Postitused: 149
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
webasto ahju ei huvita kütuse kogus , kui ta saab kütust peale siis käivitub , mingit taseme mõõtmist ei toimu . Arvestab aku pinget vist oli alla 11 voldi siis lülitab ahju vlja et oleks võimalik käivitada autot veel , seega pakuks et aku kehv .
veel mõõdab jahutusvedeliku tempi ja läbi selle lülitab end välja see peaks olema 70 kraadi
Postitused: 1,184
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Ei pannud tähele, kuidagi liiga võimas 5KW on antud isend R4 või R5 jaoks. Scanial 4,9 KW aga mootor ka 16 liitrine mürakas.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sisse välja lõksib,see puhur seal sees nagu puhuks lahjalt kui käima sunnid,aga kui auto käima paned siis puhur teeb korralikku häält. See tempi värk toimib,70 ne pealt jääb vait.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(23-04-2017, 15:13 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ei pannud tähele, kuidagi liiga võimas 5KW on antud isend R4 või R5 jaoks. Scanial 4,9 KW aga mootor ka 16 liitrine mürakas.
Scaniatel nagu teistelgi veokatel on webasto põhieesmärgiks ikkagi mitte mootori, vaid salongi soojendamine. 5kw on täiesti tavaline webasto võimsus sõidukale et tunni - pooleteisega mootor ja salong soojaks ajada. Mida võimsam, seda rutem ta lihtsalt soojaks ajab etteantud ruumi. 4kw on juba küllaltki jõuetu...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 2,294
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Akule laadija järgi ühendada ja kui siis ka lisasoojendi tööle ei hakka, on viga mujal, kui pingelanguses.
Postitused: 149
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
ja veokatel on kõll 5kw ahjusi , need sel juhul ainult õhu soojendajad kabiinis ja mootorit nad ei soojenda . Ning ahi asub reeglina kuskil kabiinis ... istme all
Kui mootorit ka soojendab siis jah märksa suuremad ahjud seal
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mul ka bussil 5kw ahi.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 4,727
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
webasto ahi eelduste kohaselt 2012 aasta ja ahi vaikib jas ka pult tumm.esimese asjana ajan voolu taga,et kas üldse peale tuleb,aga tundub,et mitte.ahjul 2 pistikut ühes pruun ja punane mõlemad jämedad kaablid ja pruun on mass ja olemas ja punane eeldan +,aga vot pistikus pole toidet punasel.teine pistik vist 6 juhet ja peened.kapotii all olemas 3 kaitset ja relee ja sealt lähevad juhtmed aku alla ja edasi kuhugi ja päris mitu kimpu.üks kimp on salongi pult teised peab siis kusagilt ju + tulema.aku on ka mingi plast katte alla peidetud ja kuda maha käib jälle ei tea.tekkis mõte testimiseks,et teiselt akult viia toide peale ja proovida,agas kas medagi pekki keerata ei või?osadel autodel läheb akult eraldi toide ahjule ja kaitse vahel lisaks veel 3 kaitset.ka sellel võib kuskil lisa kaitse olla ,aga oska otsida.kuna ka pult on tumm siis julgeks eeldada,et toide puudub.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(23-02-2019, 12:36 PM)muska71 Kirjutas: webasto ahi eelduste kohaselt 2012 aasta ja ahi vaikib jas ka pult tumm.esimese asjana ajan voolu taga,et kas üldse peale tuleb,aga tundub,et mitte.ahjul 2 pistikut ühes pruun ja punane mõlemad jämedad kaablid ja pruun on mass ja olemas ja punane eeldan +,aga vot pistikus pole toidet punasel.teine pistik vist 6 juhet ja peened.kapotii all olemas 3 kaitset ja relee ja sealt lähevad juhtmed aku alla ja edasi kuhugi ja päris mitu kimpu.üks kimp on salongi pult teised peab siis kusagilt ju + tulema.aku on ka mingi plast katte alla peidetud ja kuda maha käib jälle ei tea.tekkis mõte testimiseks,et teiselt akult viia toide peale ja proovida,agas kas medagi pekki keerata ei või?osadel autodel läheb akult eraldi toide ahjule ja kaitse vahel lisaks veel 3 kaitset.ka sellel võib kuskil lisa kaitse olla ,aga oska otsida.kuna ka pult on tumm siis julgeks eeldada,et toide puudub.
Pakun et nood kaks paksemat juhet lähevad hõõgküünlasse hoopiski. Vähemalt vanemal variandil on nii. VBolla uutel on aju juba ahjuga koos aga igal juhul oleks skeemi või veel parem paigaldusjuhendi järgi palju lihtsam aru saada mis toimub.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Siin on hunnik juhendeid, skeemi järgi tunduvalt lihtsam vaadata kuhu peab vool jõudma.
https://www.butlertechnik.com/technical_...manuals-d3
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 4,727
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
panin siis tollele otse voolu peale punasele juhtmele ja pult võttis pildi ette,aga ahi tööle ei hakanud.järelikult kuskil on peakaitsemaku ja vebasto vahel,aga kus vot ei tea.eile kiskusin ka ahju kere küljest lahti ja pistikud kokku lahti,et välistada ka oksüdeerunud pistikud.ahi tundub olema tehase paigaldus.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
võiks ikka avaldada auto margi ja mudeli.mõned kaitsmed on vahel peidetud katete alla.need kaitsmed ei asu tavakaitsmete juures
Postitused: 528
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kuna webasto ei ole kaugeltki keerulisem seadeldis autos, siis üht- teist annab seal kontrollida küll. Esiteks, et nii pluss kui miinus oleks ahju peal olemas. Edasi, et ahi üldse midagi teeks, on vaja käivitust. See peaks olema suuremas pistikus juhe nr 1. Pole küll sellesse eraldi kunagi süvenenud, kuid juhtimine peaks toimuma massiga. Seega, kui läbi kontroll lambi (mitte LEDi) sinna massi anda võiks midagi toimuda. Võiks hakata tööle ahju sees olev ventilaator. Kui ventilaator tööle ei hakka, siis läheb asi juba niipalju spetsiifilisemaks, et tasub pöörduda spetsialistide poole. Põhjused võivad olla näiteks. et ahi on lukus (korduv tõrge ahju töös) või, et ahju aju on vigane (veekahjustus vmt) või ventilaator on vigane (haruharva, aga võimalik) Sellised mõtted siis. Absoluutsele tõele ei pretendeeri aga äkki on abiks.
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?