Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jul 2014
Maine:
1
Mulle tundub, et kõrgsurve pumbas õhk vahel. Võidki käiata palju tahad ja õhutada aga ei midagi. Mina olen sellest ainult nii lahti sanud, et keeran pumba pea 4 6mm mutrit kergelt lahti, samal ajal käsitsi pumbates. Pumpad kuni tuleb ilma mullideta kütet. Siis korrlikult kinni tagasi ja käivitama.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist. Kui etteandepump on elus ja surveklapp toimib, siis lahkub ühk mõne sekundiga kõrgesurveosast, pihusti täitub paari tsükliga ja ongi elu sees tagasi.
Kui ettandepump on hõre või surveklapp rõhku ei pea, on iseasi.
Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
18-06-2017, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 22:44 PM ja muutjaks oli
viplala.)
(18-06-2017, 22:26 PM)v6sa Kirjutas: Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist.
Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.
Ma teen sulle kasti õlut välja, kui sa suudad KSP peppu keerata kütusesüsteemi õhutamisega. Jäägem ikka reaalsusesse paanika külvamisega
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
18-06-2017, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 23:12 PM ja muutjaks oli
SiimL.)
Tal sai jah paak tühjaks lastud, et uus voolik panna mis viib kütuse mootorisse. - seega see võib olla üks põhjus miks see probleem tekkis?
Eks homme üritan need 4 mutrit lahti keerata ja pumbata, eks ole näha.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Gaas on ikka maksimaalse etteande asendis?
Käsipumbaga on tunda, et pumpad vedelikku ja mitte õhku?
Arvesta, et kui KSP surveklapp on kutu, ei sunni mitte miski kütust pumbapeasse ronima- ega ta loll ole, et poeb kitsasse prakku, kui lai trass paaki tagasi valla on.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(19-06-2017, 09:39 AM)SiimL Kirjutas: No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Keera käsipump uuesti lahti ja vaata kas kolvi ümber olev o rõngas on terve.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
19-06-2017, 12:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2017, 12:03 PM ja muutjaks oli
SiimL.)
No seda sai juba vaadatud, terve. // Sai PMist tellitud uus etteande pump, samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
No see uus filter ei olegi otseselt ju originaal, ta ikka uuema aja oma. No homme saan uued detailid kätte siis proovib edasi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ma ei tea kui palju te Belarussist lugu peate aga russi jäme- ja peenpuhastus filter on väga lihtne põkale külge installeerida ja igasugused küttejamad on paugupealt lõppenud. Koos selle komplektiga muidugi tuleb ka kontuur teha selline nsgu russil. Kinnine. Mite nagu põka oma automaat õhutuste ja ebapädevate edasi-tagasi vooludega. Hoiatan. Selle süsteemiga tõuseb kütuse rõhk, kuna pole enam automaat õhutust mis osa rõhku põkal maha laseb ja nüüd võib tekkida oht, et KSP pump hakkab lekkima kuna vanad kulunud tihendid ei taha seda uut olukorda. Mul niii juhtus. Peale tihendite vahetust on süsteem super.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Mis sulle öelda tahetakse, on see, et t25 filtrid oma vaskseibide ja lollakate potipealsete tihenditega on paras ikaldus, kehvema tihendi korral keerad asja ennem puruks kui pidama hakkab. Uuemate filtrite all mõeldakse ikka tervet süsteemi, mitte ainult elementi, see papist element niikuinii varsti paras lõõts, herr Talupoeg ehk ärib sulle nöörfiltri, see vähe tummisem tükk.
Traktor siis enne "remonti" töötas?
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
Jah, enne filtr ja vooliku vahetust töötas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(20-06-2017, 08:46 AM)v6sa Kirjutas: Russi filtrisüsteemil pole häda midagi. Ainult mul tekib küsimus, miks panna märkimisväärne kogus raha magama järjekordsse anaal-looge mitteomava kolaka peale, kui on võimalik odavamalt saada peale universaalne 296 elemendiga filter või minna suvalise lääne diiselsõiduautosüsteemi peale. Russi filtreid kasutades jääb alati võimalus nautida järjekordse praakelemendi tükkide õngitsemist pumbaklappide ja surveklapi vahelt...
Kui russi kopsikud on olemas, siis on iseasi.
Russi filtrid ju maksavad mitte midagi. Suur pott 15- ja väike 10- pluss filter 2 kohalikku rubla. Ja ümberehitusega ei pea vaeva nägema. Kõige odavam läänekas oli aga 37 rupla. Kui aga on kuuri all varu siis ei maksa midagi peale oma töö. Ja se praak filtri teema ka pigem müüt. Siin on pigem asi maailmavaates kinni.
Aquila captas non muscas.