Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

Millistest punktidest?
Inimestel on erinevad ideed teadmised, so ?Kui mõne kaasfoorumlase iseloomujooneks on pidevalt teiste kallal ilkuda siis ei saa midagi mina sinna parata.
Meestega mõõduvõtt?Kellel suurem see või millest jutt käib?

Marko ära aja ümmargust juttu räägi otse asjadest küll me sinu detailseid teadmisi ka siis kontrollime kui küsimus on mõisa peale tarkade postituste kirjutamises ja kellel millised teadmised on.

Ma ei tegele sellise lasteaia tasemel kremplemisega.
Autooli määrdeomaduste kohta pole sul ühtegi sõltumatu labori raportit näidata aga teiste närve testid Big Grin pakub nalja?.Mingi uhhuu oled küsin otse?
Palun otsi mulle autooli määrdeomaduste kohta labaratoorsed andmed 175`C juures.Tänan

Minu eesmärk ei ole selliste postituste kirjutamine nagu see nii, et oma joru ajad ise nagu aru saan.

Ja mis ksf Mlsluigel viga on ja isiklikuks tahab muutuda?Saadab siin teadlasi, insenere, eksperte, motoriste jämejalga ravile?

Küsimus on egos?Milles, oma puudulikes teadmistes?Ka minul on teadmiste osas puudujääke arenguruumi ega ma sellepärast teisi pimadasse kohta saada ja ei arva seda, et oma arust tean kõike ja olen teistest targem.
Vasta

(23-04-2017, 18:32 PM)Ants80 Kirjutas:  Millistest punktidest?
Inimestel on erinevad ideed teadmised, so ?Kui mõne kaasfoorumlase iseloomujooneks on pidevalt teiste kallal ilkuda siis ei saa midagi mina sinna parata.
Meestega mõõduvõtt?Kellel suurem see või millest jutt käib?

Marko ära aja ümmargust juttu räägi otse asjadest küll me sinu detailseid teadmisi ka siis kontrollime kui küsimus on mõisa peale tarkade postituste kirjutamises ja kellel millised teadmised on.

Ma ei tegele sellise lasteaia tasemel kremplemisega.
Autooli määrdeomaduste kohta pole sul ühtegi sõltumatu labori raportit näidata aga teiste närve testid Big Grin pakub nalja?.Mingi uhhuu oled küsin otse?
Palun otsi mulle autooli määrdeomaduste kohta labaratoorsed andmed 175`C juures.Tänan

Minu eesmärk ei ole selliste postituste kirjutamine nagu see nii, et oma joru ajad ise nagu aru saan.

Ja mis ksf Mlsluigel viga on ja isiklikuks tahab muutuda?Saadab siin teadlasi, insenere, eksperte, motoriste jämejalga ravile?

Küsimus on egos?Milles, oma puudulikes teadmistes?Ka minul on teadmiste osas puudujääke arenguruumi ega ma sellepärast teisi pimadasse kohta saada ja ei arva seda, et oma arust tean kõike ja olen teistest targem.

KSF kui Te ei saa läbi lillede aru, siis Teie jutt hakkab muutma labaseks. Hetkel jätate iga kirjutisega järjest rohkemmulje, et tegemist on lolliks  õppinud targutajaga, kelle on ainult üks tõde, nimelt see mida tema kuulutab. 


Vahel on targem olla vait ja näida lollina seelleasemel, et suu lahtiteha ja tõestada, et sa oledki loll.
PS: Ära võta südamesse, aga loe alates enda esimesest postitusest teema läbi ja mõtle veidike.
Vasta

See on sinu enda probleem kui inseneride ja teadleste jutt sh kogenud motoristi jutt jääb arusaamatuks.


Inri kes oled sina oled loodunud mootori või määrdeõli, et nii suurt juttu räägid?


Kui hinnang on selline, et määrdeomadused ei ole olulised siis pikemalt pole vaja arutleda sel teemal kui suured on Inri teadmised erinevatest mootoritest.
Vasta

Mingil põhjusel viskab peale postitust teksti segamini.Kas viga on minu raais või üldine nähtus siin?
Vasta

(23-04-2017, 19:13 PM)Ants80 Kirjutas:  Mingil põhjusel viskab peale postitust teksti segamini.Kas viga on minu raais või üldine nähtus siin?

Arvelauale vale segu teinu ehk?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

oleks vist  paslik noormehe passi küsida siinkohal .
Vasta

(23-04-2017, 19:30 PM)iceman Kirjutas:  oleks vist  paslik noormehe passi küsida siinkohal .

Ravilugu vast annaks täpsema ülevaate?  Big Grin  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

pass ja ravilugu olgu kuidas on aga ma vaataks pilte eelkirjeldatud ümberehitustest
Vasta

(23-04-2017, 18:32 PM)Ants80 Kirjutas:  Millistest punktidest?
Mine natuke tagasi ja loe teiste juttu ka, saad sotti, millest üle libisesid. Mul on muud ka teha kui Sulle tsitaate sorteerida. Kõige parem muidugi kui loed oma jutu algusest ja analüüsid kogu vestlust.
Kindlasti on Sul teadmisi ja oskusi aga saa nüüd aru, et praktikutele, kes oma kogemusest panevad masinad liikuma ja pikaks ajaks EI OLE MÕTET igas postis küünla tempi ja õlilaadse olluse hõõrdetegurit nina alla hõõruda.
Kui oled üleõppinu, kes olude sunnil saage parandab, siis kandideerid ehk Bugatti tehasesse mootorite väljatöötajate juurde tööle?
Luik, IRW@arvelaua segu Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vahepeal, kui siin on käinud mingi hull madin, käisin ja tegin hoopis metsa Big Grin Ehk testisin oma uue Hechti ära. Ja olen rahul! Viimsepääl saag 99-eurorutsi eest. 

Eelmine kord jätsin pool-kummuli männile kallale minemata, sest teada on, et sedasorti tormimurdudes üksi saagides saadakse enim raskelt viga ja suisa surma. Oli ju näha, et see tuleb järgmise suurema tuulega ise alla, ja nii läkski. Paremini ei saa enam mitte üks puu olla, et saagi testida Big Grin 
[Pilt: RibO99Ws3BfSB2nUd90j6FdLFnLahCPxJLBKtlpy...36-h920-no]

Sai siis kaamera harkjalaga puule asetatud ja käima pandud. Lõpptulemus sai selline, kogu tükeldamist pole mõtet ju filmida Big Grin Koos eelmise puuga sai lõpuks koduhoovi selline kuhi, nüüd tuleb lõhkuma hakata. 
Vasta

(23-04-2017, 23:07 PM)Veskioja Kirjutas:  Kole lahja kone,mis sellega nii ullult rabeled  Wink

Värske kett, sissetöötamata mootor ja mees - pole imegi. Peale paarikümmet tihu julgeb juba kintsust laasimiseks tuge võtta ja ei lase sael end kinni hammustada. Cool

Krt, ma pean end meldima Priidu juurde seda hehti käes kaaluma - õiges mõõtkavas tehtud video alusel näikse olema täitsa minu mokka mööda riist. Big Grin
Vasta

Lp.Mlsluik.Viimastest postitustest saame lugeda teie haridustaseme kohta.Jätka samas vaimus ja vaata peeglisse ennem kui postitad midagi.


Marko jätkuvat ootan autooli sõltumatuid laboritulemusi 175`C juures.

Niipalju Marko ütlen, et ära jaga siin suure häälega soovitusi kui asjadest pole õrna aimugi või teadmised on külajuttude baasil kokku vorbitud oma tarkus.

Siiani pole ühtegi lahti seletatud vea tekkemehhanismi koos analüüsiga lugeda saanud ksf Marko sulest.Mida lugeda saab on on see, et olen ilus tark ja osav ja remondime ja paneme käima.
Vasta

Ma ei lange nii madalale, et viimasele vastaksin. Side lõpp. Otsi omale mõni muu foorum!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Hakkame otsast peale?

See laager koja põhjas on 9a. vana ja need 9a. on tööd teinud kõik , mis pildil näha ca. 12 000 h.Kirjutasin varem reduktorite kohta ja tasuks see läbi lugeda uuesti ja kui ks.f Marko soovib kontekstist midagi välja noppida siis järgeva võiks jätta meelde.Kui teie soovitatud võsasaag töötab kõrvuti samades tingimustes teiste saagidega ja teie poolt soovitatud võsasae reduktori eluiga on 1-2tk aastas ja purunemise korral ei ole parandada seal midagi ehituslike iseärasuste tõttu.Siis tuleb see 180 või 360 eurot käia välja taskust.


Tegu on profisaagidega.Koormuste tõttu ei ole mõtet kõrvutada neid tööriistu rohulõikuritega.

[Pilt: ghy.jpg]
Vasta

Ma ei pea osandama mootorit selleks, et midagi tõestada. Suurusjärk 800 töötundi.Täpselt sellisena tuli mootorist välja.
Ei näe hetkel vajadust remontimiseks.Hooldusest piisab.

[Pilt: cas.jpg]
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=plGj8VRTqJE

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

No pildilt vaatan tõesti,et kolb kobe ja silt ka juures,et Autooliga käinud. On hea õli küll ju.
Vasta

(21-04-2017, 15:41 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:   Aga üle mitme vana käki saab ikka korraliku asja. Vähemalt omale või sõbrale väiksemate tööde tegemiseks.
Ei saa salata, mul kolmandat hooaega käigus üks Talupoja südamega remonditud saag ja sõbral teine. Eilegi maal käies laulsid mõlemad saed serenaadi. Peale pisivigade nagu katkine starteri nöör & vedru ja logisema hakanud käepide, polegi väga vigu olnud. Saed ise ikka tugevasti eelmisest sajandist...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(23-04-2017, 20:15 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Vahepeal, kui siin on käinud mingi hull madin, käisin ja tegin hoopis metsa Big Grin Ehk testisin oma uue Hechti ära. Ja olen rahul! Viimsepääl saag 99-eurorutsi eest. 

...............................

Vaata kuidas ajad muutuvad. Kunagi kui ma ostsin  omale selle sae  sain siin tohutu kriitika osaliseks. Aga sellest ma ei tahtnud rääkida vaid sellest, et seda saagi toodetakse kokku kaheksa kaubamärgi all üle maailma ja see on Hitachi koopia. Euroopas toodetud saed on  normaalsed aga mida rohkem tootmine Aasia poole seda pehmemaks nad lähevad. Hecht ja Fuchs näiteks peaks olema saksa toode.Ja kui varuosadeni asi jõuab siis Ebay ja Hamburgi turg on neid juppe täis. "Viitsütikuga" täiskomplektne starter maksis Hamburgis 10 euri näiteks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(24-04-2017, 00:29 AM)Ants80 Kirjutas:  Lp.Mlsluik.Viimastest postitustest saame lugeda teie haridustaseme kohta.Jätka samas vaimus ja vaata peeglisse ennem kui postitad midagi.
Tuleb nõustuda Markoga et nii lolli jutu peale ei oskagi enam midagi lisada, tuleb välja et peale inseneriameti ka veel selgeltnägija. Tekib vaid küsimus et milleks siis kodanik üldse mootoreid lahti võtab kui on võimeline ka ilma lähemalt süvenemata vigu leidma.  Rolleyes

Aga nüüd lähen otsin kusagilt ühe peegli ja jätkan samas vaimus.  

Üks asi see kui kodanik on vähe hullike, palju hullem kui enam satiirist ja kergest huumorist aru ei saa. 


Saime juba paar lehekülge tagasi aru mida öelda tahad, asi selge. Kõik õige iseenesest, ei ole midagi valesti öeldud. Aga arvesta sellega et peale sinu on teisi inimesi ka veel kellel võib olla teine arvamus ja nägemus elust ja olust. Arvesta sellega ja võibolla arvestatakse ka sinuga. Kuigi peale sellist soiumist.... vaevalt. Liigne agarus on siiski ogarus. 






Nüüd aga teemasse tagasi.  Mootorsae hoolduses magistrikraadi kahjuks pole seega tuleb rääkida siis isiklikest kogemustest. Täna ei pajata ei stihlides aga paarist huskust mis haljastusbrigaade edukalt aastaid teeninud, vaid pigem ühest huvitavast odavama otsa käkerdissest nimega MEEC
Sai ostetud kunagi krooniajal Rootsist Sundsvalli JULAS'st. Maksin natuke üle tuhande eesti krooni ehk miski 79€ vist. Tollal sai naljapärast ostetud, lennukiga pagasis tõin veel ära. Tallinna lennujaama tollis veel imestati et mida kuradit sa poiss siin vead  Big Grin   Toungue

Aga nüüd läheb huvitavaks. Sai kasutatud kodus omajagu, siis põhjas metsa vedades oli kaasas et hea kände lõigata kõhualt lühemaks. Peale seda on eestis tehtud mitmeid ja mitmeid sadu tihusid metsa, väiksemad kaikad lasen väiksema stihliga ja suuremad siis sellega. 15" leht sai vahepeal 17" vastu vahetatud ja lõikab edukalt. 49cm3 küll ainult aga tundub kõrvajärgi olevat vähe nobedam pill kui see Priidu oma.  Nüüdseks on töötunde tulnud sael juba niipalju et tundejärgi peaks ammu surnud olema aga ei, käib nagu antsu viiul ja ei ole märki jõu raugemisest. 
Saag käis koos polotrooperiga jõepõhjas, oli täiesti veeall, kuivas paar päev ja pani sama hooga edasi.  On jäänud kogemata mitmeks kuuks välja sügisel, tõmmates paar korda käis nagu poleks midagi juhtunud. Kett oli vähe roostesBig Grin

Üldiselt keskmisest raskem ja ropustne pill aga näed, ei sure kuskile. 
Käib kõigega mis sisse kallad, sööb nii silmajärgi tehtud segubensiini kui ka aspenit ühtemoodi. Enamjaolt käinud suvalise bensiiniga, nii eesti kui venemaalt tooduga, õliks on olnud enamasti mingi mootoriõli, 10W-40 Neste näiteks.

See siis odavama otsa saagide jutu jätkuks.  Äi ostis samasuguse ja too ei käinud algusest peale kohe kuidagi... Big Grin
Eks joppamise värk ole selle raha eest. 

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne