03-01-2017, 18:25 PM
Peterburi tee ääres ehituse ABC juures on kaviaal ja vana-narva mnt-l hotlipsiga ühes majas on ka pood,mis tegeleb kummist toodetega aga mitte suvest suveni.
(17-01-2017, 14:30 PM)kostean Kirjutas: Seega too kummaline klots raami küljes on rõhu reguleerimise tarvis? Pidasin seda senimaani miskiks jubinaks mis hoiab järele andvat silindrit vastupinge all kui tõmbavasse rõhk lastakse, et ketti pingul hoida.
Endal on tehtud mingi häkk masti pöördesilindritega kuna ma ei näe kusagilt peale tulemas tagant jagaja pealt toru keti pingutamise jaoks. Kuhu too pealevool muidu peaks orginaalsüsteemi korral üldse minema?
(17-01-2017, 14:38 PM)saarrand Kirjutas: Võin teha enda torustikust pildi, et saaksid aru kuhu tagant tulev toru läheb, aga kui mul õigesti meeles on, siis tagant jagajast tulev toru hargneb ja läheb põlemasse silindrisse tagant nö traktori keskelt.
(17-01-2017, 18:09 PM)kostean Kirjutas: Kui ma ei eksi siis selle skeemi järgi on masti pöördesilindrid nimetatud 14 ja 16 ning antud klots on detail 15 mis on tõlkes tagasilöögiklapp? Samas skeemi järgi ei klapi see ju sest siin opereeritakse jagaja pelt survet pöördesilindrite tagumisele (traktori nina poolesele otsale) ja no mul näiteks on need üleüldse lahti .
(17-01-2017, 21:57 PM)nõkapõka Kirjutas: Oodood, aga selle jutu järgi on mul siis kopal midagi totaalselt ringi ehitatud sest selle kirjeldatud seadistuse järgi liigutab kett näiteks noolt paremale (eeldame, et eksole istud vahid tagant poolt välja vehid kangidega) siis kui see kui paremale silindrile surutakse õli peale (vars tõmmatakse sisse) vasakust silindrist läbi TAGUMISE varre poolse otsa tänu sellele, et jagajast pressitakse vasakule silindrile nina poolt peale õli jagajast.
Sellisel juhul ma ei saa aru kuidas mul üldse kett pingul seisab sest nina poolsed silindri otsad on üldse lahti ja ketti tõmbab too silinder millele jagajast tagumisele varre poolsele otsale surve peale antakse.
(17-01-2017, 18:09 PM)kostean Kirjutas: Kui ma ei eksi siis selle skeemi järgi on masti pöördesilindrid nimetatud 14 ja 16 ning antud klots on detail 15 mis on tõlkes tagasilöögiklapp? Samas skeemi järgi ei klapi see ju sest siin opereeritakse jagaja pelt survet pöördesilindrite tagumisele (traktori nina poolesele otsale) ja no mul näiteks on need üleüldse lahti .
(18-01-2017, 13:07 PM)MarkoN Kirjutas: Minu arust on see skeem ketiga varjandi puhul vale,võimalik et see on uuema varjandi oma millel ketti ei olnud.
Minu Jumzi millel on näha et need ühendused on originaal( torudest),ei ole küll selline süsteem.
Foorumlase Kostean teemas ,kirjeldasin kuidas peab see torustik peab olema ühentatud ja kuidas see pingutus ja sünkroonis silindrite liikumine toimib.
Kas kellegi kopal on selline ühendus mis siin skeemil on näha,et see klapp on ühentatud varre poolsete otste vahele?
Survet läbi jagaja antaksegi ja lastakse õli ära läbi traktori nina poolsete otste,nagu siin skeemis on,kui see 15 detail tekitab küsimusi. Näha ka Saarrandi pildil ,et see 15 klapp ikka samal pool kuhu tulevad jagajast surved.