26-02-2017, 10:22 AM
Teen uue teema ära, siis ei pea vanadest teemadest otsima asju. Panen varsti ka enda video.
Ken
Ken
(26-02-2017, 10:47 AM)tarmok Kirjutas: üks oli enda maja juurde teinud teele maakividest "põdra testi", ju ta tahtis kauem autosi nautida ja kiirendamise häält kuulata

(26-02-2017, 12:00 PM)Raivo Kirjutas: Meestel on rehvivahetusega veidi kiireks läinud.
(26-02-2017, 10:27 AM)PilleR Kirjutas: Mõned pildid: http://www.rallifotod.eu/album543/fotod.html
Autolehe foto- ja videomaterjali leiab siit: http://www.autoleht.ee/uudised?id=11246
PS! Tänud rohelise kopika rahvale jahutava apelsini eest!
Teisel lõigul ei osanud me loomulikult ette näha Varjupaigas numbrite otsimist ning sealt tulivad päris kenad miinused. Muidugi, hiljem ajakaarti tiba teise pilguga vaadates oli sinna tegelikult vihje sisse kirjutatud, aga kuna me kartsime kõvasti salakaid, siis sai koguaeg ainult 45...90 sek ideaalajast ees hoitud ning selle ajaga väga palju JJVVs just ringi joosta ei jõua. Lõunani ei toimunudki rohkem midagi, aga kohe pärast lõunat sai algatuseks Kombi-Mosse tegelastega koos ühest teeotsast valesti keeratud (Jänedalt liiga vara vasakule). Veale saime järgmise legendi rea juures suht kiiresti jälile ning asja õnnekombel klaaritud, samuti oli rõõm järgmises KPs valget Maskvissi näha, kellel läks natuke rohkem aega vea parandamiseks. Küll aga oli vähemalt meie jaoks see katse üks keerulisemaid päevas, sest "Kuusnurkse" ning "Tapa Extreme"-iga (või misiganes sinna tulema pidigi) sai kena 14 minutit miinust tiksutatud... Päris kena oli seda siis üle ooside, mõhnade ja voorte tagasi sõita ning seejuures veel piinavalt kaua kriipsupealt 10kmh hoida
Küll aga saime sellega hakkama ning Kehalasse sai jõutud ideaalajas 
Ja ega pärast seda muud polnudki, kui ikka tavalises rütmis finišisse: hoidsime pidevalt ideaalaja suhtes minuti ees.
Kiidame kõvasti takka muudatusele "kuni kolm võiduajajat autos ning tandemi eest lisaplusspunktid". Samuti tundus tagumikutunde järgi igati heas proportsioonis olema väljalaskeaasta eest antavate boonus-/karistuspunktide kogus: 20 aastat uuemas autos ongi ülduhul nii umbes 40 punkti võrra mugavam sõita, samas see üksi veel siiski tulemust ei otsusta ka võrdse ristsõnatulemuse korral. Halba pole ka öelda kiiruse mõõtmise kohta, sest tegemist oli siiski sisuliselt läbi inimeste hoovi sõitmisega, kus võiks mitte nii palju lärmata ning vähe hoolsamalt toimetada kui keset põlde olles.



(26-02-2017, 20:12 PM)randoA Kirjutas: Auto 110 ehk punane sõiduvõidu Volvo rahvas teeb sügava kummarduse ja tänab meeldiva ja väljakutsuva päeva eest!
Esines küll kergeid komplikatsioone tehnikaga mis sõitmist ei takistanud, rada oli vägev ja olime ülimalt tänulikud ilmataadile, et varustas meid korraliku talveilma ja lumega.
PS: siirad kummardused ja vabandused punase 02ga olnud Pärnu rahva ees, kellele suure suuga sai lubatud uut saabuvat jagajat, pool tundi peale sõna andmist helistas isik, kes lubas tuua ja hüppas lihtsalt alt ära...väga väga nõme...Vabandan...
Nüüdsest hoian alati sigulli jagaja pagassis, ehhki ise sõidan volvoga. Saab ehk siis kedagi aidata
nii kahju oli et ei saanud aidata