Sai nüüd selle apastaadiga seal jälle hullatud.
Alustuseks sai oma tunnikese jagu kultuurkihi eemaldamisega tegeleda ja alles siis kakkusin sellelt surveklapilt kaane maha.
Silmaga nähtavat leket ei tähendanud, aga igaks juhuks vahetasin need kummitihendid seal ära ja ladusin kokku.
Katsetus, aga no oleks see elu nii lihtsalt läinud.
Siis võtsin vooliku otsad lahti, et äkki on ummistus või miskit, aga no kus sa sellega! Igast vooliku otsast ja ka sellest august kus pime ees tuli õli küll kui starterit anda.
Aga näpu ette pannes suutsin ma seda õli kinni hoida, ka töötava mootoriga. Kas ma olen imelik või peaks seal seda survet rohkem olema?
Märkasin, et kangi alt immitses väheke õli, kakkusin ka selle kupatuse kaane maha ja vahetasin seal munaka ümber oleva O rõnga või tihendi (kuidas keegi nimetab) ära ja sealt enam ei leki.
Sellegipoolest liigub ka kurvis pidurdav tigu sellest silindrist oluliselt kiiremini ja tigu vast ei peatu kui takistus ett tuleb.
Siis juba tänaseks lootust kaotama hakates tulin mõttele, et äkki on seal surve klapi kandis mingi takistus või asi.
Kiskusin surveklapi uuesti lahti, koukisin selle jama sealt seest välja ja panin korraks mootori käima. Sa juudas miukest roppust sealt koos õliga välja tuli.
Lappasin kokku tagasi ja see silinder pole viimase aasta jooksul nii nobedaid liigutusi veel teinud
Veel märkasin, et selle toru kinnituse vahelt, mis sinna jagajasse tuleb lekib ka õli.
Oskab ehk keegi puusalt pakkuda nende vaskrõngaste läbimõõtu mis seal tihenditeks on?
Alustuseks sai oma tunnikese jagu kultuurkihi eemaldamisega tegeleda ja alles siis kakkusin sellelt surveklapilt kaane maha.
Silmaga nähtavat leket ei tähendanud, aga igaks juhuks vahetasin need kummitihendid seal ära ja ladusin kokku.
Katsetus, aga no oleks see elu nii lihtsalt läinud.
Siis võtsin vooliku otsad lahti, et äkki on ummistus või miskit, aga no kus sa sellega! Igast vooliku otsast ja ka sellest august kus pime ees tuli õli küll kui starterit anda.
Aga näpu ette pannes suutsin ma seda õli kinni hoida, ka töötava mootoriga. Kas ma olen imelik või peaks seal seda survet rohkem olema?
Märkasin, et kangi alt immitses väheke õli, kakkusin ka selle kupatuse kaane maha ja vahetasin seal munaka ümber oleva O rõnga või tihendi (kuidas keegi nimetab) ära ja sealt enam ei leki.
Sellegipoolest liigub ka kurvis pidurdav tigu sellest silindrist oluliselt kiiremini ja tigu vast ei peatu kui takistus ett tuleb.
Siis juba tänaseks lootust kaotama hakates tulin mõttele, et äkki on seal surve klapi kandis mingi takistus või asi.
Kiskusin surveklapi uuesti lahti, koukisin selle jama sealt seest välja ja panin korraks mootori käima. Sa juudas miukest roppust sealt koos õliga välja tuli.
Lappasin kokku tagasi ja see silinder pole viimase aasta jooksul nii nobedaid liigutusi veel teinud
Veel märkasin, et selle toru kinnituse vahelt, mis sinna jagajasse tuleb lekib ka õli.
Oskab ehk keegi puusalt pakkuda nende vaskrõngaste läbimõõtu mis seal tihenditeks on?