11-01-2017, 21:56 PM
Tere.
Võib olla mitte kõigile meelepärane jutt, sest mul on plaan vana buss "ära rikkuda"
Kuulaks bussispetsialiste korrosiooni osas. Millised Volvo ja Scania mudelid on roostevaba sassiiga? Tean, et Carrus on. Haudun plaane vana bussi ostmisest ja ümberehitusest matkabussiks. Sellise asja juures oleks tähtis just see, et ära ei ussitaks, sest rohkem hakkab see seisma ja läbisõit saab väike olema. Nii palju, kui Carruseid näinud olen, on neil mootor põranda all, mis pole eriti ihaldusväärne, sest juurdepääsu peab bussist jätma põranda kaudu mootorile ja see seab põranda viimistlusele piirangud. Samas on kõik nö "diesel pusher"iid, vist madalama keskmise vahekäiguga ja tasase põranda saamiseks oleks vist ainuke realistlik lahendus keskosa kõrgemaks tegemine, mis jälle lae liiga madalaks teeb(olen keskmisest pikemat kasvu)? Äärte madalamaks tegemine vist nõuab juba täiesti bussi ümberehitust?
Need Carrused iseenesest on suhteliselt hea hinnaga saadaval, neil on Webastod peal juba tavaliselt ja konditsioneerid, mida saan kohandustega kasutada tõenäoliselt. Matkasuvilatel on tavaliselt propaaniga (ka diisliga) kuumaõhu süsteemid, diisli pealt jahutusvedelikuga süsteem on minu meelest sümpaatsem. Carruste kohta olen häid sõnu kuulnud valdavalt.
Olen otsinud matkasuvilate aknaid (pakette), et näiteks külmutufurgooniga veoaotost oma ideed teostada ja ainuüksi akende peale tundub rohkem kuluvat, kui vana ja suure läbisõiduga Volvo bussi ostmiseks. Lisaks sellele tuleks veoautot kasutades lahendada kõrge platvormi pealt inimlikul kombel maale saamine, viisakas uks jne, mis kindlasti pole odav ja bussil on see kõik juba olemas.
Et andke tulla infoga nende roostavaba busside sassiide kohta
Võib olla mitte kõigile meelepärane jutt, sest mul on plaan vana buss "ära rikkuda"
Kuulaks bussispetsialiste korrosiooni osas. Millised Volvo ja Scania mudelid on roostevaba sassiiga? Tean, et Carrus on. Haudun plaane vana bussi ostmisest ja ümberehitusest matkabussiks. Sellise asja juures oleks tähtis just see, et ära ei ussitaks, sest rohkem hakkab see seisma ja läbisõit saab väike olema. Nii palju, kui Carruseid näinud olen, on neil mootor põranda all, mis pole eriti ihaldusväärne, sest juurdepääsu peab bussist jätma põranda kaudu mootorile ja see seab põranda viimistlusele piirangud. Samas on kõik nö "diesel pusher"iid, vist madalama keskmise vahekäiguga ja tasase põranda saamiseks oleks vist ainuke realistlik lahendus keskosa kõrgemaks tegemine, mis jälle lae liiga madalaks teeb(olen keskmisest pikemat kasvu)? Äärte madalamaks tegemine vist nõuab juba täiesti bussi ümberehitust?
Need Carrused iseenesest on suhteliselt hea hinnaga saadaval, neil on Webastod peal juba tavaliselt ja konditsioneerid, mida saan kohandustega kasutada tõenäoliselt. Matkasuvilatel on tavaliselt propaaniga (ka diisliga) kuumaõhu süsteemid, diisli pealt jahutusvedelikuga süsteem on minu meelest sümpaatsem. Carruste kohta olen häid sõnu kuulnud valdavalt.
Olen otsinud matkasuvilate aknaid (pakette), et näiteks külmutufurgooniga veoaotost oma ideed teostada ja ainuüksi akende peale tundub rohkem kuluvat, kui vana ja suure läbisõiduga Volvo bussi ostmiseks. Lisaks sellele tuleks veoautot kasutades lahendada kõrge platvormi pealt inimlikul kombel maale saamine, viisakas uks jne, mis kindlasti pole odav ja bussil on see kõik juba olemas.
Et andke tulla infoga nende roostavaba busside sassiide kohta