega tehtavat soojamaareisi, kulusid reklaamile, ega saadavaid toetusi euroopa maksumaksjalt. Suhtuge eelnevasse võimalusel kerge humooriga.
Vasta

Ei tasu muidugi unustada, et auto esirattad tuleb sõita vastu kaadervärgi esiosa, vastasel juhul võib auto küljest mõne detaili eemaldamise järel tulemuseks olla tasakaalu muutumine...

A.

(06-10-2016, 21:12 PM)Veskioja Kirjutas:  Tõenäoliselt on selline kaadervärk olemas  Wink

https://youtu.be/r_NJ1iok3AE

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Mingi etv saade teeb neid teste(ei ole suur tv vaataja,ei tea mis kanalilt tuleb)
Kfs Veskioja teema
Vasta

Alfredo kalkuleeris..

Tootmisinimene saab vast aru, et kui neid oleks vaja teha 100tk, siis kukub see hind 19,99 peale, tuhande puhul 14,99 juurde jne. Nagu nähtus, ei arvestatud omale töötasu, firma kulusid, firmajuhi mõõdukaid kasumeid ega armukesega tehtavat soojamaareisi, kulusid reklaamile, ega saadavaid toetusi euroopa maksumaksjalt. Suhtuge eelnevasse võimalusel kerge humooriga.


Nagu eelpool mainiti,et ühe hind sellene(piltlikult)Selle teen valmis oma tarbeks kuskil Lasnaka balkonnil. Rolleyes 1000 ga läheb asi ju keerulisemaks,eeldab oma värkstuba,mehi,voolu,jne........sekretärist rääkimata Sad
Vasta

(07-10-2016, 09:20 AM)linnuke Kirjutas:  Alfredo kalkuleeris..

Tootmisinimene saab vast aru, et kui neid oleks vaja teha 100tk, siis kukub see hind 19,99 peale, tuhande puhul 14,99 juurde jne. Nagu nähtus, ei arvestatud omale töötasu, firma kulusid, firmajuhi mõõdukaid kasumeid ega armukesega tehtavat soojamaareisi, kulusid reklaamile, ega saadavaid toetusi euroopa maksumaksjalt. Suhtuge eelnevasse võimalusel kerge humooriga.


Nagu eelpool mainiti,et ühe hind sellene(piltlikult)Selle teen valmis oma tarbeks kuskil Lasnaka balkonnil. Rolleyes 1000 ga läheb asi ju keerulisemaks,eeldab oma värkstuba,mehi,voolu,jne........sekretärist rääkimata Sad

Vaatasin minagi seda kaarikut... ja hinda... ja oops, handymanni poes torudest kaarik hind suurusjärgus paarkümmend.

Turumajanduse põhitõde: asi saab väärtuse mitte siis, kui on valmis tehtud, vaid peale seda kui on maha müüdud. Kui see sell suudab selle hinnaga müüa, siis volaa, hästi ju.   Sihib sihtgruppi, kes joovad 100€ sildiga pudelist 3€ veini.
Vasta

Jaa, nii see on, hea pkmp.

Siiski selgub, et puitmaterjalidest saab peale kärude ka muid kasulikke asjandusi valmistada. Ostas müügil trakats, mille kabiin paistab traditsioonilise puus- ja klaassepa oskusi kombineerituna valminud. Väga mõnus näeb välja igastahes.
   
Vasta

Tsitaat:Rattakesed-ei tea otseselt kust täpselt selliseid saab, aga paneme väikese varuga viiekas üks, ehk siis-10€
Kui mina veel iga hommik ühte käru tirisin siis maksis üks kole kui öö käru ratas 400eeku. Et seda käru tirida mujal kui siledal betoonil mugavalt peab üks ratas kandma kogu sinna sisse pandava raskuse.
Vasta

(07-10-2016, 21:27 PM)alfredo Kirjutas:  Siiski selgub, et puitmaterjalidest saab peale kärude ka muid kasulikke asjandusi valmistada. Ostas müügil trakats, mille kabiin paistab traditsioonilise puus- ja klaassepa oskusi kombineerituna valminud. Väga mõnus näeb välja igastahes.

 Loodetavasti ei pannud too tundmatu meister sinna tavalist aknaklaasi ette.
Meil siin sovhoosipäevil oli üks juhus:
 Lõhkus üks traktorist oma pea tutika 80-ne esiklaasi ära üsna segastel asjaoludel. Eks ta vist joogise peaga midagi kokku keeras, nagu teadjamad arvasid.
See selleks. Ma nüüd ei tea, kas nood klaasid olidki defitsiit või polnud neid kohe võtta, või oli mingi muu põhjus, igatahes meisterdas puussepp sinna klaasi asemele puidust vaheraami, mille sisse siis tavaline aknaklaas pandi. Vahetükk siis seetõttu, et ei peaks klaasi nurkasid kumeraks lõikama.
 Oma aastapäevad sai selle kaadervärgiga ringi kimada. Rahvas algul irvitas küll, aga pikapeale asi vajus tähelepanu alt ära, eks uuemad uudised tulid peale. Big Grin
 Kuni läks selle masinaga metsast küttepuid välja vedama. Ühel hetkel keeras ratta alt miski roigas end üles ja otse kümnesse, st. sesse aknaklaasist esiklaasi. Tulemuseks lõhkised käed ja nägu. Õmblusi olla tehtud hulgi ja traktorikabiin olla olnd verine kui tapamaja. Silmad jäid terveks ja muud haavad paranesid. Ja klaasi sai ka traktorile õige ette.
Vasta

Naljaga pooleks aga tõmba teibiga ristid peale,nagu tehti blokaadi Piiteris(lööklaine ei visanud klaase tuppa)
Vasta

Mul oli just juhus Jumziga, kus nool lükkas tagumise akna sodiks. Klaasid olid originaalid st. karastatud, kuid ikka olid käed ja nägu verised. Seda teibiga ristide kasu ma eriti ei usu. Kui juba väljast poolt tuleb jõud mis suunab killud teatud survega toa sisemusse, siis pole vist teibist suurt kasu. Küll aga peaks olema kasu tänapäevasest klaasi kilest mis hoiab killud enda küljes kinni ning akna purunemisel ei lenda nad suvaliselt igasse kaarde laiali. Kilet on traktorite klaasidel siiani vähe kasutatud, tavaliselt leiab seda hoopis sõiduautode klaasidelt, kuid ehk metsakatel või muudel karmides oludes töötavatel trakatsitel, kus on suurem oht klaase lõhkuda, tasuks ehk isegi selle peale mõelda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(09-10-2016, 02:00 AM)viplala Kirjutas:  ...
kuid ehk metsakatel või muudel karmides oludes töötavatel trakatsitel, kus on suurem oht klaase lõhkuda, tasuks ehk isegi selle peale mõelda.

Enamusel tellitaval tehnikal on võimalus teha rist kohta:
lamineeritud klaasid.

Tõsi küll, turvakile paigaldamine siin on umbes 3 korda odavam.

Harveritel on ees suisa soomusklaasid, mille purustamine on tavariistadega võimatu. Aga täie kiirusega ettantud palk suudab ikka läbi tulla... Soomes ja Rootsis on nõue, et üks kabiiniklaas peab olema haamriga purustatav, et kabiinist saaks väljuda
Vasta



Mõni teine tema asemel,
koogutaks kogu perega,
pikki päevi ja nädalaid.

Selle härra leidlikkus ja ettevõtlikkus on kadestamisväärsed.
Vasta

Midagi ulmehuvilistele.
Vasta

Kui keegi peaks oma rellakale rakendusi otsima, siis palun -- palju häid mõtteid --> https://www.youtube.com/watch?v=opXygOOK9VQ
Vasta

(17-10-2016, 20:53 PM)alfredo Kirjutas:  Midagi ulmehuvilistele.

Ehh, päris huvitav.
Aga kas keegi sai aru ka, kust see ökonoomsus 3L/100km tuli?

Ma sain aru, et klapivedrud visati minema ja klapi tõmbab kinni hoopis magnetiga. Ok, nukka on kergem ringi ajada.
Ainult sellest?

Midagi oli juttu ka väljalaskest, aga ei saand pihta...? Mootori töös ju muud ei muutunud...
Vasta

(31-10-2016, 15:50 PM)stihl Kirjutas:  
(17-10-2016, 20:53 PM)alfredo Kirjutas:  Midagi ulmehuvilistele.


Aga kas keegi sai aru ka, kust see ökonoomsus 3L/100km tuli?

Ma sain aru, et klapivedrud visati minema ja klapi tõmbab kinni hoopis magnetiga. Ok, nukka on kergem ringi ajada.
Ainult sellest?

Midagi oli juttu ka väljalaskest, aga ei saand pihta...? Mootori töös ju muud ei muutunud...

Põhiargument oli neil: mittetäieliku põlemise tõttu läheb kolmandik bensiinist väljalaske kaudu kaduma, selleks pannakse kallid katalüsaatorid. Nemad kasutavad kogu energia bensust.
Kas lihtsameelsete püüdmine? Et saada tellimused ja pettunud ostjatele tünga teha?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-11-2016, 13:18 PM)aavu Kirjutas:  Põhiargument oli neil: mittetäieliku põlemise tõttu läheb kolmandik bensiinist väljalaske kaudu kaduma, selleks pannakse kallid katalüsaatorid. Nemad kasutavad kogu energia bensust.

No eks ta läheb jah kaduma. Selleks on ju California saastenormide täitmiseks osadel isegi lisaõhkpumbad peale pandud ja lastakse õhku väljalaskesse lisaks, et see ülejääk sumpsis paremini ää põleks.

Aga kuidas nad seda teevad, et 1/3 põlemata ei jääks ja mootorist välja ei lendaks, see jäi arusaamatuks.
Vblla siis taotluslikult. Kuigi patendid väidetavalt on juba regatud, siis pole ju pointi varjata.

Sel Prioral ju tavaline X-flow plokikaan:

[Pilt: 1363682890.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne