06-11-2016, 17:45 PM
Olen paaris kohas seda kasutanud. Vähemalt käe vahel tundub nagu tummisem kui ülejäänud sellised odavama otsa lülitid. Andmete järgi ka. https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
(06-11-2016, 17:21 PM)MTZ Kirjutas: Õnneks päästis see odav junn päeva.
(06-11-2016, 20:47 PM)52mees Kirjutas: Russile tuleks panna massilüliti, mis on vähemalt 500A. Sellest väiksemaid võib kasutada sõiduautodel . Tean omast käest soovitada, sest mul on 500A vahel ja pole midagi juhtunud.
(06-11-2016, 21:18 PM)v6sa Kirjutas:(06-11-2016, 20:47 PM)52mees Kirjutas: Russile tuleks panna massilüliti, mis on vähemalt 500A. Sellest väiksemaid võib kasutada sõiduautodel . Tean omast käest soovitada, sest mul on 500A vahel ja pole midagi juhtunud.
Arvutame õige natuke. Ohmu seaduse järgi P=U*I. U on meil paberite järgi 12 V. Kui starterile on kirjutet 3,2 kW, siis on säärane mootor nõus ära tarvitama 3200/12=266 A. 4 kW starter nosib 4000/12=333A. Kui neid akust ikka tulemas on.
Nõukaaegne vajutatav massilüliti on nominaalis 250 A. Ning need kõik sellest ka läbi mahuvad. Praeguse aja tooted kipuvad olema kaunikesti täpselt tehtud ja ei talu isegi nominaali.
Üldiselt võiks massilüliti puhul olla vähemalt 100 A iga mootori töömahu liitri kohta 12V süsteemis.
500 A lüliti on russile hea.
(07-11-2016, 17:55 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(07-11-2016, 17:53 PM)v6sa Kirjutas: Ei ole see nõukaaegne ühti kindla peale minek. Aga erinevalt praegu müüdavast odavast kõntsast on see avatav ja vähemalt teoorias remonditav.Kas tead,täitsa remonditav ja lollikindel. Ja mitte teoorias vaid ikka reaalselt.
T.
(08-11-2016, 23:33 PM)Laurts Kirjutas: Lugedes seda massilüliti teemat tekkis küsimus et miks seda massilülitit üldse vaja on, juhtplokke mis magama minnes 30 ahelas veidi voolu tarbivad Bellarussil ju eriti pole?
(09-11-2016, 00:50 AM)hannest Kirjutas: Kas mitte russilistel ei ole geneka ergutus koguaeg sees, mis omakorda tarbib vaikselt voolu. Sellest ka ilmselt vajadus masslüliti järele. Mina omal ajal ei osanud originaal süsteemi taastada ja panin peale mingi Valeo geneka 3.seeria Bmw pealt. Ergutus käib läbi süüteluku ja massi kunagi välja ei lülitagi.
(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas: Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!
(01-12-2016, 19:28 PM)priit165 Kirjutas:(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas: Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!
Odavm osta ju lihtsalt uued pihusti otsad ja siis paika timmida , muidu uued pihustid peaks olema vist jah mingi kindla surve peale paika pandud, võin ka eksida.