10-03-2004, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2004, 19:02 PM ja muutjaks oli klaabu.)
lugu selline:
nädalavahetusel oli ilus ilm. panin autole järelkäru taha ja vajusin sügavale provintsi sohu. igas külapoes tegin peatuse (njah, mõnele kohalikule mehele õlle ka) ja kuulasin külameeste juttu. mida aeg edasi, seda kõvemaks jutt läks ja seda rohkem infot hakkas tulema. lõppkokkuvõttes lahkusin sealtkandist kärutäie siklijuppide ja kahe vrakiga. lisaks 3 Palu raamatut, 49 ja 56 manuaalid ning veel paar sikliraamatut. izh-56 ja 49 raame/juppe/sikleid vedeles hulgem. sain endale veel ühe 56, terve rida uusi juppe (silinder ja väntvõll 49-le, 56-le ka veljed, kolvid, kolvirõngad, käigukastid, kontaktid, lülitid jne ehk kõike, mida kunagi varuks osteti).
oli ka selliseid mehi, kes poetrepil deliiriumist pool tundi pidid mõtlema, et kas tal on kodus mõni sikkel või mitte. ühe sellise mehe lakast heinte seest leidsime otsimise peale 56 vraki ja sõidukorras 49! esituli ja tagatuli küll vahetuses, aga vana oli veel suvel sellega mustikal käinud. müügi peale lubas ka mõelda. igatahes näitan teistelegi osasid pilte, mis kiiruga tegin. vot selline elu siis sealpool...
ps ike väääga huvitav raha on seal käibel: keskmine hind oli 1 lauakas... muud valuutat seal ei tuntud.
nädalavahetusel oli ilus ilm. panin autole järelkäru taha ja vajusin sügavale provintsi sohu. igas külapoes tegin peatuse (njah, mõnele kohalikule mehele õlle ka) ja kuulasin külameeste juttu. mida aeg edasi, seda kõvemaks jutt läks ja seda rohkem infot hakkas tulema. lõppkokkuvõttes lahkusin sealtkandist kärutäie siklijuppide ja kahe vrakiga. lisaks 3 Palu raamatut, 49 ja 56 manuaalid ning veel paar sikliraamatut. izh-56 ja 49 raame/juppe/sikleid vedeles hulgem. sain endale veel ühe 56, terve rida uusi juppe (silinder ja väntvõll 49-le, 56-le ka veljed, kolvid, kolvirõngad, käigukastid, kontaktid, lülitid jne ehk kõike, mida kunagi varuks osteti).
oli ka selliseid mehi, kes poetrepil deliiriumist pool tundi pidid mõtlema, et kas tal on kodus mõni sikkel või mitte. ühe sellise mehe lakast heinte seest leidsime otsimise peale 56 vraki ja sõidukorras 49! esituli ja tagatuli küll vahetuses, aga vana oli veel suvel sellega mustikal käinud. müügi peale lubas ka mõelda. igatahes näitan teistelegi osasid pilte, mis kiiruga tegin. vot selline elu siis sealpool...
ps ike väääga huvitav raha on seal käibel: keskmine hind oli 1 lauakas... muud valuutat seal ei tuntud.

)

. Kuna teema ikkagi mootorrataste rubriigis siis ... Paar päeva tagasi kolamise seal metasaall ringi eesmärgi leida piiripostid üles. Vaatasin eemalt , et miski risuhunnik paistab võsavahelt. Läksime vaatama ja leidsime moskva raami koos paagi. kahe esihargi, tule korpuse, porikate, kahe paari lenksade, pakiraami ja tagarattaga. Lisaks sellele veel DKW raami koos pooliku esihargi, tagaporika, pakiraami ja sadulajäänustega. Veel tulid sealt välja paar sellist vidinat millele ei skand nime anda, kaks malmist suht jämedat kolbi, iz 49 poolik elektrikarp ja veel naca pudi-padi mis ei vääri enam märkimist. DKW margiks SB 200 ja väljalaske aastaks 1934.