Postitused: 40
Teemad: 88
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Varta aku kestis 14 aastat ja üheksa kuud Peugeot Partneril,üks kord sai laadiaga laetud, kuna käiasin peale kütuse filtri vahetust tühjaks.
See vist väike rekord!
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
14a ühe akuga on küll rekordivääriline tõepoolest. 8..10a olen varemgi kuulnud. Mul juhtus ka omamoodi täpsusrekord, kui aku andis päeva pealt otsad neli ööpäeva enne 2-aastase garantii lõppu.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(14-12-2016, 23:33 PM)hannest Kirjutas: Mul oligii raske sellest aru saada, et täis aku korral peaks ampermeeter lõpuks nulli kukkuma (ok, sinna 1...2 vahele, sest päris nulli pole kunagi näinud). Ja kukubki sinna 1A kanti, kui proovisin laadida 1.astmega oma kaks nädalat vana 100Ah akut. Aga kui lähtuda 1/10 "seadusest" ja panna kõige kangemasse astmesse, siis läheb ampermeeter ikka sinna 8..9A kanti ja aku hakkab mulisema. Kui ma asjast õigesti aru saan, siis on vist midagi 15,5V see õige laadimispinge. Ja kui "Lüliti muudab alaldi väljundpinget", siis järelikult läheb pinge üle selle. Pinget mõõta kahjuks ei saanud. Nüüd mul tekkis mõte, et äkki paneks sinna laadijale veel voltmeetri lisaks, siis oleks hea oma silmaga näha ja mitte üle teatud pinge akusse lasta ja kahe näidiku põhjal leida mingi nö tasakaal, mida siis mingi aja tagant korrigeerida saaks. Või on mõtetu mõte?
Kõik õige aga kogu ajaks pole voltmeetrit külge vajagi-aitab kui tühjalt ära mõõta palju volte vastavas asendis laadija välja annab. Nii saab arvestada palju üldjoontes pinge olema peaks, ilmselgelt ei jaksa laadija seda pinget hoida kui ampermeeter 10 näitab, samuti on see oluline kui ööseks laadima jätta. Kui tühjaltki ei ületa pinge ca 14,5..15V siis ei keedeta ka akut tühjaks kui aku ükskord täis saab.
Endal on ka sama laadija, tolle viimased astmed on päris kõrge pingega.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Sai siin traktorile uus aku toodud ja muidugi enne, kui kasutama hakkad, siis laed. Laadis kolm tundi ja aku peale, aga nii tühi, et vaevu liigutas mootorit. Ei saa aru, kas poodi tulevadki tühjad akud või seisavad nii kaua
.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Tõenäoliselt said väga pikalt laos elanud aku. Loodetavasti ei visanud Sa ostukviitungit minema? Seda läheb peagi vaja...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
30-12-2016, 01:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2016, 01:19 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kõigepealt Veiksi jutt sulatõsi. Siis edasi- aga miks uue aku toomiseks läks? Kui ka vana täpselt samamoodi ei jõudnud jne tuleb hoopis starterist, masslülitist, juhtmestikust otsida... E-280`l olid alumiiniumakujuhtmed, klemmil õrn tinakord peal- vaat nendega juhtus üht-teist mittekäivitumisest kombaini mahapõlemiseni.
Väikeveokal Peugeot J5 ei saanudki jälile, miks vahel aitas masina vabakäigul meetrijagu käsitsi edasilükkamine ja läks jälle võtmest käima.?.? Veidrustele vaatamata tahaks sellist masinat päris omale...
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
- Destilleeritud veega tasapind normi, akus on ilmselt 1,07 tihedus elektrolüüdil ja 9 volti pinget. Mitte kasutada kontsentreeritud või lahjat hapet, see rikub kohe aku.
- Laadimine 0,8 – 1A vooluga 8 tundi, tihedus veidike tõuseb, pinge ka võib-olla 10 voldini.
- 24 tundi lase lihtsalt seista. Aku puhkab.
- 2 – 2,5A vooluga laadida 8 tundi, tihedus tõuseb 1,11 – 1,13, pinge 12,7 voldi peale
- 6 -8 tundi 55W pirniga tühjendada kuni 9 voldise pingeni.
- Korrata korduvalt punkte 2,3,4,5 kuni tihedus tõuseb 1,27 peale. Aku on korras.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
ok, kui tihedust mõõta ei saa, siis ilmselt seda teha ei saa. Ega eriti usku pole, aga proovida võiks. Tundub just sulfateerumise viga olema mu akul.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Sai natuke akude maaletoojatega juttu puhutud, ja see mis nende jutust kõlama jäi, ei ole kliendi jaoks eriti lõbus. Põhimõtteliselt on klient alati süüdi. Kui juba aku garantiiga nende juurde tagasi tuleb on seda kasutatud liiga kaua auto peal ning oleks pidanud kohe tulema kui probleem algas. See tähendab, et inimene peab 24h aku eest hoolitsema, seda mõõtma, laadima, sest kohe kui ta seda ei tee ning sõidab veidike alalaetud akuga, on tulemuseks mustad korgialused või sade, mis loomulikult välistab igasuguse garantii. Kui auto seisab vähe pikemalt või seisab külmaga õues, tuleb enne sõidu alustamist mõõta akus olevat voolu, muidugi soovitavalt vastavate seadmetega, ning seejärel vajadusel ka laadida akut. Inimesel tuleb vajadusel mõõta ka elektrolüüdi tihedust. Juhul kui tegemist on vajutatavate korkidega, siis neid lahti ei tohi ise võtta. Kuidas sellisel juhul mõõta elektrolüüti, jäi mulle arusaamatuks. Kokkuvõttes peab inimene olema vilunud akufriik koos erialaste teadmiste ja vastavate seadmetega, ning soovitavalt probleemi tuvastamisel, 20 minuti jooksul transportima treileril auto koos akuga garantiisse, sest ilma autota ei saa auto vooluleket kontrollida ja pikemaajalise reageerimisaja korral võib aku seistes veelgi maha laadida ning klient jääb kõiges ikkagi süüdi. (loe...nagunii jääb)
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(04-01-2017, 13:35 PM)stihl Kirjutas: Vaheta maaletoojat, kui ise edasmüüja oled.
Maaletoojad ei ole ju loetud.
Ma avaldan sulle ühe saladuse, edasimüüja ei anna akule garantiid, seega pole edasimüüjal ka vastutust
. Kui täna lähed ja ostad mõnest, lepingulisest, suuremast autovaruosade hulgiketist aku kliendi autole, siis jama selle akuga läheb klaarima klient aku maaletooja juurde, isegi mitte selle hulgimüüja juurde kellelt sina aku ostsid. See ei ole küll 100% reegel, kuid enamjaolt küll. Sama teema on igasugu kodumasinate, kingade ja kõige muuga mis kellegi poolt kusagil maale tuuakse. Akudest veel niipalju, et ma olen üsna kindel, et akude garantii tingimused on kõikidel üsna samad.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!