Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Sellest autost ei tea midagi, küll aga käitis mis seda ja veel sadat autot müüb on tuntud meedia vahendusel kui koht kust kunagi midagi osta ei tohiks
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
E36 on täitsa hea valik. Lai varuosade turg, üldjuhul ei pea asju tikutulega taga otsima ja ulmelist hinda maksma. Infobaas väga korralik, suht kerge vaevaga leiab probleemidele lahenduse.
Mootori poolest soovitan 6 silindrilist bensukat, kui muud tõesti pole, siis äärmisel juhul 1.8IS mootor. M50 (v-b mingit moodi ka M52, ei tea pole kunagi väga süvenenud) tüübi mootoreid võimalik ka kerge vaevaga vähe võimsamaks teha, märksõnaks siinkohal "stroker", erinevates bemmi foorumites seda teemat lahatud küll ja küll. Kui erilist tuunimissoovi pole, soovitan mootoriks valida vähemalt 2.5 või 2.8, 2.0 mootor on ka suht-koht hea minekuga, aga kuna kütusekulu täpselt sama, mis võimsamatel sugulastel, siis eelistada ikkagist neid.
Lisade kohapealt on asi nii ja naa, alati ei tähenda võimsam mootor rohkem lisasid, minu 2.8 näiteks lisade poolest üsna vaene (kliima, el. katuseluuk, 2x el. aknad ja 11 nupuga kompuuter). Kompuutri kohapealt veel, et kui õigesti mäletan, siis kuni 92 või isegi 93 aastani oli E36tel valmidus 18 nupulise kompuutri jaoks, ehk näed lisaks temperatuurile ka igast muud huvitavat (keskmised kiirused, kütusekulud, kütuse kogus paagis jne.), seda teemat ka üsna hästi lahatud erinevates bemmi foorumites.
Muidu on bemm hea valik, üsna innovaatiline oma aja kohta, küllaltki hästi läbi mõeldud ja kui rooste välja arvata, siis ka kuradima vastupidav.
Jälgin huviga.
Postitused: 63
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
To: mihkelr
Suured tänud põhjaliku seletuse eest, olen nüüd natuke seda turgu vaadanud ja suht kesine on, 2k+ on hinnad kui 2.0 suuremat tahad. Mis lisadesse puutub, siis kuna niikuinii palju elektrit ringi teen, siis need kompuutriteemad, ma ei tea, vbl ei vajagi neid, mis minujaoks on oluline on automaat ja kliima, neid kahte asja ise teha või asendada on tükk tööd, kõik muu nagu el aknad, peeglid, istmed jne jne, see kõik on lihtsalt vahetatav paigaldatav ehitatav.
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Nende bemmide (tegelikult ka muude kohta) siuke tähelepanek:
Korralik auto sõidab sajaga 2000 pöörde juures, see tähendab 2,5 liitrist mootorit vähemalt. Ükskaheksad ja kahesed kiunuvad sel kiirusel kolme - kolmepooletuhande pöörde jures.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Just see ülekanne, mis startimise võimalikuks teeb, sunnib maanteel seda kiunu kuulama.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Võta siis juba suzuki sfift 4veoline. Hea punn tuleb sellest ja haarduvusest juba puudu ei jää, küll tuleks mootor uus panna kuna 1,3 pole eriline tuuning kone
Postitused: 63
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Hetkel broneerisin ära ühe 2,5 E36 -e, reede lähen Soome järgi
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Aga lõpptulemus ehk E36 on ju hea valik ikkagi, vähemalt minu arvates.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB