Mulle kunagi üks vana hallipäine elektrik seletas: et aku on nagu rahakott. Selleks, et sealt võtta saaks, pead kogu aega ka sama palju (või natuke isegi rohkem) asemele panema.
Olen oma elus näinud vanaeite, kes tuli poodi karjuma, et temal auto 2a vana ja juba aku kottis. Ja et te ei vahetagi seda garantiiga, et mismõttes, autol ju läbisõidu garantii veel on????
Läbisõit kokku umbes 10000km.
Auto mootoriaju logi näitas, et ta oli masinat kasutanud a`la paar korda nädalas 2km kaugusele poodi sõitmiseks.
Mootor polnud eluski kordagi soojaks sõidetud.
Ja loomulikult, tehas vastas garantiitaotlusele viisakalt, et sry damid ja härrad, nii need asjad ei käi. (nad ju nägid auto andmeid kohe nagu see süsteemi ühendati)
Sama on nende lisatarbijatega, mille quality alati kõige parem pole ja mis tiksuvad oma 0,1A pidevalt maha. Selge see, et asi vajab siis lisalaadimist.
Ma ju rääkisin, MISMOODI peab akusid hoidma. Et mees käib seisval autol IGA päev pinget mõõtmas. Ja vajadusel lisa laadimas.
No ei ole veel ideaalset akut leiutatud; kui oleks, siis paneks kõik juba ammu personaalsete elektrikopteritega ringi.
Katsume kuidagi hakkma saada. Tehnika ei ole tegelikult väga kõrgelt areneud.
Mobiilid meil on ja austraaliasse saab laksust helitstada, aga kui tahad poest omale uue kopsu osta, siis seda ikka ei saa. Lihtsalt pole me veel arenenud nii kaugele, et sea sees kasvatatakse sinu DNA-ga uus kops poole aastaga valmis, siga läheb rakverre ja kõik on häppid...