Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

(17-04-2017, 14:15 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga tagasi mootorsae juurde. Pakk jõudis kenasti kulleriga koju kohale ja nägi välja selline Big Grin 

Et siis sai süda kõvaks tehtud ja päris odavate nonamede ning kõlavanimeliste hiinlaste asemel kuldne keskmik tšehhide Hecht 45 Box. Maksis 99 raha koos kastiga ja peamised parameetrid raamatust:
........

Aga anna teada kuidas toimetab. 956 oli päris mehise hammustamisega ja kasutatud sai tavalist segu 1:50 .
Vasta

Tänan aavu postituse eest.Arvasin, et tanklast polnud saada seda AI93 ja sellepärast tehti mootoreid ringi.Olin liiga noor siis selleks, et kõike detailselt mäletada.

Hea Talupoeg, et kui see õli asi kuidagi kriibib siis seda tead, et detonatsioon lõhub kepsu aga seda, et tahm kutsub analoogse nähtuse esile seda ei tea?Ja seda tead ka, et rohkem seguõli  2T õhkjahutusega mootoris, mootor kuumeneb üle sh. süütesüsteem.
Valdav enamus bensiini lisandeid on etanooli baasil ja tanklad reklaamivaid neid kui säästlikke kütuseid.Ainuke sääst on aktsiisimaksu vabastus selle osa pealt. Täissünteetilist seguõli ei tohi etanooli sisaldava bensiiniga segada ja kasutada 2T mootoris.
1:67 on see vahekord mida kasutatakse mõne 2T õhkjahutusega kõrge surveastmega mootoris, regulaarselt kõrgete pöörete juures, täissünt.õli ja ilma etanoolita bensiinga ja oktaanarvu ei tohi ületada.Kui mootor on ringi ehitatud, põlemiskambri mahtu suurendatud, silinder porditud siis valemite abil arvutuste teel saadakse see õhu kütuse vahekord kätte.Suvaline testimine lõppeb tavaliselt mootori purunemisega.Isiklikult ei ole kunagi lisaõli lisamist isegi kaalunud määrdeomaduste parandamise eesmärgil vaid otsin paremat seguõli, mille põlemisjääkide määrdeomaduste näitajad on  paremad  kõrgete pöörete ja temp.juures ja arvestama peab ka siis, et kuskil on piir isegi kui õli on hea.Tahaks soovitada täisünt. Castrol Power RS TTS 2T aga ei saa etanooli pärast.Valdavas enamuses õlide mida kätte saab kusiganest andmed on leitavad ja leiad ka testide tulemused.Ära pane rohkem õli vaid otsi parem õli kui selleks on vajadus.Bensiiniga teine lugu.

14.7:1 õhk kütus 

See Hehh saag näeb hea välja ja  suht identne nende hiinlastega ja on ka see saag toodetud hiinas.Hiinlasi isiklikult ei karda.Päris nutikad ja osavad sellid ja oskavad häid asju ka teha.Ärimudel on selline, et detailid smuugeldatakse odavamate maksude ja maksumuse pärast siia, siin koostad, järeltöötled pakendad ja paned birka külge made in estonia ja nimeks kasvõi naabri nime ja tuld.Täiesti legaalne.Kõlava nimega Husqvarna on ka toodetud tänapäeval hiinas, brasiilias ja tont teab kus veel jälgi ajada keeruline aga iga ukse peal on kiri sweden Huskvarna AB aga ukse taga hiinlased.
Metsakuiv on  sae surm.Puhastama pead rohkem saagi ja vältima ülekuumenemist koormamist.Silinder peab olema puhas.Kui hoiad hooldad kestab see saag küll.Sõltub palju saagijast ja muudest asjadest muidugi.Jämeda kuiva raske lõikuse jaoks võiks olla kuubikuid rohkem vaata palju see väike peab rohkem tööd tegema, et suurega võrreldes sama eesmärk täita.See 16" plaat tekitab eelarvamusi seal.

Mida pikem plaat ja kett seda väiksem koormus mootorile?
Vasta

98 ei sisalda etanooli. Cool
Vasta

(17-04-2017, 18:52 PM)Ants80 Kirjutas:  Hea Talupoeg, et kui see õli asi kuidagi kriibib siis seda tead, et detonatsioon lõhub kepsu aga seda, et tahm kutsub analoogse nähtuse esile seda ei tea?Ja seda tead ka, et rohkem seguõli  2T õhkjahutusega mootoris, mootor kuumeneb üle sh. süütesüsteem.
Oeh.... ja matt-2% Big Grin
See süütesüsteem kuumeneb üle koos mootoriga ja seal pole vahet kas silindris,kolvil või peal,mida iganes........on seda tahma või ei ole.
Mingit vahet pole,suvel on saag nii tuline,et bensiin lausa keeb paagis ja teha pole midagi. Süütepooli säästmise peale ei mõtle mitte keegi,sest saagida on vaja. Seda tahma koguneb igasse sae mootorisse,sest see on normaalne. Põlemisel tekivad ikka mingid jäägid nii ehk naa.
Sa sõber võid siin oma teooriaid ajada niipalju kui tahad,asjad on ja jäävad nagu nad on,meie siin midagi teha ei saa. Iseasi kui tehase insenerid midagi mõne asja parandamiseks ette võtavad.
Vasta

On olemas teooria, et kolvi peal olev tahm töötab isolaatorina ja pigem takistab kolvi ülekuumenemist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(17-04-2017, 19:34 PM)Marko Kirjutas:  On olemas teooria, et kolvi peal olev tahm töötab isolaatorina ja pigem takistab kolvi ülekuumenemist.

Seda ma usun ennem,kui seda et liigne õli paneb sae tuksi. Big Grin
Vasta

Mida rohkem õli segus, seda ebaefektiivsemalt segu põleb. Mida ebaefektiivsemalt toimub põlemine, seda vähem eraldub kuumust. Mida vähem eraldub kuumust, seda paremini peab saag vastu Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

[Pilt: hehh45.jpg]

Hehh45 mootoripooled.
Vasta

Ja täiesti suvalisee no name hiinaka mootoripooled.

[Pilt: hiinakas.jpg]
Vasta

Võiks  mõne sae korda teha aga hetkel motivatsioonipuudus.....

[Pilt: 249430554d90ab_l.jpg]

[Pilt: 24943057963068_l.jpg]

Sai vahepeal koristatud ja vaatan,et siit saaks mitu head saagi kokku teha aga pole mõtet korda teha,kui ei ole tahtjaid. Läheb osadele ka hulga raha alla ja iga vana saega tuleb ka hulga vaeva näha. Eriti veel  nendega,millest paljudel jõud ja mõistus pole üle käinud..... Smile  Ja suurt ei taheta poolepidusest saest ka maksta. Endale tasub alati teha aga teistele...... peab ennem mõtlema.

T.
Vasta

Mida rohkem tahma seal kolvi peal seda väiksem põlemiskambri maht.
Kolvi ülekuumenemise pärast ei ole vaja pabistada kui kütuse ja õhu vahekord on õige ja põlemiskambri temperatuur ka õige.See isolaator tõstab põlemiskambri mida?
Vasta

Ossa pühade püss!!!!
Ma veel mõtlesin, et teen head kui mõned juurde saadan Sad
Palun vabandust!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(17-04-2017, 20:00 PM)Marko Kirjutas:  Ossa pühade püss!!!!
Ma veel mõtlesin, et teen head kui mõned juurde saadan Sad
Palun vabandust!

Nägid,üks tool oli ilma põhjata,Jaak käis külas ja ehmatusest istus läbi.... Big Grin
Vasta

(16-04-2017, 23:21 PM)Ants80 Kirjutas:  Ilma peab valima töötamiseks.Kui on vaja teha valgustusraiet kuusikus siis ikka tuulise jahedama ilmaga.Kui lähed päikse ja tuulevaikse ilmaga siis seda suitsu on kuusik täis ja see ajab pea valutama ja lõpuks öökima ka.

Oota, ma nüüd ei saa aru .... Sul ju segu milligrammi täpsusega paigas ja põlemisega kõik ideaalne, kust kohast see suitsupilv sinna kuusiku vahele sellisel juhul saab? Oled vist ikkagi õli liiga palju pannud.
Vasta

Kuusiku saag


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Jah, Jaak käis külas Talupojal ja lasi peeru, kahju et tooli ära lõhkusin. Praegu lapin pükse ja näis kuna toolini jõuan, eks peab jõudma. Big Grin

No ega mul kah halb päev olnud! 
Sai selline asi koju tassitud.
[Pilt: DSCN3137_zps6omksinf.jpg]
[Pilt: DSCN3138_zpsdtgowlrf.jpg]
Stihl 024 vist
. Pullim jutt oli see, kui eelmine omanik arvas et suvel on sael palav ja võttis kaane maha ja kaotas ära.
Ringi ei käi veel see asi aga ehk lootust on

Veel pole maha löödud
Vasta

Teatud ilmadega seisab õhk nii paigal,et vahepeal mõtled,et ajud peetis. Big Grin  Korra tossutasin siin oma diisel-Mosset ja ei jõudnud ära imestada,haises toas,õues,metsa ääres ja nii poole tunni jooksul. Läksin siis kodust kaugemale ja avastasin,et ei lõhnagi diisli vingu järgi.
Ei tasu liiga vaikse ilmaga saagi näppida,tuleb ikka tuulise ilmaga tegutseda. Mõjub tervisele heasti.
Vasta

Millimeetrit taga ei aja.Lisaõli tekitab silmaga nähtava tossu kuusikusse.Palavam ilm, vähem hapniku õhus segu rikkam, toss kuusikus ja ei jahuta ka niihästi.Ega siis ainult õli silmaga nähtavat sinist tossu põhjusta.Fakt on see , et kuuse noorendikus hingad oluliselt rohkem seda tossu heitgaase endale sisse.

Pilt ei ole just meeldiv.

[Pilt: Untitled.jpg]
Vasta

(17-04-2017, 21:14 PM)Ants80 Kirjutas:  [Pilt: Untitled.jpg]

Siin on tegu küll puhastamata küünlaga. Terasharja! Ja see on ikka tekkinud pikema aja jooksul,mitte ühe paagi kütuse läbilaskmisel. Ja siin on vist küll toiduõliga lastud.... Big Grin Ja küünal on alles siis maha keeratud,kui enam käima ei läinud. Peremehe viga.
Vasta

(17-04-2017, 18:52 PM)Ants80 Kirjutas:  See Hehh saag näeb hea välja ja  suht identne nende hiinlastega ja on ka see saag toodetud hiinas.
...
Metsakuiv on  sae surm.Puhastama pead rohkem saagi ja vältima ülekuumenemist koormamist. See 16" plaat tekitab eelarvamusi seal.
Mida pikem plaat ja kett seda väiksem koormus mootorile?
See on 100% hiinlane aga tšehhide kontrollitud kvaliteediga. Hiinas on selleks kõigil suurematel omad mehed, kes tehastes käivad ja partiid üle vaatavad. Kõvematel on suisa kohapealne "kvaliteedijuhtimine" olemas. Aga ka siis juhtub... 
Alternatiiv olnuks raskem aga võimsam uus hiina-Stiga või siis õige Solo-tehase Saksa-Stiga. Nende viimased uued aga vana põlvkonna "made in germany" saadaval isendid aga maksavad kahjuks siiski niipalju rohkem ;( Vana sp46, mis oleks praeguse Hechtiga sarnane, 339eur, mis on tervelt 240raha rohkem. Ma ütlen ausalt, et oli päris tõsine sisemine võitlus aga selle testiks saadetud noname saagimisvõime sai määravaks. Kuna tööd on ikkagi profisaele vähe, siis seekord telefoniposti püksi ei ajanud Wink 

Aga metsakuivast: mänd ja kuusk on parajad pujäänid ning ketitapjad aga näiteks saar ja jalakas õhus kuivanuna ülihead saagida! Kohe lust. Paistavad pildilt ka ehk see on vaid pisike osa Alwaro suvekodu võsast, mis ees ootab koos vana saunajäänusega... too viimane on pigem tõsisem saetapja ja selle väite paikapidavuse saame jaanipäevaks teada Big Grin Plaan on see Võidupüha lõkkeks muundada Big Grin  Viimane kord 25 aasta eest, kui vana palkmaja kütteks tegin, oli saeks Druzba ja lammutas linttraktor Big Grin Õnneks Tiina onu saagis, mina selle vene ikaldusega sinasõbraks ei saanudki. Aga kette läks nagu leiba.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne