Siiamaani jaksasingi näppe paigal hoida....
Esiteks kiidan isand Väravamehhaanikut ja olen nõus vajadusel tema ettepanekule nime alla panema. PT, kui seda on vaja.
Teiseks uuest valitsusest. Kui eelmine vahevalitsus paika pandi, siis ma olin veendunud, et nüüd on põhi käes ja enam madalamale ei pole võimalik langeda. Aga sügisene presidondifarss ja praegune abiratas näitasid, et on ikka küll. Raisk! Mulle tundub, et võib saabuda aega, kus ma lähen isand Maituse käest vabandust paluma...
Küsimus ei ole mitte oskustes (mida ilmselt on) eg atahtmises (mida on ülearugi), vaid koduse kasvatuse puudumises, mis lubab teha kõike seda, mida pole veel ära keelatud. Ning rakendada kahte eelmainitut juba kordasaadetud keelatud sigaduste õigistamiseks.
Ning meie laseme sellel kõigel rahulikult sündida.
Rahvuslik eripära.
Nüüd maksust. Mis sellisena on täielik inimestele pähe kusemine. Mitte ainult nimetuse tõttu, vaid ka planeeritud suuruse tõttu. Kuni meie keskmine palk on kolmekohaline, on kolmekohaline registreerimislõiv ise juba ülekohus. Rääkimata pea pooleni keskmisest palgast ulatuda võivast maksust. See ei hakka kunagi plaanitud mahus laekuma, kuna eestlane on küll tuim, aga nutikas tegelane ja küll leiab viisi oma liikurit mitte maksualuseks seada.
Tunnen samas kaasa ka neile õnnetutele, kellele anti ülesanne kusagilt 36 tunniga rebida mõnikümmend milli. Kuna automaksu üle on arutletud, siis oli loomulik antud teema kohe ka käiku panna. Aga nende õnnetute jobude saamatust (või küünilisust) näitab registreerimise maksustamine, selmet panna igaastane mõistliku suurusega maks peale. Jah, ilma maksudeta oleks elu veel rõõmsam, aga me ei ela üksikul saarel. Paraku oleme praegu olukorras, kus ilma riigita oleks peatselt veel hullem ja riigi püstihoidmiseks tuleb makse maksta. Küsimus on ainult õiglases mahus. Praegune on selgelt ebaõiglane nii mahu kui viisi suhtes. Ning kõige valusam ämber on asja esitamise viis, millest valemat on raske välja mõelda. Sääraseid asju ei saa looduskaitsega siduda, kuna need lihtsalt ei ole omavahel mingis positiivses korrelatsioonis.
Sellest on palju räägitud, et raha on vaid ekvivalent. Ning seda ekvivalenti kasutades võib jämedalt öelda, et uue auto pidamine muutub mõistlikuks sealtmaalt, kus amortisatsiooni, remondi ja vahendite (kütus, õlid, jahutusvedelik) kulu ületab uue auto vastavad kulud + liising ajaühikus. See pole küll päris korrektne looduse seisukohalt, aga suurusjärgu võrra mööda ka mitte. Tunnistage nüüd ausalt, kui paljudel kulub vana auto peale kuus enam, kui 250 € pluss kütus?
Üks vääga ligikaudne ja kallutatud Exceli rehkendus minu valikute põhjal:
https://goo.gl/2GVHv5
Mida täna saab igaüks teha: tuletada meelde, kelle poolt ta viimati hääletas ning seda kodanikku igapäevaselt meilidega pommitada. Võib ka kohale minna ja nõuda aru, kuidas säärane sigadus üldse võimalik on. Et seesama rahvaesindaja siis seaduse (vist on tulemas järjekordne kobarseadusega kodanikule pähelaskmise aktsioon) arutamise käigus lollusele pidurit tõmbaks, kuna vastasel korral keegi mäletab valimiskasti juures ja siis äkki enam ei saagi hea palga peale. Tagasi nad aga saada tahavad...
Kes aga otsustas mugavuse või arguse tõttu mitte valida, sellel on keerulisem. Või teisipidi lihtsam: võta aga mõni sobiv mäelkükitaja ette ja hakka tuld andma.
https://www.riigikogu.ee/riigikogu/kooss...u-liikmed/
Tanel Talve näiteks
Personaalselt tuleb rünnata seepärast, et sest siinset foorumit nad tõenäoliselt ei loe ja isegi, kui mõni peaks lugema, on mugavam loetu peatselt unustada...
Liigutada meil aga tuleb, sest keegi teine meie eest vabatahtlikult ei seisa. Sundigem siis neid, kellele me palka maksame, selle ka välja teenima!