Postitused: 1,410
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Ja-jah, pirnid ikka. Megane pirn oli kõige odavam...
kettad-klotsid-genekad-starterid-veepumbad-sumpsid-sidur-.. jne.
Kui megane genekas maksis 235, siis Civic oli 992 ! annab ta mingit 5x paremat voolu vä ? Eks need hinnad ikka on rohkem kunstlikud, volvo lüpsab rohkem.. ai kuram Volvo on ju iinlaste käes nüüd. Tea mis need volvo pulgad siis nii kallid on.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Oluline pole varuosa hind, vaid kui tihti seda vaja läheb.
Postitused: 650
Teemad: 91
Liitus: May 2011
Maine:
15
30-03-2017, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2017, 12:35 PM ja muutjaks oli
s2si.)
Mis need 235 ja 900 midagi on kroonihinnad või? 99-06 civicu geneka saab sada ja natuke peale kätte uue B jupi. eelduste kohaselt kestab kauem kui auto tervikuna. Lihtsalt huvist vaatasin ka Volvo väiksemate masinate genekate hindu, V50le saab samuti alla 200 kätte. Megane genekas samuti veidi üle saja kätte. Võibolla võrreldi origiaalosade hindu esindusest ja uutele autodele aga enamusele masinatele jäävad B osa genekate hinnad 100-200 vahele olenamata margist. Ei tasu ajakirjanduslikku fiktsiooni pealt põhjapanevaid järeldusi auto vaöikul küll teha
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Esinduses originaalvaruosa on tihtipeale tehases korraliku remondi läbi teinud, mitte läbinisti uus. Eks nad söödavad puhastatud-värvitud korpuseid ja rootoreid õiges kohas liinile.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Generaatori koha pealt väikeseks lisapalaks, kuigi teemast täiesti mööda.
Ühel õhtul sõidan koju ja akutuli algul vilkub, siis aga jääb lõplikult põlema. Sõbra abiga sain ikka omadel ratastel kodu ilusti. Kuna tulin kaugelt, siis sai aku ikkagi enne päralejõudmist tühjaks ja tuli vahepeal laadida seda teise auto otsast. Tänud heale inimesele, kes kella kümne paiku viitsib hulga maad sellise asja pärast veel kuhugi sõita, pärast tagasi ka veel. Ole tubli, Lauri.
Järgmine päev kisun asja lahti ja välisel vaatlusel kõik kombes, dioodid läbi kärsanud ei olnud ja muidu ka viks ja viisakas kõik. Harjad olid viimase piirini kulunud, nagu pärast vaatlusi selgus. Kuna sõita oli vaja ja nädalavahetus hakkas peale tulema, siis mõtlesin korra, et ostan kuskilt uue(taastatud) geneka ja viskan ümber, ei hakka ma siin ise jamama muuga. Pool tunnikest telefoni otsas rippumist ja selgeks sai, et midagi muud vaja välja nuputada. Kust kohe oleks antud, seal maksis minu jaoks liialt palju ja teistes asutustes lubati järgmiseks nädalaks orgunnida. Hinnavahemik võis jääda kuhugi 120-250 raha sisse. 120A a6 genekas. Vana taheti tagasi ka saada.
Proovisin paari remondikohta ka masseerida, et ootetööna harju vahetada, a ei midagi, oli reede pärastlõuna nimelt, saan aru küll et üsna lootusetu üritus. Pealiskaudsel otsimisel kodus midagi ligikaudset ei leidunud ja suur jootekolb ka välja laenatud, et ise vahetada. Läksin siis tagasi auto manu, et vaatan mis veel teha saaks. Harjade alus liikus mill-poolteist oma alusel, väike loks sees ühesõnaga. Ja minu õnneks oli ta algselt fikseeritud pingeasendis, et sai see sama õhkõrn millimeeter peale keerata, nii et harjad uuesti vastu lamelle ulatusid. Et saaks vähemalt oma nädalavahetuse sõidud ära tehtud ja siis vahetan kindlasti ära, lubasin endale : )
No, ja sellest on nüüd sõidetud oma pool aastakest ja tuhandeid kilomeetreid, harjakesed siiamaani vahetamata. Hiljem leidsin kuskilt segaduse hulgast suht sarnase mõõduga harjad ka, natuke vaja maha viilida ühest küljest, siis peaks sobima. Peabki vist ära tegema ühel õhtul selle asja.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
31-03-2017, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2017, 22:07 PM ja muutjaks oli
muska71.)
käisin seda sümpaatset taliat kaemas proovimas,no kurat see pole inimestele vaid päkapikkudele.roolitaha pugemine 195 pikal inimesel kena tegemine,pea laes kinni,ukseraam vasakul hakkab veits vaadet segama,piduripedaali ja polstri vahe nii kitsas,et 47 nr kitsa liistuga tossuga jalg napilt mahub läbi,lükkad istme max taha ja siis kuidagi mahud roolitaha.iste max taga siis ronisin taha istuma,no kurat andis ennast sinna sisse pakkida sõna otseses mõttes,said istmele siis põlved laiali ja põlvede vahel juhiistme seljatugi ja vasemal põlv ukse ja seljatoe vahel kinni,ust lingist avada siis tegemist,et link kätte saada.said ukse lahti siis vaata kuidas jalgu keerad,et istme vahelt jalad kätte saada ja kitsast ukseaugust välja ukerdada,taga istud siis pea laes kinni ja keera pea viltu keset autot,et mitte vasta lage olla..pagasnik suur ja üle mõistuse suur,täielik sado maso.pesukott 206 hoopis teine pill selle kõrval,mugavam ja avaram seest,sõita pole proovinud,aga istuda sees küll mõnus.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Selle hinnaga autodel on turvapatjade asendus samas suurusjärgus auto maksumusega, turuhinnaga siis. Seepärast kantakse pealt vaadates pisiveaga auto maha ja nii ongi. Legaalselt neid firmad parandada ei saa. Totu klient maksab patjadeta auto eest turuhinna ja sihker.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(31-03-2017, 21:58 PM)muska71 Kirjutas: käisin seda sümpaatset taliat kaemas proovimas,no kurat see pole inimestele vaid päkapikkudele.roolitaha pugemine 195 pikal inimesel kena tegemine,pea laes kinni,ukseraam vasakul hakkab veits vaadet segama,piduripedaali ja polstri vahe nii kitsas,et 47 nr kitsa liistuga tossuga jalg napilt mahub läbi,lükkad istme max taha ja siis kuidagi mahud roolitaha.iste max taga siis ronisin taha istuma,no kurat andis ennast sinna sisse pakkida sõna otseses mõttes,said istmele siis põlved laiali ja põlvede vahel juhiistme seljatugi ja vasemal põlv ukse ja seljatoe vahel kinni,ust lingist avada siis tegemist,et link kätte saada.said ukse lahti siis vaata kuidas jalgu keerad,et istme vahelt jalad kätte saada ja kitsast ukseaugust välja ukerdada,taga istud siis pea laes kinni ja keera pea viltu keset autot,et mitte vasta lage olla..pagasnik suur ja üle mõistuse suur,täielik sado maso.pesukott 206 hoopis teine pill selle kõrval,mugavam ja avaram seest,sõita pole proovinud,aga istuda sees küll mõnus.
Thalia osteti ninaalt ära ju?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ise vurasin fiat bravaga. Polnud ühtegi paha sõna kuni sõjaväeni. Kui 9 kuud sisuliselt seisis siis hakkas üks igavene k....p pihta, seni oli 5 aastat nii, et kalla ja talla. Esisilla pukse kulus ka, ei viitsinud ükshaaval vahetada, 20 eur oli õõts koos zarniiri ja puksidega, iga aasta panin uued õõtsad ja asi vask kuni järgmise ülevaatuseni.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(29-03-2017, 01:10 AM)spitfire Kirjutas: Ja-jah, pirnid ikka. Megane pirn oli kõige odavam...
kettad-klotsid-genekad-starterid-veepumbad-sumpsid-sidur-.. jne.
Kui megane genekas maksis 235, siis Civic oli 992 ! annab ta mingit 5x paremat voolu vä ? Eks need hinnad ikka on rohkem kunstlikud, volvo lüpsab rohkem.. ai kuram Volvo on ju iinlaste käes nüüd. Tea mis need volvo pulgad siis nii kallid on.
Arvatavasti kasutab Honda Nippon Densot ja Rehunald Valeot. Kas ND Valeost just 3x kallimat hinda väärt on aga 2x küll. Ja kui harva ostetakse siis käive ka väike ja numbrid suured.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.