Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Kui keegi soovib oma jalus vedelevast vanast töötavast genekast lahti saada siis antku aga teada. Huvi pakub 20-100 kw, kolmefaasiline isend. Genekat ringi ajava mootori mark, kütuseliik, ega tegelikult isegi olemasolu, ei oma tähtsust.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(31-05-2017, 17:36 PM)viplala Kirjutas:  Huvi pakub 20-100 kw, kolmefaasiline isend. Genekat ringi ajava mootori mark, kütuseliik, ega tegelikult isegi olemasolu, ei oma tähtsust.
otsid Sa ikka tõesti 20..100kW riista? See on ju 50..250A @ 400V ja ka mõõtmetelt suur kolakas. Nt 100kW puhul:
https://www.google.ee/search?biw=1261&bi...K3YUDEKE2g

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(31-05-2017, 18:49 PM)13piisab Kirjutas:  
(31-05-2017, 17:36 PM)viplala Kirjutas:  Huvi pakub 20-100 kw, kolmefaasiline isend. Genekat ringi ajava mootori mark, kütuseliik, ega tegelikult isegi olemasolu, ei oma tähtsust.
otsid Sa ikka tõesti 20..100kW riista? See on ju 50..250A @ 400V ja ka mõõtmetelt suur kolakas. 

Just seda ma osin. Huvi pakub vene aja genekas, mille hind jääb sinna emexi kilode kanti.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

100 kW oli vist sõjaväe oma Ural veoka peal , sellisega väidetavalt olevat olnud võimalik Virtsu alev elekktriga varustada .

(30-05-2017, 23:03 PM)mlsluik Kirjutas:  T40 hoorattale oleks vaja kaasavedaja tifte 6tk, ühest otsas olid vist ümarad ja teisest vähe lapikud?  Või kust ma neid osta saaksin?
Tänud ette!

Oli keevituse mootor, nüüd tahaks siduri ka komplekti panna aga tiftid puudu...


[Pilt: 18835012_1530923470280829_1650628965_n.j...e=59306889]
Ainuke koht kus 3 aastat tagasi neid müüdi oli VK Traktorikaubad Võrus...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(31-05-2017, 19:16 PM)viplala Kirjutas:   Huvi pakub vene aja genekas, mille hind jääb sinna emexi kilode kanti.
Kolmefaasiline suur genekas oli peale sõjaväe nänni peal veel Kraz kraanal, asfaldilaotajal ja vähemalt osadel ekskavaatoritel. Nendel viimastel oli minu mäletamist mööda vist siiski ühefaasiline 220V ja mõeldud kabiini klaaside soojendamiseks. Ergutus oli 12V pealt.
Minul neid praktiliselt torkida ei tulnud sest olid töökindlad, seega detaile mälus ei ole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

100 kw generaator nõuab 300kw mootorit mis töötab umbes 70% võimsusel ehk 210kw. 250g/kwh on tavaline kulu diiselmootoritel. Laias laastus võiks see kompott 50-55 liitrit diislit läbi lasta kui 100kw voolu kasutusel on koguaeg...

(01-06-2017, 13:25 PM)maisalup Kirjutas:  100 kw generaator nõuab 300kw mootorit mis töötab umbes 70% võimsusel ehk 210kw. 250g/kwh on tavaline kulu diiselmootoritel. Laias laastus võiks see kompott 50-55 liitrit diislit läbi lasta kui 100kw voolu kasutusel on koguaeg...

Genekas võib ju olla 100kw aga ega seda pole vaja jooksutada 100kw peal. Mul on vaja sealt max 20-30 kw kätte saada, ülejäänu las lohiseb kaasa.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(01-06-2017, 13:25 PM)maisalup Kirjutas:  100 kw generaator nõuab 300kw mootorit mis töötab umbes 70% võimsusel ehk 210kw. 250g/kwh on tavaline kulu diiselmootoritel. Laias laastus võiks see kompott 50-55 liitrit diislit läbi lasta kui 100kw voolu kasutusel on koguaeg...

Mis sajandi matemaatika see on? Või mis tüüpi moootorite?

Tänapäevaste mootoritega on olukord selline : 100kw (elektrit ) vajab ca 115-120 kw (meh) mootorit.
Diisli erikulu on ca 205g/kwh kohta

Kui mootor on liiga suur,siis läheb liiga palju energiat korstnasse


Ainuke erinevust tänapäevaste ja igivanade genekte vahel on see,et vanad elasid nullist 100% koormuse lülituse üle, tänapävased aga enam ei suuda , pöörlevat massi on liiga vähe..

Tere!
Husqvarna 252RX -jaoks oleks vaja starteri kaant komplektset või siis osi. Samuti on hooratta otsast konnad ja vedrud puudu.
Vahetusfond on ka olemas....
Tel. 56 95 60 13

[Pilt: 2498291721de03_l.jpg]

Tere.
Ega kellelgi Ford Mondeo esiistet tarbetult seismas pole ?

(01-06-2017, 22:30 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(01-06-2017, 13:25 PM)maisalup Kirjutas:  100 kw generaator nõuab 300kw mootorit mis töötab umbes 70% võimsusel ehk 210kw. 250g/kwh on tavaline kulu diiselmootoritel. Laias laastus võiks see kompott 50-55 liitrit diislit läbi lasta kui 100kw voolu kasutusel on koguaeg...

Mis sajandi matemaatika see on? Või mis tüüpi moootorite?

Tänapäevaste mootoritega on olukord selline : 100kw (elektrit ) vajab ca 115-120 kw (meh) mootorit.
Diisli erikulu on ca 205g/kwh kohta

Kui mootor on liiga suur,siis läheb liiga palju energiat korstnasse


Ainuke erinevust tänapäevaste ja igivanade genekte vahel on see,et vanad elasid nullist 100% koormuse lülituse üle, tänapävased aga enam ei suuda , pöörlevat massi on liiga vähe..

Matemaatika on pärit sellest et toodi kunagi 40kw diiselgeneraator, millel oli 120kw diisel mootor ja põhiandmetes oli et generaatori täisvõimsusel on mootori max võimsusest kasutusel 70% ja generaatoril oli ka väike varu, kannatas veidi lühiajalist ülekoormust siis oli diiselmootori kasutus 100%. Järelikult kui mootor liiga võimas, siis oli loodud kestma mitte 100 tundi ja asi küpse... Ega generaator ei tooda vooli 1:1 vedava mootori võimsusega tahab ikka väljatulevast voolust 2,5 korda rohkem sisendvõimsust. 4kw generaatoritel on ka 13hp mootorid peal ja kui koguaeg 4kw järel hoida siis on väljalase punane generaatoril, täielik ülekormus ja 13 hp asemel peaks olema 20 et asi suudaks jätkusuutlikult järjest päevi või nädalaid töötada...

Olgu öeldud,et leidsin kadunud nihiku/suppleri üles. Oli kurjam kukkunud veomasina alla,miks ma ta sinna unustasin ei suuda enam meenutada.
Teisest supplerist ma siiski ära ei ütleks.


Kas kellegil kodus vedeleb mittesõitvat opel rekordit mis on varuosadeks? Oleks tarvis sealt piduripumba küljest adapterit mis teeb 12x1 keermest 10x1   
Sellist asja tarvis siis- https://www.autovaruosadonline.ee/ate-954532.html

(05-06-2017, 09:20 AM)maisalup Kirjutas:  Kas kellegil kodus vedeleb mittesõitvat opel rekordit mis on varuosadeks? Oleks tarvis sealt piduripumba küljest adapterit mis teeb 12x1 keermest 10x1   
Sellist asja tarvis siis- https://www.autovaruosadonline.ee/ate-954532.html

Hydroskandist võib lihtsam leida olla. Neil igasugulisi üleminekuid kataloomas.

(03-06-2017, 20:11 PM)edvard Kirjutas:  Tere.
Ega kellelgi Ford Mondeo esiistet tarbetult seismas pole ?

Esimese gen. Omad saaremaal vedelevad.

(05-06-2017, 12:57 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-06-2017, 09:20 AM)maisalup Kirjutas:  Kas kellegil kodus vedeleb mittesõitvat opel rekordit mis on varuosadeks? Oleks tarvis sealt piduripumba küljest adapterit mis teeb 12x1 keermest 10x1   
Sellist asja tarvis siis- https://www.autovaruosadonline.ee/ate-954532.html

Hydroskandist võib lihtsam leida olla. Neil igasugulisi üleminekuid kataloomas.

hüdroscandist sain vastuse et ei ole sellist asja

Vaja oleks veel 460 kg vanametalli. Saab keegi aidata? Loomulikult ilma ei taha!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Nii ega kellegil pole üle Ford Mondeo 1,8l 85kW käiguvahetus trosse? Olen ma loll või ei oska ma neid netist leida. Koos käigukangiga ei taha.

Veel pole maha löödud

Kärcher K3 sobivat Vario otsikut kasutatuna otsin. Piisab ka ainult düüsist, vana ei tekita ühtlast lehvikut, jätab keskele joa.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 158 külali(st)ne