Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Mõlgutasin siin mõtteid.
Eelkõnelejate öeldu peale mõeldes olen ilmselt isegi selle nn vene kerise usku. Ehk siis sauna nautimiseks tuleks taastada(pisut modifitseerides muidugi) see nii nimetatud vene saun. 
Samas mõeldes selle peale, et pärast talvist vabas looduses tööpäeva oleks ilmselt omal kohal see nii nimetatud soome saun. Peale tööpäeva ei ole aega ega mõtet pool päeva kive kuumaks kütta...
Nii et kisub sedamoodi, et peab ilmselt minema kahe kerise teed... Mis omakorda tähendab ilmselt kahte korstent või siis kahte korstnalõõri... Päris arvestatav ettevõtmine. Cool

Valan veel õli tulle...
Vesi pajast või trassi mööda? Mõeldes talvele... Pajaga muretum, trassi mööda mugavam?
Kas katmatta paekivisein(pool meetrit paks) saunas on väga halb mõte?

(24-02-2017, 21:07 PM)AldoN Kirjutas:  Panin vanale murutraktorile uue mootori.  Traktori pistikus on must, valge ja sinine juhe. 
MUST - maandus
Valge +12v
SININE ?

Mootori pistik
Must - lühis seiskamiseks.?
Oranz ja punane +12v
Sinist pole.

Mis selle sinisega teha saab? 
Kuidas käib laadimine?

Äkki leiad seletuse siit- https://www.briggsandstratton.com/conten...cement.pdf

Uuematel/lihtsamatel mootoritel pingeregulaatorit ju ei kasutatta...

(24-02-2017, 19:05 PM)Inri Kirjutas:  Soome kerisega saab ka taolise leili, aga.... Selle juures selline aga, et ei tohi kütmine toimuda leili ruumist, kuna tuli kuivatab õhu ära.

Pole vahet. Käin kälimehe saunas ja seal "soome kerisega" ahju kütmine eesruumist. Soome keris ikke soome keris. Küsimus on ikke tulises rauas.

hp

(24-02-2017, 21:34 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...Samas mõeldes selle peale, et pärast talvist vabas looduses tööpäeva oleks ilmselt omal kohal see nii nimetatud soome saun. Peale tööpäeva ei ole aega ega mõtet pool päeva kive kuumaks kütta...
Kui tihedasti töötad, siis pole hullu. Saunakeris pidevalt soe ja vaja ainult natuke juurde kütta.
Pikk kütmise aeg tuleb pikast vahest ja kivide täiesti maha jahtumisest. Samas püsib saun mitu päeva pärast seda veel soe.

hp

(24-02-2017, 21:55 PM)motamees Kirjutas:  
(24-02-2017, 21:34 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...Samas mõeldes selle peale, et pärast talvist vabas looduses tööpäeva oleks ilmselt omal kohal see nii nimetatud soome saun. Peale tööpäeva ei ole aega ega mõtet pool päeva kive kuumaks kütta...
Kui tihedasti töötad, siis pole hullu. Saunakeris pidevalt soe ja vaja ainult natuke juurde kütta.
Pikk kütmise aeg tuleb pikast vahest ja kivide täiesti maha jahtumisest. Samas püsib saun mitu päeva pärast seda veel soe.

Väga õige tähelepanek. Soome tüüpi "plekkkeristega" harjununa ei tulnud selle pealegi...
Kui sedapidi edasi mõelda, siis oleks õigem ka kerist ümbritsev metallvaat tellistest müüritise vastu vahetada? Akumuleerib veel paremini?

(24-02-2017, 22:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...Kui sedapidi edasi mõelda, siis oleks õigem ka kerist ümbritsev metallvaat tellistest müüritise vastu vahetada? Akumuleerib veel paremini?

   

hp

(24-02-2017, 22:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Väga õige tähelepanek. Soome tüüpi "plekkkeristega" harjununa ei tulnud selle pealegi...
Kui sedapidi edasi mõelda, siis oleks õigem ka kerist ümbritsev metallvaat tellistest müüritise vastu vahetada? Akumuleerib veel paremini?

Jahtub kauem, aga soojeneb samuti kauem. Ja puid kulub ka rohkem.

(24-02-2017, 22:29 PM)motamees Kirjutas:  
(24-02-2017, 22:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...Kui sedapidi edasi mõelda, siis oleks õigem ka kerist ümbritsev metallvaat tellistest müüritise vastu vahetada? Akumuleerib veel paremini?

Ilus... Rolleyes Minu praeguses tünnis vooder seni, kuni kive. Ja tünn väiksem ka. Vanemad mehed ütlevad et see pidi wehrmachti vaadist tehtu olema.
Soemüür ka sel iludusel järel?

(24-02-2017, 22:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Väga õige tähelepanek. Soome tüüpi "plekkkeristega" harjununa ei tulnud selle pealegi...
Kui sedapidi edasi mõelda, siis oleks õigem ka kerist ümbritsev metallvaat tellistest müüritise vastu vahetada? Akumuleerib veel paremini?

"Vene" ahjul see viga küljes, et suure kütmise peale kipuvad kivid laiali vajuma. Toa ahju ajad maks.50-60 kraadi peale, aga saunaahi ikka palju kuumem ja järsud muutused kah. Eks seetõttu neid metalli sisse laotigi, seisab minulgi üks paksust lehest keeratud jurakas tünn aianukas, oli eelmises elus saunaahi.
Meil küll kivist laotud, aga vinklist raamid ümber. Väljanägemiselt selline, et kui raame poleks, oleks kuhjas kesk leiliruumi. Aga amatöörladujate töö kah.
Puhta kiviga ladumisel peab meister taga olema, et kest kestaks.


(24-02-2017, 22:38 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Soemüür ka sel iludusel järel?

See ise nagu soemüür.
Ma ei usu ka seda, et soojamüüri jaoks sooja jätkub, peale seda kivihunnikut.

hp

häbilugu nüüd sellises foorumis küsida, aga palun jagage kogemusi sõiduautode/maasturite suhtes. Eelarve ~10000 ning eesmärk on, et masinas oleks ruumi kahele turvatoolile, küttekulu võiks olla mõistlik ning peaks olema võimeline küttepuudega kerghaagist vedama aegajalt. Naise jaoks on muidugi ka oluline välimus ja värv jm pudipadi aga see selleks.  

Hetkel peres mazda 2 mis ilmselgelt peale uue ilmakodaniku saabumist jääb liiga väikeseks kuigi ta on meid seni väga hästi teeninud. Endal autode kohapealt paistab kaugelt välja huvipuudus ning seetõttu pean ka siin selliseid küsimusi küsima. Kui otse pakkuja juurde minna siis ma kardan, et asi lõppeb ikka sellega, et iga li*u kiidab oma tutti ning targemaks ikka ei saa.

Ma küsiks natuke lihtsama küsimuse kui eelmine. Smile 
Mis mõõtu veopolte/haakesilmuseid veoautodel kasutatakse? Kas 50mm on peamine/ainuke? Mis mõõtu GAZ/ZIL tüüpi veokatel näiteks kasutuses oli/on ja mis tänapäeval moodsatel masinatel kõige levinum?
Tänud!!

Tõenäoliselt võiks olla midagi universaalkerega või siis mahtuniversaal. Kahe lapsega kaasneb päris suur hulk kõikvõimalikku nassvärki, mis mahutamist vajab, seega pagasiruumi pole kunagi üleliia. Vahel tahad mõne täiskasvanu ka kaasa haarata lisaks lastele, siis on ruum oluline.

Isofix turvaistmete kinnitused võiksid olla (aga ei pea). Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamine on küll oluline lisa, sellest olen ma enda pereveokitel puudust tundnud. Siis saad kõige pisema vähemalt esiistmele panna.

Mark ja mudel on pigem maitseasi.

Autosse otseselt mittepuutuvat: Minu kogemused ütlevad, et turvahäll võiks olla selline, millele saab võtta eraldi autoaluse. See on kogu aeg autos. Sellega jääb ära rihmadega pidev mässamine. Lihtsalt lukustad hälli autosse minnes aluse külge ja pärast korjad taas ära. Kiire ja lihtne. Meie pisikesel on veel hälli jaoks ka eraldi vankri rattad, mis pidevalt pagasiruumis sõidavad. Poodi minnes võtad välja, tõstad hälli koos maimukesega sinna peale ja asud tegutsema.

A.
nelja mammuga teel.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Provoker 23:häbilugu nüüd sellises foorumis küsida, aga palun jagage kogemusi sõiduautode/maasturite suhtes.

Kas plaan lastega ka metsa mööda sõita.(Ei mingit irooniat ,minu põnnid olid 4...,5 aastased ,kui esimest korda Aegviidu metsade vahel ühel off road üritusel ära eksisime ,oli talv ,külm,hea,et paak kütti täis ja toidumoona kah kaasas Rolleyes)

(26-02-2017, 00:29 AM)linnuke Kirjutas:  Provoker 23:häbilugu nüüd sellises foorumis küsida, aga palun jagage kogemusi sõiduautode/maasturite suhtes.

Kas plaan lastega ka metsa mööda sõita.(Ei mingit irooniat ,minu põnnid olid 4...,5 aastased ,kui esimest korda Aegviidu metsade vahel ühel off road üritusel ära eksisime ,oli talv ,külm,hea,et paak kütti täis ja toidumoona kah kaasas Rolleyes)

Off-roadimise plaani ei ole. Kui, siis vb mõni nott metsaäärest haagisele visata vms. Kuigi selle viimase teeb tõenäoliselt traktoriga ära.

http://www.auto24.ee/used/2445078 Hind pole küll sobiv, kuid notte kasti võtab ja kohtasid ka, ning aeglustiga toob käru ka metsast välja kui rehvi on.

(26-02-2017, 07:56 AM)maisalup Kirjutas:  http://www.auto24.ee/used/2445078 Hind pole küll sobiv, kuid notte kasti võtab ja kohtasid ka, ning aeglustiga toob käru ka metsast välja kui rehvi on.

Küsimuse esitaja muidugi teeb ise valiku(kas pereauto või tõsine maastikuauto), aga ise tema nahas olles ilmset kastikat ei vaataks. Tagaiste niivõrd kitsas et turvatooli sinna normaalselt(nii et lapsel ka jalaruumi jääb) ei mahuta. Jah, hälli isegi saaks sinna taha, aga kauaks seda hälli aega ikka on. Ise säärast Nissanit mingi aeg tööautona pruukima pidanuna tooks esile ka sõiduautodega võrreldes suhteliselt jäiga ja ebamugava vedrustuse ja isteasendi, mis pikematel otstel nii mõndagi juhti/reisijat väsitama hakkas.

Ise küsiks hoopis mõned vastuküsimused autoostu huviliselt.
1.Kui kaua plaanis autot pidada?
2.Kas on tõenäosus selle auto ametiajal ka kolmanda pisikese ilmaletulekuks?
3.Auto tööülessanded? Orienteeruv aastane läbisõit? Kas masin sõidab enamasti ainult linnas lühikesi otsi(a la kool-lasteaed- kaubakeskus), enamasti trassi, või mingit muud kombinatsiooni?
4.Kas auto sõidab samu marsruute ja kohti mööda mida praegune Mazda 2? Kui jah, siis puudub vist küll igasugune vajadus maasturihakatise järele?

(26-02-2017, 10:18 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(26-02-2017, 07:56 AM)maisalup Kirjutas:  http://www.auto24.ee/used/2445078 Hind pole küll sobiv, kuid notte kasti võtab ja kohtasid ka, ning aeglustiga toob käru ka metsast välja kui rehvi on.

Küsimuse esitaja muidugi teeb ise valiku(kas pereauto või tõsine maastikuauto), aga ise tema nahas olles ilmset kastikat ei vaataks. Tagaiste niivõrd kitsas et turvatooli sinna normaalselt(nii et lapsel ka jalaruumi jääb) ei mahuta. Jah, hälli isegi saaks sinna taha, aga kauaks seda hälli aega ikka on. Ise säärast Nissanit mingi aeg tööautona pruukima pidanuna tooks esile ka sõiduautodega võrreldes suhteliselt jäiga ja ebamugava vedrustuse ja isteasendi, mis pikematel otstel nii mõndagi juhti/reisijat väsitama hakkas.

Ise küsiks hoopis mõned vastuküsimused autoostu huviliselt.
1.Kui kaua plaanis autot pidada?
2.Kas on tõenäosus selle auto ametiajal ka kolmanda pisikese ilmaletulekuks?
3.Auto tööülessanded? Orienteeruv aastane läbisõit? Kas masin sõidab enamasti ainult linnas lühikesi otsi(a la kool-lasteaed- kaubakeskus), enamasti trassi, või mingit muud kombinatsiooni?
4.Kas auto sõidab samu marsruute ja kohti mööda mida praegune Mazda 2? Kui jah, siis puudub vist küll igasugune vajadus maasturihakatise järele?

Vastan
Auto pidamise plaan on niikaua kuni kestab ja välja näeb ning ei teki mingit impulssostusoovi uuema ja parema järgi. Senimaani ei ole me autot vahetanudki veel Smile
Kolmanda ilmakodaniku tulekut lähemas tulevikus ette ei näe.
Võrreldes mazdaga on ainus lisaülesanne kahe turvatooli ruum ning võimekus vedada küttepuudega haagist kuna katel võtab ikka omajagu seega on vaja maakodust aegajalt juurde vedada linna. Orienteeruv aasta läbisõit on 7-8000km. 2/3 trassil/1/3 linnas.
Viimasele küsimusele vastus jah.

Kui siin juba kastikaid soovitati, siis ühinen. Mine proovi Hiluxit. Hinnapiirist läheb küll veidi kõrgemaks, kuid eks igas väljapandud numbris ole väike läbirääkimisruum ka. Miks soovitan inimesele, kes seni Mazda2-ga hakkama saanud?

Mul on üks tore tuttav, kes omab kõige tavalisemat kahepoolest kastikat. Ise natuke väiksemate masinatega kogu aeg sõitnud ja pidasin sellist kolakat isegi liiast suureks igapäevaseks liiklemiseks. Aga kui tal ükskord oli vaja, et keegi aitaks auto punktist a punkti b viia, jäin sõelale kogemata mina. Võtsin väljakutse vastu ja ei kahetse sentigi. Saadud kogemus üllatas mind tõeliselt, kujutasin ette, kuidas sõidan no max kolmanda käiguga ja roolin ettevaatlikult kahe käega, higipiisad paljal pealael pärlendamas jne, ikkagi sihuke tank. Mitte midagi taolist. Nähtavus väga hea, roolitunnetus mõnus, väga erksa minekuga ja igatpidi mõnus aparaat. Kütusekulu kohta ütles härra täiesti uskumatud 8 ringis sajale, tal enamus maanteesõitu. Ainult korralised teeninduskäigud, täiesti igav värk ühesõnaga : ) Võib öelda, et minu maailm muutus pärast sellist kogemust tunduvalt avaramaks.

Minu tuttavad, kes ka omavad uuest peast HI-LUX kastikaid on lõppkokkuvõttes pettunud ja ütlevad, et heast autost on jäänud järgi ainult nimi, mis müüb. Mehed ise jahimehed ja metsatöölised, teedeehitajad. Nende suust öeldud sõnad, et selle raha eest, millega Toyota osteti, oleks kaks ISUZU` t saanud ja autod oleks ka  tüki asisemad  nii maastikul, kui maanteel.
Link eelmisest aastast.

http://teknikensvarld.se/the-new-toyota-...er-338223/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 46 külali(st)ne