(01-04-2017, 18:02 PM)41Degree Kirjutas: (01-04-2017, 13:40 PM)Dexter Kirjutas: Ärme räägi nendest vag'i sinnasamusesse kukkunud mootoritest mis kestavadki natike üle garantiiaja ja siis on utiil. Jamasid rohkem kui rubla eest, seega midagi head nendelt loota ei saa ja see kulu ongi inseneride lobitöö, et kvantiteeti hoida.
Kuna teema on niigi juba "asjalik", siis annan ka ise tõuke kraavipoole
Tsiteeritud teadmisi on ikka siit-sealt lugeda olnud. Ma nii huvi pärast küsin, et mitut mootoriinseneri tunned? Aga mitut mõnda muud autotööstuses või OEMi juures tegevat inseneri? Aga mitut autotööstuses ostu-müügihindadest rääkivat inimest? Oled sa teadlik, mis testide ning muude andmete alusel seesama VAG on otsustanud, et "piisavalt hea kone on, et autole peale istutada" ning "võtame selle, mitte teise"?
Ma kahtlustan, et ausa näoga peeglisse vaadanud vastused on vastavalt "0" ja "Ei" ehk siis (laenates head väljendit - aitäh, stihl!) teadmine on pärit allikast "trafo kõrval räägiti, järelikult nii peab olema".
Kraav on vahest hea mõte. Peale trafo; kraavis saab ka teistsuguse rahvaga suhelda.
Vahemärkusena: mina tunnen paari välismaal autotehases töötanud inseneri. Kui päris aus olla, siis üks on isegi mu oma pinginaaber.
Aga midagi konkreetselt nendelt teada ei saa; pole lootustki. Seal on vaikimisvanded sama karmid, kui Nasas või USA õhujõududes.
Isegi neil oma naised ei tea midagi.
Ise olen siin kohapeal natuke VAG süsteemis kõõlunud ja mingit vaikimislepingut pole. (on muud lepingud)
AGA JÄTKUVALT ma ei saa sellest aru, kuidas inimesed, kes natukenegi autodega kokku puutunud on, EI SAA ARU, et VAG teeb maailma paremaid autosid. Vaadake kasvõi müüginumbreid.
Aga maailma parimaid ühes teises mõttes. Mitte paremaid, vaid paremini...
Kui Toyota läheb katki, siis on see juhus. Kui Hondal midagi juhtub, siis see on juhus. Kui Chevy omad panid puusse, siis on pläkk ja teevad recall`i või kahetsevad muul kombel. Kui Ford laguneb, siis see on midagi juba sinnapoole...kus VAG on. Aga ameerikalikult algtasemel. USA on ennegi sakslaste sabas sörkinud.
Kui mersu läheb garantiiajal rooste, siis on see sellepärast, et nad tõmbasid tootmiskulusid kokku. Ja maksavad selle lahkelt kinni.
Kui sa Toyota sõidad tule või tiiva katki või lased klaasipesu ära külmuda, siis nad ohkavad (ise on õnnelikud) ja müüvad sulle abistavalt uue jupi.
VAG-iga ei ole sellist jama mitte kunagi - see laguneb TÄPSELT TEHASE TAKTIKEPI järgi. (v. a avariid muidugi, seal võetakse lihtsalt statistika järgi)
Kui sul audiga midagi juhtub, siis... nad teadsid seda, sest see oligi neil plaanis.
Kui su golfil mingi andur lendas, siis nad tegid vajalikku kohta linnukese.
Kui su touareg tahab uut kollet oma pöördklappide pärast, siis see on juba siia kuskile lähedale lattu saadetud. Hind 600€ koos tööga. Sest see oli sellesse autosse ette sisse progetud. (kui ametlikus hoolduses käid, siis nad ju on sinu auto läbisõiduga täpselt kursis. Tulevikus ilmselt ka juba muude kanalite kaudu.)
Mitte midagi ei ole juhuslik, kõik käib absoluutse saksa ornungi järgi. (Deutsche Ordnung)
Aga kui vaadata, kas see süsteem töötab, siis JAH.
Maailma üks suurim ja edukaim autofirma ju. Kui mitte kõige. Tänaseks ei mäleta seda gaasipettuste jama ka enam keegi.
Ja kõik ei jäksa Bugatti ja Lambo tehaseid endale osta.
Mersu paneb vist ka rekkade koha pealt palju raha kokku. Bemm on eluaeg oma motikatega jätkanud. Kas nad lennukimootoreid veel teevad, ei tea, vanasti tegid.
Mis seal saksas veel on?
Polegi nagu. Opel on ju GM ja kuuldavasti häda majas.
............
Nüüd tuleb küll raudselt Wolfsburgist kaugekõne....
P.S. Oma talverallikale panin ka selle sumpsilaagri juba külge. No hoopis teine tera! Isegi kiirendus paranes, rääkimata häältest.
.