Kui mina selliseid postitusi loen, siis tuleb mulle ka üht-teist meelde, aga viisaka inimesena ma ei hakka sellest foorumisse kirjutama. Ja tõenäoliselt pole seal mingeid pidurikontakte jms ka vaja otsida, sest neid seal ei ole. Kuidas pidurdamine on lahendatud, seda mina ei tea öelda, ilmselt ikkagi läbi üldise vooluahela. Vb on pinge lahja, siin keegi Jumal ärkas hiljuti ja kirjutas koledaid asju pikas voolujuhis toimuvast pingelangust, aga seda ta veel kahetseb...
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2016, 19:09 PM ja muutjaks oli muska71.)
Kui trall algas siis jah vajutad puldist nuppu ja vahet pole kas üles või alla,telfris miski plagises,aga mootor ei hakand tööle.
Lahja pinge siis sel juhul jumootor ikkagi töötab kuid jõudu pole.Mul tõsta oli vaja ca 100 kg ja praegu veel vaja,et ta sikutaks mööda raudteed 45 kraadi nurga all pisut väiksemat massi ehk hunnikut kive.
Mul oleks pakkuda "ketitali" erinevate võimsustega. Kui see nüüd sinna konksu ja kivide vahele sokutada, siis saaks rahuliku meelega toimetada ka siis, kui kurja ilma tõttu vool üldse kadunud on. Rullikud ju peaks niisama veerema. kui ei veere, siis on välja pakkuda ka nõukaaegse sealauda söögiküna rullikud, mis kettidega lae all sõitis. Kui külm ja vesine ilm otsa saab, ehk siis võtab soojuses uuesti eluvaimu sisse? :O
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(26-12-2016, 17:07 PM)muska71 Kirjutas: Kontaktor peaks suurem jublakas olema ja füüsiliselt sellist ruumi kusagil pole mootori juures.Lüliti muidu klahv lüliti ja lülitist peaks loogika alusel vool pidurisse voolama ja peale piduri vabastamist mootorisse minema?Puldi orginaal kaabel oli miski 1,5 m.Mul paegu ümber tehtud ja miski 20 m kaabel vahel.
Aga tee uuesti kaabli pikkus 1,5 meetri peale tagasi. Sinu 20 meetrit kaablit on ilmselt liiga peenike ja neelab osa pingest ära. Selle tõttu jäävad amprid kesiseks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 01:50 AM ja muutjaks oli veix__.)
Väga lühikesed sõidud nagu ei ole olnud, eile 2x40 km, üleeile 45 km. Nädala sees üldiselt on lühemad. Täna hommikul oli aku pinge 11,98 V. Ennustame, millise temperatuuri juures sel talvel auto veel käima saan (5-silindriline bensiinimootor)? Aku on 63 või 64 Ah Hankook, kohe saamas 7 aastat vanaks... kui saab ikka. Kui pingest rääkida, siis eelmisel talvel sain veel kuidagimoodi käima kui aku pinge näitas 10,9 V. Tundus üsna viimane piir olema, ise mõtlesin, et käsitsi vändaga võiks ka kiiremini mootorit ringi ajada. Külma oli siis paar kraadi üle -20.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 17:28 PM ja muutjaks oli alfredo.)
Ennustama ei hakkaks, kuid uue aku paneks pagassi juba kaasa sõitma küll. No muidugi, kui seda üldse on võimalik ise kuskil poe parklas vahetama hakata, nagu paljudel tänapäevastel masinatel kombeks.
(27-12-2016, 07:56 AM)alfredo Kirjutas: Ennustama ei hakkaks, kuid uue aku paneks pagassi juba kaasa sõitma küll. No muidugi, kui seda üldse on võimalik ise kuskil poe parklas üldse vahetama hakata,nagu paljudel tänapäevastel masinatel kombeks.
Pigem vastupidi (Miks k.....da akuvahetusega kuskil parklas)
Üritan selle talve ilma akut ostmata hakkama saada ja külmemate ilmadega võtan ühe teise korralikuma aku kaasa. Asi selles, et aku asub tagaistme all ja sinna peab väga hoolega valima, milline sobib kõrguse poolest. See üks korralik mis mul olemas on, on liiga kõrge, lihtsalt käivitusjuhtmetega käivitamiseks ühendan kui vaja peaks olema.
Kas keegi oskab soovitada Tallinnas autoremonti, kus tegeletakse ka diisli kütusepumpadega? (Toyota Hilux 2007)
Huvitavad nimelt positiivsed kogemused mõne firmaga.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 14:31 PM ja muutjaks oli muska71.)
(26-12-2016, 23:49 PM)tanel. Kirjutas: Kas pinget tõsta poleks lihtsam?
Mitu soont on sellel kaablil?
Viga on päris tihti seal kuhu see ise tekitatakse.
Kuidas pinget tõsta?
Tegemist kummeeritud kaabliga ja 3-4soont peast ei mäleta enam.1,5 või oli 2,5 ristlõige ja minuarust orginaal oli äkki 0.75 ja kuna nii peenikest polnud läks see mida oli.Pistikuks see euro junn mis punane.Suvel korduvalt töödanud ja toimis kenasti,nüüd viimasel objektil kiusab .pilt küll kevadel lamekatus,aga see ei muuda asja.
(27-12-2016, 12:50 PM)Urmash Kirjutas: Kas keegi oskab soovitada Tallinnas autoremonti, kus tegeletakse ka diisli kütusepumpadega? (Toyota Hilux 2007)
Huvitavad nimelt positiivsed kogemused mõne firmaga.
karla auto?kuskildislikeskus ja keilas pakiautot julgen soovitada,ainult positiivsed kogemused seni.
(27-12-2016, 08:50 AM)veix__ Kirjutas: Üritan selle talve ilma akut ostmata hakkama saada ja külmemate ilmadega võtan ühe teise korralikuma aku kaasa. Asi selles, et aku asub tagaistme all ja sinna peab väga hoolega valima, milline sobib kõrguse poolest. See üks korralik mis mul olemas on, on liiga kõrge, lihtsalt käivitusjuhtmetega käivitamiseks ühendan kui vaja peaks olema.
Endal ikaldus ka üks Hankook, ei mäletagi kaua käis aga samuti kusagil +5 juures oli 50/50 kas läheb käima või mitte. Igatahes, ma lotot mängima ei hakanud-tundus et lisaks sellele, et voolu välja ei antud, võeti seda seeest sisse seda parema meelega.(auto voltmeeter oli mõnda aega ca 13 juures, tavaliselt nii polnud, hoolimata sellest et igaks petteks sai akut veel enne laetud)
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2016, 23:02 PM ja muutjaks oli veix__.)
(27-12-2016, 15:20 PM)Tegelane5 Kirjutas:
(27-12-2016, 08:50 AM)veix__ Kirjutas: Üritan selle talve ilma akut ostmata hakkama saada ja külmemate ilmadega võtan ühe teise korralikuma aku kaasa. Asi selles, et aku asub tagaistme all ja sinna peab väga hoolega valima, milline sobib kõrguse poolest. See üks korralik mis mul olemas on, on liiga kõrge, lihtsalt käivitusjuhtmetega käivitamiseks ühendan kui vaja peaks olema.
Endal ikaldus ka üks Hankook, ei mäletagi kaua käis aga samuti kusagil +5 juures oli 50/50 kas läheb käima või mitte. Igatahes, ma lotot mängima ei hakanud-tundus et lisaks sellele, et voolu välja ei antud, võeti seda seeest sisse seda parema meelega.(auto voltmeeter oli mõnda aega ca 13 juures, tavaliselt nii polnud, hoolimata sellest et igaks petteks sai akut veel enne laetud)
Hea mõte oleks laadimisvoolu mõõta küll. Sigaretisüütajasse käiva voltmeetriga vahel vaatan pinget, on 13,5 V kandis, vahel mõni komakoht üle, vahel alla. Üldiselt nendel autodel pidavatki suhteliselt madal (laadimis)pinge olema.
riigimetall on hakanud imelikult käituma.
äkitse peaks ravitsema hakkama?
no igatahes saab kenasti pehmelt ja sujuvalt kohalt ää minna ja sõidus käike vahetada.
aga vahel vaja meelitada ja libistada. jama selles, et libistada kannatab paar-kolm sekundit ja siis läheb koledaks vibraks. hullem kui "moolutiga" kohalt võtta. pole vahet kas pedaal sügaval ja vaevu haagib või pedaal üleval ja veab asjalikult. korraks põhja ja saab uued paar sekundit. tüütu krt. aga ühtepuhku on vaja nikerdada ja meelitada. varem sai ilusti, asi hiljuti ilmund.
vabakäik jonksus, veab libisemata ka suure koormaga, hääli ei tee.
kas keegi paneb kohe puusalt täpse diagnoosi ja/või perspektiivi?
(28-12-2016, 23:01 PM)veix__ Kirjutas: Hea mõte oleks laadimisvoolu mõõta küll. Sigaretisüütajasse käiva voltmeetriga vahel vaatan pinget, on 13,5 V kandis, vahel mõni komakoht üle, vahel alla. Üldiselt nendel autodel pidavatki suhteliselt madal (laadimis)pinge olema.
Pinget vaatad Sa voltmeetriga, mitte voolu tugevust Sigaretisüütajast siis pardapinget täpsemalt. Ning 13,5 on natuke lahjapoolne, kui pole tegu just mingi bensumootoriga poekotiga... Ma korraldaks enese rahustamiseks pisikese ülekuulmaise generaatorile ja põhivooluahelatele.
Isand Diesel saab tõenäoliselt enam abi, kui raatsib oma vallo aastakäigu ja mudeli avalikuks teha. Minu kristallkuulis paistavad ähmaselt ikalduva siduriketta piirjooned...
pole ma kaevunud veel kuskile. kuumenemine vast võib miskit tekitada küll. aga pagan, murdosa sekundit, mis kulub korra pedaali põhja vajutamiseks, tagab jälle esialgse libistamisaja.
jõuvõlli sidur toimib ilusti, kuigi teda veetakse õrnalt kaasa. hääletu lülitamine tahab mingi 5 pluss sekundit ootamist.