Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tere!

Küsimus,et kas keegi Ksf. ka klapifreese teritab? Teatavasti oli vist vaja neid mingis pingis läbi lasta,et täpne saaks.
Tänan.

T.

(24-03-2017, 10:13 AM)hulgus Kirjutas:  
(24-03-2017, 08:58 AM)muska71 Kirjutas:  ...kuna org juhet enam pole siis läksid mõlemid otsad seina,aga äkki tõesti mõeldud spiraalid järjestikku panna,aga vot selle peale ei tulnud.

Lihtsalt tähelepanek. Kunagi ammu oli see vahejuhe katki vms. Ja masin kuskilt otsast soojaks ei läinud. Millest võiks järeldada, et plaadid on jadamisi ühenduses. Kui nüüd 2x220 peale lasta, siis peaks sinine suits loomulik olema. Uued mis mul kapis, on juba metallist kõris kinnise juhtmega.
Minu subjektiivsel hinnangul ei ole selles masinas mingit termokaitset vms. Kui läheb soojaks, siis nii on ja jahutuseks pead tainast kasutama Wink Vähemalt vahvlite värvi ja kõrbemise kiiruse järgi võiks nii otsustada Big Grin . Pole ka ühtki masi nat näinud, mille plaadid ühtlaselt soojeneks, ikka on mingi tagumine nurk kuumem ja vahvlid eest toored ja tagant mustad.

tal jah keset plaati spiraal traat lookleb,traadil portselan sõrmused ümber,pärast fotoka saan teen pildid.ei olnud ka teises pooles tõesti seda termot,tuleb juhe ümber teha ja siis taas katsetama.loodan et traat veel elus.

(24-03-2017, 09:07 AM)Basilio Kirjutas:  Pakun, et vanadel vahvliraudadel peavad plaadid 220V puhul olema järjestikku ja 127V puhul paralleelis. Mingit regulaatorit meite omal küll polnud. 
Üldiselt ma vanu vahvliraudasid ei fänna, paras masohhism oli neid logisevaid ja pidevalt ära kukkuvaid pistikuid tagasi toppida. Midagi tuli neile küpsetamise ajal veel alla või vastu toeks panna, muidu ei andnud ühendust.

tundub,et nii ongi plaadid järjestikku,masin muidu täitsa ok lükkasin voolu taha plaadile 220 ja hetkega spiraal punane.
idee plaadile eraldi juhe ehk 220 taha panna sain netis pilte vaadates,ostas kunagi müüdud ja 2 pistikupesa masinal ja ka 2 komplekset juhet.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

On keegi vana petrooleumi lampi tänase biopiirituse peale ehitanud. Vanal lambil tööosavigastatud mõtesin et teeks kaks ühes.

(26-03-2017, 16:51 PM)nootsii Kirjutas:  On keegi vana petrooleumi lampi tänase biopiirituse peale ehitanud. Vanal lambil tööosavigastatud mõtesin et teeks kaks ühes.

Puhas piiritus põleb sinise, peaaegu nähtamatu leegiga, annab sooja, aga mitte valgust. Lisaks aurustub heaste, mida petrool ei tee, st. risk pauku teha on suur.
Lambieli on mitmes kohas müügis, pidi olema ökoloogiline jms, kasutasin: põleb, valgust annab, ei tahma...


(28-03-2017, 12:37 PM)hulgus Kirjutas:  
(26-03-2017, 16:51 PM)nootsii Kirjutas:  On keegi vana petrooleumi lampi tänase biopiirituse peale ehitanud. Vanal lambil tööosavigastatud mõtesin et teeks kaks ühes.

Puhas piiritus põleb sinise, peaaegu nähtamatu leegiga, annab sooja, aga mitte valgust. Lisaks aurustub heaste, mida petrool ei tee, st. risk pauku teha on suur.
Lambieli on mitmes kohas müügis, pidi olema ökoloogiline jms, kasutasin: põleb, valgust annab, ei tahma...

Ometigi biokaminatel just etanool ju kasutusel.
Väike edasiarendus

Mis masinalt võiks leida radiaatori mõõtudega- laius 40-45cm kõrgus 50-60, häda pärast käib ka kuni 70cm kõrgune.
Kui kellegil on jalus miskit sellist vedelemas võib märku anda.

(28-03-2017, 20:40 PM)maisalup Kirjutas:  Mis masinalt võiks leida radiaatori mõõtudega- laius 40-45cm kõrgus 50-60, häda pärast käib ka kuni 70cm kõrgune.
Kui kellegil on jalus miskit sellist vedelemas võib märku anda.

Kiiruga sähvatas Moskvich

Veel pole maha löödud

Mossel minu arust väiksem. Russil oli enam-vähem sama lai, aga mis ta kõrgus nüüd oli. No tõesti ei mäleta.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.

mosse 2140 oma on vedelemas ja äkki isegi 2 tk.

Küsimus: kas GAZ21 ja GAZ53 mootori hülsid on 1:1 või on mingi väike vimka sisse pandud?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kas radiaatoril on vahet jahutusvõimel kui ribid jooksevad alt üles või paremalt vasakule? Võibolla kui vahet poleks ja keerutada võib oma suva järgi, saab ehk ka originaali kuidagimoodi raami vahele mahutada.

(29-03-2017, 19:24 PM)maisalup Kirjutas:  Kas radiaatoril on vahet jahutusvõimel kui ribid jooksevad alt üles või paremalt vasakule? Võibolla kui vahet poleks ja keerutada võib oma suva järgi, saab ehk ka originaali kuidagimoodi raami vahele mahutada.
Vahet ei ole, kas ülevalt alla, alt ülesse. vasakult paremale või paremalt vasakule. Tähtis on sissetuleva ja väljamineva lõdviku toru asukoht.  Siis üks üleval ja teine all ...  See on füüsika algkoolist

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Ma ise kippusin ka nii arvama, et peaasi ülalt sisse ja alt välja muud miskit vahet pole.

Teemantketas rellakale metalli lõikuseks https://www.youtube.com/watch?v=vv-DkRPpbbM&ab_channel=sixtyfiveford
On keegi mõnda Eestis saadaolevat proovinud? St hinna kvaliteedi suhe? Kuna diameeter ei muutu oleks tunduvalt mugavam + puudub abrasiivtolm.

(30-03-2017, 05:17 AM)maisalup Kirjutas:  Ma ise kippusin ka nii arvama, et peaasi ülalt sisse ja alt välja muud miskit vahet pole.

Jutujätkuks üle pika aja.Lihtsalt loogoka,kui rihm lendab on ehk lõpp kiirem tulema Rolleyes

(30-03-2017, 08:15 AM)qwerty009 Kirjutas:  Teemantketas rellakale metalli lõikuseks https://www.youtube.com/watch?v=vv-DkRPpbbM&ab_channel=sixtyfiveford
On keegi mõnda Eestis saadaolevat proovinud? St hinna kvaliteedi suhe? Kuna diameeter ei muutu oleks tunduvalt mugavam + puudub abrasiivtolm.

Ostsin espakist mingi ameerikamaa kirjadega ketta väikesele relakale, eelmisel aastal. Kuskil 20 raha ümber oli hind vist.
Võib-olla puudub tolm ja võib-olla ei kulu kah, kuid isiklikult proovimisest kaugemale ei jõudnud. Ebamugav on toimetada, kuna ketas on jäik ja kange, kipub hüppama, vibratsioon on tuntav. Lõikejoont on eelneva tõttu raske hoida ja ega ta eriti lõigata ka ei tahtnud - kokkuvõttes ei oska sellist ilmaimet kuidagi soovitada. Vähemalt käsitsilõikusel ja metalliga.

Tere.
Kas on keegi eemaldanud Passat B6 universaalil tagaluugi sisemist plastikkatet? Kuidas see kinnitub?
Parimat!

suur makita relakas ja nii kui lõikamisel korra tagasi lööb nii on mutter nii kinni,et võtmega ei tee midagi-kuvalda ja meisel ainult avavad ja korra polnud ka meislist abi,väikse relaga mutter pooleks ja siis alles saab lahti.enne ka erinevaid lõikajaid olnud kuid sellist jama mitte.

Ketta jäänuse eemaldad seibide vahelt rauasaelehega. Ennetavalt võib kasutada kaheosalist mutter-seibi, see ei jookse kinni. Raiumine on nüri, rikub ka stoppermehhanismi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 69 külali(st)ne