Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(18-06-2017, 21:42 PM)viplala Kirjutas:  
(18-06-2017, 17:12 PM)rbr999 Kirjutas:  Uuel teemal mõtet ei näe, kellelgi ehk saabi või opelit omades egr emulaatorit pole ripakile jäänud? Sellisest siis jutt http://ces24.com/en/egr-emulator/14-opel...lator.html Asjaga kiire!!! Eestist saaks saja raha eest aga käsi küüni mitte nii palju selle eest välja käima...

Vahetasin just ühe EGR'i opelil selle lätlaste oma vastu.  50 euri ja asi paari päeva pärast kodus ning töötab nigu miki. Miks sa sealt otse ei osta?

Just kohale jõudmist pelgasingi, eks tuleb esmaspäeval ühendust võtta. Millega nad saadavad?

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

(18-06-2017, 21:51 PM)t4rio Kirjutas:  Millest tekib duši all efekt, et igakord, kui veeautomaat tööle hakkab, siis läheb vesi külmemaks? Seisma jäämisel läheb järjest soojemaks ning pumba tööle hakkamisel jälle algab ring uuesti. Küsimus just ajendatud sellest, et kuna vannitoa remont käsil, siis äkki oskab uue veetorustiku ehitusel seda vältida.

Pumba käivitus ja suretusrõhkude vahe liiga suur või hüdrofooris endas rõhk maas.

Kui see omadus on olnud kogu aeg, siis on lihtsalt sisselülitusrõhk madalavõitu antud süsteemi voolutakistuse jaoks. Kui asi on vähehaaval arenenud, siis esmalt kontrollida hüdrofoori õhurõhku. Kui see on korras, siis filtreid. Kui need on ka korras, siis vaadata üle torustik ja eelkõige kuulkraanid-ventiilid - ega ei ole kusagil kahtlast kohta.

Mingil põhjusel ei ole külma ja sooja vee rõhkude suhe kogu aeg sama...

Mul oli sama jama Metabo veeautomaadiga,mille membraan lekkis. Kui vahetasin selle nikastuse Grundfosi veeautomaadi vastu, kadus see omadus. Asi oli hullem malmpumbast eralduvast roostest ummistuva filtriga ja uue filtriga pea olematu.

(18-06-2017, 17:12 PM)rrbr999 Kirjutas:  Uuel teemal mõtet ei näe, kellelgi ehk saabi või opelit omades egr emulaatorit pole ripakile jäänud? Sellisest siis jutt http://ces24.com/en/egr-emulator/14-opel...lator.html Asjaga kiire!!! Eestist saaks saja raha eest aga käsi küüni mitte nii palju selle eest välja käima...
Huvitav mis selle musta karbi sees reaalselt ka on - kas ka 1 takisti nagu diesel tuning boxides? Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(18-06-2017, 23:28 PM)rbr999 Kirjutas:  Just kohale jõudmist pelgasingi, eks tuleb esmaspäeval ühendust võtta. Millega nad saadavad?

Ei mäleta aga kohale tuli alla nädala kindlasti. Ma reede või laupäev tellisin ja nädala sees jõudis kohale.

E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(19-06-2017, 11:28 AM)Walter Kirjutas:  Huvitav mis selle musta karbi sees reaalselt ka on - kas ka 1 takisti nagu diesel tuning boxides? Rolleyes

Seal on veits rohkem juppe kuna signaali peab jooksvalt muutma.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas:  
(18-06-2017, 23:28 PM)rbr999 Kirjutas:  Just kohale jõudmist pelgasingi, eks tuleb esmaspäeval ühendust võtta. Millega nad saadavad?

Ei mäleta aga kohale tuli alla nädala kindlasti. Ma reede või laupäev tellisin ja nädala sees jõudis kohale.

E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

(19-06-2017, 11:51 AM)rbr999 Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas:  E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.
Hoia meid ka kursis kui viitsid. Mul naise autoks samuti Zafira A 2,0 diisliga. EGR praegu käib, aga tuleviku tarbeks hea tarkust kõrva taha panna.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(19-06-2017, 12:27 PM)Basilio Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:51 AM)rbr999 Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas:  E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.
Hoia meid ka kursis kui viitsid. Mul naise autoks samuti Zafira A 2,0 diisliga. EGR praegu käib, aga tuleviku tarbeks hea tarkust kõrva taha panna.

Hetkeseis siis selline, kodulehekaudu kliendiks regamine ei toiminud, support küsis andmed ja vormistasin tellimuse lläbi chat akna. Maksin paypaliga, kogu kompott läks 50 jubin+5post+2 euri paypalile, kokku 57. Kodulehe kaudu oleks muidugi mugavam olnud aga hinnavahe 45 euri eestist ostmisele kompenseerib selle kenasti Big Grin Eks ma muljetan kui jubin käes, installeeritud ja toimes. Seniks päikest Smile

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

Keegi põrandalaua müügiga ei tegele?
Vaja ca 37 ruutu. Mida paksem ja laiem seda parem.

vabal ajal painutan kaablit...

Mis juhtus pildil parempoolse pirniga? Oli algselt selline nagu vasakpoolne aga umbes 3 kuud pärast paigaldust avastasin, et enam ei paista üldse valgust läbi. Kogu pirn nagu peegel. Rolleyes


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

(20-06-2017, 08:29 AM)olli Kirjutas:  Mis juhtus pildil parempoolse pirniga? 

Pirnist on inertgaas välja lekkinud ja volframniit on kupli seinale aurustunud.

hp

Kusjuures gaas peab ikka alles olema, sest lähitule osa täitsa töötab (lihtsalt valgust paistab kole vähe läbi). Kaugtuli aga enam tõesti ei põle.

Igasuguste ilusate värvidega (sinised, süsimustad, peeglid) hõõglampide klaase olen kohanud sellistes tuledes, mis vett (sh. merevett) on saanud. Ei tea kas ja miks see just sellega seotud on, aga nii on olnud.

(18-06-2017, 21:51 PM)t4rio Kirjutas:  Millest tekib duši all efekt, et igakord, kui veeautomaat tööle hakkab, siis läheb vesi külmemaks? Seisma jäämisel läheb järjest soojemaks ning pumba tööle hakkamisel jälle algab ring uuesti. Küsimus just ajendatud sellest, et kuna vannitoa remont käsil, siis äkki oskab uue veetorustiku ehitusel seda vältida.

Siin on asjatundjad kenasti selle olemuse ära seletanud, ise kannatasin ka sama asja käes, aga kuna midagi suurt ümber ei viitsinud ehitada, siis paigaldasin Orase termostaatsegisti ja see suudab väga edukalt seda kõikumist kompenseerida.
Kusjuures tegu oli kasutatud asjaga, mingit hiina junni ei julge isegi uuena soovitada.

Nüüd on mul mõistus munadega triiki... Sad

On nõukaaegne alukäru, millel rehvimõõduks peale kirjutet 2,5x16. Täna esines ihurattapoe müüja avaldusega, et sellele veljele peaks minema usinate kollaste käekeste kokkukeedetud rehvilaadne toode, millel peal kiri 1,75x20. Kuna ma ei ole temalt seni halba nõu saanud, tegin kohe loomkatse. Olin just soetanud tütre ketivenituspingile uue mainitud mõõdus tsõõri ja vana pastel tolknes veel roovi vahel.

Nii ongi: kitsas küll, aga passib.


Ma ei ole kunagi süvenenud jalgrattarehvide imelisse maailma, aga kas neil on mingi teine toll?

Jalgrataste rehvi mõõdud on debiilsus ruudus. 20'' tähendab kummi välismõõtu.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(20-06-2017, 21:22 PM)v6sa Kirjutas:  Nüüd on mul mõistus munadega triiki... Sad


Ma ei ole kunagi süvenenud jalgrattarehvide imelisse maailma, aga kas neil on mingi teine toll?

http://www.vsf.de/fileadmin/inhalte/publ...abelle.pdf

(21-06-2017, 08:34 AM)kass Kirjutas:  http://www.vsf.de/fileadmin/inhalte/publ...abelle.pdf

Danke schön! Cool Ganz logisch...

Keegi omab kogemust HTS-2000 "joote varrastega" ? Parem kui Durafixi tooted ?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne