Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Gaz veoauto summuti on ehitatud seest selliste sõeladega ja vaheseintega. Sõelte toru on seest puhas toru. Ühel pool on sõela augud suuremad, kui kahes järgmises sektsioonis, mis on omavahel eraldatud vaheseintega.
Küsimus: kummast otsast liiguvad läbitöötanud gaasid summutisse ja kummast otsast välja?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Momeelest on see resonaatori sisemus, summutil otseläbipääsu ei ole. Suunda kahjuks ei tea...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Talupoeg pani mõtte liikuma, sisendi läbimõõt peaks olema 3-4 millimeetrit väljundist suurem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
12-05-2017, 06:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2017, 06:48 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
(11-05-2017, 23:31 PM)Marko Kirjutas: Momeelest on see resonaatori sisemus, summutil otseläbipääsu ei ole. Suunda kahjuks ei tea...
Kahjuks GAZ 51 - 52 summuti ongi selline läbiva toruga ja mäletan ühte tarka juttu ülevaatuspunkti ülemaga, kes mainis, et sellise summuti ehituse juures ei saagi gaaside segu normi viia nende seadmete ja programmidega, mis on vastavalt euronormidele, ülevaatuspunktides kasutusel. Maanteeamet hoiab suu vaikselt kinni.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 10,755
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Ülevaatus pole siin süüdi - ikka omaniku oskamatus või suutmatus tehnika korda säädida (mis on VÄGA ajamahukas ettevõtmine) või tahtmatus selle eest kellelegi oskajale maksta.´
Mismoodi summuti ehitus mõjutab madalalt forsseeritud 4taktipaja CO või HC näitu?