Tuff Torq T36 pump
#1

Husqvarna R112C raider sai pae killuga pihta ning Tuff Torq T36 hüdrostaatiline ajam lasi õli välja. 
Kuni päris seisma jäi - käis kindlasti omajagu ka kuivalt (pump asub neil ka veel kõige kõrgemal).

Keerasin maha, võtsin Tuff Torq K46 joonise ette, ning selle eeskujul ka hammasrattad sisse tagasi ning õlivannile paik peale.

Kui nüüd sõita, siis külmalt on ok, soojalt kaob vedu ära, kuni praktiliselt ei liiguta end enam üldse.
Ehk eeldatavalt on pump kuivale jäänud ning miski väsinud/kuuma saanud. Kurb on see, et sellele nö väiksemale hüdrostaatilisele ajamile ei leia nimekirjadest varuosadena remontkomplekte (mida näiteks suuremale, aga praktiliselt sama ehitusega K46 mudelitele saab). Õli läks sisse tootja soovituslik 5W-50 sünt.

Kas kellelgi on nende siseeluga enam kogemust ning oskab arvata, kas K46 pump võib sobida? Välismaailma foorumid ei tea eriti T36 ning otsinguga seda mudelit suurt ei tule. Või on siinmaal oskusteave nende taastuseks/remondiks.

T36 - https://www.tufftorqservices.com/instance1/servlet/WebDispatcher?mode=body&parent=T36P&parent99=T36&parent98=Hydrostatic
K46 - http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSI/HUSI2...K46AW_.pdf

vähe kurb on Husqvarna poest osta ~600€ hüdroajam, kui sees on katki reaalselt 100€ jaehinnaga pump
Vasta
#2

K46 kasutet pump peaks mul riiulis olema.
Kui sellest peaks abi olema.
Saad proovida, kas sobib või mitte

sai vist kõik öeldud
Vasta
#3

Manuses lahti võetud tükk.
Tundub, et K46 on siiski igati teistpidi ehitusega:
http://ww2.justanswer.com/uploads/li/lit...c02342.jpg
   
Andestust tüli pärast, ei olnud kohe õigeid pilte võtta.
Kuigi ühtegi silmnähtavalt katkist komponenti ei ole. Tihendeid nimetatud mootor ei oma (ainsad, mis takistavad õli väljumist korpusest).
Ainsad kergelt kulunud pinnad on trumlite avaustega pinnad, mis käivadki otse vastu pumba raami, toimivad pmst klappidena.
[Pilt: IMG_0153.JPG]
Vasta
#4

Just eelmisel nädalal oli endal jama sama kastiga. Väga raske on leida mingitki infot.
Mul oli lugu selline et vedu kadus ära ja seetõttu võtsin pulkadeks. Seest oli puhas ja korras ja peale pesu panin sama targalt uuesti kokku. Hakkas õnneks tööle. Õli panin kuni täiteava servani.
 Ühest ameerika foorumist sain infot selle kasti kohta ja soovitati et oluline on jälgida pumba peegelpindade siledust et poleks sealt leket. Kui aga pumba kolvid on lõtkuga, siis on need kulunud ja aitab vaid välja vahetamine. Varuosa kooodi aga pole ja e-bays ka ei leia. 
Samas siin samas foorumis on mõned mehed praktikas sarnase olukorra läbi põdenud K46-ga. Vaata siia; http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54490. Vb saad sealt abi.

Ats
Vasta
#5

Konsulteerides kodanikega, kes pumpe ja hüdraulikat põhitööna teevad. Siis minu toodud piltidel olevad pumpade pinnad on kasutuskõlbmatud.

Ka Husqvarnasid remontiv kodanik kinnitas, et kui need hüdroajamid kuivale jäävad, siis on see päris kindel surm pumbale. Ehitusestki selgub, et pump asub kõige kõrgemal  (jääb esimesena "kuivale") Lisaks hakkab õlipump kuivale jäädes õhupumbana tööle, mis viimasegi õli pindade vahel välja lükkab.

Pumba raam (millel asuvad ka need pildistatud pinnad) on alumiiniumist. Puhtteoreetiliselt oleks võimalik seda parandada mõlema poole pinna lihviga. Praktikas ei ole see teostatav ega tehtav. Ka tulemus on küsitav. Kvaliteetsemas mehaanikas teostatakse sellised pinnad messingust, mis on kordi vastupidavamad. 
Ehk nende pumpade nii T36, kui K46 nõrkus selles ongi. Ka välismaal kirutakse K46 (mis on oluliselt levinum) vastupidavust ning piltidelt selgubki, et need samased pinnad kuluvad kiirelt.

T36'le varuosasid ei olegi. Husqvarna müüb mulle lahkelt terve käigukasti/ülekande. 540 hästi kulutatud eurot. 

Minujaoks kaasus suletud. Olemasolev ajam jääb nurka "varuosadeks" alles, ehk kui huvi, siis otsingus on märk maas.
Vasta
#6

Kas case closed tõesti?
ma olen igasugu siukseid vidinaid näind, teind
mõned on tööle ka hakanud Big Grin
suhtleks privas

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

Ära püssi veel põõsasse viska. 

Kuna sa ju ise OMALE remondid siis lase kuskilt mõlemad alumiiniumi pinnad ära lihvida.  

 Vaata üle kas kolvid liiguvad vabalt ning tee kõik puhtaks ja lao kokku. 

Jääb nagu jääb.

Omast kogemusest võin öelda, et seda tehes saab "surma" edasi lükata . Uueks ta muidugi ei tee. 

Ju siis ma olen teinud teostamatut asja Smile 

Selles mõttes olen nõus, et teenustööna kellegile on sarnaste sümptomitega kaste suhteliselt võimatu remontida. Odavalt tehes saab hädapäraselt toimima ja korralikult tehes on lihtsasm juba riiulist uus kast võtta.

  Isegi suurematel kuhu on hüdromoodulit saada on ka see kaunis peenikene nöör kust mööda käia. Lihtsalt mooduli hind pluss remonttöö võrreldes uue kastiga on suhteliselt väikene. Ja kui seal kastis peaks mingi suvaline detail lendama või üldisest kulumisest tuleb metallipuru siis on ka hüdromoodul jälle tuksis.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#8

Kas siin ei ole tegu ka müügimeeste  tahtliku või mittetahtliku valeinfoga? Aasta tagasi andis pärast 470 töötundi JD murutraktori sama sõlm otsad. Lahtivõtmisel olid kõik magnetid nagu siilid ja ega seda rauapuru sinna rohkem mahtunudki. Magnet ise umbes samade mõõtudega, nagu 1 euromünt.
Tuftorgi kodulehel kolades jäi silma, et esimene õlivahetus tuleb teha 50 tunni tagant ja edaspidi 200 tunni tagant. Meie müügimehed aga taovad vast rinda ja raiuvad, et süsteem hooldevaba.
Mõni nädal tagasi tuli sama teema kõne alla ka Intraki müügimehega. Ikka ja jälle jäi kõlama mõte, et hoolduses pole õlivahetust ette nähtud.
Äkki aitaks siin tarbijakaitse vms, kuna tegemist ju tahtliku valeinfoga.
Vasta
#9

Küllastunud magnet on ikka rikke, mitte hooldamatuse tunnus. Vähemalt sõiduautode automaatkastides on alati nii olnud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(16-06-2017, 23:44 PM)jürimees Kirjutas:  Kas siin ei ole tegu ka müügimeeste  tahtliku või mittetahtliku valeinfoga? Aasta tagasi andis pärast 470 töötundi JD murutraktori sama sõlm otsad. Lahtivõtmisel olid kõik magnetid nagu siilid ja ega seda rauapuru sinna rohkem mahtunudki. Magnet ise umbes samade mõõtudega, nagu 1 euromünt.
Tuftorgi kodulehel kolades jäi silma, et esimene õlivahetus tuleb teha 50 tunni tagant ja edaspidi 200 tunni tagant. Meie müügimehed aga taovad vast rinda ja raiuvad, et süsteem hooldevaba.
Mõni nädal tagasi tuli sama teema kõne alla ka Intraki müügimehega. Ikka ja jälle jäi kõlama mõte, et hoolduses pole õlivahetust ette nähtud.
Äkki aitaks siin tarbijakaitse vms, kuna tegemist ju tahtliku valeinfoga.
See õli vahetus on ettenähtud kommerts kasutuses ja rasketes tingimustes töötavatele sildadele.
Vasta
#11

kaarelj, tere tulemast klubisse! Need tufftorqid on ühed parajad õnnetused. Muidugi ei ole 100% kindel, kas õlivahetusega oleks asi parem olnud. Sain enda oma liikuma kui vahetasin komplekti osaliselt, st korpus ja mootor said uued aga pump jäi vana kuna seda millegipärast ei tulnud. Onu Sami järeltulija oli valmis mürki võtma, et saatis aga juu siis keegi ta vahepeal tuuri pani. Pumba tööpinna lihvisin kodusel meetodil, jämedam liivapaber + peenem liivapaber. Liivapaber klaasil ja klaas siledal-jäigal alusel. Töötab siiani. Ei ole päris kindel, kas liikumiskiirus on sama kui uuena aga ta liigub siiski. Just tulin heinamaad niitmast, Tõmbas niiduki rihma puruks. Peale kohvi lähen viskan poolpiduse peale ja lasen edasi. 
Seega proovi lihvida. Võimalikult täpselt tasapinnas, et asja mitte hullemaks ajada.
Marko- see kast erineb aut kastist tuntavalt ja toodab metallipuru päris rõõmuga. Näiteks kogu pidur on kastis, kus kaks malmklotsi takistavad terasketast lisaks muu ülekanne. Ilmselt seepärast oli varuosakomplekti lisatud ka kolmas magnet koos kronsaga. Metallipuru tootmisest tuleb ka õlivahetuse vajadus. 
Mis müüjatesse puutub siis paar nädalat tagasi käisin Tallinna Mehkas ja kuidagi läks jutuks jd trakatsist- sihuke neil müügis. Kui neile õlivahetuse juttu hakkasin puhuma, vedas meestel näod muigele, et mismõttes õlivahetus. Ei viitsinud mina neid Kristuse kombel valgustama hakata. Küll mõni vihane kunde teeb seda minu eest, jääb paremini meelde kah.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#12

(17-06-2017, 03:40 AM)autojuht Kirjutas:  See õli vahetus on ettenähtud kommerts kasutuses ja rasketes tingimustes töötavatele sildadele.

Minu masin kasutuses isiklikuks otstarbeks. Samas, kui tehase manuaalis kirjas õli vahetamise intervall töötundide alusel, siis mis vahet, kas need tunnid tehtud kommertskasutuses või oma majapidamises? Tunni kui ajaühiku pikkus mõlemal juhul ühesugune. Lihtsalt müügimehed käituvad häbematult, kui varjavad ostja eest tootjapoolseid nõudeid ja reklaamivad, kui hooldevabu ülekandeid.
Vasta
#13

Hooldevaba automaatkäigukasti ei ole olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

(18-06-2017, 00:54 AM)Marko Kirjutas:  Hooldevaba automaatkäigukasti ei ole olemas.

Olgem siiski täpsed: hoolduvaba ülekande eluea määrab selles ringleva leeme seisukord. Saab õlist kusi, on ülekandega peatselt ühel pool. MB automaatkastid kestavad õlivahetuseta lahja 100 kkm, iga 60 kkm tagant õli ja filtrit vahetades pea miljoni. A kesseloll nii kaua tahaks ühe autoga sõita enam tänapäeval, eksole.

Minu tähelepanekul saavad pooled kodukasutuses masinad rohkem valu ja tapmist, kui 65tunniseid töönädalaid tegevad profiriistad. Sest kasutajad on juhmid/teadmisteta/lihtsalt pohhuistid.

Teine pool kodukasutuse masinaid töötab tõesti kergetes tingimustes - 52 kg kaaluv tibinas kutsaripukil niitmas 614 ruudust lapikest euriomuru kaks korda nädalas - säärasel puhul tõesti kooleb enne traka vanadusse, kui saavad täis sõlmede töötunnid. Big Grin

Mõni post ülalpool teatas kasutaja uhkusega, et saabus just heinamaalt, kus niidurihm olla poolduda otsustanud. Eks targem annab ikka järele...
Vasta
#15

(18-06-2017, 08:46 AM)v6sa Kirjutas:  
(18-06-2017, 00:54 AM)Marko Kirjutas:  Hooldevaba automaatkäigukasti ei ole olemas.

Olgem siiski täpsed: hoolduvaba ülekande eluea määrab selles ringleva leeme seisukord. Saab õlist kusi, on ülekandega peatselt ühel pool. MB automaatkastid kestavad õlivahetuseta lahja 100 kkm, iga 60 kkm tagant õli ja filtrit vahetades pea miljoni. A kesseloll nii kaua tahaks ühe autoga sõita enam tänapäeval, eksole.

Minu tähelepanekul saavad pooled kodukasutuses masinad rohkem valu ja tapmist, kui 65tunniseid töönädalaid tegevad profiriistad. Sest kasutajad on juhmid/teadmisteta/lihtsalt pohhuistid.

Teine pool kodukasutuse masinaid töötab tõesti kergetes tingimustes - 52 kg kaaluv tibinas kutsaripukil niitmas 614 ruudust lapikest euriomuru kaks korda nädalas - säärasel puhul tõesti kooleb enne traka vanadusse, kui saavad täis sõlmede töötunnid. Big Grin

Mõni post ülalpool teatas kasutaja uhkusega, et saabus just heinamaalt, kus niidurihm olla poolduda otsustanud. Eks targem annab ikka järele...
Lauba õhta kohta herr v6sal äraütlemata terased tähelepanekud. Tegelikult seda me läbi mitme posti üritamegi kaaskannatajatele õpetuseks ette kanda, et kastis keerlevat ollust peab ikka vahest värske vastu vahetama ka. Vaatamata müügimeeste (huvitav, kes neid sinatseid küll niimoodi õpetanud on) ponnistustele vastupidst tõestada. Ja eks meil juhmidel, teadmisteta pohuistidel tuleb oma selja ja jalgade liitmikuga  tarkust koguda. Erinevalt kaasasündinud tarkusega kodanikest ja vaatamata müügimeeste/juhendikoostajate vaevanägemisele.

PS! Kui sõna heinamaa väga raskelt kõrva riivas siis enda vabandamiseks (mitte õigustuseks) pean teatama, et minumeelest saab muruks nimetada golfiväljakul, eesrindlikumal jalkaväljakul ja inglismani koduaias olevat pinnakatet. Paraku minu haritav pind ühegi loetlet kategooriasse ei kvalifitseeru. Seepärast leian maamehelikult, et heinamaa on nimetet pinnavormile kohane nimetus. Nagu natuke suupärasem ka. 

PPS! Mis niidurihma puudutab siis pole siin ilmas midagi igavest nagu hiidlane ütles kui hommikul laotud ahi kokku kukkus. 180 tundi on "heinamaa" niitmiseks enam vähem kohane tulemus, mis ei tohiks minust veel tehnikamõrtsukat teha. Samuti ei olnud erilist põhjust uhkust tunda, juhul kui see sedamoodi välja kippus paistma. Tavaline hooldus vist?

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#16

Khm, pühapäeva hommiku kohta, kui täpne olla. Toungue Tuli tahtmine natuke kakelda... Toungue

Murutraktorid on loodud kärpima muru. Ehk eemaldama niidukõrguse näiteks 55 mm juures taimelt ülemise kolmandiku. Ülemise, eksole... Rolleyes Siis need kestavad.

Aga kui minna 12jõulise paja ringikeritava  meetrise niidudekiga 30-sentimeetrisesse rohtu seda üleliigset 20 cm eemaldama, nagu meil tavaks kipub olema, peavadki tükid lendama hakkama. Tasuta lõunaid ei ole olemas. Lihtsalt arve esitamise aeg ja koht erinevad.

Paha muidugi kuulda, et remontnikud on uute ülekannete müügi peal väljas - töövedeliku vahetus on pikaealisuse eelduseks. Eriti olukorras, kus ülekande tootja ise on tunnistanud leeme vahetamise vajadust.

Hüdropumba lihvimisel on mõte siis, kui õnnestub saada kriimud maha enne, kui töövaru otsa lõpeb. Edukus sõltub tööhügieenist ja konkreetse katastroofi ulatusest. Ning isegi parimal juhul on tegu vaid vältimartu edasilükkamisega...
Vasta
#17

Kuna tegemist on tarbevahendiga ning lähimad kasutatavad töökojad on ebamugavalt kaugel ja õues on päike+vihm, siis kodurahu huvides oli vaja kiiret niidutulemust (piisas ühest korras käsikaga 5500m2 nühkida).

Päris hea õpetus on siit tõesti see, et õli peab vahetama (oh üllatust, eks). Ka tufftorq ise kaudselt soovitab seda.
50h saab kokku kahe kuuga. Eks edaspidi läheb korralik 5W-50 sisse ja proovin kive õlivanni mitte sihtida.

Suur tänu kaasamõtlejatele! Ning ehk kasulik teema järgnevatele. tegelikult on see ülekande tüüp väga levinud ning kasutada ju mugav.

Muidugi ehitus on sellel veider -kogu käigustik selle sees on tohutute lõtkudega ning suhteliselt lobe värk.
Vasta
#18

Teema küll kergelt varjusurmas...kuid mõni hea aeg tagasi puutusin selle asjaga kokku. Kohalikud tahtsid pumba-mootori korpuse eest tol ajal 530 krooni saada, ise hankisin Saksamaa kaudu sehkendades 320-ga. Või midagi selles hinnaklassis.
  Oli ka mõte, et lihvin pinna ära, aga... esiteks on see "pind" selline, et seda ei saa lihtsalt lapiti kuhugi peale panna ja lihtsalt lihvida, sest see korpus on reljeefne. See oleks vajanud spetsiaalset pinki. Pealegi - tehase pind on tehase pind.
Täna kerkis seesama probleem mu ette uuesti, sest sattusin kokku isendiga, mis külmalt funkab hästi, soojenedes aga kaob jõud ära. Teadagi, milles probleem Smile Tõenäoliselt hakkan uut korpust otsima, väidetavalt on võimalus asi hankida 200 USD-ga.. eks me näe..


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne