Tooriku valimine

(15-11-2016, 21:51 PM)hans Kirjutas:  Ei, see veel hullem kui bmw, täiesti kandiline ehk kogu kere peaks minumeelest ära vahetama, olen neid 124 -id lammutanud küll, tean mis neil sees on

Lammutada polegi vaja, ainult niiduk puudu ju...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Troll.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(16-11-2016, 17:28 PM)mlsluik Kirjutas:  350Z on samuti juba tehasest tulles sellise kujuga et ei pea ise enam makrofleksi ja müüriseguga võimlema hakkama...  Rolleyes

Nipet näpet ikka, ühega olen isegi võimelnud.
9tkm sõitnud, garatii läbi ja juht sai pesulas sees istudes ise ka märjaks.... Big Grin
Tõsi, see oli cabrio. 
Ja mina seal sees kinnise katusega (oma kasvuga 190) sõidetud ei saanud, pea jäigi viltu nagu tähelepanelikul kukel.


(16-11-2016, 18:05 PM)Aspelund Kirjutas:  Troll.

Pigem 10 bussi. Võib ka lõõtsaga.  Toungue
Vasta

No kui juba turvapuur saatanast on Big Grin kuna võib painduda ja katki minna. Huvitav,et rally/offroad ja kiirendussportlased pole veel selle kahjulikkusest aru saanud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(16-11-2016, 18:40 PM)wagoneer Kirjutas:  No kui juba turvapuur saatanast on Big Grin kuna võib painduda ja katki minna. Huvitav,et rally/offroad ja kiirendussportlased pole veel selle kahjulikkusest aru saanud.

Eks igaüks loeb mu jutust seda välja mida ise soovib, kuidas sa muidu ikka paugutad, muidu poleks ju midagi öelda,  ma väitsin et kui juba puur võib painduda, mis siis torusest tehtud ainult raamist rääkida, seal pole ju igast otsast toestust.
Ja ma minumeelest esimeses postituses juba ette ütlesin, et kui pole midagi edasiviivat öelda, siis ära kirjuta, kõva meest mine mängi kuskil mujal Sad

Ma pole mingi ekspert toruraamide suhtes ja toruraame annab teha ka erinevalt aga mõelda ma täitsa suudan, vaata ja mõtle alla olevale pildile, pauk küljepealt küljetorud toas, pauk tagant, tagumised diagonaaltorud toas, pauk eest, mootor otse toas. Vbl ma eksin aga kui neile raamidele peale vaadata, siis need raamid hoiavad kere koos läbi paidumast, need sulle ilma turvapuurita turvalisust aga küll ei paku.
JA palun torueksperdid, näidake oma teadmisi mujal, ma väljendasin siin lihtsalt oma arvamust, et tehase plekkkere on sellisest tavalisest nö põlveotsas tehtud toruraamist turvalisem(crashtestides tõestatud)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Kui seda surma läbi autoavarii nii karta siis tuleb voodisse pikali visata surma ootama hakata.Kui mõelda kuipalju projekte on plekitükikestest kokku keevitatud ja sõidavad ringi ja mitte keegi ei tea kuidas nad avarii korral käituvad,kas nad deformeeruvad või rebenevad tükkideks .Kui ikka surmahirm on silme ees tuleb osta turvaline auto mis kaitseb sajaühe õnnetuse ja ka kurja silma eest.
Vasta

(16-11-2016, 19:49 PM)roosteuss Kirjutas:  Kui seda surma läbi autoavarii nii karta siis tuleb voodisse pikali visata surma ootama hakata.Kui mõelda kuipalju projekte on plekitükikestest kokku keevitatud ja sõidavad ringi ja mitte keegi ei tea kuidas nad avarii korral käituvad,kas nad deformeeruvad või rebenevad tükkideks .Kui ikka surmahirm on silme ees tuleb osta turvaline auto mis kaitseb sajaühe õnnetuse ja ka kurja silma eest.

Hr roosteuss, äkki seletad kuidas see sinu postitus nüüd tooriku valimisele kaasa aitas, ma huviga kuulan Smile
Vasta

(16-11-2016, 01:17 AM)13piisab Kirjutas:  
(16-11-2016, 00:22 AM)spitfire Kirjutas:  Kuus punkti sellele kes ütleb mis on pildil oleva pilli toorikuks olnud.
Zaz 968?

Chevrolette corvair
Vasta

Minu tekst tõesti ei aita kaasa sinu tooriku valikul. Lihtsalt natuke kummaline on kuulda sinu väiteid torupuuri/raamistiku kohalt. Eriti kuna väidad olevat autode ehitamisega sina peal. Päris kiireid väikeseeria autosid ehitatakse toruraamil. Ja kuna neid müüakse autodena on nad läbinud ka kõikvõimalikud katsetused. Aga las ta olla. Igaljuhul jõudu ja pane siis projektist piltte ja juttu ka.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jep, see kuus punkti tuleb Tanelile välja anda. 

See 968, pidasin esiti naljaks, aga kui nüüd vaadata 968A-d, siis küljejoon täiesti olemas.
Vasta

Ma tegelikult jagan teemaalgataja alalhoidliku seisukohta toruraami pasiivse turvalisuse kohta. Seda just näiteks olnud Estfieldi tüüpi sirgetest nelikant torujuppidest kokku keevitatud raami puhul. Avarii korral sooviks olla ilmselt igalpool mujal kui seal torude vahel, kasvõi ämmal külas. Samas on neid 60 aastat peaaegu sama moodi, kümnetes tuhandetes nii natuke paremini kui ka väga halvasti kokku keevitatud ja näeh! inimkond ikka veel eksisteerib. Ka väga paljud ennem 90ndaid tehtud superautod (Lamborghinid, Ferrarid jne.) kasutasid printsipiaalselt samasuguseid torustrukuure aga olulisemalt kehvema keevitus kvaliteediga kui seda tänasel päeval teha on võimalik. 
Aga kui mulle isiklikult kunagi peaks antama võimalus valida siis ma sureksin pigem punase Ferrari 280 GTO, kui halli diisel Audi roolis. 

Kui nüüd teemaalgataja tahab kindlasti võtta algeks enamvähem moodsa ja turvalise valmis auto siis antud eelarve juures võik ehk kõikse paremini sobida teise generatsiooni Ford Probe ja seda just eelkõige sirge ja puhta akna joone tõttu mis ei hakka dikteerima muid kerejooni. Näituseks punnsilmadega Celical on tagumine küljeaken tugeva jõnksuga rõhutamaks tugevat "õlajoont" taga rattakoopa kohal, kui nüüd ise näpud külge ajada siis tuleb see "õlajoon" säilitada. 

Soovin igaljuhul edu ja pealehakkamist 
ja peaasi, et tulemus ei oleks nagu 
 
Vasta

(16-11-2016, 23:12 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Ma tegelikult jagan teemaalgataja alalhoidliku seisukohta toruraami pasiivse turvalisuse kohta. Seda just näiteks olnud Estfieldi tüüpi sirgetest nelikant torujuppidest kokku keevitatud raami puhul. Avarii korral sooviks olla ilmselt igalpool mujal kui seal torude vahel, kasvõi ämmal külas. Samas on neid 60 aastat peaaegu sama moodi, kümnetes tuhandetes nii natuke paremini kui ka väga halvasti kokku keevitatud ja näeh! inimkond ikka veel eksisteerib. Ka väga paljud ennem 90ndaid tehtud superautod (Lamborghinid, Ferrarid jne.) kasutasid printsipiaalselt samasuguseid torustrukuure aga olulisemalt kehvema keevitus kvaliteediga kui seda tänasel päeval teha on võimalik. 
Aga kui mulle isiklikult kunagi peaks antama võimalus valida siis ma sureksin pigem punase Ferrari 280 GTO, kui halli diisel Audi roolis. 

Kui nüüd teemaalgataja tahab kindlasti võtta algeks enamvähem moodsa ja turvalise valmis auto siis antud eelarve juures võik ehk kõikse paremini sobida teise generatsiooni Ford Probe ja seda just eelkõige sirge ja puhta akna joone tõttu mis ei hakka dikteerima muid kerejooni. Näituseks punnsilmadega Celical on tagumine küljeaken tugeva jõnksuga rõhutamaks tugevat "õlajoont" taga rattakoopa kohal, kui nüüd ise näpud külge ajada siis tuleb see "õlajoon" säilitada. 

Soovin igaljuhul edu ja pealehakkamist 
ja peaasi, et tulemus ei oleks nagu 
 

Tänud, vahelduseks mõistlikku juttu ka Wink
Vasta

(16-11-2016, 21:59 PM)spitfire Kirjutas:  Jep, see kuus punkti tuleb Tanelile välja anda. 

See 968, pidasin esiti naljaks, aga kui nüüd vaadata 968A-d, siis küljejoon täiesti olemas.

Polnud just liiga keeruline küsimus, kui õige vastus on pildi propertites kirjas ja autul suisa ninaeeski silt, mis ütleb nemetskimi bukvami vastuse välja Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(16-11-2016, 19:05 PM)hans Kirjutas:  
(16-11-2016, 18:40 PM)wagoneer Kirjutas:  No kui juba turvapuur saatanast on Big Grin kuna võib painduda ja katki minna. Huvitav,et rally/offroad ja kiirendussportlased pole veel selle kahjulikkusest aru saanud.

Eks igaüks loeb mu jutust seda välja mida ise soovib, kuidas sa muidu ikka paugutad, muidu poleks ju midagi öelda,  ma väitsin et kui juba puur võib painduda, mis siis torusest tehtud ainult raamist rääkida, seal pole ju igast otsast toestust.
Ja ma minumeelest esimeses postituses juba ette ütlesin, et kui pole midagi edasiviivat öelda, siis ära kirjuta, kõva meest mine mängi kuskil mujal Sad

Ma pole mingi ekspert toruraamide suhtes ja toruraame annab teha ka erinevalt aga mõelda ma täitsa suudan, vaata ja mõtle alla olevale pildile, pauk küljepealt küljetorud toas, pauk tagant, tagumised diagonaaltorud toas, pauk eest, mootor otse toas. Vbl ma eksin aga kui neile raamidele peale vaadata, siis need raamid hoiavad kere koos läbi paidumast, need sulle ilma turvapuurita turvalisust aga küll ei paku.
JA palun torueksperdid, näidake oma teadmisi mujal, ma väljendasin siin lihtsalt oma arvamust, et tehase plekkkere on sellisest tavalisest nö põlveotsas tehtud toruraamist turvalisem(crashtestides tõestatud)
Esimeses sõnavõtus pidasid Sa toruraami lihtsalt liiga töömahukaks. Rolleyes (nüüd aga teed maha)

hans:
 Alguses sai mõeldud ka nullist ise teha toruraamiga aga sellise lähenemisega on see töömaht liiga suur.
Vasta

Lähen ikkagi teemaga edasi juba konkreetsemalt ja loodan, et ei pea kellegiga vaidlema enam, vaid saan kelleltki mõne tähelepaneku mida ise ei näe.  Big Grin  Nii, olen siin nüüd võrrelnud erinevaid valikuid ja kuidagi hakkab vist kaalukauss e36 -e peale minema. Miks, kuna ma esialgu ukse asukohta ei muudaks ja kui tahta ehitada esimootoriga auto, siis võrreldes pilte, on minumeelest kenamad jooned autodel, mille ukse ja esiratta vahe on suurem, vanadel ja keskmootoriga autodel tundub see väiksem olema. Küll pärast jõuab omi jooni joonistada ka aga esialgu kontseptsiooni tõestuseks võtan db10,11 kere. Sellega võrreldes parim teljevahe, laiuse ja pikkuse, katusekalde, uksejoone poolest on endiselt Cougar aga sellel esiratta ja ukse vahe jube väike, ehk see db joone ideloogia ei sobi, uks täiesti teises kohas, samas e36 -e uks päris õiges kohas. Mis nüüd siis kergem on, kas uks joonistada teise kohta või ukse kallet muuta, arvan et kallet muuta, ukse taha pool tõstmine eeldab kogu sisu tahapoole viimist, mis kokkuvõtteks loob täiesti uue kere loomise vajaduse kuna tagaistmed sõidaks taga lanseritesse sisse, mis tähendab et need tuleks eemaldada, mis aga ongi juba sisuliselt uue kere tegemine vana põhja peale, mis aga ei ole enam teab mis parem kui toruraam  Wink . Mida aga teha laiusega, e36 on ca 25 cm kitsam, tõenäoliselt tuleb rattakoopaid laiendada 12 cm mõlemaltpoolt tagant ja mingi 7 cm eest, siis vist saab paika mõõdud enamvähem. 
Igaks juhuks ütlen veelkord ette, et ei kavatse replicat teha, praegu lihtsalt mängin sellega astoniga
Lisan mõned pildid ka ja ühe väikese võrdluslisti

Tulistage nüüd härrased Smile

Aston Martin V12 Vanquish
Length:4665 mm
Width:1925 mm
Height:1320 mm
Wheelbase:2690 mm
Front track:1550 mm
Rear track:1570 mm

db11
wheelbase 2805
length 4739
width 1940
height 1279

Aston Martin One-77
Wheelbase 2,791 mm
Length 4,601 mm 
Width 2,204 mm 
Height 1,222 mm 

Cougar
Length:4699 mm
Width:1769 mm
Height:1325 mm
Wheelbase:2704 mm
Front track:1506 mm
Rear track:1491 mm

Calibra
Length:4492 mm
Width:1688 mm
Height:1320 mm
Wheelbase:2600 mm
Front track:1426 mm
Rear track:1446 mm

Vana eclipse
Length:4340 mm
Width:1690 mm
Height:1300 mm
Wheelbase:2470 mm
Front track:1460 mm
Rear track:1450 mm

uus eclipse
Length:4385 mm
Width:1745 mm
Height:1295 mm
Wheelbase:2510 mm
Front track:1515 mm
Rear track:1505 mm

e36
Length:4433 mm
Width:1710 mm
Height:1366 mm
Wheelbase:2700 mm
Front track:1408 mm
Rear track:1421 mm

clk 98a
Length:4567 mm
Width:1722 mm
Height:1371 mm
Wheelbase:2690 mm
Front track:1505 mm
Rear track:1474 mm

Probe 1
Wheelbase:2,515 mm
Length:4,496 mm
Width:1,725 mm
Height:1,316 mm

probe 2
Wheelbase:2,614 mm
Length:4,544 mm
Width:1,773 mm
Height:1,311 mm

Prelude 3 92a
Length:4440 mm
Width:1765 mm
Height:1290 mm
Wheelbase:2550 mm
Front track:1525 mm
Rear track:1515 mm

celika t20 94a
Length:4425 mm
Width:1750 mm
Height:1305 mm
Wheelbase:2540 mm
Front track:1510 mm
Rear track:1490 mm


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

To: linnuke
Mõlemad väited on õiged, töömahukas ja ebaturvaline minujaoks, töömahukas juba kõikvõimalike tugevusarvutuste, silla kinnituste tüüpide nurkade arvutuste katsetuste jne pärast. MA ei ole toruraamil ise autot ehitanud aga algtööd selleks tegin, se pole üldse nii lihtne nagu netis kõik proovivad kui vähegi juhitavust tahad,  aga ma nüüd jätaks selle teema kui võib, eks.
Täna olen esialgsete arusaamade kohaselt valinud e36, tänud sellele kes soovitas  Rolleyes
Vasta

Lihtsalt tähelepanek et esiotsa pilt on e36 ja võrdevad andmed ka e36 ning siis külgjoonis on järsku e46. Või kattuvad e36 ja e46 kere üldgabariidid et vahet pole?
Vasta

Aga kas ette ikka niiduk ka tuleb?
Vasta

(17-11-2016, 14:01 PM)mossepower Kirjutas:  Lihtsalt tähelepanek et esiotsa pilt on e36 ja võrdevad andmed ka e36 ning siis külgjoonis on järsku e46. Või kattuvad e36 ja e46 kere üldgabariidid et vahet pole?

Tänud, ma jah ei ole bemmides eriti kodus
Vasta

Tegin mingi lahkamise ka kuidas seda kere võiks luua seibidest


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne