Uunikute 16. Talveralli

1. GMC - 1997
2. Allan Kaasik
3. 2/2
4. 111


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(06-01-2017, 10:37 AM)nymmik Kirjutas:  Olen kätt tõstnud mitu korda, et aitan aga on öeldud "istu Nõmmik" kui aidata ei saa osaleks, sest karusellilt niisama maha ei raatsi hüpata.

1. Sõiduk müüdud 2 nädalat tagasi, garaazi ukse taha vaadates on valikud 2106/2103 Universaal/zaz965/ja mingi Izh21715
2. Imre Nõmmik 
3. 3sõidavad 3 magavad esialgu
4. Nr.63 nagu ikka.

[Pilt: 2103ava.jpg?dateline=1343644855]

Nr63 all stardib Muhuklubi tiim

1. Peugeot 504 8-kohaline 1984 Sellne Fia: 5456 1 Peugeot 504 Familiale 504 F11 1971 01.04.1972 F 3
2. Kristjan Penu
3. täpsustub 2/2 kindlasti
4. nr 63
Vasta

Proovin ka ikka kirja saada

1. BMW 633csi 1979 mikihiire versioon  
2. Priit Vokksepp
3. 2 osalejat


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

1. AZLK 2140 / 1985 a.
2. Heiti Pavlov
3. 2
4. nr. 100 nagu ikka
Vasta

(07-01-2017, 16:42 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(06-01-2017, 22:48 PM)koterman Kirjutas:  Sekundeerides Scania-Vabise bussi meestele regame ära ka oma 6-kohalise  peresedaani MB L 208 D (1991a), aga et Bremeni linna vabrikuväravast sõitis mudeli esmaversioon välja juba 1977a aprillikuus, siis palume selle võrra siis punktisummat tõsta Big Grin
Natuke piinlik on regamiseteemat solkida aga konkreetne isend on ju 1991 aastast, seega küsida sooduspunkte 77 aasta eest .....

Ai-ai-ai, Mägrafarmer,

kuidas nii - kogu Kuningas Veski Ajastul on olnud alati selge jutt, et sõidukite arvestus hakkab antud mudeli esmaversiooni vabrikust väljasõidust.

Ja ma saan aru, et nüüd Uue Korraldaja püha eesmärk on samuti sõidukite algupära tagaajamine. Kui sa nüüd meie Bremeni Transporteri näidet vaatad, siis see on oma algsel kujul õnnekaupa jäänud turundusmehikeste poolt muutmata pea kogu tootmistsükli vältel (jättes iluvõred, tulede kuju vms kribu vaatluse alt välja). Sestap ka järeldus - jätkuvasti imeliselt kole ja jätkuvasti imeliselt autentne.

Sestap paningi meie pundi Suur-Saksa tehnikakultuuri ajatule tootele lisaks siit (https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz-Transporter ja https://www.mercedes-seite.de/nutzfahrze...-teil-3-2/) võetud aastarvu. Soodustust me selle eest nüüd küll ei saa, kui sa selle üle itsitasid, vaat see on küll kindel. 
Pigem ikka võimalust sõita rivi lõpus, et kiiremad automehed ei peaks meeleheitlikult signaali laskma ja üritama tagauksest sõidu ajal sisse ronida. Viimasest oli tingitud ka jutt, et oleme valmis tegema auringe aga väga aeglaselt   :-D

Aga laiemalt ütlen hoopis seda  - tuleks ikka innustada Talveralli inimesi ühiskondlikule transpordile rõhku panema, see Scania Vabise idee oli ju täiesti super. A nüüd paistab, et neil poistel kustus tuli mutris hoopis ära. Vaat kui kahju. Üks aasta oli keegi ju kohal terve mototehnika bussiga, millest tsikleid starti veeretati.

Nii et - rohkem busse, rohkem 'peresedaane', rohkem marsasid, rohkem mahekaubikuid! Ollakse siiski brändi-leidurite arvates rändrahnude riik! Toungue
K

PS Kolekaubikute v kastbusside armastajatele väike vihje aastast 1962 ka - https://www.thevintagenews.com/2016/06/15/the-homemade-motorhome-made-from-two-1962-buick-station-wagons/?utm_medium=social&utm_campaign=postplanner&utm_source=facebook.com


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(18-01-2017, 13:02 PM)koterman Kirjutas:  Aga laiemalt ütlen hoopis seda  - tuleks ikka innustada Talveralli inimesi ühiskondlikule transpordile rõhku panema, see Scania Vabise idee oli ju täiesti super. A nüüd paistab, et neil poistel kustus tuli mutris hoopis ära. Vaat kui kahju. Üks aasta oli keegi ju kohal terve mototehnika bussiga, millest tsikleid starti veeretati.

Nii et - rohkem busse, rohkem 'peresedaane', rohkem marsasid, rohkem mahekaubikuid! Ollakse siiski brändi-leidurite arvates rändrahnude riik! Toungue
K

Siinkohal pean mainima, et Scania-Vabise tagasitõmbumine ei olnud tingitud sellest, et meeskonnal oleks püss tühjaks saanud, vaid korraldajapoolsest vastuseisust.
Ehk siis pääkorraldaja edastas teate, mille järgi niivõrd suur (11,6m) üheveoline sõiduk oleks tema hinnangul osutunud potentsiaalseks takistuseks kaasvõistlejatele ja ei mahuks ka kiiruskatse rajale ära.

Kuna päälikuga ei vaielda, saigi otsustatud seekord tunduvalt tagasihoidlikuma masina kasuks.
Vasta

(18-01-2017, 13:02 PM)koterman Kirjutas:  kuidas nii - kogu Kuningas Veski Ajastul on olnud alati selge jutt, et sõidukite arvestus hakkab antud mudeli esmaversiooni vabrikust väljasõidust.

Sellepärast ongi nii, et esimeses postis, kui tähelepanelikult loed, kirjutab korraldaja, et "Aluseks reg.tunnistusel olev aastaarv"

Peaks ju piisavalt lihtne olema aru saada?
Vasta

(18-01-2017, 13:47 PM)stihl Kirjutas:  
(18-01-2017, 13:02 PM)koterman Kirjutas:  kuidas nii - kogu Kuningas Veski Ajastul on olnud alati selge jutt, et sõidukite arvestus hakkab antud mudeli esmaversiooni vabrikust väljasõidust.
Sellepärast ongi nii, et esimeses postis, kui tähelepanelikult loed, kirjutab korraldaja, et "Aluseks reg.tunnistusel olev aastaarv"
Peaks ju piisavalt lihtne olema aru saada?

See oli kerge ülepingutus, sest keegi seda ju ette ei kontrolli. JA reaalselt ei anna seegi midagi, sest asi, mida olen üle kümnendi IGA ralli eel rõhutanud: kunagi tuleb ka FIA/FIVA mudeli homologeerigu aastaarvu põhine süsteem.  Ehk 100% rahvusvaheline ja ARUSAADAV kõigile. Erandiks ongi siis autod, mida pole KUNAGI FIA poolt homologeeritud ühekski autospordiks - need on ka rahvusvaheliselt "peavad olema originaali sarnased ja ajastutruud". Ühe sellise lisan kohe siia ka, tegu siis uue ajastu mõistes väga väikesearvulise toodangumahuga Kanadas valmistatud "ameerika-rauaga", mis on küll osalenud NASCARis aga sealsetel masinatel pole mingit pistmist FIA/FIVA asjadega. 

1. Mario "Berg" Amberg, mulle nime andnud Plymouth Valiant 1964 uus omanik
2. Dodge Mirada 318CID, 1980 aasta
3. 3 tegelast
4. uus tulija,  "oma" numbrit pole
   

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Tulevikku silmas pidades... tõmbasin siit - http://www.fia.com/list-previously-homologated-cars nimekirja (lisatud). UAZ-i seal pole, paljud sellele üritusele registreeritud automargid aga on. Näiteks Gaz Volga-24 või terve nimekiri VAZ-e. Kas analoogia põhjal võiks siis minu paberite järgi 1986 UAZ 31512 aastaarvuks 2018 Talverallil öelda näiteks 1971 ja keegi ei pahanda?


Manustatud failid
.pdf list_of_previously_homologated_cars.pdf Suurus: 155.98 KB  Tõmbamised: 137
Vasta

(18-01-2017, 22:38 PM)azure Kirjutas:  Tulevikku silmas pidades... tõmbasin siit - http://www.fia.com/list-previously-homologated-cars nimekirja (lisatud). UAZ-i seal pole, paljud sellele üritusele registreeritud automargid aga on. Näiteks Gaz Volga-24 või terve nimekiri VAZ-e. Kas analoogia põhjal võiks siis minu paberite järgi 1986 UAZ 31512 aastaarvuks 2018 Talverallil öelda näiteks 1971 ja keegi ei pahanda?

UAZ on üldse 4X4 ja läheb võistlusautode klassi T - offrõud. Aga väga suures piires küll, KUI auto vastaks homologeeringule! Ma panen siai ühe näite: 1964 aasta Ply Barracuda oma, milline auto on ka soomlastel Historicus olemas. Kirjas on "sportauto retsept" ehk see, millest võistlusel kasutatav masin koosneb. 
.pdf 1331-64-1 Barracuda homologeering.pdf Suurus: 1.44 MB  Tõmbamised: 258

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

oot ... kas on siis uus korraldaja ja uued reeglid (100 passi järgi (vin järgi) vanemat + 20 teenete eest kohtunike valikul) või on ikka vana korraldaja ja vanad reeglid (92 aasta on hull uunikum ja 82 aasta ei kõlba rajale mitte)?
Vasta

(19-01-2017, 02:00 AM)tarmok Kirjutas:  oot ... kas on siis uus korraldaja ja uued reeglid (100 passi järgi (vin järgi) vanemat + 20 teenete eest kohtunike valikul) või on ikka vana korraldaja ja vanad reeglid (92 aasta on hull uunikum ja 82 aasta ei kõlba rajale mitte)?

Huvitav, ma ei ole teenetest küll rääkinud. Räägitud on vanemate ja unikaalsete sõidukite eelistamisest ja see kehtib. Lisaks toimub veel täna arutelu selles osas, kuhu sarnased üritused peaks (võiks) suunduma ja seda nii osalejate, kui vormi suhtes. 
Üsna selge on, et 2017 Talveralli on ülemineku aasta ning proovime leida, kokku leppida ja ette anda võimaliku suuna. Kui selleks tuleb teha veel erandeid või täiendusi/täpsustusi, siis neid ka tehakse. Hetkel ütleks nii, et midagi ei ole kivisse raiutud ja ülereguleerimine ei ole FUN. Samas tuleb teha valikuid ja neid valikuid ei tuleks kellelgi isiklikult võtta!
Vasta

1. Volvo 142, 1971
2. Mati Link 
3. 2 autos ja ei ööbi
4. Nr.142
[Pilt: IMG_20150227_142014.jpg]
Vasta

(19-01-2017, 12:42 PM)Alwaro Kirjutas:  
(19-01-2017, 02:00 AM)tarmok Kirjutas:  oot ... kas on siis uus korraldaja ja uued reeglid (100 passi järgi (vin järgi) vanemat + 20 teenete eest kohtunike valikul) või on ikka vana korraldaja ja vanad reeglid (92 aasta on hull uunikum ja 82 aasta ei kõlba rajale mitte)?

Huvitav, ma ei ole teenetest küll rääkinud. Räägitud on vanemate ja unikaalsete sõidukite eelistamisest ja see kehtib. Lisaks toimub veel täna arutelu selles osas, kuhu sarnased üritused peaks (võiks) suunduma ja seda nii osalejate, kui vormi suhtes. 
Üsna selge on, et 2017 Talveralli on ülemineku aasta ning proovime leida, kokku leppida ja ette anda võimaliku suuna. Kui selleks tuleb teha veel erandeid või täiendusi/täpsustusi, siis neid ka tehakse. Hetkel ütleks nii, et midagi ei ole kivisse raiutud ja ülereguleerimine ei ole FUN. Samas tuleb teha valikuid ja neid valikuid ei tuleks kellelgi isiklikult võtta!

mina olen uute reeglitega väga päri, see soodustaks otsima vanemaid autosi ja neid rajale tooma, kui aga saab ikka 95 aasta mugavdustega autoga mis homologeeringu sai 77 siis see seda minu arust ei tee.
see 20 "teenete" eest on ka väga ok. noh, et kes ei mahtunud selle esimese saja sisse, aga auto on ägedaks tehtud või eriline, või on vana kala keda tahaks ikka rajal näha. küll aga kuna neid on ainult 20 siis ei saa ka väga loorberidel puhata ja peab hakkama kah vanema liikuri peale mõtlema, sest üritus on ju nii hea et ka tema tahaks kindlasti osa võtta, mitte ainult teie ei taha teda seal näha.
loodan et nüüd sai selgem
Vasta

27 siksi, normull.



Vasta

See margimaht võiks olla küll. Tooks pildi põnevamaks, a'la ühte mudelit max 3-5 vms. Muidugi eelistusel vanemad.
 Muidu kipub olema Uunikumide Siksi- ja Mosseralli.
 Aga eks kõrval vinguda alati hea lihtne, pigem kraps korraldajatele, et ikka elus hoitakse! 
 Peab oma massinapargi üle vaatama kuuri all.
Vasta

(20-01-2017, 11:07 AM)Jossu Kirjutas:  27 siksi, normull.

Absoluutselt normaalne!!! Need on "meie enda autod", Eesti päritolu vanatehnika. Need autod on siin olnud KOGU praeguse Vabariigi eksistentsi. Nende autodega ongi Eestis üles ehitatud, kui nii saab öelda! Lisaks siis mingi teatud hulk "välismaa autosid", mis jõudsid siia enne aastat 1991! Need autod on käinud Toompead/Teletorni/raadiomaja kaitsmas, käinud Balti Ketis, teeninud esimesed OMA rahad-EEKid omanikele, mõni neist on teeninud ka "esimese miljoni", näiteks vanad krusad jms tehnika jne. 

Ja vaat see on nüüd TUNNETUSE küsimus, elukogemus, laste vanus, tehnikaultuuri sees oldud aeg ja tehtud toimetamised etc, et mis "sobib" ja mis mitte... Ühes olen ma Korraldajaga nõus - ROMUD tuleks välistada. Isegi, kui romu-roostehunnik on 50 aastat vana, sisi EI! Aga Daggeri nullviis on taastatud korras oleva tehnikana kõvem, kui enamuste masinad. Ainult veljed seal all...

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

1. Volvo Amazon 1966a 
2. Keijo Kumpas
3. 2 ööbiks kui võimalik
4. nr. midagi random, mis võetud pole 

[Pilt: 89681323.jpg]
Vasta

Tere!

NB! Esimest postitust on muudetud.

Palun lugege see hoolikalt läbi.

Reg.nimekiri on ka olemas seal.

Allan

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Tere, 

Kahjuks pean enda registeeringu tühistama. Ühe teise pikalt ette planeeritud ürituse kuupäevad nihkusid ettepoole ja ei ole suutnud usaldusväärset pilooti enda autole leida, seega saab meie Villise koha keegi endale.

Mart
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne