Tooriku valimine

Usun et siin vägapalju bemmisõpru pole aga proovin ikkagi ja küsin, kas sellisest autost ka keegi juhuslikult midagi teab, tundub sobiv toonor olema
http://www.auto24.ee/used/2290413
Vasta

Sellest autost ei tea midagi, küll aga käitis mis seda ja veel sadat autot müüb on tuntud meedia vahendusel kui koht kust kunagi midagi osta ei tohiks

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(17-11-2016, 23:18 PM)Kult Kirjutas:  E36 kasuks vist otsustatud, aga meenus veel 406 coupe, mis on ka samas stiilis cougariga.

Palun, ärge seda autot küll ümber lõikama hakake.
Vasta

(18-11-2016, 14:04 PM)olevtoom Kirjutas:  
(17-11-2016, 23:18 PM)Kult Kirjutas:  E36 kasuks vist otsustatud, aga meenus veel 406 coupe, mis on ka samas stiilis cougariga.

Palun, ärge seda autot küll ümber lõikama hakake.

Big Grin  et siis millist, 406 või E36 -e?
Vasta

(18-11-2016, 14:29 PM)hans Kirjutas:  
(18-11-2016, 14:04 PM)olevtoom Kirjutas:  
(17-11-2016, 23:18 PM)Kult Kirjutas:  E36 kasuks vist otsustatud, aga meenus veel 406 coupe, mis on ka samas stiilis cougariga.

Palun, ärge seda autot küll ümber lõikama hakake.

Big Grin  et siis millist, 406 või E36 -e?

Pegemotti pidasin ikka silmas, vabandust. Need viimased Pininfarina joonistatud Peugeot'd -- 406 ja kuigivõrd ka 306 -- tuleks looduskaitse alla võtta.
Vasta

E36 on täitsa hea valik. Lai varuosade turg, üldjuhul ei pea asju tikutulega taga otsima ja ulmelist hinda maksma. Infobaas väga korralik, suht kerge vaevaga leiab probleemidele lahenduse.
Mootori poolest soovitan 6 silindrilist bensukat, kui muud tõesti pole, siis äärmisel juhul 1.8IS mootor. M50 (v-b mingit moodi ka M52, ei tea pole kunagi väga süvenenud) tüübi mootoreid võimalik ka kerge vaevaga vähe võimsamaks teha, märksõnaks siinkohal "stroker", erinevates bemmi foorumites seda teemat lahatud küll ja küll. Kui erilist tuunimissoovi pole, soovitan mootoriks valida vähemalt 2.5 või 2.8, 2.0 mootor on ka suht-koht hea minekuga, aga kuna kütusekulu täpselt sama, mis võimsamatel sugulastel, siis eelistada ikkagist neid.
Lisade kohapealt on asi nii ja naa, alati ei tähenda võimsam mootor rohkem lisasid, minu 2.8 näiteks lisade poolest üsna vaene (kliima, el. katuseluuk, 2x el. aknad ja 11 nupuga kompuuter). Kompuutri kohapealt veel, et kui õigesti mäletan, siis kuni 92 või isegi 93 aastani oli E36tel valmidus 18 nupulise kompuutri jaoks, ehk näed lisaks temperatuurile ka igast muud huvitavat (keskmised kiirused, kütusekulud, kütuse kogus paagis jne.), seda teemat ka üsna hästi lahatud erinevates bemmi foorumites. 
Muidu on bemm hea valik, üsna innovaatiline oma aja kohta, küllaltki hästi läbi mõeldud ja kui rooste välja arvata, siis ka kuradima vastupidav.
Jälgin huviga.
Vasta

To: mihkelr
Suured tänud põhjaliku seletuse eest, olen nüüd natuke seda turgu vaadanud ja suht kesine on, 2k+ on hinnad kui 2.0 suuremat tahad. Mis lisadesse puutub, siis kuna niikuinii palju elektrit ringi teen, siis need kompuutriteemad, ma ei tea, vbl ei vajagi neid, mis minujaoks on oluline on automaat ja kliima, neid kahte asja ise teha või asendada on tükk tööd, kõik muu nagu el aknad,  peeglid, istmed jne jne, see kõik on lihtsalt vahetatav paigaldatav ehitatav.
Vasta

Nende bemmide (tegelikult ka muude kohta) siuke tähelepanek:
Korralik auto sõidab sajaga 2000 pöörde juures, see tähendab 2,5 liitrist mootorit vähemalt. Ükskaheksad ja kahesed kiunuvad sel kiirusel kolme - kolmepooletuhande pöörde jures.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(18-11-2016, 20:09 PM)Marko Kirjutas:  Nende bemmide (tegelikult ka muude kohta) siuke tähelepanek:
Korralik auto sõidab sajaga 2000 pöörde juures, see tähendab 2,5 liitrist mootorit vähemalt. Ükskaheksad ja kahesed kiunuvad sel kiirusel kolme - kolmepooletuhande pöörde jures.

See pole üldse hetkel oluline aga tänud info eest. Üldiselt kasti ja difri ülekanne on see mis asja lõpuks pika paneb ka väikema litraažiga, ehk eks kui kere uus, siis vaatab kas originaal mootor ülekanne või mingi muu, mb -el on neid swappe tehtud, tööd on aga võimatu pole sinna ka midagi suurema hiljem alla panna, see aga arvan 2a pärast Big Grin
Vasta

Just see ülekanne, mis startimise võimalikuks teeb, sunnib maanteel seda kiunu kuulama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kas kellelgi ei leidu kuskil garaažinurgas mõnd E36 kupeed, mida maha võiks müüa?   Rolleyes
Vasta

(14-11-2016, 20:28 PM)hans Kirjutas:  
(14-11-2016, 18:28 PM)Kult Kirjutas:  Kas mõnda itaalia kupeed pole mõelnud, seal ka valikut nagu oleks.

Mingi nipiga saab ka cougari vast tagaveoseks, kas mondeo või x-type-i tagasild võiks sobida kuidagi.

itaalia kupee, odav fiat on nii eriline ja jube, et vajaks vist kogu kere vahetust, alfa on liiga eriline ja kallis ka, kõik muud on juba laes hindadega

Kas väga hirmus. See on BC. On veel AC  ja CC.
http://www.subito.it/auto/fiat-altro-mod...835971.htm
Vasta

(21-11-2016, 22:37 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(14-11-2016, 20:28 PM)hans Kirjutas:  
(14-11-2016, 18:28 PM)Kult Kirjutas:  Kas mõnda itaalia kupeed pole mõelnud, seal ka valikut nagu oleks.

Mingi nipiga saab ka cougari vast tagaveoseks, kas mondeo või x-type-i tagasild võiks sobida kuidagi.

itaalia kupee, odav fiat on nii eriline ja jube, et vajaks vist kogu kere vahetust, alfa on liiga eriline ja kallis ka, kõik muud on juba laes hindadega

Kas väga hirmus. See on BC. On veel AC  ja CC.
http://www.subito.it/auto/fiat-altro-mod...835971.htm
See on väga bueno. Emanuell ise müüb.. Kui mu TR7 keegi ära ostaks, mõtleks tõsiselt.
Vasta

[quote pid='407829' dateline='1479757079']
Kas väga hirmus. See on BC. On veel AC  ja CC.
http://www.subito.it/auto/fiat-altro-mod...835971.htm
[/quote]

Ei ole hirmus, ilus auto on aga selleks projektiks ei sobi ju.
Vasta

Võta siis juba suzuki sfift 4veoline. Hea punn tuleb sellest ja haarduvusest juba puudu ei jää, küll tuleks mootor uus panna kuna 1,3 pole eriline tuuning kone
Vasta

Hetkel broneerisin ära ühe 2,5 E36 -e, reede lähen Soome järgi
Vasta

(22-11-2016, 20:52 PM)hans Kirjutas:  Hetkel broneerisin ära ühe 2,5 E36 -e, reede lähen Soome järgi

Juba 8lk.jahu(a.la bussiteema)Ex järgmisel nädalal paistab, mis doonoriks. Rolleyes
Vasta

Aga lõpptulemus ehk E36 on ju hea valik ikkagi, vähemalt minu arvates.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Teibid peale ja valma ! 

http://www.nettiauto.com/bmw/315/8461101
Vasta

(24-11-2016, 23:46 PM)spitfire Kirjutas:  Teibid peale ja valma ! 

http://www.nettiauto.com/bmw/315/8461101

Ma ei saa aru kuidas sellise õuduse peale annab üldse tulla, selle vist tegid pimedad öösel juuatäis peaga Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne