Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Kunagi tegin ühe juhusliku pildi kus olid ninapidi koos BMW e60 ja minu Chevi Malibu 2009,
kui hakata pilti lähemalt vaatama siis köik disaini jooned väga sarnased külje pealt ma arvan et
siiski juhuslikult hiljem panen pildi kah...
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
tohoh, nüüd läeb huvitavaks. eriti tahaks mootori konstruktsiooni erinevustest lugeda.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
ZILi avariitesti vaadates jääb üle vaid tänada jumalat või iseennast, et avariid pole juhtunud. Muidu oleks ehk mindki kabiinipõrandaks määritud.
Postitused: 351
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Keegi modedest võiks selle pealkirja pisut teemalähedasemaks muuta. Ma arvasin senini, et siin antakse IT-alast nõu...
Aga asja juurde. Millalgi 1985-86 aastal ilmus kultusajakirjas Za Ruljom küllaltki põhjalik artikkel Naš vklad (Meie panus), kus lahati nõukogude autotööstuse edumeelsemaid saavutusi. Muu hulgas olid seal ära toodud GAZ-20 Pobeda, nelikveoline GAZ-61, kaheksa vedava rattaga JaG-12, Kegresse poolroomikauto ja palju muudki. Kui keegi on rohkemast huvitatud, võin täpsema ajakirjanumbri välja selgitada.
Aga venelased on koostanud ka nimekirju oma autode välismaistest eeskujudest. Mõni on üks-ühele maha viksitud, mõne puhul on sarnasus pisut kaugem. Üks selline nimekiri näeb välja selline: Ford A - GAZ A, Buick 90L - L1 Krasnõi Putilovets, Ford V8 - GAZ M1, Packard 180 - ZiS-110, Cadillac 62 - GAZ-12 (ZiM), Cadillac Fleetwood 75 (1935) - ZiS-102, Opel Kadett K38 - Moskvitš-400, Ford Prefect - Moskvitš-402, Ford Mainline - GAZ-21 Volga, Packard Patrician - GAZ-13 Tšaika, NSU Prinz 4 - ZAZ-966 Zaporožets, Fiat 600 - ZAZ-965 Zaporožets, Imperial Crown - ZiL-111, Ford Falcon - GAZ-24 Volga, Chrysler New Yorker - GAZ-14 Tšaika, Lincoln Continental Limousine - ZiL-114, Nissan Sunny (1978) - VAZ-2108, Cadillac Fleetwood 75 (1974) - ZiL-115, SIMCA 1307 - Moskvitš-2141.
Kui keegi pole selle nimekirja mõne osaga rahul, siis ärge mind pekske - tegin kunagi copy-paste mingi vene lehekülje pealt.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Uhuu-nurk.
Kui oleks olemas sünteetilise ja madala omahinnaga nafta, siis annaks selle riigis lükata odavaks energiasisendiks, mis võimaldaks majandusele hagu alla panna. Järelikult pole seda olemas vähemasti kategoorias "odav" e. tuletame meelde aastad 1971 oma naftakriisiga, limiteeritud kütusemüügiga jne. 1982 kui majandus oli nii peetis, et uue auto liisimiseks ei ol nud haruldane 25% aastaintress. Kui valitsusel oleks olnud vastav valem tagataskus, siis oleks sellega hulga jamasid kasvõi kellegi isiklikus ajalises perspektiivis ära silutud.
Postitused: 2,495
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Itleritel käis see sünteesimine peamiselt pruunsöest e. ligniidist, ei mingit nõidust. Odavus ei puhunud sõjaolukorras pilli, ikka pigem see, et lennukid üldse õhus ripuks ja tankid ringivuraks. Sünteetilist bensiini suudeti (ja suudetaks soovikorral tänagi) toota ka meie põlevkivist. Taaskord, ei mingit nõidust, pelgalt majandusliku otstarbekuse küsimus.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Jep. Sõjaeelne vabariik vuras põlevkivibensiinil ja saksmannid kasutasid oma alveelaevades meie toodetud õli, kuna see oli veest raskem ja ei andnud vigastuse korral veepinnale reetlikke õililaike.