Akudest tibake.

(05-01-2017, 19:05 PM)Aspelund Kirjutas:  Speedsteri Hannes on meister?

Jep. Ja ma ei ole ka tema müügiagent, niiet vaadaku ise kuidas hakkama saab.
Aga kui vanal autol miski jama on, siis ta ikka leiab üles, mis seal salata... Big Grin
Parim mees sel alal.
Vasta

(05-01-2017, 19:22 PM)wagoneer Kirjutas:  Mul autol saksas paberite järgi 09.2015 paigaldatud esinduses(siis oli veel garantii autol) uus aku. Täna on nii,et hommikul -13 juures on paras loto. Kas läheb või mitte. Laadisin ära, aga vahet pole. Peale laadimist hommikul käivitub kenasti. Peale paari lühikest otsa ja nendevahelist päevast seismist Viimsi ühest otsast teise on järgmiseks hommikuks jälle loto Smile
Peab vist akupoodi külastama minema.

Viimsis Püünsist kuni raudtee Statoilini on ju paar kiltsa. Püünsist L. Meri juurde veel paar vist.

Kõigepealt külasta kodus tavalist digivoltmeetrit ja siis akupoodi. Big Grin
Vasta

minevi sui suri ää hinnalise kaubamärgiga ja napp pool aastakest vana aku. tarvitatud teist kord nädalas trabandi käivituseks, et murukasvu ühtluse huvides masin teise kohta lükata. sellega kaasnes alati ka pool tunnikest tiksumist. nii umbes kord kuu-pooleteise takka läks päevaks laadija ka külge. ühel päeval oli vaikus. kuna loomulikult polnud seda garantiilipakat alles, siis selgus kiirelt, et ise olen loll.
nüüd on asenduseks peal murutrakatsi aku. no talvel ju niita pole vaja, aga masinat liigutan ikka, et paremini õue rookida saaks. senimaani toimib.

teine lugu. täna ommuku jäksas töötrabandi aku ka veel viimse higetõmbega kone käima saada. selle aku on sama brändi teist värvi toode ja ühe talve juba sõit. saab lisalaadimist ka. ja trabandi genekas annab voolu küll. ja tööle-koju on tubli sada versta, ehk laadimisproblat justkui ei tohiks olla.
juba otsisin ka, aga paberit muidugi pole, seega jälle ise loll.

võiks nagu ikka hakata arvama küll, et ökonomist on tootmisprotsessi sekkunud.
Vasta

Mul oli tööautoks Opel Astra , külmade saabudes aku kutu , mis ikka , helistasin rendifirmasse , läksime poodi , osteti uus aku ja umbes kolme nädala pärast uust aku ka surnud .  Sellise tulemuse peale viisin auto Amservi  , järgmine päev kutsuti järgi ja seletati asi ära - akud tappis ära mingi jälgimiseadme väike aku , millel oli eluring täis , see jälgimisseadme aku eemaldati , jälgimiseade vist ühendati auto akuga ja probleem oli lahendatud .
Vasta

Selle viimase jama vastu aitab diood(id), iseküsimus muidugi, kas neid tänapäeval keegi panna viitsib.
Pealegi on tänapäeval oluliselt jumekam kundele uusi akusid müüa Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

2010 sai soetatud diisel mootoriga sõiduk millel oli peal 72 või 74ah boschi aku aga kuna paar aastat tagasi väsis ühel bensiini tarbival autol teadmatta vanusega aku,siis diisel sai uue aku ja bensukas toimib siiani selle boschi akuga ja sõidab tavaliselt 2km otsi. Samas 96.-l  aastal soetatud optima punapea toimis kokku 18 aastat ja viimased aastad bensiini tarbiva auto peal aga 2009 soetatud punapea sama trakatsi peal pidas vastu ainult 6 aastat. Ja uute volvo FH-de puhul ei usu,et viga on aku asukohas ehk paiknemises taga raami vahel,sest samamoodi raami otsa all oli juba MPII Actrosel ja pole kunagi kuulnud,et akusid oleks vahetatud mitu korda aastas.
Vasta

Vanavanemate golf 5 peal on veel tehase aku aastast 2005. Tegemist siis bensiini rüüpava isendiga, senini pole aku väsimuse märke näidanud, kuigi auto sõidab mingi paar korda nädalas väikseid otsi. Eks ole paista kaua kestab.
Vasta

(05-01-2017, 23:27 PM)sndr81 Kirjutas:  2010 sai soetatud diisel mootoriga sõiduk millel oli peal 72 või 74ah boschi aku aga kuna paar aastat tagasi väsis ühel bensiini tarbival autol teadmatta vanusega aku,siis diisel sai uue aku ja bensukas toimib siiani selle boschi akuga ja sõidab tavaliselt 2km otsi. Samas 96.-l  aastal soetatud optima punapea toimis kokku 18 aastat ja viimased aastad bensiini tarbiva auto peal aga 2009 soetatud punapea sama trakatsi peal pidas vastu ainult 6 aastat. Ja uute volvo FH-de puhul ei usu,et viga on aku asukohas ehk paiknemises taga raami vahel,sest samamoodi raami otsa all oli juba MPII Actrosel ja pole kunagi kuulnud,et akusid oleks vahetatud mitu korda aastas.

Minu kasutada Volvo FH540 omas küljekaste, kus akud ka olid.
Vasta

Kas kellelgi on kogemust sellise akuga?
Pidavat mingi uus ja parem tehnoloogia olema 
http://pood.fixus.ee/shop/prod/154/2?c=936-57512H
 Leidsin ühe akude testi, kahjuks küll poola keelne, kuid google tõlge aitab.
http://www.akubiz.biz/artykul,263,swiat-...ah-do-82ah

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta

(05-01-2017, 23:27 PM)sndr81 Kirjutas:  ... Ja uute volvo FH-de puhul ei usu,et viga on aku asukohas ehk paiknemises taga raami vahel,sest samamoodi raami otsa all oli juba MPII Actrosel ja pole kunagi kuulnud,et akusid oleks vahetatud mitu korda aastas.

2005a. uus actros sõitis nende tehase akudega 4+aastat. Mis akud seal olid, pole aimugi, kellelgi sinna kasti asja ei olnud. "Märg gero", elu kuudis jms. Uuemad akud kestavad aasta, pole suurt vahet, kas on veoki või bussi peal ja mis märki kannavad (volvo või MB).


Vasta

Neli aastat garantiid!
http://5koleso.com/goods/akb-ultimatum-60-ah550-e
Vasta

http://www.iltalehti.fi/autot/2017010522...3_au.shtml

Soomlased väidavad, et kui aku vahetusest autole ei teata, siis läheb uus paari kuuga nässu Big Grin
Any comments?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(06-01-2017, 11:56 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Neli aastat garantiid!
http://5koleso.com/goods/akb-ultimatum-60-ah550-e

Vahet pole kaua garantii on, üldiselt 9X% juhtudel tootja tõestab ikka ära, et tegu oli kasutajapoolse veaga, mitte tootmisveaga. Rolleyes
Vasta

Hea advokaat samas tõestab ära et just seesama aku mitte ainult ei riknend tootmisvea tõttu iseenesest vaid rikkus sellega ka jäädavalt uhiuue autu elektroonika ja garaasi kus auto seisis, samas sai ka kahjustada kõrval olnud paat ja muri elektrooniline kaelarihm mistõttu kutsu putku pani ja perre draama tõi ning asi lausa lahutusega päädis... Ning sellest tulenevalt peab akutootja peale kõige eelpool mainitud varalise kahju ka veel viie lapse alimendid ja ülikoolifondi kinni maksma....  Big Grin  Toungue Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Lisame kaasfoorumlase teenetefondi lisaks Soome aluse uuristamisele, bellajumzide elustamisele ja luuletamisele ka ülearenenud huumorisoone. Keep going!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Paraku nii on, et ma ei tea küll ühelgi tuttaval ühtegi juhust, kus aku garantii käigus ära vahetatud oleks. Rolleyes

Näited firmade garantiitingimustest:


"Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine.
Garantii alla ei kuulu vead, mis on põhjustatud:
-normaalsest kulumisest
-puudulikust hooldamisest
-vealisest paigaldusest
-valest kasutamisest
-muudest välisteguritest põhjustatud vigadest
-võistlustel kasutatavate autode varuosad

Toote või osa ümbervahetamine ei pikenda esialgset garantiiaega."


"Garantii katab antud garantii aja jooksul ilmnevad materjali- ja valmistusvead. Garantii korvab kasutusel oleva aku, mis on ettenähtud antud autole kataloogi kohaselt. Garantii ei kata noormalset kulumist, hoolimatust või mittesihipärasest kasutamisest või aku avamisest tekkinud kahjusid, samuti ala- ning ülelaadimisest tingitud rikkeid."
Vasta

(06-01-2017, 23:17 PM)Marko Kirjutas:  http://www.iltalehti.fi/autot/2017010522...3_au.shtml

Soomlased väidavad, et kui aku vahetusest autole ei teata, siis läheb uus paari kuuga nässu Big Grin
Any comments?

Autole teatamine tähendab  siis uue aku registreerimist, et laadimisrežiim vastaks uue aku nõuetele.
Autodel, millega mina tööalaselt kokku puutun, paikneb juba aasataid miinus klemmil selline andur -->


[Pilt: ibs-e1405300596847.jpg]
Kas nüüd aku registreerimata jätmine paari kuuga aku rikub on veidi kahtlane. Ilmselt mitte. Pikaajaline mõju on kindlasti olemas.
Ja akude vahetamisest garantiiga? Olen neid vahetanud ilmselt sadu. Garantiilistel autodel mõistagi. Toungue
Vasta

(06-01-2017, 23:17 PM)Marko Kirjutas:  http://www.iltalehti.fi/autot/2017010522...3_au.shtml

Soomlased väidavad, et kui aku vahetusest autole ei teata, siis läheb uus paari kuuga nässu Big Grin
Any comments?



[Pilt: Face_Palm.jpg]


Kõik teavad, et "targematel autodel" on see juba 10a nii ja rahvakeeli nimetatakse akude kodeerimiseks, mis on suvalise diagnostikakontori hinnakirjas olemas.
Mis selle raha eest ntx. FAG-idel tehakse, on kirjas siin.

Kulla mees, ikka Eestis oled viimased aastad elanu?  Toungue


.
Vasta

Ikka siin, lihtsalt garages käin harvemini, olude sunnil.
Uut akut peab siis teistmoodi laadima kui tiba vanemat?
Pingeregulaator oli väga ammu juba olemas.

PS lugesin natu, teema on sama - lollidelt tuleb raha ära võtta.
Normaalne on, et vahetad aku ära, paned kella õigeks (kui ei viitsinud lisaakuga pinget hoida) ja ongi kombes.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(07-01-2017, 02:00 AM)Marko Kirjutas:  Ikka siin, lihtsalt garages käin harvemini, olude sunnil.
Uut akut peab siis teistmoodi laadima kui tiba vanemat?
Pingeregulaator oli väga ammu juba olemas.

PS lugesin natu, teema on sama - lollidelt tuleb raha ära võtta.
Normaalne on, et vahetad aku ära, paned kella õigeks (kui ei viitsinud lisaakuga pinget hoida) ja ongi kombes.

Pingeregulaator ei ole ka enam päris sama, selle nimi on nüüd keskelektriplokk, võimisiganes nimi tal on.
See on see, kes voolutarbimist tänapäeva autos poob ja jagab ja kui aku on pooltühi, siis tagaklaasi soojendust sul käima panna ei lase, kuigi ise vblla väga tahaks. Ja see on ka see, kes tahab, et uut akut talle "tutvustataks", ise ta ju toimida/otsustada ei oska, kuna on meelega loll tehtud. Start-stoppi oskab teha, sest see on idiootidele ja strarterite läbimüüki ju tõsta on vaja.

Aga üldises, filosoofilises mõttes on Sul muidugi 200% õigus - lollidelt tulebki raha ära võtta
(s.o. neilt, kel on täna 2005 - 2012/2014a auto, sõltuvalt garantii lõppemisest) PLUSS tuleb nad raha laenama panna, et neilt veel rohkem raha ära saaks võtta. Lisaks sellele, et neil auto tavaliselt on samuti juba laenu peale ostetud, mille pealt nad maksavad protsente, mis on kökimöki võrreldes sellega, kui palju see auto aastas vananeb ja hind langeb.
Mille nad samuti kinni maksavad.

Nii paraku on.



...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne