VW Type2 - 1976

lisan mõne igava pildi veel

lükandukse matitamine (tagaluugiga sai sama tehtud)

[Pilt: t760_IMG_20170204_124717.jpg]


[Pilt: t760_IMG_20170204_142000.jpg]

kunde poolne uks pigimatiga

[Pilt: t760_IMG_20170205_125355.jpg]


ja uksed said ka ette pandud

[Pilt: t760_IMG_20170205_130007.jpg]
Vasta

paak küljes koos uute voolikutega ja täitevooliku ning korgiga
paagi sisse sai uus taseme andur
uued rattalaagrid küljes, uued tagumised pidurisilindrid küljes esimesed silindrid/supordid uuendatud
uued klotsid taha, uued käsipiduritrossid, uued pidurivoolikud ja torustik täies mahus küljes
"uus" mootor paaritatud "uue" ja remonditud käigukastiga uued sharniirid ja roolivardad ja liigendid
uued stabika varda puksid....

laekumises on ka teised plekkveljed

pisitasa aga kindlalt asi võtab ilmet
Vasta

Ükspäev sattusin hoovi allaotsa ja piilusin su bussi ka. Palju sul seda pigi/müramatti lõpuks sinna peale läks? Kg-des siis. Ikka väga tummine on Smile
Peaks saama Väga vaikne. Kas mingi asisem stereo sisteem ka sisse on plaanitud?
Krt aga tegelt teevad edusammud kadedaks.
Jõudu igaljuhul.
Vasta

(14-02-2017, 18:22 PM)wagoneer Kirjutas:  ...Peaks saama Väga vaikne...

No väga vaikne ikke ei saa. Kindlasti kõvasti vaiksem, aga ajastu hääled tulevad ikka sisse. Asi pole üksi müramatis kinni, vaid ka tehnilises tasemes. Selleaegsetel autodel olid silla puksid otse kere küljes, ei kasutatud vaheraame. Ka on aerodünaamika olematu. 
Näiteks mul hakkas peale müramati kleepimist kostma sisse tuulevihin ja sumbuti hääl läbi tagaluugi. Ka oli vabalt kuulda kummide müra. Ennem lihtsalt need helid sumbusid valjemate helide sisse.
Vasta

(14-02-2017, 18:37 PM)motamees Kirjutas:  No väga vaikne ikke ei saa. Kindlasti kõvasti vaiksem, aga ajastu hääled tulevad ikka sisse. 

Vaidlen jäärapäiselt vastu.
No SELLEL küll sai vaiksem. Tõmmasid ukse kinni ja nagu heliisolaatoris istuks.
Video mikrofon oli salongis põhja keeratud, et kift oleks, tegelt oli suht tasa see asi.

Väljast, muidugi, lärmas, kui k..rat.


.
Vasta

Täiesti OT ja vabandan selle pärast. Kuid huvitav, et eesmärk oli sellise Alfa salongist helisid väljas hoida. On ju AR'ga sõitmisel üks mitmest võlust just hääled, mis vahetult salongi jõuavad.
Vasta

(14-02-2017, 21:09 PM)karpaadid Kirjutas:  Täiesti OT ja vabandan selle pärast. Kuid huvitav, et eesmärk oli sellise Alfa salongist helisid väljas hoida. On ju AR'ga sõitmisel üks mitmest võlust just hääled, mis vahetult salongi jõuavad.

Vabandan ka.
Aga AR VEEKUUE hääled on 10ne sellise hääle nimekirjas, mida üks autopede enne surma peaks kindlasti kuulnud/nautinud olema.
(neil seal Milanos oli selle aluploki ja kerge hoorakaga mingi äge teema, mis ajalukku läks)
MITTE R4-ja.... Toungue
Vasta

(14-02-2017, 18:22 PM)wagoneer Kirjutas:  Ükspäev sattusin hoovi allaotsa ja piilusin su bussi ka. Palju sul seda pigi/müramatti lõpuks sinna peale läks? Kg-des siis. Ikka väga tummine on Smile
Peaks saama Väga vaikne. Kas mingi asisem stereo sisteem ka sisse on plaanitud?
Krt aga tegelt teevad edusammud kadedaks.
Jõudu igaljuhul.

tummine on ta kurat küll jah
patsuta kust kohast tahad aga vastu tuleb tume müts-müts ja ei midagi kõlavamat

vaatasin täna siis et pakis on 2,3 m2 ja mul läks peaaegu 4 pakki siis seda 4mm matti ehk tootja väitel 6kg m2 see teeks kokku ~55 kg aga mõni kilo läks lõikamistega ka utiili ja miskit jäi üle ehk siis 50 kg jägu läks seda 4mm matti siis
õhemat on läinud samasugune pakk mis olevat 3kg/m2 ja 4 m2 seega 12 kilo jagu ja lisaks veel üks pakk õhukest aga teise firma toodet mis oli kah sinna 10 kilo alla
seega ehk mingi 70kg pigimatile
armaflexi isolatsioonile (ei leidnud kaalu kuskilt) arvan ehk 10 kg alla läks
ehk siis üks inimene peab maha jääma Big Grin
selle eest peaks mootor asja tagasi tegema millest selle tegija on arvanud, et tuleb vabalthingavana 100+hp 
ja turbotatuna on sealt võetud arvatavasti 150...180 hp Cool
Vasta

(14-02-2017, 18:37 PM)motamees Kirjutas:  
(14-02-2017, 18:22 PM)wagoneer Kirjutas:  ...Peaks saama Väga vaikne...

No väga vaikne ikke ei saa. Kindlasti kõvasti vaiksem, aga ajastu hääled tulevad ikka sisse. Asi pole üksi müramatis kinni, vaid ka tehnilises tasemes. Selleaegsetel autodel olid silla puksid otse kere küljes, ei kasutatud vaheraame. Ka on aerodünaamika olematu. 
Näiteks mul hakkas peale müramati kleepimist kostma sisse tuulevihin ja sumbuti hääl läbi tagaluugi. Ka oli vabalt kuulda kummide müra. Ennem lihtsalt need helid sumbusid valjemate helide sisse.

puksidest ma ei arva midagi sest neid nagu polegi
aga põhjaalune sai alt paksu mastiksi kihi
rehve vaatan kah, et saaks vaiksemad aga nendega (14") on omaette ooper üldse
ukse ja aknatihendid tulevad s.t. on olemas kõik uued
salongis siis põhja läks 4mm pigimatt seina läks ~2mm pigimatt ja samuti uste sisse
samuti läks pigimatt ka lakke
seintele, ustesse ja lakke läks siis ka 2x9mm armaflexi
põrandale tuleb kah veel mingi matt maha  sinna pigimati peale
ise loodan ikka saada vaikset asja

pigimati alla läksid ka kõige tagumised "piilarid" ehk nurgad mille seest läheb õhukanal õuest mootoriruumi ja, et vältida sealt müra/vibra kandumist salongi
ehk saab sinna peale veel mingi pehme polster müra vastu veel
mootori ruum saab samuti isoleeritud ning mootori ja salongi vahel on oma kinnine kamber bensiinipaagile ja selle sisu sai armaflexiga üle käidud

aga lõpuks on veel üks võimalus - tuleb raadio kõvemini mängima panna
ning kuna pigimatt ja isolatsioon on pandud ja buss on parajalt õhutihe siis saab selles hea bassikõlari teha Big Grin
Vasta

ratastega on nüüd lugu selline, et oli soov hankida veljed mis oleks siledad ehk nn smoothie wheels
https://www.wheelvintiques.com/smoothie-...inish.html
aga uurides siit ja sealt siis sellist poldivalemit ei leidu selles unelmas
vajalik oli 5x112 aga lähim oli 5x114,3 mida saaks kasutada ehk eksentrik seibe kasutades aga kuna vw veljed tsentreeritakse poltidega aga mitte keskavaga siis poleks see hea lahendus.
lõpuks siis aga komistasin vanade mb w123 velgede otsa mis on ehk lähimad sellele mida otsisin s.t. kindlasti oli mõte vältida neid ümaraid/ovaalseid vms. avasid seal velgedes mida mõnel juhul on 6...8....10...20 tk

ehk said siis sellised ligi võetud
lähevad pritsi ja värvi ja ...

[Pilt: CSHiYa8.jpg?1]
Vasta

ah jah veel siis see asi, et otsin uusi rehve 14" ja peaks olema pärit ühes perekonnast

tagumised võiks olla (185)195 ja midagi madalat 55...60
ja esimesed siis kitsamad ehk 165...175 ja siis natuke kõrgemad 60...65

esmapilgul pole nagu palju soovitud aga ise pole veel leidnud
üüber äge oleks muidugi valge serv/rant/triip
Vasta

(14-02-2017, 20:25 PM)stihl Kirjutas:  Vaidlen jäärapäiselt vastu.
No SELLEL küll sai vaiksem. Tõmmasid ukse kinni ja nagu heliisolaatoris istuks.
Video mikrofon oli salongis põhja keeratud, et kift oleks, tegelt oli suht tasa see asi.

Väljast, muidugi, lärmas, kui k..rat.

Mootori heli saab küll vaiksemaks.
Kui aga vaadata auto vedrustust, siis seal just on viga. Maanteemüra tuleb otse rattalt, läbi õõtshoova ja keresse. Sealt juba salongi. Parematel masinatel on vaheraam, mis on pehmete puksidega veelkord mürale takistuseks ja see aitab.
Tuulemüra vastu ei aita korralikud tihendid, vaid vihmaveerennide äralõikamine ja üleüldse aerodünaamika parandamine. Seada aga vanauto puhul ju ei tehta.
Ega siin pole vaja minuga vaielda. Elu ise on näidanud seda autode arengu puhul. Siinkohal selle vaidluse lõpetan. Inseneridega tuleks siis vaielda.
Vasta

(14-02-2017, 22:27 PM)MeelisV Kirjutas:  ratastega on nüüd lugu selline, et oli soov hankida veljed mis oleks siledad
Alati jääb variant paigaldada vastavad vanakooli ilus-kilbid:
http://www.ebay.com/bhp/15-full-moon-hubcaps

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

   

Sellised ilukilbid täiesti liigsed.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

tänan pakkumast aga mersu kilbid kahjuks ei sobi kuidagi plaanidesse
ja kuna ma ise pole eriti kunstnik siis usaldan targemaid
ehk sealt on tulnud suunised siledatele velgedele ja kui siis vaid baby moon kilbid aga full moon kilbid ei mahu jälle plaanidesse
põhjus see, et ka velgedele tuleb värv peale ja see peab olema nähtav

kokkuvõttes on asi selline et varsti läheb buss Jarmo juurde meikimisse ja tulemus peaks tulema selline et passis olev roheline mitmevärviline on täitsa tõene väide mitte nagu praegu beež/valge
Vasta

(14-02-2017, 23:28 PM)motamees Kirjutas:  Mootori heli saab küll vaiksemaks.
Kui aga vaadata auto vedrustust, siis seal just on viga. Maanteemüra tuleb otse rattalt, läbi õõtshoova ja keresse. Sealt juba salongi. Parematel masinatel on vaheraam, mis on pehmete puksidega veelkord mürale takistuseks ja see aitab.
Tuulemüra vastu ei aita korralikud tihendid, vaid vihmaveerennide äralõikamine ja üleüldse aerodünaamika parandamine. Seada aga vanauto puhul ju ei tehta.
Ega siin pole vaja minuga vaielda. Elu ise on näidanud seda autode arengu puhul. Siinkohal selle vaidluse lõpetan. Inseneridega tuleks siis vaielda.

Just. Et inseneridega.  Toungue

Mul oli vastupidi - teemüra sai ilusti maha, mootorit natuke jäi läbi torpeedo kuulma. (mootori poolel kapoti all tal mingit isolatsiooni ei olnud ette nähtud ja ei tohtinud musta numbri tõttu panna ka. Lisaks ahjud jne on tehtud 60ndatel, sealt tuleb ka pisut läbi)) Ja, noh, sumps (RV eest taha) sai kah meelega väike "tänavakibe", seetõttu tegi ka tagant veidi rohkem häält.
Tänapäeva tehaseautol, isegi, kui on esisild puksidega raamil, on hääl pisut valjem, kui omatehtud müraisolatsiooniga õõts-kere-küljes versioonil. Paraku. Paljud ju on lasknud oma salongist uuena pärit autod müraisolatsioonikontorist läbi. Ja pilt muutub kardinaalselt. Uute japside ostjad eriti.
Ja otse loomulikult, KÕIK, mis veermikus kummist oli, läks uus; oli ta katki või mitte, vahet pold. Õõtsad koos puksidega, stabikamajandus, vedrutaldrikute vahekummid jne.
Vana ja kõva on see kumm ju ikka, mis siis, et katki pole.
Vihmaveerenn jms hakkab alles maanteel mängima. Aga mitte oluliselt, kui tihend on korralik.

Ja kunagi kellegagi vaidlesin siin, et kas katuseruberoid või kallis tuuningupoe pigimatt...
Ega see Sina ei olnud?


.
Vasta

(14-02-2017, 22:35 PM)MeelisV Kirjutas:  ah jah veel siis see asi, et otsin uusi rehve 14" ja peaks olema pärit ühes perekonnast

tagumised võiks olla (185)195 ja midagi madalat 55...60
ja esimesed siis kitsamad ehk 165...175 ja siis natuke kõrgemad 60...65

esmapilgul pole nagu palju soovitud aga ise pole veel leidnud
üüber äge oleks muidugi valge serv/rant/triip

Vaata siit lehelt:http://www.halparengas.fi/tuotteet.html?id=28481/

Käidud ja nähtud. Väga super töö on tehtud. Jõudu ja jaksu edaspidiseks.
Vasta

tänud vennas
see on päris hea viide
võimalik, et siis võib vajadus olla ka kauba saatmisel
Vasta

(18-02-2017, 18:53 PM)MeelisV Kirjutas:  tänud vennas
see on päris hea viide
võimalik, et siis võib vajadus olla ka kauba saatmisel

Ikka saab. Anna teada millal ja kuidas. Äkki saan ise kohale toimetada kui liigun sinna poole.
Vasta

Leidsin sellise lehe

http://hotcars.net/webbshop.asp?menu=VW+AIRCOOLED#1

Äkki on kasulik ka teisetele kes tegelevad volkaritega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: IIIFFFAR, SWAZ, 2 külali(st)ne