Plaan maksustada 2017. aasta juulist ka omanikuvahetus.

(12-12-2016, 11:30 AM)indreksirk Kirjutas:  ...
Eesti on minu arvates parim koht, kus elada. Palju on asju, millega ma rahul ei ole, kuid ma tean, et mujal ei ole parem. 

Indrek Sirk

Täpselt minu mõte Cool

Mis ei tähenda sugugi, et ülalviidatud töövõimereform ei vääriks samuti seiskamist ja mõistlikumakspööramist. Või omastehooldajate elu elamisväärseks muutmine. Aga need ei ole selle foorumi teemad mitte.
Vasta

Hommikul jäi raadiot kuulates kõrvu, kuis pr. Minister olla otsustanud, et arvestades asjaolusid, kobarseadust muudetakse, aga... hakatakse küsima ka teekasutustasu   Selliste numbrite valguses, millest seal juttu, sooviks kiiresti seda tagakirutud omanikuvahetuse lõivu tagasi.
[/url]



ps. Kuna lingi vormistusega on siiani, nii nagu on, siis jätan selle nii nagu on, ehk keegi märkab ja muutub lõpuks midagi, minu viga, unustasin enne lingi sisestust tühikuid lisada...

[url=http://majandus24.postimees.ee/3942723/mkm-tahab-2018-aastast-kehtestada-raskeveokitele-teekasutustasu]Ja isegi siia kleepub see vormindus...


Vasta

(12-12-2016, 16:05 PM)hulgus Kirjutas:  Selliste numbrite valguses, millest seal juttu, sooviks kiiresti seda tagakirutud omanikuvahetuse lõivu tagasi...

[url=http://majandus24.postimees.ee/3942723/mkm-tahab-2018-aastast-kehtestada-raskeveokitele-teekasutustasu][/url]

???
Kas Sa käid 12 tonnise autoga iga päev tööle - koju ja pead isiklikult seda teemaksu maksma hakkama?

Siin just selles teemas ju paljud on teinud ettepaneku, et vene autoveokid peaks maksustama....
Minupärast las maksustavad, see ju ok. Eks eesti vedajad saavad selle samuti omale kaela, aga ikka on ok. Nende jaoks see on köömes, kui vaadata, kui palju meie rekkapark on viimase 10ne aasta jooksul uuenenud. (Luunja kurki poolast siia vedanud ksf, kuidas sellega on?)
Sest teid nad ju lõhuvad ja tartu maanteel 80ga tolknevad jalus.


.............

Ülitobe on see, et alul seda omanikuvahetuse maksustamist põhjendati mingi keskkonnajura või krt teab veel millega; täna räägib valitsuse esindaja Kuku raadios ilmsüüta näoga avalikult, et neil lihtsalt oli vaja 8 milli € suurune eelarveauk kinni lappida ja nad leidsid nüüd "teise lahenduse".
(Ehk siis Eesti Energia dividendidest kaetakse see ära, elektrihinnad seda võimaldavad jne bla-bla)

Aga see on ju suht ok, kui valitsus oma eelnõu tagasi võtab, et see "veel paremaks kõpitseda"
No johhaidii valitsus.
Ja esimesel korral eelarveaugu lappimiseks ettepaneku teinud tegelane vaatab uuesti lakke ja teeb järgmise analoogilise lambiettepaneku.
Väravamehaaniku ütlus, et "piima maha valada" on tobe, tundub mulle üha enam mitteusutav.
Just seda tulebki meil teha.
Muidu ei saa ju.


.
Vasta

Selle teemaga  seoses  tuleb meelde üks vanem majanduspetsialisti analüüs maksude teemal.
http://www.delfi.ee/archive/paadimaks-tu...d=29133643
Vasta

(12-12-2016, 20:11 PM)Ferry Kirjutas:  Selle teemaga  seoses  tuleb meelde üks vanem majanduspetsialisti analüüs maksude teemal.
http://www.delfi.ee/archive/paadimaks-tu...d=29133643
Kas see on mingi eriti peen iroonia, või tõsimeeli pead Priit Kutserit majandusspetsialistiks ja seda üllitist analüüsiks?
Igatahes lõbus lugemine Big Grin
Vasta

Pole eriti peen...
Vasta

Ja tubli uudis Sirgi poolt valgustatuna.Mina senini ei mõista miks Eesti Vabariik eivälisriikide raskeveokite transporti - transiiti.Meie maksame kõikjal välja arvatud Soome. Samuti väideti mulle et välismaalastele trahvi määramine mõtetu sest välja nõudmine maksmatta jätjate puhul  pole seadustega kaetud? Veel jäi koolitusel välja öeldust meelde väide,et näiteks poolakalt 600 eurise  maksmatta jäetud trahvi riigile välja nõudmine läbi rahvusvaheliste täiturite pidi maksma 660 euri. Juhtisin sügisel sadamas politseile tähelepanu poolaka raskeveoki silmnähtava tehnilise korratuse peale. Ametnik käratas mulle et nemad on meie külalised ja neid tuleb austada. Selle polistei reidi ajal sadamas oli selgelt näha et peksti omasi sest seadus karvajalgadeni ei ulatu .Majandus spetsid räägivad meedia ruumis eestist kui transiidi riigist,  siis  tekib alati tunne et autotransport sinna ei kuulu.
Vasta

(12-12-2016, 17:10 PM)stihl Kirjutas:  
(12-12-2016, 16:05 PM)hulgus Kirjutas:  Selliste numbrite valguses, millest seal juttu, sooviks kiiresti seda tagakirutud omanikuvahetuse lõivu tagasi...

???
Kas Sa käid 12 tonnise autoga iga päev tööle - koju ja pead isiklikult seda teemaksu maksma hakkama?

Siin just selles teemas ju paljud on teinud ettepaneku, et vene autoveokid peaks maksustama....
Minupärast las maksustavad, see ju ok. Eks eesti vedajad saavad selle samuti omale kaela, aga ikka on ok. Nende jaoks see on köömes, kui vaadata, kui palju meie rekkapark on viimase 10ne aasta jooksul uuenenud. (Luunja kurki poolast siia vedanud ksf, kuidas sellega on?)
Sest teid nad ju lõhuvad ja tartu maanteel 80ga tolknevad jalus.
Mis puutub siia tööle-koju ja minu eraelu? (jah, maksan, kui pakub huvi).

Kehtestati kunagi raskeveoki maks, põhjenduseks, et suured masinad lõhuvad rohkem teid. Mingil moel suudeti tekitada nonsenss, kus rasked 40tn haagisveokid maksid vähem, kui 17tn autod, osad ei maksnud ja ei maksa siiani üldse. (huvitav siiski, kumb lõhub teid rohkem, kas 2 teljeline või 5 teljeline, kui teljekoormused on võrdsed?)
(link: http://www.rmp.ee/maksud/raskeveokimaks/...2011-01-01). Pidada minema otse teede korrashoidu. Läks siis või?
Kui vaadata uue maksu hinnakujundust: alates 10-12€ päev või 700-1300€ aastas, siis on selge, et kohalik vedaja peab aasta kaupa kalõmmi maksma, (mis teeb siis kokku keskmise 18tn täismassiga veoki aastamaksudeks ca 1000€.) Suurtele pole võib olla probleem, väiksematele on.
Jälle tulemus sama kui raskeveokimaksul, auto on olemas, siis maksad, vahet pole, kas sõidad päevas/nädalas/kuus 1km või laksutad päevas 24h.
Eelmine valitsus käsitles seda teemat ja vähemalt arutati Eesti vedajate, kes juba RV maksu maksavad, teemaksust vabastamist, uus paneb ikka omadele ka topelt (ok +4x).

Lõpetuseks, kui võrrelda kevadel meie teedesse sissesõidetud rööpaid veokite rööpmega, siis ... no kuidagi ei klapi, pea poole kitsam on...

ps. eriti kena on see, et pr. Minister tegi uudise teatavaks Euroopa ametnikele kõigepealt...
pps. Eriline kiitus hr Ministrile, kes uudistes vabandas seaduse apsaka pärast ja rääkis Golfidest millel kordades võimsamaid mootoreid olla, kui ökonoomsetel luksusmaasturitel... ( http://tv3play.tv3.ee/sisu/seitsmesed-uu...start=true  ca 18-dal minutil), kohe näha, et asjatundja...


Vasta

Vakra vähemalt ütles, et nad said oma veast aru ja sellist igal registrikandel makstavat maksu ei tule Big Grin
Muidugi, lärm läks nii suureks, me pole siin ainukesed pihtasaajad.
Väikese pensioni, raske elu ja rumalate ministrite üle kurtmiseks-arutlemiseks on meile eraldatud uus teema:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=56740

Kaitseventiil peab olema, olgu või tõsiusklikud jalgrattaraamide vaatlejad ainult koos. Kui üldse kuskil öelda ei saa, et .............erakond teeb s...a, siis lööb lõpuks kõige ebasobivamas kohas punni eest ära.
Viplala on uue teema "omanik" juhuse tahtel, ehk vahetad pealkirja millegi sobivama vastu? Ma tean, et Sa oskad õige valiku teha.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(12-12-2016, 21:41 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Ja tubli uudis Sirgi poolt valgustatuna.Mina senini ei mõista miks Eesti Vabariik eivälisriikide raskeveokite transporti - transiiti.Meie maksame kõikjal välja arvatud Soome. Samuti väideti mulle et välismaalastele trahvi määramine mõtetu sest välja nõudmine maksmatta jätjate puhul  pole seadustega kaetud? Veel jäi koolitusel välja öeldust meelde väide,et näiteks poolakalt 600 eurise  maksmatta jäetud trahvi riigile välja nõudmine läbi rahvusvaheliste täiturite pidi maksma 660 euri. Juhtisin sügisel sadamas politseile tähelepanu poolaka raskeveoki silmnähtava tehnilise korratuse peale. Ametnik käratas mulle et nemad on meie külalised ja neid tuleb austada. Selle polistei reidi ajal sadamas oli selgelt näha et peksti omasi sest seadus karvajalgadeni ei ulatu .Majandus spetsid räägivad meedia ruumis eestist kui transiidi riigist,  siis  tekib alati tunne et autotransport sinna ei kuulu.
Selline stiil on juba olnud ja üks mees astus pikalt edasi oma bisnessis, jättes teised virelema. Seaduseloome ja mõjuvõim olid tema kätes , et keelata autoveondus välisriikidesse vanemate autodega ära, sest see pidi Eesti riigile halvasti mõjuma, kui eesti autod tossavad välismaal. Las tossavad kodumaal ja hävitavad meie tervist. Samal ajal Poolakad sõitsid viimaste pannidega ja nendele tehti sügav kummardus. See mees ostis endale uued "rohelised" S ja L märkidega veokid ja oligi kogu Euroopa turg korraga tema käes. 
  Teate ju ikka Valga autobaasi direktorit ja praegust Sillamäe kunni.

Kõik uus on unustatud vana.... kopeer paber vahele ja voilaaa

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Just vaatasin uudiseid, kus Simson väitis et  tuleb eesti siseseid veofirmasi maksustama hakata. No kurjam, karvajalgadest sõnagi. Transiit peaks ikka sisse tooma väljapoolt.Meil tuleb aga enne omad ülessu puua, siis vaadata kas mõni ehk sipleb veel, alles seejärel mõistusega raha teenima hakata. Meil niigi raskeveoki maks siseriiklikult .
Vasta

Seltsimehed!
Ei ole mitte mingisugust mõtet otsida mingit loogikat või põhjuslikku seost uute maksude kehtestamisel. Põhimõte on ülimalt lihtne: pappi on vaja! Kõik. 
Edasi on ainult küsimus, kellel on? Ja sellelt tuleb võtta.
Siiski, üks trikk asja juures on: lambaid tuleb pügada nii, et nad ei määgiks. (Surnuks võivad küll külmuda, küll uued uted peale kasvavad). Seekord läks määgimine suureks lihtsalt.
Kogu tarkus.
Vasta

(12-12-2016, 23:42 PM)aeroplano Kirjutas:  Põhimõte on ülimalt lihtne: pappi on vaja! Kõik. 
Edasi on ainult küsimus, kellel on? Ja sellelt tuleb võtta.


Nii ongi ja peabki olema, vastasel juhul ei saaks riik eksisteerida. Kust võtta pole, sealt ei saa võtta.

Arsti ja vajadusel tasuta kiirabi tahame? Haiguslehel olles töövõimetushüvitist ka tahaks? (Kunagi) pensioni ikka tahaks ju? Kui maja põleb, siis tuletõrjujaid? Autoavarii korral päästjaid appi, kes autost välja toovad? Tasuta haridus? (Asfalt)kattega teedel ja tänavatel sõita?... Rolleyes
Vasta

Kas keegi üldse viitsis kuulata põhjendusi miks see maks edasi lükati ?
Plaan A oli maksustada esmasel regamisel eestis olenemata kas auto on vana või uus, aga siis selgus, et tulenevalt mingist EL kohtuotsusest "ei tohi eelistada juba riigis sees olevaid autosid !!!" 

Sellest siis jõutigi plaanini B, et ool rait maksustame siis kõik autod nii need mis sees kui ka need mis alles tulevad registrisse. Ja pügame iga kord kui registrisse asja.

Nüüd siis võis ridade vahelt välja lugeda ,et plaan C on pügada üks kord per auto. Pidi olema popp ja noortepärane ja vördöiguslik pääle selle.

A raskeveoki maks on ok.
Vasta

(12-12-2016, 23:42 PM)aeroplano Kirjutas:  Seltsimehed!
Ei ole mitte mingisugust mõtet otsida mingit loogikat või põhjuslikku seost uute maksude kehtestamisel. Põhimõte on ülimalt lihtne: pappi on vaja! Kõik. 
Edasi on ainult küsimus, kellel on? Ja sellelt tuleb võtta.
Üks konks siiski on - võtta tuleb eeskätt sealt, kust kergemini kätte saab, mitte sealt kus on. Sest kellel on paaaalju, see jaksab ka vastu hakata või on suuteline manööverdama nii, et midagi pihku ei jää.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(13-12-2016, 00:43 AM)veix__ Kirjutas:  Nii ongi ja peabki olema, vastasel juhul ei saaks riik eksisteerida. Kust võtta pole, sealt ei saa võtta
Arsti ja vajadusel tasuta kiirabi tahame? Haiguslehel olles töövõimetushüvitist ka tahaks? (Kunagi) pensioni ikka tahaks ju? Kui maja põleb, siis tuletõrjujaid? Autoavarii korral päästjaid appi, kes autost välja toovad? Tasuta haridus? (Asfalt)kattega teedel ja tänavatel sõita?... Rolleyes

See tatine maksueelnõu nüüd seda isamaa ilu kuskilt otsast välja kandnud poleks.
Teede ja tänavate eest maksame praegu juba üsna kõrget aktsiisimaksu ja ilmselt läheb sealt see teine pool, mille eest teed ei ehita, hoopis riigiaparaadi istmesoojenduseteenuse pidevaks arenguks.
Ka haiguslehe ja kiirabi eest maksame, kuigi nagu läbi tööandja toimub riigile ülekanne. Selle raha peab ikka töövõtja enne riigile andmist välja teenima.
Pension....ha-ha-haaaa
Päästjad ja kiirabi lähevad appi ka uppisõitnud või põlema pandud müügimustlastele jne. miks siis oma inime ei peaks abi saama.

Kui keegi viitsiks ritta panna seadused ja kirjutada sealt välja konkreetselt see, kui palju on riigieelarvet erastatud eraettevõtjate jaoks, läbi pisiannetuste erakondadele või lähedal seisvatele isikutele ja kirjutaks sellest ühe paksema raamatu, sest alla poole tuhande lehekülje vaevalt et hakkama saaks, siis hakkaks meil kõigil hirmus. Probleem pole vaid ses, et raha on vähe ja kõigile ei jätku, vaid see, et näiteks ka sinu poolt makstud maksud, hea veix, jõuavad lõpuks kuhugi sellisesse kohta, kus nende koht kindlasti pole. Igast taastuvenergiad, prügiveod ja taatlemised ja h_i teab mis asjad veel.
Kui ma natuke aega leian, siis vaataks ühel päeval üle näiteks kasvõi oma peret puuduvad asjad, et kellele ja kui palju, igakuiselt. Usun et see nimekirigi saab üsna hirmus olema, kui üksipulgi lahti kirjutada. vabadus on tunnetatud paratamatus, meenub siinkohal, sest näiteks õhu eest oleme me korda kolm juba solidaarselt maksnud, eesti õhu eest siis üsna vähe aega tagasi muideks, aga juba on meelest kui pühitud, eks ole.

Eila oli televiisoris sestri svenn, kes keerutab sama pudrukasi ümber, järelvaatab igaüks iseomal vastutusel.
Vasta

Raskeveokimaksu asemel võiks olla teekasutustasu, ka välismaistele rekadele, kuid maksuraha tahetakse lihtsalt saada. Raha kooritakse ikka oma inimeste käest. Raha saaks ka raske kütteõli aktsiisi korrigeerimisega, mida siin väidetavalt naftaga segatakse. Seda asja aga väga valitsus ei näpi, sest sellega kaotaks erakondade sponsoritest suurärimehed.
Vasta

(13-12-2016, 00:43 AM)spitfire Kirjutas:  ...
A raskeveoki maks on ok.

Nõus, Raskeveokimaks on ok (kuigi pea 15 aastat tagasi kehtima hakates tundus kirves).
Aga teedekasutusmaks sellisel kujul ei ole väga ok.
Ma olen nõus, et teede kasutus peaks olema tasuline, aga hetkel tõuseb see kulurida ettevõtjale 4x..? Veoki valdaja maksaks siis teede korrashoiuks juba 3-e maksu, aktsiis, RVM ja teedekasutuse eest.
Homme lähed poodi, kõik hinnad on samad, ainult leiva, piima, õlle vm esmavajaliku hinda on tõstetud 4+x? Või loodame, et kasumit taotlev ettevõtja laseb selle maksu oma kasumist maha arvata ja transpordi hinnad ei tõuse?

Lubati, et kui teekasutusmaks tuleb, siis diisli aktsiisi tõus jääb ära. Loomulikult jääb ära, sest muidu hakkavad inimesed varsti laevaga Soomes tankimas käima.

Selline uue luua huupi lahmimine ja katteta lubadustele aluse otsimine ei mõju just usaldustäratavalt.


Vasta

(13-12-2016, 10:36 AM)jupiter22 Kirjutas:  Raskeveokimaksu asemel võiks olla teekasutustasu, ka välismaistele rekadele, kuid maksuraha tahetakse lihtsalt saada.

Aga palun:
http://www.logistikauudised.ee/uudised/2...cebook.com

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui juhinduda printsiibist, et jewroliidus on kõik võrdsed, siis saab ka kohalik veoettevõtja maksma samapalju, kui gastrolöör. Seda siis hoolimata faktist, et on juba tuhatkond aastat oma sildadepealt maksnud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne