19-01-2017, 10:33 AM
Hooratas lihtsalt puudu
Saaks mootori kokku
Saaks mootori kokku
(18-03-2017, 20:38 PM)nustu826 Kirjutas: 1. Kõigepealt see, et kuidas saab eemaldada hooratast/ventilaatorit, et süütemängule ligi pääseda? Mul on siis see jalaga käivitatav versioon, millel on keskel, kus peaks hooratta kinnitusmutter asuma, n.ö. hammasratas - vabajooksusidur või kuidas seda nüüd nimetataksegi... kolm polti mis seda vabajooksusiduri tagumist osa tundusid nagu hooratta küljes kinni hoidvat keerasin lahti, aga ei liigu miskit. Usun et seal all ongi hooratta mutter, aga kuidagi juurde ei pääse.
2. Kas küünlajuhtmeks kannatab kasutada tavalist sõiduauto küünlajuhet? Mul sellest originaalist ainult lühike jupp järgi
3. Mida kasutada või kust leida silindripea tihend? Mootoril on silindripea mingil põhjusel maha võetud, aga on olemas.
4. Kui palju reaalselt võib kolb silindris liikuda külgsuunas? Pealt liigutades kolb sellesmõttes nagu loksub silindris. Silinder ise tundub silma järgi ilus.
5. Kustkohast võiks leida antud liikuril valmistusaasta?
Osadest oleks hetkel vaja:
Veoketti mootorist reeverskasti - kas kuskilt poest oleks kah võimalik saada?
(20-03-2017, 10:59 AM)nustu826 Kirjutas: Tänud. Hakkan asjaga tasapisi tegelema ja eks edaspidi vaatab et mis ja kuidas teha. Kuna treipinki ja pressi ei ole omal olemas, siis esialgu jätan keti ja edaspidi vaatab seda rihmalahendust. Sinu tööd olen näinud ja ilus vaadata kohe.
See käivitushammasratas käib õigekäe keermega veel väntvõlli otsas kinni. Seega 3 polti lahti ja meisli/haamriga paar koputust ja lahti ta tuligi...
Aga esialgu üritan mootori käima saada...
Ah jaa, oskab äkki keegi öelda, et kustkohast seda kuumakindlat paroniiti leida võiks Paide Türi kandist. Või siis reedesel päeval suunal Paide - Tartu - Tõrva - Valga.
(20-03-2017, 10:59 AM)nustu826 Kirjutas: Tänud. Hakkan asjaga tasapisi tegelema ja eks edaspidi vaatab et mis ja kuidas teha. Kuna treipinki ja pressi ei ole omal olemas, siis esialgu jätan keti ja edaspidi vaatab seda rihmalahendust. Sinu tööd olen näinud ja ilus vaadata kohe.
See käivitushammasratas käib õigekäe keermega veel väntvõlli otsas kinni. Seega 3 polti lahti ja meisli/haamriga paar koputust ja lahti ta tuligi...
Aga esialgu üritan mootori käima saada...
Ah jaa, oskab äkki keegi öelda, et kustkohast seda kuumakindlat paroniiti leida võiks Paide Türi kandist. Või siis reedesel päeval suunal Paide - Tartu - Tõrva - Valga.
(16-09-2017, 21:38 PM)meli666 Kirjutas: Panin kõik sentide eest oksjonile- autorollerid, mootorid.
https://osta-ee.postimees.ee/autoroller-...src=search
(07-10-2017, 20:11 PM)meli666 Kirjutas: Kes eelmisest rongist maha jäid, siis neilel võimalus varuosi soetada.
Veel üks uus natuke väiksemate hobustega Zid mootor:
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop
Pakkuda ka erinevas konditsioonis reeverskaste. Üks täitsa kasutamata.
Teisedki pole niipalju töötanud, et hambaotsad sisse söönd oleks.
Lisaks veel üks tagasild, mille üks rattavõll rauahunniku all kõveraks aetud. Muidu samuti praktiliselt kasutamata. Pildid siin:
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/1472091
(31-10-2007, 16:03 PM)Romka Kirjutas: Eile toodi metallikokkuostu üks isend. Kahjuks olid rattad räigelt gaasilõikajaga maha lõigatud, plekid ja pidurisüsteem puudu. Päästsin ära vaid reduktori.
Asi ikka päris eriline! Tundub täiesi "isetehtud" olevat. Nagu oleks jämedam toru pikku pooleks saetud ja vahele pandud jupp plaati. Eks kui viitsimist on siis löön laiali ja vaatan mis "karul kõhus on".