Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ja mitte Sevastopolisse, vaid Vladivostokki.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Mul on 6 silindriline vw bensiinimootor karburaatoriga. Kütusepaagis paagisisene pump sulas kokku. (Vist 1.8audi. Pidas 6 kuud) Peab olema madalsurve pump aga ei toodeta originaalis ja pole saada. See selleks.. pumpasid on teisigi. Proovisin 1.6 survega pump on liiga võimas, ujuk ei suuda survele vastu seista ja ujutab karburaatri üle. Küsimus- mis survega pump sobib karburaatorile? Varuosapoe kataloog surveid ei näidanud.
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Mis masina ja jõuallikaga tegu täpsemalt on? Siis ehk leiab keegi originaalpumba rõhu, mille järgi asendust otsida.
Olemas on ju ka rõhuregulaatorid, millega keerad vajaliku surve ja elad muretult.
http://www.frsport.com/Megan-Racing-FPR-...12662.html
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
18-06-2017, 00:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 02:12 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Esimene auto, mis meelde tuleb, on Mazda 929 kaheksakümnendatest. Sellel oli ka elektriline benapump paagi juures. Vajalik surve on kõhutunde järgi pakkudes poole ati tuuris.
Ehk on abiks.
EDIT: filter oli paagi kõrval, pump võis olla ka paagis sees
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Karpadel on küljes selline kopsik mis tagab ületootlikkuse puhul kütuse tagasivoolu paaki ning ei ujuta üle. Kiire otsing andis koodiks
052127177a
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
18-06-2017, 21:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 21:44 PM ja muutjaks oli
viplala.)
(18-06-2017, 17:12 PM)rbr999 Kirjutas: Uuel teemal mõtet ei näe, kellelgi ehk saabi või opelit omades egr emulaatorit pole ripakile jäänud? Sellisest siis jutt http://ces24.com/en/egr-emulator/14-opel...lator.html Asjaga kiire!!! Eestist saaks saja raha eest aga käsi küüni mitte nii palju selle eest välja käima...
Vahetasin just ühe EGR'i opelil selle lätlaste oma vastu. 50 euri ja asi paari päeva pärast kodus ning töötab nigu miki. Miks sa sealt otse ei osta?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 111
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Millest tekib duši all efekt, et igakord, kui veeautomaat tööle hakkab, siis läheb vesi külmemaks? Seisma jäämisel läheb järjest soojemaks ning pumba tööle hakkamisel jälle algab ring uuesti. Küsimus just ajendatud sellest, et kuna vannitoa remont käsil, siis äkki oskab uue veetorustiku ehitusel seda vältida.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mis asi see veeautomaat on?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(18-06-2017, 22:14 PM)viplala Kirjutas: Mis asi see veeautomaat on?
Väike hüdrofoor koos pumbaga ehk? Nii umbes 20-30 liitrised.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(18-06-2017, 21:51 PM)t4rio Kirjutas: Millest tekib duši all efekt, et igakord, kui veeautomaat tööle hakkab, siis läheb vesi külmemaks? Seisma jäämisel läheb järjest soojemaks ning pumba tööle hakkamisel jälle algab ring uuesti. Küsimus just ajendatud sellest, et kuna vannitoa remont käsil, siis äkki oskab uue veetorustiku ehitusel seda vältida.
Elektriboileril on tagasivoolu takistav klapp, klapi taga vedruke. See vedru peaks seda efekti põhjustama, et automaadi töötamise ajal hilineb survetõusmine boileris võrreldes külmavee toruga. Vähe küll aga ihu tunneb selle ära. Boileri ülaosas on mingi õhupadi, mis automaadi seisu ajal hoiab jälle surve boileris mingi tühise suuruse võrra suurema kui veetorus. No pole just teaduslik jutt aga nii võib ta olla küll. Teine võimalus, et boileriühenduse torud on pikemad kui külma vee toru ja võibolla ka peenemad mõne koha peal, mis jälle on lisatakistus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
18-06-2017, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 22:30 PM ja muutjaks oli
viplala.)
(18-06-2017, 22:23 PM)52mees Kirjutas: (18-06-2017, 22:14 PM)viplala Kirjutas: Mis asi see veeautomaat on?
Väike hüdrofoor koos pumbaga ehk? Nii umbes 20-30 liitrised.
See on siis kinnine paisupaak, kus on pump otsas või?
E: miks paisupaagil eraldi pumpa on vaja?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ei viinud lihtsalt kokku neid kahte asja... mis seal ikka aru saada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!