Belarus traktorid.

(02-12-2016, 11:45 AM)mtz80 Kirjutas:  
(01-12-2016, 19:28 PM)priit165 Kirjutas:  
(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas:  Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!

Odavm osta ju lihtsalt uued pihusti otsad ja siis paika timmida Rolleyes , muidu uued pihustid peaks olema vist jah mingi kindla surve peale paika pandud, võin ka eksida.

Häda selles, et pihustid hetkel puudu, otsad oleks muidugi odavam osta.
 Kui pihusteid ostma lähed küsi poest järgi,et kas peab ise veel midagi timmima. Ise ostan varuosad pmkaubamajast ja seal väga asjalikud inimesed tööl oskavad alati aidata, aga muidugi võid küsida ka http://www.belest.ee/ sealt peaks ka kiirelt vastuse saama
Vasta

(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas:  Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!

Vene tehnika varuosade puhul ei tohi midgai eeldada. Ehk hea tulemuse saamiseks tuleb pihustid stendida.
Vasta

Raplas Tehnikatugi laseb üle stendida. Pidid suht kõikuva kvaliteediga tulema.
Vasta

Tänud vastuste eest! Ise olen ka varuosad Pm. kaubamaja e-poest ostnud, mõtlesin ka pihustid sealt osta. Maksavad alla 19 euri tk. Suht sõbralik hind. Eks kindlam ole ikka üle stendida, vähemalt pärast süda rahu.
Vasta

Tere,

MTZ sidur on hakanud paigalt võtul tegema imelikku häält. Tavalisel siduri vabastamisel teeb vaikset hästi lühiajalist ragisevat häält. Aeglaselt meelitades vabastades ja sõidu ajal käike vahetades häält ei tee. Siduri enda töös mingeid muutusi ei ole, lahutab hästi, ei libise, käigud lülituvad ja pedaali vabakäik on paigas. Millisele probleemile selline krigin võiks viidata?
Vasta

siduri survelaager, kas ragin on ainult siis kui pedaali tallad, kui lahti lased, siis ei ragise enam?
Vasta

(05-12-2016, 18:52 PM)maisalup Kirjutas:  siduri survelaager, kas ragin on ainult siis kui pedaali tallad, kui lahti lased, siis ei ragise enam?

Ragin just ainult siis kui lahti lasta ja täpselt sellel hetkel kui traktor liikuma hakkab. Samas mingit jõnksu ega muud sellega ei kaasne. Pedaali vajutamisel ja all hoidmisel mingit võõrast heli ei ole. Ilma käiku sisse panemata ei tee ka lahti laskmisel midagi.
Vasta

Olen ka sama asja näinud ühel russil, aga põhjust tahaks isegi teada. Äkki ketas ei libise sujuvalt vaid hakkab kakkuma, nagu nt auto pidurid kui 0,5km/h venides õrnalt vajutada.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Esisilla väljavõte  teeb sellist häält kui mingis x asendis on.  Täpselt ei tea ja pole uurinud aga kahel russil sama häält kuulnud, aitab esisilla hoova liigutamine.
Vasta

(05-12-2016, 23:08 PM)tanel. Kirjutas:  Esisilla väljavõte  teeb sellist häält kui mingis x asendis on.  Täpselt ei tea ja pole uurinud aga kahel russil sama häält kuulnud, aitab esisilla hoova liigutamine.
Proovisin esisilla lülitamise hooba liigutada ja tõesti on võimalik, et probleem peitub hoopis selles. Sisse lülitatud ja automaatses asendis teeb paigalt võtul nagu rohkem häält kui välja lülitatud asendis.  Samas päris ära see hääl ei kao. Silla sisse ja välja lülitus toimib hästi. Vahepeal tööd tehes viskab sisse lülitatud asendi välja automaatse peale. Pole ise seda süsteemi seestpoolt näinud, aga esisilla jaotuskastis peaks vist ka mingi sidur olema. Äkki teeb hoopis see seda häält. Peab vist laskma kellelgi väljaspool kuulata, sest kabiinist on raske aru saada kust see hääl tuleb. Kas seda esisilla lülitust ja sidurit on võimalik kuidagi ilma lammutamata kontrollida või reguleerida?
Vasta

Kui ma ei eksi, siis peaks sidur olema nii väljavõttes, kui ka vahepukis. Mul on olnud juhus, kus see väljavõtte kasti peavõlli mutter tuleb tagant lahti ja loksutab laagrid/võllid ära, kuigi see ei tundu olevat sinu keiss.

Almost Again
Vasta

(07-12-2016, 13:22 PM)Necro Kirjutas:  Kui ma ei eksi, siis peaks sidur olema nii väljavõttes, kui ka vahepukis. Mul on olnud juhus, kus see väljavõtte kasti peavõlli mutter tuleb tagant lahti ja loksutab laagrid/võllid ära, kuigi see ei tundu olevat sinu keiss.

Ei, Sa ei eksi.

Jaotuskasti väljavõttes on pendiks automaatasendi tarbeks. See oskab kenasti kõriseda enne, kui vedu rullikud kinni poobWink

Vahepukis on kettapakija vedruga kaitsesidur.
Vasta

Tere, kui palju soovitate russi akule ampertunde. Vana aku kooles ära ja vaja uut. Samas ei taha talveks liiga lahjat, pärast ei jaksa käima tõmmata. Praegu üks silma jäänud, millel 770ah.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(08-12-2016, 17:50 PM)52mees Kirjutas:  Tere, kui palju soovitate russi akule ampertunde. Vana aku kooles ära ja vaja uut. Samas ei taha talveks liiga lahjat, pärast ei jaksa käima tõmmata. Praegu üks silma jäänud, millel 770ah.

770Ah? Vast ikka 770 A käivivitusvoolu?

Ei tea konkreetse massina seisukorda ega töötingimusi.
Ise alla 125Ah kindlasti starteriga masinale ei paneks.
Töökaaslasel 155Ah Varta ja väga rahul.
Vasta

Sorry, 770A jah. Kerge näpukas. Sellel akul ainult 100AH. Jääb vist natuke lahjaks.
Nüüd peaks vist "A" ja "AH" tähistega korras olema Big Grin .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kusagil starterite teemas oli see akude asi juba põhjalikult ära lahatud. Minul on hetkel väike vist 650Ah 65A ja kui plokisoojendusega 30min ette soojendada, siis pole mingit probleemi ka sellega.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

V6sa mis vedruga kaitsesidurist sa...?
Vasta

(08-12-2016, 20:58 PM)mutikas Kirjutas:  V6sa mis vedruga kaitsesidurist sa...?

Ei ole küll võsa, aga vahepukk on mtz-il ju tehase meeste arust nö kaitsesidur. Reguleeritav. Vedrud sees.
Sellised taldrikvedrud - 
[Pilt: 72-2209021-vahepuk-vedruketas.jpg]
Vasta

(08-12-2016, 20:58 PM)mutikas Kirjutas:  V6sa mis vedruga kaitsesidurist sa...?

82 "jäme" pukk on liugmuhvi ja kaitsesiduriga.
52 "peen" pukk on jäik ja eeldab ette pikinuudiga kardaani.

Pukid on vahetatavad...

Akuküsimuse täpsustuseks küsin startteri kohta. Et mihuke seal mootorit kerib?

Kui on originaalne õnnetus, siis on see algne 218 Ah ka vähe.
Kui on odavad reduktorid, siis see 160 on hea küll.
Kallis 4 kW ei küsi kuigi palju - mul oli külmal nädalal vana 74 Ah ja ei olnud probleeme. Aga päris külmaga jääb sellest kindlasti väheks. nii 100 võiks ikka olla varuks.
Vasta

Starter ei ole originaal, aga jään vastuse võlgu kw kohalt. Ainuke kiri, mis starteril on FLINT 03. Mida see märgib, ei tea.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne