Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Küsimus mis on mind painanud juba 12-dast eluaastast mil esimest korda lugesin läbi a.Palu mootorrattad ja motorollerid.
Kas keegi on EESTIS oma silmaga näinud nõukogudeaegset mootorratast millel oleks selline mootor nagu parempoolsel leheküljel näha on? pilt internetist

Kuulda on olnud vaid kuulujutte. Hääl võiks olla selline:


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

küsin siin, kuna eriti lollide küsimuste teemat pole.
nimelt jäi näppu zil130 roolivõimu pump. neti järgi peaks andma pangetäie minutis ja 70 bar-i.
kas sellega oleks jumet traktori aseainele hüdrot veidi tekitada?
olemuslikult peaks vist asjandus hästi sobima ilma tugipukita rihmaga ringi ajamiseks. väikse rõhu peaks suurem silinder kompenseerima. miinuseks palju suurem ajakulu.
kas miskit olulist on mul tähelepanuta jäänd?

Proovige siit leida midagi...

https://youtu.be/iAaxE6NgvVk

Ja siit, et  pump teisepidi pöörlema panna

https://youtu.be/SpNA-iEOb58

Parimat     h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(21-05-2017, 07:40 AM)Provoker23 Kirjutas:  Küsimus mis on mind painanud juba 12-dast eluaastast mil esimest korda lugesin läbi a.Palu mootorrattad ja motorollerid.
Kas keegi on EESTIS oma silmaga näinud nõukogudeaegset mootorratast millel oleks selline mootor nagu parempoolsel leheküljel näha on? pilt internetist
Sa ei ole siin foorumis esimene, kellel see küsimus tekkinud on. Otsingumärksõnaks "M-54"

(21-05-2017, 07:40 AM)Provoker23 Kirjutas:  Küsimus mis on mind painanud juba 12-dast eluaastast mil esimest korda lugesin läbi a.Palu mootorrattad ja motorollerid.
Kas keegi on EESTIS oma silmaga näinud nõukogudeaegset mootorratast millel oleks selline mootor nagu parempoolsel leheküljel näha on? pilt internetist
Ega sul kergem ei hakka, kui ütlen, et olen näinud ja kuulnud ka häält.  Ei oska täpsemalt kommenteerida, oli igivana nõuka aeg ja mälu ka juba kehvapoolne. Võisin sama vana olla ja natuke teadsin selleaegsetest ratastest aga sellise mootoriga polnud näinud, muidu tundus ikka emmiline olevat, nii üldjoontes.

Vene net väga ei hiilga sellealaste teadmistega.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Siuke mure - kas on olemas (ja kui on, siis kellel ja millise raha eest) nelikanttoru, mille sisemõõt on 4mm (jah, just nimelt - neli millimeetrit!). Ja justnimelt terastoru vaja, alu- ja messing ei lähe mitte.
(küsimuse põhjus - vaja suuremal hulgal sellemõõdulisi nelikantvõtmeid meisterdada, kuna kasutatavad jõud ei ole suured siis karastusest-termikast-vastupidavusest probleemi ei teki. Ümmarguse auguga toru kantilöömine on plaan B, aga see tekitab lisaliigutuse, mida võimalusel väldiks)

(22-05-2017, 09:15 AM)Telc Kirjutas:  Siuke mure - kas on olemas (ja kui on, siis kellel ja millise raha eest) nelikanttoru, mille sisemõõt on 4mm (jah, just nimelt - neli millimeetrit!). Ja justnimelt terastoru vaja, alu- ja messing ei lähe mitte.
(küsimuse põhjus - vaja suuremal hulgal sellemõõdulisi nelikantvõtmeid meisterdada, kuna kasutatavad jõud ei ole suured siis karastusest-termikast-vastupidavusest probleemi ei teki. Ümmarguse auguga toru kantilöömine on plaan B, aga see tekitab lisaliigutuse, mida võimalusel väldiks)

Kui ikka suuremal hulgal vaja siis valmistaks nelja rulliga valtsi ja tõmbaks ümartoru sealt läbi.
Rullid peavad olema sama laiad kui soovitava materjali välismõõdud ja puutuma servapidi kokku et tekiks korrektne tulemus.
Ei pea just ühekorraga õige profiil tulema vaid võib ka mitu korda rullida keerates rulle koomale.

Oskab keegi nõua anda kus valmsitatakse sirgeid esiklaase vana klaasi järgi?

(22-05-2017, 13:05 PM)volvo Kirjutas:  Oskab keegi nõua anda kus valmsitatakse sirgeid esiklaase vana klaasi järgi?
Klaasisepa juures ja siis kas viid ise karastamisele, või tellib selle klaasitöökoda täispaketiga.  (kildklaas) Kadaka tee 4

http://www.klaasissepa.ee/kontakt/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(22-05-2017, 13:05 PM)volvo Kirjutas:  Oskab keegi nõua anda kus valmsitatakse sirgeid esiklaase vana klaasi järgi?
märksõna on ilmselt "lamineeritud klaas" ning kasutusotstarve Su viidatu. Elvas toodetakse ka keerulisemaid ning selle tootja koduleht viitab ka, mis standarditele vastamine ilmselt oluline on: http://www.sekurit.ee

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(22-05-2017, 09:15 AM)Telc Kirjutas:  Siuke mure - kas on olemas (ja kui on, siis kellel ja millise raha eest) nelikanttoru, mille sisemõõt on 4mm (jah, just nimelt - neli millimeetrit!). Ja justnimelt terastoru vaja, alu- ja messing ei lähe mitte.
(küsimuse põhjus - vaja suuremal hulgal sellemõõdulisi nelikantvõtmeid meisterdada, kuna kasutatavad jõud ei ole suured siis karastusest-termikast-vastupidavusest probleemi ei teki. Ümmarguse auguga toru kantilöömine on plaan B, aga see tekitab lisaliigutuse, mida võimalusel väldiks)

Sa küll ei põhjendanud ,miks alu ,või messingei sobi(ehk saba fekaal keevitada),aga olemas sellised võtmed

[Pilt: 0110975779ab4d7.jpg]
Neid olemas nii terasest kui ka plastist.Asjal kaubanduslik välimus ja ei maksa kah essugi ,niiet kui müügiks siis ruumi vahelt võtta on. Big Grin Big Grin

(22-05-2017, 13:05 PM)volvo Kirjutas:  Oskab keegi nõua anda kus valmsitatakse sirgeid esiklaase vana klaasi järgi?

Kui igasugu kirjad all juhinurgas pole olulised, siis teevad paljud. Arvan, et enamus klaasifirmasid saavad hakkama. Kui kirjadega, E tähed jms siis eelmainitud suurfirma, suure raha eest.


(22-05-2017, 13:05 PM)volvo Kirjutas:  Oskab keegi nõua anda kus valmsitatakse sirgeid esiklaase vana klaasi järgi?

Traktoritele on seni glassdrive uued klaasid teinud, viimati sügisel tehti korralikud lamineeritud ikkunad teehöövlile. Töö olnud senini kiire ja korralik, hinnadki mõistuse piires.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Küsimus siis selline, et millega katta muruplats püsivalt seisvate autode ja haagise alt rohtukasvamise vältimiseks? Selline lugu siis, et aias seisavad mõned autod. Seisavad kindla koha peal ja osa ei ole liikumisvõimelised. Vaja oleks siis katta autode alune plats mingisuguse kanga vms. et sõidukid ei kasvaks rohu sisse ja oleks lihtsam nende ümbert niita.

Kate peaks siis mitte tuulega lendu servadest tõusma ja jääma enam - vähem viisakas ka silmale vaadata.

Endal on ainuke idee siis kunstmuruvaip. Piisavalt raske, servad samas saab üles tõsta niitmiseks ja kuna on rohelist värvi, siis ei riiva silma kah. Lisaks hoiab mingis osas eemale ka maast tuleva niiskuse. Samuti kannatab korduvalt peale - maha sõitmist. Plaanis ka üks vähemkasutatav haagis sinna peale lükata.

Kas on veel mingeid sarnaseid pinnakatteid mida saaks samal otstarbel kasutada. Ja kas keski teab kustkohast saab kasutatut mõistliku hinnaga? Mõned kohad kust olen uurinud juba müüvad ainult suure rulli kaupa ja mitusada ruutu. Mul kuskil 40 - 50m2 vaja ja võimalikult madala "kõrrepikkusega"...

Killustikuplats kui niisugune on paraku välistatud

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(24-05-2017, 21:04 PM)nustu826 Kirjutas:  Küsimus siis selline, et millega katta muruplats püsivalt seisvate autode ja haagise alt rohtukasvamise vältimiseks? Selline lugu siis, et aias seisavad mõned autod. Seisavad kindla koha peal ja osa ei ole liikumisvõimelised. Vaja oleks siis katta autode alune plats mingisuguse kanga vms. et sõidukid ei kasvaks rohu sisse ja oleks lihtsam nende ümbert niita.

Kate peaks siis mitte tuulega lendu servadest tõusma ja jääma enam - vähem viisakas ka silmale vaadata.

Endal on ainuke idee siis kunstmuruvaip. Piisavalt raske, servad samas saab üles tõsta niitmiseks ja kuna on rohelist värvi, siis ei riiva silma kah. Lisaks hoiab mingis osas eemale ka maast tuleva niiskuse.  Samuti kannatab korduvalt peale - maha sõitmist. Plaanis ka üks vähemkasutatav haagis sinna peale lükata.

Kas on veel mingeid sarnaseid pinnakatteid mida saaks samal otstarbel kasutada. Ja kas keski teab kustkohast saab kasutatut mõistliku hinnaga? Mõned kohad kust olen uurinud juba müüvad ainult suure rulli kaupa ja mitusada ruutu. Mul kuskil 40 - 50m2 vaja ja võimalikult madala "kõrrepikkusega"...

Killustikuplats kui niisugune on paraku välistatud

Rakveres müüakse meetriga jalgpalli kunstmuru. Linn vist omanikuks, asukohaks on Tuleviku tänav

kuslilt ostad kasutatud betoonpaneeli värvid roheliseks ja voilaa ei tule muru kuskilt enam,

Kui on plaanis seda kunstmuru panna kohe palja maa peale siis pead arvestama sellega, et mingiks ajaks kasvab see heinaga läbi ja kaob maa sisse ära. 
 
Sain kunagi mingeid kunstmuru ribasid ja tegin mõned vähemtähtsad käigurajad sellega. Nüüd on läinud mingi 5 aastat ja paar rada on veel aimatavad. Kus rohkem käimist peal seal on asi normaalsem. Ja maast on neid raske kätte saada näiteks puhastamiseks. Juurtega on läbi kasvanud.
Tegin ühele rajale eksperimendi korras soolvee kuuri kevadel. Tundub, et on toimiv lahendus ja asi püsib nüüd kenasti "kunstmururoheline".

Aquila captas non muscas.

Multšikangas on asi, mida müüakse igas ehituspoes. Sealt ei kasva ükski muru läbi.

Tervist

TIG keevitus kooles ära, veidral kombel just elektroodiga säristamise peale ja polnud mitte kõige odavam hiinakas.
Kumma võtaksite, kas uue Telwini Superior sarjast või sarnase kasutatud Kemppi?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 58 külali(st)ne