soovitused (netis) shoppamiseks
#41

(28-01-2017, 00:01 AM)nustu82 Kirjutas:  ..... aga ega ma ei tea kah muidugi kust ja kuidas seda trackingut teha...

 Spikerda! Toungue
http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic....80#8378280
Vasta
#42

(28-01-2017, 03:34 AM)viplala Kirjutas:  Üks väike soovitus, kui te soovite, et teie pakk ei läbiks tolli millegi pärast (näiteks min maksumuse teema vms), siis ärge valige DHL'i teenust, sest viimane suudab kõik väljast poolt EL tulnud pakid läbi tolli lasta, on siis selleks põhjust või mitte.

Ei saa kuidagi kinnitada, kaks pakki on viimasel ajal tulnud, mõlemad suured ja väljanägemiselt väärtuslikud. Ei mingit viivitust ja lahti pole ka võetud. (Arved muidugi ilma küsimata kaasas, mõlemad õkva prõlla 20,- raha peale). Oluliselt kiirem, kui passida kohaliku postiministeeriumi ukse taga. Viimane on nimelt vastu tulles kundede soovile avatud 5p. nädalas, 10-18 v. 11-19. Reede hommikul tuli sõnum, proovib siis esmaspäeva õhtul pihta saada. Viimasel aja meenutab omniva nõuka aega, saba on uksest välja, kehvemal juhul isegi pooltunnike passimist. Kolm pakki vanast aastast (2 novembrist, 1 detsembrist) siiani kaotsis.
Mingi iinamaa firma oskas paki tasuta DPD-ga saata, 11 päevaga oli jõulude ajal kodu ukse taga. Oleks selliseid rohkem.


Vasta
#43

(27-01-2017, 21:14 PM)alfredo Kirjutas:  Nii see on jah, hea tcumen, et sellesama SEEBI virtuaalkaardi abil alfredogi omad vähesed ostud sooritab. Hea, et ta olemas on, aga negatiivse poole pealt kaedes on ka selle hind mõne aastaga sujuvalt kolmekordistunud.
Ma olin ka muidu virtuaalkaardi tarvitaja, aga see viimane kahekordne hinnatõus oli minu jaoks natuke liig, liiati, et SEB on ka varem minu jaoks mitte eriti soosiva teenuste hinnastamisega silma paistnud.

Ma kolisin eelmise aasta lõpust sellisesse kohta nagu Entropay ning siiani on kaadervärk tõrgeteta töötanud. Sisteem toimib säänset pidi, et kui krediitkaarti muidu pole, siis sooritad makse Entropay pangakontole (Eestis kasutatakse SEB kontot) ning mõne päeva pärast ilmub kantud summa su virtuaalsele krediitkaardile. Eelis võrreldes SEB virtuaalkaardiga on see, et sama kaart kehtib 12 kuud (=üks sidumine PayPaliga aastas) ning hinnapoliitika on vähemalt minu jaoks soodsam.

Nii et SEBi virtuaalkaardile on alternatiiv täitsa olemas, sarnaseid teenusepakkujaid on teisigi Wink
Vasta
#44

Lgp.41 Degree
Vaatasin sinna ekopay või mis ta oligi kodulehele, aga kuna see on seda uut tüüpi leht, mille vasta üha süvenev allergia, siis väga sügavale seal ei kaevunud.
Uuriks nende hinnapoliitika kohta - palju ja mille pealt nad vahelt võtavad oma teenuse eest ja kas raha saab sealt tagasi ka kanda, kui ostlemisel või kauba kättesaamisel peaks midagi valesti minema?
Vasta
#45

(28-01-2017, 21:22 PM)alfredo Kirjutas:  Uuriks nende hinnapoliitika kohta - palju ja mille pealt nad vahelt võtavad oma teenuse eest ja kas raha saab sealt tagasi ka kanda, kui ostlemisel või kauba kättesaamisel peaks midagi valesti minema?
Oma virtuaalkontole kandmise eest küsivad nad 4% summast. Ma olen sinna kuu aja jooksul kahe ülekandega kandnud €25, seega on teenustasusid olnud täpselt üks eurik. Ma usun, et küll sinna ka raha tagasi tekib, kui müüja seda peaks tagasi kandma, aga kuna omal pole selle aja jooksul ühegi müüjaga jama olnud, siis vahetu kogemus puudub. Raha omale kontole tagasi tekitamine on juba kallim lõbu, see on väidetavalt 2-10 euri/ülekanne, aga kuna minu puhul liigub raha ainult ühes suunas, s.t siit Hiinasse, siis see ei ole mu jaoks aktuaalne.
Nende täielik hinnakiri on muidu täielikult saadaval siin.
Vasta
#46

(29-01-2017, 12:24 PM)41Degree Kirjutas:  
(28-01-2017, 21:22 PM)alfredo Kirjutas:  Uuriks nende hinnapoliitika kohta - palju ja mille pealt nad vahelt võtavad oma teenuse eest ja kas raha saab sealt tagasi ka kanda, kui ostlemisel või kauba kättesaamisel peaks midagi valesti minema?
Oma virtuaalkontole kandmise eest küsivad nad 4% summast. Ma olen sinna kuu aja jooksul kahe ülekandega kandnud €25, seega on teenustasusid olnud täpselt üks eurik. Ma usun, et küll sinna ka raha tagasi tekib, kui müüja seda peaks tagasi kandma, aga kuna omal pole selle aja jooksul ühegi müüjaga jama olnud, siis vahetu kogemus puudub. Raha omale kontole tagasi tekitamine on juba kallim lõbu, see on väidetavalt 2-10 euri/ülekanne, aga kuna minu puhul liigub raha ainult ühes suunas, s.t siit Hiinasse, siis see ei ole mu jaoks aktuaalne.
Nende täielik hinnakiri on muidu täielikult saadaval siin.

No kui arvestada ostudesummaks kuus ca 50€, siis virtuaalkaardiga hinnavahe puudub sisuliselt. Suurema summa puhul virtuaalkaart odavam. Kalkuleerimise värk. Virtuaalkaardi plussiks on ajaliste viidete puudumine.
Vasta
#47

Virtuaalkaart on kena ja turbaline asi küll, aga ... kui kaup teel kaduma läheb ja hakkad raha tagasi nõudma ning virtuaalkaart on selleks ajaks kehtivuse kaotanud, oled rahast ilma nagu peni pehmest leivast. Tagasikanne toimub ju samale kaardile kust raha tuli. Võib olla olen ise loll, aga ühe korra olen niimoodi lüpsi saanud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#48

(30-01-2017, 09:18 AM)Basilio Kirjutas:  Virtuaalkaart on kena ja turbaline asi küll, aga ... kui kaup teel kaduma läheb ja hakkad raha tagasi nõudma ning virtuaalkaart on selleks ajaks kehtivuse kaotanud, oled rahast ilma nagu peni pehmest leivast. Tagasikanne toimub ju samale kaardile kust raha tuli. Võib olla olen ise loll, aga ühe korra olen niimoodi lüpsi saanud.

Keskmine tsükkel aasiast tellides, on reeglina pikem kui seebi virtuaalkaardi kehtivus. Ma ka esimest korda muretsesin, kui tagasi pidi kantama, aga tuli kenasti ja on ka hiljem tulnud. Kusjuures, erandina krediitkaardist, tiksub arvele laekumisena kohe.
siinkohal jälle tänud omnivale, kes viimase paari kuu statistikat vaadates on suutnud 1/3 (2-6st) lihtsaadetisi ära kaotada. tracking näitab, et on Tallinnas ja siis on vaikus.


Vasta
#49

(30-01-2017, 09:18 AM)Basilio Kirjutas:  Virtuaalkaart on kena ja turbaline asi küll, aga ... kui kaup teel kaduma läheb ja hakkad raha tagasi nõudma ning virtuaalkaart on selleks ajaks kehtivuse kaotanud, oled rahast ilma nagu peni pehmest leivast. Tagasikanne toimub ju samale kaardile kust raha tuli.

 Huvitav, mul oli mullu märtsis üks tagastus ca 3 kuud peale kaardi kehtivuse lõppemist, e-bayst ja läbi paypali.
Alist olen ka kaotsiläinud pakkide raha siiamaani tagasi saanud, alati selle 60 päeva ootamist ka ära kannatanud.
Pangas ei kustu ka kehtetu kaart ja tema andmed kohe ära, vaid hoitakse päris pikalt nö. nähtaval.
Vasta
#50

Virtuaalkaart võib olla aegunud,raha tuleb tagasi ikka.Ise ka ootan pakki mis jõudis eestisse 8 detsembril.Omniva väidab et minu tracking number on vale.kõik muud süsteemid väljaspool eestit tunnistavad numbrit,omniva on nagu maailmanaba kes ütleb kui pikk ja mis tähtedega algama ja kui pikk peab see nr.olema.Teine pakk mis tellitud samal päeval siis nov.30.Selle kohta inf üldse puudub.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#51

Mul on vedanud vist, kõik kümmekond pakki ilusti kohale jõudnud ja pole pidanud raha tagasi nõudma. Viimase pakiga juhtus küll selline lugu, et peale sõnumi saamist olin just nädalaks teise eesti otsa sõitnud ja tekkis mõte pakk sinna ümber asustada(smartpost on vastu tulnud ja nii teinud). Omniva klienditeenidus ütles ilma mõtlemata aga konkreetse "ei saa". No hea küll, ei taha  käivet siis las olla seal see pakk. Üllatus kättesaamisel aga oli suur kui paki lähtekohaks ei olnud hiina nagu tavaliselt vaid üks teine eesti linn, ja peal kohalik mob.number. Vähemalt ei pidanud seda 1€ maksma, sest keegi maksis saatmise eest 2.89€. Ilmselt oli tegemist kulleri eksimusega aga nagu näha siis saab pakki liigutatud küll Big Grin
Vasta
#52

(30-01-2017, 19:57 PM)diselist Kirjutas:  ...Ise ka  ootan pakki mis jõudis eestisse 8 detsembril.Omniva väidab et minu tracking number on vale.kõik muud süsteemid väljaspool eestit tunnistavad numbrit,omniva on nagu maailmanaba kes ütleb kui pikk ja mis tähtedega algama ja kui pikk peab see nr.olema...
eelpool mainitud nov.keskel tellitud 2 asja, samalt müüjalt jõudsid Tallinnasse koos 16.dets. üks tuli kohe, teine jõudis täna. (80p!) Kui tavaliselt on pakil ka omniva kood, mida lehelt saab jälgida, siis seekord teatas oma koodi peale, et pole leitav...


Vasta
#53

Vot milles probleem,kannatust.
Minu kirjale omnivasse tuli selline
Vastus.
Copypaste siis

Hea klient

 

 

Omnivasse on jaanuari lõpus korraga saabuma hakanud (ja saabub veel) väga suur hulk saadetisi Hiinast, mis vahepeal on seisnud tõenäoliselt mingil põhjusel Isanbulis.

Saabuvate saadetiste hulk on võrreldav jõulueelse tippajaga. Omniva kodeerimine töötab maksimumvõimsusel ning iga päev saadame postkontoritesse ja kandesse jõuludele ligilähedasi mahtusid. See jätkub mitu nädalat ning teeme kõik endast sõltuva, et saadetiste tulvaga kiiresti hakkama saada.

Kuna aga saadetisi on korraga siiski niivõrd palju, võib ette tulla mõningaid viibimisi.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#54

Istanbul. Lumi on märksõna Big Grin
Vasta
#55

No siis on lootust, et äkki tulevad eelmise aasta lõpupoole ostetud asjad mul ka kunagi ikkagi ära. Osad asjad novembris ostetud, kaks asja suve lõupus, viimaseid enam ei loodagi saada. Siiani mul rekord Hiinast 3 kuud!
Vasta
#56

Täitsa huvitav, mis neist Omnivas "kadumaläinud" saadetistest saab. Arvestadas kasvõi siin mainitud hävinguid, peaks neid "kadunud pakke" terve mägi olema. Minulgi üks jaanuari alguses Eestisse saabunud ja jäljed kaotanud pakike kuskil  Omniva laonurgas hüljatuna vedeleb.....
Vasta
#57

(31-01-2017, 17:42 PM)aeroplano Kirjutas:  Täitsa huvitav, mis neist Omnivas "kadumaläinud" saadetistest saab. Arvestadas kasvõi siin mainitud hävinguid, peaks neid "kadunud pakke" terve mägi olema. Minulgi üks jaanuari alguses Eestisse saabunud ja jäljed kaotanud pakike kuskil  Omniva laonurgas hüljatuna vedeleb.....

Varsti ehk ostetakse väljamaalt "Lahingud ladude pärast" sarnane saateformaat sisse ja saategi pimesi oma pakke ostma minna  Big Grin
Vasta
#58

Need pakid mis Omnivas üle jäävad pandakse asutusesiseselt pihta ja jääb puudugi...  Big Grin   Rolleyes 

Ei aga tegelikult ei saa kurta, igasugust nänni tellin suht palju ja enamjaolt on kõik kohale tulnud. Särke-riideid,  tulesid, elektroonikat, varuosi jne laekub pidevalt, väiksemad pakid potsatavad otse postkasti ja suurematele tuleb ise järgi lonkida postkontorisse... Kohalik urgas aga pandi kinni ning nüüd tuleb suund elva peale võtta mis iseenesest on suht ajuvaba kuna sinna väga asja ei ole, ainuke hea asi tartuga võrreldes on see et reeglina järjekord puudub.
Eks hea teenus maksab rohkem ja mõningaid kallimaid detaile tasub otsepostiga tellida.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#59

(31-01-2017, 12:51 PM)diselist Kirjutas:  Omniva kodeerimine töötab maksimumvõimsusel  ......

 A vot, mida nad seal kodeerivad, ei saa mina aru.
Ehk peaks ikka sorteerimisega tegelema?
Vasta
#60

Seda kodeerimist on näha jah, saatsin eile Põltsamaalt kolm raamatut pakiga Pärnumaale. Üliagar pakiautomaat andis mulle kaks tsekki, mõlemal erinev pakinumber. Egas midagi, kodus siis hakkasin jälgima, kumb siis õige on, üks maabus Türil ja teine võeti automaadist välja ja pandi sinna samasse automaati järgmisel päeval tagasi. Võtsin ühendust klienditeenindusega, et mis teema on, arvati, et minu kätte juhtunud tsekid olid masinasse kinni jäänud tsekid ja tõenäoliselt minu õige tseki sai siis järgmine automaadi külastaja. Pakk ise jõudis nende andmetel ilusti õigesse kohta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne