Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

(07-03-2017, 16:47 PM)AsTroSS Kirjutas:  Jah see sõidumeeriku teema on omaette huvitav.

Kus ühelpoolt üks seadus nõuab meerikut üle 3.5 t veokatelt ja teisalt "töö ja puhkeseadus" ütleb ,et seadus on mõeldud kommerssõitudeks.


Isiklikus kasutuses olev 3.5t veokas on mõnusas hallis alas, kus vastavalt ametniku tujule on ka tulemus....

Ei hakka praegu täpset tsitaati otsima, aga määruses nr. 561 oli vähemalt vanasti nii kirjas:
 - üle 3,5 t ja kommertssõit: meerik peab olema
 - üle 3,5 t, kuid alla 7,5 t, ning erasõit: meerikut ei pea olema
 - üle 7,5 t ning erasõit: meerik peab olema

Kui viimase poole aasta jooksul on midagi muutunud, siis antagu andeks.
Vasta

(07-03-2017, 17:05 PM)41Degree Kirjutas:  
(07-03-2017, 16:47 PM)AsTroSS Kirjutas:  Jah see sõidumeeriku teema on omaette huvitav.

Kus ühelpoolt üks seadus nõuab meerikut üle 3.5 t veokatelt ja teisalt "töö ja puhkeseadus" ütleb ,et seadus on mõeldud kommerssõitudeks.


Isiklikus kasutuses olev 3.5t veokas on mõnusas hallis alas, kus vastavalt ametniku tujule on ka tulemus....

Ei hakka praegu täpset tsitaati otsima, aga määruses nr. 561 oli vähemalt vanasti nii kirjas:
 - üle 3,5 t ja kommertssõit: meerik peab olema
 - üle 3,5 t, kuid alla 7,5 t, ning erasõit: meerikut ei pea olema
 - üle 7,5 t ning erasõit: meerik peab olema

Kui viimase poole aasta jooksul on midagi muutunud, siis antagu andeks.
Kinnitan, täpselt nii on. On mitu eraomandis ja üle 7,5tn-st kasutada ning enne põhjalikult konsulteeritud. Varasemad põhjendused "põllumajandus, kodu lähedal 50km, ja oma vedu" ei päde. Vähe imelik küll korra nädalas ehk ketast täita, aga ei sega. Nostalgialaks. Juhiks veel tähelepanu sellele, et  TÜV seda ei nõudnud, ise pead teadma.

(07-03-2017, 11:47 AM)v6sa Kirjutas:  Kas austatud ksf. natuke vara ei ole hakanud ahastama ja riigi põhjamisega tegelema?
Eelnõude infosüsteemis on olemas küll  seaduse väljatöötamise kavatsus , aga seal pole pealekava esialgu midagi täpsemalt. Küll on mitu linki erinevatele uuringutele.
...
Meie kohus on praegu siinvingumise asemel oma valitud rahvaesindajale sisse sõita nõudmisega, et kohaliku kasutusega autod ja vanatehnika peavad sellest maksust puutumata jääma. Siinkohal peab meil siis olema ka sedapalju selgroogu, et iga suitsev ja roostes vana veoauto ei ole veel Vanatehnika, eksole. Cool

Ma loodan, et sa minu postitustest väga ahastust ja põhjamist välja ei lugenud? Lihtsalt minu arvamus.
Kahjuks kadus artikkel postimehest, milles olid projektina näidatud minu poolt toodud numbrid. Või ei oska ma otsida.
Igasugu uuringud mis võrdlevad meid L.Euroopaga on ilusad küll, aga nagu juba korduvalt mainitud: kohaliku väikeettevõtja ja taluniku elatustasemed ei ole veel Euroopa 5 rikkaima riigi tasemel. Küll aga selgub uuringutest tõsiasi, et Leedu ja Poola riik saavad ilma transpordisektorit kurguni kinni pigistamata kuidagi hakkama.

ps. Tüv ei tuvastanud minu kasutuses oleval veokil roostet ja suitsus oli napilt pool normist, "puhta paberiga" ning rahvaesindaja jäi kindlalt riigikogust välja...


Vasta

Ja kui tulen komandeeringust, pean tegema iganädalase 45 h pausi ja alles siis võin oma 14 t kalluriga (autojuhi kaart taskus!) kimama minna Sad Ja kui jälle komandeeringusse lähen võtan kallaja kettad kaasa Sad
Vasta

Kas isiklikul masinal, mis on üle 3.5 ja alla 7.5 peab meerik olema aga täitma ei pea?

Või pole vaja isegi mõõteseadeldist vaja paigaldada?
Vasta

(07-03-2017, 18:56 PM)AsTroSS Kirjutas:  Kas isiklikul masinal, mis on üle 3.5 ja alla 7.5 peab meerik olema aga täitma ei pea?

Või pole vaja isegi mõõteseadeldist vaja paigaldada?

Kui tasulist teenust ei tee, siis ei pea olema. võib olla aga taatlema ja täitma ei pea.
Naabrimehele puid tood, siis tasuta, isegi kütust ei tohi vastu võtta. Ametlikult.


Vasta

sõidumeeriku teema on juba arutlusel olnud
http://forum.automoto.ee/printthread.php?tid=53430

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Tänaõhtuse seisuga on põhjust kisa tõsta:
https://drive.google.com/open?id=0BxsoQe...0h1SExZZUU

Ainult päästetehnika ja päästetöödel kasutatav tehnika on vabastatudSad

Igaühel on nüüd võimalus oma panus anda ja riigikogujate postkaste ummistama asuda.

Minimaalne nõue on vabastus oma kauba veol, samuti vanatehnikale (25+ aastat) ja raskeveokimaksu kaotamine. Kahte maksu ei ole õiglane korjata sama asja eest.
Vasta

Rahamasin pannakse jälle käima. Vanarauaplatsidel võib siis edaspidi veoautosid rohkem kohata. Pole autot pole hädasid. Igaljuhul hobiveoautode pidamine ja kasutamine läheb järjest raskemaks. Ja tõusevad ka hinnad,sest keegi peab ju selle uue "jama" kinni maksma. Kas pole see mitte klient. Või läheb jälle autojuhi kõhu kõrvalt. Big Grin  Ei taha nagu uskuda.
Vasta

Natuke tagasi vaadata,siis tehti päris kavalalt:

Alustuseks muudeti liiklusseadust,et  kogu arvestus läheks täismassi järgi, mitte reg.massi järgi ja nüüd saaks kõik üle 3500kg sajaseid luftitama hakata.
Vasta

(07-03-2017, 11:47 AM)v6sa Kirjutas:  Kas austatud ksf. natuke vara ei ole hakanud ahastama ja riigi põhjamisega tegelema?

Eelnõude infosüsteemis on olemas küll  seaduse väljatöötamise kavatsus , aga seal pole pealekava esialgu midagi täpsemalt.
...

(17-03-2017, 22:45 PM)v6sa Kirjutas:  Tänaõhtuse seisuga on põhjust kisa tõsta:
https://drive.google.com/open?id=0BxsoQe...0h1SExZZUU
...
Minimaalne nõue on vabastus oma kauba veol, samuti vanatehnikale (25+ aastat) ja raskeveokimaksu kaotamine. Kahte maksu ei ole õiglane korjata sama asja eest.
Wink

Selgus, et ei ole.
Kuigi tuleb möönda, et vähemalt minu juhtum ei saa täie rauaga, 1400 esialgu lubatu asemel 900,- aastas, 12€ päev.
Aga üks lõik sääduse projektis teeb tähelepanelikuks...


Kui Maanteeamet on teekasutustasu tasumise võimaluste korraldamise ülesande üle


andnud eraõiguslikule juriidilisele isikule, võib halduslepingus kokku leppida, et ülesande

täitja lisab teekasutustasule ülesande täitmisega seotud põhjendatud kulud ja mõistliku

ärikasumi (edaspidi teenustasu). Teenustasu suurus määratakse kindlaks halduslepingus.

Kuna kindlustusfirmad on juba loobunud 1p kindlustuse vormistamisest, kui ebamõistlikust ja ebavajalikust, siis võib vaid oletada, kui palju hakkaks maksma 1p teekasutust, koos mõistliku teenustasuga...


Muus osas tuleb nõus olla, topeltmaksul ei ole alust, nagunii tuleb maksta omamise eest. Hetkeprognoosiga oleks püsikulud 300€RVM+900€teekasutus+840€ kindlustus aastas, kokku üle 2k€.... Selliste kulude katteks peaks juba hakkama kõrvalt ametlikku teenust osutama, mis omakorda nõuaks litsentse (€€€€,00) ja firma tekitamist.


Vasta

Se uus seadus lausa nõuab, et inimesed oleks rohkem ettevõtlikumad ja hakkaks OÜtama...
Vasta

(17-03-2017, 23:13 PM)AsTroSS Kirjutas:  Natuke tagasi vaadata,siis tehti päris kavalalt:

Alustuseks muudeti liiklusseadust,et  kogu arvestus läheks täismassi järgi, mitte reg.massi järgi ja nüüd saaks kõik üle 3500kg sajaseid luftitama hakata.

Sel juhul (täismass) tahan ka täismassi (80 000 kg) ka kasutada Eesti teedel Big Grin
Vasta

(18-03-2017, 22:45 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(17-03-2017, 23:13 PM)AsTroSS Kirjutas:  Natuke tagasi vaadata,siis tehti päris kavalalt:

Alustuseks muudeti liiklusseadust,et  kogu arvestus läheks täismassi järgi, mitte reg.massi järgi ja nüüd saaks kõik üle 3500kg sajaseid luftitama hakata.

Sel juhul (täismass) tahan ka täismassi (80 000 kg) ka kasutada Eesti teedel Big Grin

See ongi väga vale ,et sõidukite eest, mille täismass registreerimisel jõuga maha keeratakse , peab ikka maksma lõivu massi eest, mida kasutada ei saa!
Vasta

Läks kooskõlastusringile: http://eelnoud.valitsus.ee/main#EriyyCO6

Kas keegi teab kedagi kes suudaks läbi Kultuuriministeerimumi hädpidurit tõmmta ja vansõidukid ( näiteks 25a+) jääksid seaduse mõjuaalalst välja?

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Kahjuks läinud rong kardan.Ise asi kui esimese lugemisega tagasi lükatakse ja täiendamisele.


Vasta

Mulle just meenus, et uuel nädalal on päälinnas asjatoimetusi, mõned asjad on  kaasfoorumlastelt ära tuua oma tarbeks, lepiks kokkusaamise kohaks lossiplats 1a?
ps. ma tuleks veokaga, sõiduauto on katki.


Vasta

Alates 3.5t ja 500 e. tundub väga karm olema , kui pole seost ettevõtlusega.
Vasta

õhtut kõigile ja rahulikku meelt Wink
mina olen omal plaaninud teisipäeva selleks päevaks, mil saan tegeleda sisuliste ettepanekute tegemisega sellele eelnõule.
olen teiste minsiteeriumide poolt osalenud õigusloome alal vastavates töörühmades viimase 15 aasta jooksul, seega vastava valdkonna protseduurid on tuttavad.
---
kindlasti on siin võimalusi palju, kus ja kuidas sekkuda.
MKM ametnikud on rahanäljas valitsuse jaoks mugavalt võtnud sahtlist materjali, mis seal juba 2015 valmis oli... aga see ei tähenda veel siiki midagi lõplikku.
suurel kooskõlasturingil on teised ministeeriumid ja kaasatud huviggrupid, kes võivad avaldada arvamust (nt kaubandus-tööstuskoda jt). mida rohkematest kohtadest tuleb ARGUMENTEERITUD KRIITIKAT JA KONKREETSEID ETTEPANEKUID, seda parem.
ning siis lõpuks jääb veel MKM ise, mis pärast suurt ringi hakkab viimast versiooni tootma, tehtud ettepanekuid kas arvestama või mitte.
ning alles siis, kui asi juba kindlalt hakkab RK põrandale jõudma, jääb veel võimalus teha tööd RK fraktsioonide ja komisjoni kaudu.
---
olen hetkel eelnõu ja seletuskirja vaid diagonaalis läbi vaadanud, ei ole mahti olnud veel süüvida.
esmamulje:
N2 tuleks lüüa kaheks. 3,5-7,5 ja 7,5-12.
selles väikeveokite klassis, kui ei õnnestu ka päris vältida uut tasu, tuleb saavutada praegusest plaanist oluliselt madalam tasu.
siinkohal oleks erinevad argumendid väga teretulnud, samuti erinevate võimalike kasutusvaldkondade näited jne.
N3 tuleks samuti diferentseerida palju enam, sest 12 ja 44 tonni ei ole sugugi ühesuguse koormusega teedele.

pragu on ametnikud löönud lauale sellise variandi, mis nendele ja maksude kogumiseks kõige lihtsam.
tegelikult pole registrimassi või täismassi järgi paari alamkategooria loomine midagi rasket.
---
kindlasti tuleb mängu lõpuks ka rahaline külg.
kui minister on läbirääkimistel nõrk, siis see planeeritud maksusumma millest praegu jutt 2018 eelarve puhul, selliseks ka jääb.
see tähndab puhtalt antud eelnõu kontekstis, et kui alla 7,5 taotleme summade olulist vähendamist, siis kusagil suuremate veokite puhul peaks see tõusma...
---
OK, summa summarum, ootaks teisipäeva hommikuks nende poolt kes soovivad asjalikult kaasa mõelda, keelutsoon@keelutsoon.ee asjalikke ettepanekuid, mida sisendi kirjutamisel arvestada.
eeskätt pean ma silmas kuni 7,5 tonni valdkonnale leevenduse saavutamist.
emotsioonid siin ei aita, tööd tuleb teha  Wink

raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta

Tänud asjaliku jutu eest, nüüd tuleb pisut kukalt kratsids ja mingid mõtted sulle teele saata
Vasta

Täismassi eest maksmine tundubki väga veider, ala 4 teljelised veokid on osadel 37 tonni täismassi, registrisse kantakse nad 32 tonnisena ja maksad ikkagi nagu sõidaksid 37 tonnisena.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne