Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Üks õnnetu auto vedeleb ilma tagaratasteta, vaja teha ta vabalt nügitavaks. Korralike ja õigete velgedeni on pikk ja vaevaline tee alles ees. Ehk ootaks sümboolse tasu või tugeva käepigistuse eest:

13-14" koos rehviga
5x112 poldivalem

15" sobib ka, aga siis võimalikult madala rehviga (195/60 on veel sobiv)

Kaarel

Midagi kindlasti leian.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(21-11-2016, 12:24 PM)Marko Kirjutas:  Midagi kindlasti leian.

Kõtt, minu veljepusinäss. Big Grin

Mulle kuluks jälle Berlingole üks sõidukõlblik velg ära. Ideaalis 5,5J14H2 ET<28, aga võib ka 15" olla. Kusagil Kilulinn-Rapla teljel võiks asudaWink Vastu võin pakkuda Fordi 14" ET35 velgi. Mõlemad 4x108 poldiringiga...

(21-11-2016, 12:42 PM)v6sa Kirjutas:  Kõtt, minu veljepusinäss. Big Grin

Ma olin enne.
Ma olen suurem kah.
Velgi on ka rohkem.
See onu, kellele kõtt öeldakse, ei ole täna veel oma pilte vaatama tulnud siia, igatahes vaikib.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kes leiab mulle mosse piruka/kastika tagapaneeli?

[Pilt: taga.jpg]

Küsimus selline.Lakkas töötamast Opel Rekordi soojendus mootor.
Aasta 1982.Vana kere mudel siis.
Küsimus selline,kas 1986 aasta mudeli oma sobin sinna.
Või oleks kellelgi seda pakkuda.
Saaks auto uuesti tööle.
Sest kuulutuses keegi müüb,kuid pildi järgi just pilt uuema keremudeliga auto.
Ette tänades.

(25-11-2016, 12:54 PM)wax Kirjutas:  Kes leiab mulle mosse piruka/kastika tagapaneeli?

[Pilt: taga.jpg]
Selle ringi sees olid tavalised tagatuled.Kasti nurkades kolmnurksed suunakad.Mingit eraldi paneeli ei olnud.

Oskab ehk mõni teadjamees juhatada:
Vaja oleks ühele kiirestisõitvaimle talisõidukile sisselaske poolele juhtida sooja õhku, et vältida karburaatori külmumist.
Parim moodus selle saamiseks on väljalaske pealt toruga õhufiltrisse eelsoojendatud õhu andmine. Karburaator ja summutaja asuvad teine teisel pool silindrit ja päris otse vedada ei saa.
Häda selles, et ei leia kuskilt 45-50 mm läbimõõduga elastset teraskõri.Vaja oleks umbes 70 cm juppi.

(29-11-2016, 00:16 AM)jänkuonu Kirjutas:  Oskab ehk mõni teadjamees juhatada:
Vaja oleks ühele kiirestisõitvaimle talisõidukile sisselaske poolele juhtida sooja õhku, et vältida karburaatori külmumist.
Parim moodus selle saamiseks on väljalaske pealt toruga õhufiltrisse eelsoojendatud õhu andmine. Karburaator ja summutaja asuvad teine teisel pool silindrit ja päris otse vedada ei saa.
Häda selles, et ei leia kuskilt 45-50 mm läbimõõduga elastset teraskõri.Vaja oleks umbes 70 cm juppi.

Fiksusest saab

(29-11-2016, 00:18 AM)linnuke Kirjutas:  
(29-11-2016, 00:16 AM)jänkuonu Kirjutas:  Oskab ehk mõni teadjamees juhatada:
Vaja oleks ühele kiirestisõitvaimle talisõidukile sisselaske poolele juhtida sooja õhku, et vältida karburaatori külmumist.
Parim moodus selle saamiseks on väljalaske pealt toruga õhufiltrisse eelsoojendatud õhu andmine. Karburaator ja summutaja asuvad teine teisel pool silindrit ja päris otse vedada ei saa.
Häda selles, et ei leia kuskilt 45-50 mm läbimõõduga elastset teraskõri.Vaja oleks umbes 70 cm juppi.

Fiksusest saab

Neid pehmeid lõõtstorusid ei sobi kasutada,lähevad ruttu kortsu ja katki. Vaja oleks just terasest kaablikõri sarnast asja.
Tegemist talvekardiga.

(29-11-2016, 00:16 AM)jänkuonu Kirjutas:  Oskab ehk mõni teadjamees juhatada:
Vaja oleks ühele kiirestisõitvaimle talisõidukile sisselaske poolele juhtida sooja õhku, et vältida karburaatori külmumist.
Parim moodus selle saamiseks on väljalaske pealt toruga õhufiltrisse eelsoojendatud õhu andmine. Karburaator ja summutaja asuvad teine teisel pool silindrit ja päris otse vedada ei saa.
Häda selles, et ei leia kuskilt 45-50 mm läbimõõduga elastset teraskõri.Vaja oleks umbes 70 cm juppi.

Pakun märksõnaks Webasto summutitoru.

(29-11-2016, 00:16 AM)linnuke Kirjutas:  
(25-11-2016, 12:54 PM)wax Kirjutas:  Kes leiab mulle mosse piruka/kastika tagapaneeli?
Selle ringi sees olid tavalised tagatuled.Kasti nurkades kolmnurksed suunakad.Mingit eraldi paneeli ei olnud.

Toetan linnukest oksal.
Tagatulesid kaitses toruraam (kahes tükis) ehk kaitseraud.

hp

(29-11-2016, 09:04 AM)motamees Kirjutas:  
(29-11-2016, 00:16 AM)linnuke Kirjutas:  
(25-11-2016, 12:54 PM)wax Kirjutas:  Kes leiab mulle mosse piruka/kastika tagapaneeli?
Selle ringi sees olid tavalised tagatuled.Kasti nurkades kolmnurksed suunakad.Mingit eraldi paneeli ei olnud.

Toetan linnukest oksal.
Tagatulesid kaitses toruraam (kahes tükis) ehk kaitseraud.

Totud olete... seda samust plekist "paneeli " küsitakse ju... ring lausa ümber tehtud.  Ehk tuleks kribada " taga põll"

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Auto ju valmis,mis tagapaneeli veel Rolleyes

(29-11-2016, 13:13 PM)linnuke Kirjutas:  Auto ju valmis,mis tagapaneeli veel Rolleyes

Hmm... No küsimus on ju lühidalt ja konkreetselt vormistatud, paremaks taipamiseks lausa pilt juurde pandud ja pole lisatud, et  see  paneel vahetusse läheb.      Tundub, et küsimus+ pilt on raskesti mõistetav.   Sad

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Jah, just täpselt tagapõlle vaja. Seda plekist, millel punane ring ümber, kus sees istuvad tagatuled. Mingeid kolmnurkseid suundasid ja nurgatorusid ei vaja Smile

Parem pilt kah siis Big Grin http://wax.planet.ee/album/27151/tagavana.jpg

(29-11-2016, 15:39 PM)wax Kirjutas:  Jah, just täpselt tagapõlle vaja. Seda plekist, millel punane ring ümber, kus sees istuvad tagatuled. Mingeid kolmnurkseid suundasid ja nurgatorusid ei vaja Smile

Parem pilt kah siis Big Grin http://wax.planet.ee/album/27151/tagavana.jpg

Sellest pildist oleksid pidanudki alustama,mitte mingist taastatud asjast.Lihtsam  ehk ise plekiriba läbi puurida ,kui mingit nn.originaali otsida.

Miks peaks hakkama ise tegema, kui selliseid tükke ja doonoreid vedeleb veel Eestimaal küllaga? Oleks tegu 1910 aasta Bugattiga, siis ma siin ju ei küsiks vaid võtakski kohe plekitüki ning kukuks painutama.

(29-11-2016, 17:39 PM)wax Kirjutas:  Miks peaks hakkama ise tegema, kui selliseid tükke ja doonoreid vedeleb veel Eestimaal küllaga? Oleks tegu 1910 aasta Bugattiga, siis ma siin ju ei küsiks vaid võtakski kohe plekitüki ning kukuks painutama.

Ei saanud ju paljud aru ,mida vajad(eriti ,kui pakutud pilt netist ,mitte oma) Sad Kui aga küllaga vedeleb(milles kahtlen)milleks küssa.
PS.Mossed ammugi pressi alt läbi käinud,ära võrdle KLASSIKAGA.Omasin kunagi sellist malli ,ainult kast oli ca.0,4 m pikem.

   

Vaja sellist kinnitusklambrit traktorile MTZ 5, kontakt andmed leiate profiilist.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne