tegemist siis IZ jupiteriga... masin hakkas paar p2eva tagasi jukerdama, ei v6tnud enam yhte silindrit taha, nyyd nagu sain asja korda, aga selline mure s2ilis, et kui gaasi j2rsult anda, siis ta ei v6ta kohe tuure yles... mulle endale tundub, et silindrid ei tööta p2ris synkroonis... siis veel, et kui muutsin syydet varasemaks v6i hilisemaks ja masin töötas, siis nagu ei saanudki aru et midagi muutuks, kuidas see nii on? kas kuidagi saab 2ra hoida, et s6ites kontaktide asend paigast ei p6ruks? enda arust k6ik ilusti kinni keeratud, aga 10 s6idukorra j2rel ei l2he enam tööle, syyde vale...
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
igaks juhuks vaheta küünal ära. See ei aita siis äkki mingid väntvõllilaagrid ära ja nii suur loks sees et peksab kontaktivahe valeks?
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
uued kontaktid peale panna ...
kyynlad said uued peale pandud... kontaktid samuti alles ostetud...
Kui süütemängu kruvid kõik korralikud pingutatud, kontaktid puhtaks tehtud ja kondekad korras, siis pead hakkama väntvõllilaagreid vahetama. Igastahes selline loks, mis süütemängu paigast ajab peaks olema juba kõrvaga väga hästi kuulda. Metsik kolin peaks olema.
EDIT: Enne vaheta kondekad ka ära. Kui kontaktid sädelevad tugevasti, kõrgetel pööretel jätab vahele-kondeka viga.