Postitused: 392
Teemad: 4
Liitus: May 2013
Maine:
6
Märksõnadega kirjeldades on mehaaniliseks automaatikaks tehtav tagurpidi pendli küljes olev jagaja kangi liigutav raskus mida edasi-tagasi liikuv kelk lõpus kummipukside ja vedrudega tekkiva viitega ühele ja teisele poole lükkab.
Kuna lõppu jõudes jääb kelk seisma, siis vedrusid ja/või kummipukse on vaja selleks, et õigel hetkel jagaja kangi liigutav raskus tasakaalupunktist üle saaks ja teisele poole minekuks ümber lülitaks.
Elektriline jagaja ja kontroller on kaks sammu edasi, aga paika reguleeritud kangisüsteem töötab ka vihmas-lumes ja andureid-lõpulüliteid-juhtmistikku ei vaja.
Mul oma hüdromasinal on nöörist ja kummipuksidest "protsessori" abil tarkust nii palju, et lõppu jõudes lülitab kangi neutraali.
Igasugune oma tarkusest ise liikuma hakkav masinavärk vajab töötsooni ümber oluliselt põhjalikumaid katteid-kaitsmeid, millel on jälle omad hädad.
Postitused: 10,798
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
133
Aamen selle peale.
Lisan siia juurde veel märkuse, et vene jaguritel on asendilukustus ja tagastusautomaatika. Mille kangus on teoorias ka seadistatav. Kellelgi nägin raskusega juhtkang säärase nurga all, et käega lükkas töökäigule, silinder jooksis lõpuni ja kui tagastusautomaat kangi neutraali lõi, tõmbas raskus kangi tagasikäigule. Tagastuva silindri küljes oli jälle sobiv varras, mis raskuseni jõudes seda kergitas ja lubas tagastusautomaadil kangi jälle neutraali lükata. Segane jutt sai ja pilti ei ole ka, aga vast saab aru.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
(07-03-2017, 16:30 PM)maisalup Kirjutas: Sul on vaja lihtsalt sellist jagajat ja asi vask- http://hudraulika24.ee/jagajad/Puul%C3%B5hkuja%20jagaja
Päris "vask" sellise jagajaga ei ole sellel peab ümberlülitused käsitsi tegema ainuke automaatika on sellel see et kui silinder on juba tagasikäigul siis silindri lõppasendisse jõudes lükkab jagaja ise neutraali. Kõik muud lülitused tuleb ise teha.
Sellise jagajaga mu aparaat praegu töötabki aga unistus oleks et viskad paku renni ja masin ise hakkab toimetama.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Selge, ma sain aru teisiti, et unistus oli see, et peale lõppu jõudmist silinder ise tagasi tuleks.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mis puuliiki nad lõhuvad?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,266
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Postitused: 1,266
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
12-03-2017, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2017, 22:18 PM ja muutjaks oli
meli666.)
Mis moodi see võlli treimise tehnoloogia toimib? Võll välja pressitav rootorist?
Kas annaks mingist vintskemast materjalist seda ka teha?
Postitused: 392
Teemad: 4
Liitus: May 2013
Maine:
6
Oleneb, kuskohas kõverus on, võib-olla saab mootori rootori ventilaatori otsast treipingi padrunisse kinni võtta ja võlli teise otsa poolsest laagrist lünetiga hoides otsa peenemaks-sirgeks treida. Siis vahehülsid jnejne
Või vaata foorumis ringi ja ehita käeluu-murdja asemele mõne teise süsteemiga puulõhkuja.
Postitused: 392
Teemad: 4
Liitus: May 2013
Maine:
6
või keevitad peale ja siis treid üle.
Käeluumurdjaks jääb ikka
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kruvi ei lõhu ühtegi konti kui ta on õigesti ehitatud.
hetkel teemaks oleva saab samuti väga väikse aja ja rahakuluga täiesti pädevaks ja ohutuks teha.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
14-03-2017, 01:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2017, 01:02 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Kruvi paigaldatakse sööduplaadist 5 - 6 cm kõrgusele, käeluude resümee null.
Samamoodi peab sullemulle hüdrolõhkujal olema töölaud. Ma ei viitsi rohkem lollidega vaielda, korjake puid maast või murdke käsi, igaühe vaba valik.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Vähem väsitab vertikaalne kruvi. Sellel peab olema asjalik (raudteeroopa jupist näiteks) külgtugi püsti. Ülal toel veel laiendus, et mõni eriti jändrik üles tulla ei saaks. Lööd junni otsa lähedalt naksti kruvile. Kui tunned, et hakkab alla kerima, lase lahti ja astu uue paku järele. Just selliseid alamõõdulisi, mis hüdrolõhkujaga aega viidavad, aga ruume ei anna, saab kruviga hulga kiiremini. Hea, kui punane nupp jalgpedaaliga käitatav- käed võivad momendil ülal vajalikud olla.
Võibolla kordasin asjata?