05-01-2017, 19:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2017, 19:38 PM ja muutjaks oli stihl.)
(05-01-2017, 19:22 PM)wagoneer Kirjutas: Mul autol saksas paberite järgi 09.2015 paigaldatud esinduses(siis oli veel garantii autol) uus aku. Täna on nii,et hommikul -13 juures on paras loto. Kas läheb või mitte. Laadisin ära, aga vahet pole. Peale laadimist hommikul käivitub kenasti. Peale paari lühikest otsa ja nendevahelist päevast seismist Viimsi ühest otsast teise on järgmiseks hommikuks jälle loto
Peab vist akupoodi külastama minema.
(05-01-2017, 23:27 PM)sndr81 Kirjutas: 2010 sai soetatud diisel mootoriga sõiduk millel oli peal 72 või 74ah boschi aku aga kuna paar aastat tagasi väsis ühel bensiini tarbival autol teadmatta vanusega aku,siis diisel sai uue aku ja bensukas toimib siiani selle boschi akuga ja sõidab tavaliselt 2km otsi. Samas 96.-l aastal soetatud optima punapea toimis kokku 18 aastat ja viimased aastad bensiini tarbiva auto peal aga 2009 soetatud punapea sama trakatsi peal pidas vastu ainult 6 aastat. Ja uute volvo FH-de puhul ei usu,et viga on aku asukohas ehk paiknemises taga raami vahel,sest samamoodi raami otsa all oli juba MPII Actrosel ja pole kunagi kuulnud,et akusid oleks vahetatud mitu korda aastas.
(05-01-2017, 23:27 PM)sndr81 Kirjutas: ... Ja uute volvo FH-de puhul ei usu,et viga on aku asukohas ehk paiknemises taga raami vahel,sest samamoodi raami otsa all oli juba MPII Actrosel ja pole kunagi kuulnud,et akusid oleks vahetatud mitu korda aastas.
(06-01-2017, 11:56 AM)ZIL 131 Kirjutas: Neli aastat garantiid!
http://5koleso.com/goods/akb-ultimatum-60-ah550-e
(06-01-2017, 23:17 PM)Marko Kirjutas: http://www.iltalehti.fi/autot/2017010522...3_au.shtml
Soomlased väidavad, et kui aku vahetusest autole ei teata, siis läheb uus paari kuuga nässu
Any comments?
(06-01-2017, 23:17 PM)Marko Kirjutas: http://www.iltalehti.fi/autot/2017010522...3_au.shtml
Soomlased väidavad, et kui aku vahetusest autole ei teata, siis läheb uus paari kuuga nässu
Any comments?
(07-01-2017, 02:00 AM)Marko Kirjutas: Ikka siin, lihtsalt garages käin harvemini, olude sunnil.
Uut akut peab siis teistmoodi laadima kui tiba vanemat?
Pingeregulaator oli väga ammu juba olemas.
PS lugesin natu, teema on sama - lollidelt tuleb raha ära võtta.
Normaalne on, et vahetad aku ära, paned kella õigeks (kui ei viitsinud lisaakuga pinget hoida) ja ongi kombes.