(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2016, 22:51 PM ja muutjaks oli Marko.)
Kas Sierra on välistatud juba seepärast, et Sierra on? Kui on välistatud.
Neil on jupid enamvähem tasuta
Kupee(luukpära)sirje joonistas Porsche disainer muide, no oletame, et seepärast oligi sunnitud töökohta vahetama
Kui kena saab on edasiarendamiseks ruumi maa ja ilm - turbo, Cosworth, jänkide neljaliitrised jne.
Sildade remontkomplekti toob ka taskus koju.
Ma muidugi fordifänn aga 2,8-ne kohib edasi nii, et nägu on naerul.
(15-11-2016, 22:49 PM)Marko Kirjutas: Kas Sierra on välistatud juba seepärast, et Sierra on? Kui on välistatud.
Neil on jupid enamvähem tasuta
Kupee(luukpära)sirje joonistas Porsche disainer muide, no oletame, et seepärast oligi sunnitud töökohta vahetama
Kui kena saab on edasiarendamiseks ruumi maa ja ilm - turbo, Cosworth, jänkide neljaliitrised jne.
Sildade remontkomplekti toob ka taskus koju.
Ma muidugi fordifänn aga 2,8-ne kohib edasi nii, et nägu on naerul.
Nii vanade autodega see jama, et neid pole enam võtta kuskilt ja kui leiad siis hunniku roostet, muidu ma ei välista midagi nime pärast. 124 välistamist kui seda mõtlesid, siis see ja e36 on jube kandilised ehk pead ka uste küljeklaasid jne uue kalde alla panema, see aga arvan, et suurem töö juba kui täitsa uue kere paigaldus.
(15-11-2016, 23:19 PM)hans Kirjutas: Nii vanade autodega see jama, et neid pole enam võtta kuskilt ja kui leiad siis hunniku roostet, muidu ma ei välista midagi nime pärast. 124 välistamist kui seda mõtlesid, siis see ja e36 on jube kandilised ehk pead ka uste küljeklaasid jne uue kalde alla panema, see aga arvan, et suurem töö juba kui täitsa uue kere paigaldus.
Ma tegelikult tean, miks Sa ei taha aknaringi puutuda. Ära põe, on kõik teised ka taibanud, et klaaside allesjätmine annab võimaluse mujale rohkem panustada.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2016, 01:11 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Milleks on vaja klaasiringi ? Iga nublu saab paari piilari järgi aru mis on toorikuks ja see rikub kogu mängu ilu. Neid spoileritega lutsukaid on terve maailm täis. Katus maha ja uksed ei ole ka väga olulised. Joon on see mis määrab.
Kuus punkti sellele kes ütleb mis on pildil oleva pilli toorikuks olnud.
(16-11-2016, 00:22 AM)spitfire Kirjutas:
Milleks on vaja klaasiringi ? Iga nublu saab paari piilari järgi aru mis on toorikuks ja see rikub kogu mängu ilu. Neid spoileritega lutsukaid on terve maailm täis. Katus maha ja uksed ei ole ka väga olulised. Joon on see mis määrab.
Kuus punkti sellele kes ütleb mis on pildil oleva pilli toorikuks olnud.
Pange see pilt siia! Kasvõi see äbarik alamõõduline niikaua, kuni mahtu pole raatsitud juurde anda. Jäävad need jamad täna ja tühjad ruudud aasta pärast ära.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2016, 00:57 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Mai tea, mul näitab ilusti.
A vaata siis seda:
see tegelane mis on esimesel pildil seisab selle hõbedase kõrval ja on musta värvi.
aparaat mis on sellel teisel pildil on selle hõbedase (mis on video peategelane) lahtine versioon.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2016, 01:05 AM ja muutjaks oli Marko.)
Mille järgi siit arvama peaks? Velje kinnitus? Ok võimalik, meesterahva püksirihm on maapinnast keskmiselt ühe meetri kõrgusel, stoppkaader jne. Mudelit nii ei tuvasta muide.
Me siin natuke risustame juba, ehk pole vaja?
PS mul oli mersuniidukisse ka kauem usku kui ülejäänud kambal, loodetavasti on see juhtum teistmoodi.
Nii, arvan et tõmban otsad kokku siin, sain palju juurde, et edasi minna, igatahes suured tänud kõigile.
Ja eks kui tooriku välja valin ja olen mingi basic 3d modimise ära teinud, annan teada.
(14-11-2016, 14:35 PM)hans Kirjutas: Tegin väikese profiili võrdluspildi, kui nüüd vaadata kerekujusid selle hinnaklassi juures, siis minumeelest Celica ja Cougar oleks parimad materjalid
Tere. Kas Nissani Z seeria autod on teadlikult valikust välja jäänud?