Küsimused t-25A-1 kohta

Antud filter sai ostetud PM kaubamajast. [Pilt: cjIwKVL.png]

Jah filtripoti panin kütust täis, sai pihustite voolikud lahti tehtud, tagasivoolu samuti. Sai käiatud ikka omajagu aega, midagi ei tulnud.
Vasta

Mulle tundub, et kõrgsurve pumbas õhk vahel. Võidki käiata palju tahad ja õhutada aga ei midagi. Mina olen sellest ainult nii lahti sanud, et keeran pumba pea 4  6mm mutrit kergelt lahti, samal ajal käsitsi pumbates. Pumpad kuni tuleb ilma mullideta kütet. Siis korrlikult kinni tagasi ja käivitama.
Vasta

Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist. Kui etteandepump on elus ja surveklapp toimib, siis lahkub ühk mõne sekundiga kõrgesurveosast, pihusti täitub paari tsükliga ja ongi elu sees tagasi.

Kui ettandepump on hõre või surveklapp rõhku ei pea, on iseasi.

Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.
Vasta

(18-06-2017, 22:26 PM)v6sa Kirjutas:  Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist. 

Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.

Ma teen sulle kasti õlut välja, kui sa suudad KSP peppu keerata kütusesüsteemi õhutamisega. Jäägem ikka reaalsusesse paanika külvamisega Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Tal sai jah paak tühjaks lastud, et uus voolik panna mis viib kütuse mootorisse. - seega see võib olla üks põhjus miks see probleem tekkis?

Eks homme üritan need 4 mutrit lahti keerata ja pumbata, eks ole näha.
Vasta

(18-06-2017, 22:41 PM)viplala Kirjutas:  Ma teen sulle kasti õlut välja, kui sa suudad KSP peppu keerata kütusesüsteemi õhutamisega. Jäägem ikka reaalsusesse paanika külvamisega Smile

Paanika või mitte, aga soovitus avada ülimat puhtust ja täielikku hermeetilisust vajav liide labaseks õhutuseks on lihtsalt jama tehnikafoorumis. Seda enam, et sama asja teeb ära pihustipoolse mutri avamisega - see on liide, mis on mõeldud avamiseks.
Vasta

(18-06-2017, 23:11 PM)SiimL Kirjutas:  Tal sai jah paak tühjaks lastud, et uus voolik panna mis viib kütuse mootorisse.
...

Kas kütus paagist tulevast voolikust üldse läbi käib? Et seal mingi jama sees ei oleks takistamas...
Vasta

Kontrollitud käib.
Vasta

Gaas on ikka maksimaalse etteande asendis?
Käsipumbaga on tunda, et pumpad vedelikku ja mitte õhku?

Arvesta, et kui KSP surveklapp on kutu, ei sunni mitte miski kütust pumbapeasse ronima- ega ta loll ole, et poeb kitsasse prakku, kui lai trass paaki tagasi valla on.
Vasta

No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Vasta

(19-06-2017, 09:39 AM)SiimL Kirjutas:  No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Keera käsipump uuesti lahti ja vaata kas kolvi ümber olev o rõngas on terve.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No seda sai juba vaadatud, terve. // Sai PMist tellitud uus etteande pump, samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?
Vasta

(19-06-2017, 12:01 PM)SiimL Kirjutas:  No seda sai juba vaadatud, terve. // Sai PMist tellitud uus etteande pump, samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?

Imitrassi lekke olulisusest on Sulle siin piisavalt jahutud - vaata oma süsteem üle!

Käsipumba tootlikkus on samas suurusjärgus väsinud starteri kerimisega ja ei ole mõtet voolu raisata asjale, mida saab teha pekirammul. Cool
Vasta

(19-06-2017, 12:01 PM)SiimL Kirjutas:  , samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?

mina viskaks selle orginaal filtri minema ja miskit asjalikumat,kasvõi lammarist diiselautolt normaane filter peale.

oma filtri sebsin pärnu mnt alvest siis kui veel avatud oli,ei mina tea kelle või mille,tundub miski universaal.tihendi jaoks soon küll,aga näe pressib välja.kui äsja paigaldasin siis polnud probleemi.

kõrgsurvest õhu väljutamiseks ikka nii nagu võsa soovitab pihustil toru lahti pisut ja super.
Vasta

No see uus filter ei olegi otseselt ju originaal, ta ikka uuema aja oma. No homme saan uued detailid kätte siis proovib edasi.
Vasta

Ma ei tea kui palju te Belarussist lugu peate aga russi jäme- ja peenpuhastus filter on väga lihtne põkale külge installeerida ja igasugused küttejamad on paugupealt lõppenud. Koos selle komplektiga muidugi tuleb ka kontuur teha selline nsgu russil. Kinnine. Mite nagu põka oma automaat õhutuste ja ebapädevate edasi-tagasi vooludega. Hoiatan. Selle süsteemiga tõuseb kütuse rõhk, kuna pole enam automaat õhutust mis osa rõhku põkal maha laseb ja nüüd võib tekkida oht, et KSP pump hakkab lekkima kuna vanad kulunud tihendid ei taha seda uut olukorda. Mul niii juhtus. Peale tihendite vahetust on süsteem super.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mis sulle öelda tahetakse, on see, et t25 filtrid oma vaskseibide ja lollakate potipealsete tihenditega on paras ikaldus, kehvema tihendi korral keerad asja ennem puruks kui pidama hakkab. Uuemate filtrite all mõeldakse ikka tervet süsteemi, mitte ainult elementi, see papist element niikuinii varsti paras lõõts, herr Talupoeg ehk ärib sulle nöörfiltri, see vähe tummisem tükk.
Traktor siis enne "remonti" töötas?
Vasta

Jah, enne filtr ja vooliku vahetust töötas.
Vasta

Russi filtrisüsteemil pole häda midagi. Ainult mul tekib küsimus, miks panna märkimisväärne kogus raha magama järjekordsse anaal-looge mitteomava kolaka peale, kui on võimalik odavamalt saada peale universaalne 296 elemendiga filter või minna suvalise lääne diiselsõiduautosüsteemi peale. Russi filtreid kasutades jääb alati võimalus nautida järjekordse praakelemendi tükkide õngitsemist pumbaklappide ja surveklapi vahelt...

Kui russi kopsikud on olemas, siis on iseasi. Cool
Vasta

(20-06-2017, 08:46 AM)v6sa Kirjutas:  Russi filtrisüsteemil pole häda midagi. Ainult mul tekib küsimus, miks panna märkimisväärne kogus raha magama järjekordsse anaal-looge mitteomava kolaka peale, kui on võimalik odavamalt saada peale universaalne 296 elemendiga filter või minna suvalise lääne diiselsõiduautosüsteemi peale. Russi filtreid kasutades jääb alati võimalus nautida järjekordse praakelemendi tükkide õngitsemist pumbaklappide ja surveklapi vahelt...

Kui russi kopsikud on olemas, siis on iseasi. Cool

Russi filtrid ju maksavad mitte midagi. Suur pott 15- ja väike 10- pluss filter 2 kohalikku rubla. Ja ümberehitusega ei pea vaeva nägema. Kõige odavam läänekas oli aga 37 rupla. Kui aga on kuuri all varu siis ei maksa midagi peale oma töö. Ja se praak filtri teema ka pigem müüt. Siin on pigem asi maailmavaates kinni.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 40 külali(st)ne