Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Kellelgi on kogemusi välimise pooltelje otsa vahetamisel kui splint tuleb võlli otsa kättesaamiseks jõuga pesast välja tõmmata? Nimelt focus 3 veovõlli otsa vahetus käsil ja nüüd ootan uut otsa. Maha saamiseks tegin tõmmitsa, aga kas tagasi otsa saamiseks piisab haamriga koputamisest, või oleks tarvis surumiseks ka mingi rakis teha?
Siiani omatud autodel käis kõigil veovõlli ots maha peale splindi eemaldamist mitte jõuga rebides...

Järgmine loll küsimus: kas võrride ja tsiklite rehvid käivad ikka veljemõõdu järgi? Või on ka neil mingi omapärakuline rehvimõõdutzydeem pruukimisel?

Ehk: kas ma peaks mulle vajalikku 2,5x16 loffi otsima pigem motopoest veljemõõdu 16 alusel või jalgrattapoest välismõõdu 20" järgi?

Ca 50 aastat potipõllundusest eemal. Avastasin neli kartulit, idanema läinud ja otsustasin maha panna. No ära visata ka narr. Küsimus: kas on lootust jõuluks värsket saada ja mis neile meeldiks?. Kas lõigata-murda lühemaks need ülekasvanud idud või jätta nagu on?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Jaanipäeval mahapandud kartul saab kohe sooja mulda ja kasvab kiirelt. Idud jäta alles, mullast välja. Muidu peab aega raiskama uute väljaajamiseks. Õitsemist ei maksa oodata esimese värskekartuli saamiseks- paljud nüüdsed sordid ei õitsegi.

(22-06-2017, 12:07 PM)pen.skar Kirjutas:  ...
paljud nüüdsed sordid ei õitsegi.

Näiteks?

Aga aretus soosib tõesti väiksema õiepinnaga taimi.

Kui kartul on juurtega allapoole mulda saanud, siis anna talle vett ja lase loodusel oma teha.

Kui panid juured ülespoole, siis on muidugi pekkis...

(22-06-2017, 15:01 PM)v6sa Kirjutas:  Kui kartul on juurtega allapoole mulda saanud, siis anna talle vett ja lase loodusel oma teha.

Kui panid juured ülespoole, siis on muidugi pekkis...

Juuri polnud, olid pildil nähtavad idud ja kõik ühes suunas ehk siis ülespoole.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Smile ## Juuri polnud, olid pildil nähtavad idud ja kõik ühes suunas ehk siis ülespoole.##

  Ega nad läbi koti põhja ja põrandalaudade taha jah minna  ikka sinna kus soodsam.  Smile

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Hetkel on 2 auto kohta 3 mittetoimivat el.ajamit. 2 tagumise kojamehe ja 1 klaasitõstuki mootor.
Täpsustaks: mootorid ise on korras, aga see krdi kompuutrivärk sees jahe x3.
küsimus:
N-----ja peab ühte klaasitõstuki mootorisse minema 30 pin´iga pistik ja mis @£$"#¤%&! pärast on vaja lihtsale 3 režiimiga kojamehele/klaasitõstukile kosmoselaevale sobivat protsessorit? Eriti arvestades peaaegu olematut tihendust mis eraldab seda skeemi maa atmosfäärist... Põlvkond-paar vanemad masinad saavad 3-4 klemmi ja skeemideta hakkama ja kestavad ka siis kui kere ümbert mullaks muutunud.
vastus...€€€ ?
   


A vot just selle pärast ongi vaja,et sa ikka uue asja ostaksid mitte mullastunud kerelt töökorras asja ei võtaks.
Raha ju vaja teenida. Muidu jääks tootjad ju nälga.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Nii ta on, raha on vaja. Kuhugi kirjutasin, mind tõi maa peale (vihastas välja) `96 aasta Galant, mille elektriakna lüliti sees on kaks mikroskeemi. Autosse omapead jäänud laste turvalisuse garanteerib üks herkon...

PS ma seda jama ei parandaks, vähemalt ei tegeleks süvendatult, osadel autodel pole isegi seda akent mitte, mida pühkida tahad, ikka sõidavad Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(22-06-2017, 10:24 AM)maisalup Kirjutas:  Kellelgi on kogemusi välimise pooltelje otsa vahetamisel kui splint tuleb võlli otsa kättesaamiseks jõuga pesast välja tõmmata? Nimelt focus 3 veovõlli otsa vahetus käsil ja nüüd ootan uut otsa. Maha saamiseks tegin tõmmitsa, aga kas tagasi otsa saamiseks piisab haamriga koputamisest, või oleks tarvis surumiseks ka mingi rakis teha?
Siiani omatud autodel käis kõigil veovõlli ots maha peale splindi eemaldamist mitte jõuga rebides...


Kas splint tuleb jõuga välja tõmmata või pooltelje ots? Rolleyes Oma autol oli pooltelje ots nö. splindi peal (võlli ümber rõngas) ja sai ilma eriliste abivahenditeta, kegelt lüües.

(22-06-2017, 23:31 PM)Marko Kirjutas:  Nii ta on, raha on vaja. Kuhugi kirjutasin, mind tõi maa peale (vihastas välja) `96 aasta Galant, mille elektriakna lüliti sees on kaks mikroskeemi. Autosse omapead jäänud laste turvalisuse garanteerib üks herkon...

PS ma seda jama ei parandaks, vähemalt ei tegeleks süvendatult, osadel autodel pole isegi seda akent mitte, mida pühkida tahad, ikka sõidavad Big GrinBig Grin

Õnneks on iibeis asjad täitsa mõistliku hinnaga olemas, eriti kui tegu VAG rahvaautodega. Kui Avensisele otsida, siis ainult istudes...
Akent võiks ju pühkida, kasvõi et selja taga vilkureid maha ei magaks, tüv kah vingus.


Siin on mõisted natu segi läinud neh. Variandid on rõngasstopper inertsiga avanev või näpitsate abil ja läbipuuritud avas lõhiku ja pinguga torutihvt (Subaru peamiselt) Kui mahavõtmisel näpitsaid vaja ei olnud, siis oli ka tõmmitsa ehitamine mõttetu. Lutile nuga sisse, püsikiirusliigendi siseosale haamrit ja käes. Tagasi läheb ka haamriga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Seal oli veovõlli ots liigendi sees stopperiga (peaaegu rõnga kujuline ovaalne traadijupp mis lukustub nuutide lõpus olevasse soonde) millele ligi ei pääsenud, tuli lihtsalt jõuga maha rebida. Eile juhtus ime ja poole päevaga jõudis jupp kohale. Juba küljes ka. Haamriga teha polnud miskit ikka uus rakis mis läks ümber pooltelje ja tahtis kõva surumist, et stopper uuesti sisse tagasi läheks, kui juba minema hakkas siis oli asi lihtne juba.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

(23-06-2017, 06:50 AM)maisalup Kirjutas:  Seal oli veovõlli ots liigendi sees stopperiga (peaaegu rõnga kujuline ovaalne traadijupp mis lukustub nuutide lõpus olevasse soonde) millele ligi ei pääsenud, tuli lihtsalt jõuga maha rebida...

Hea kui tuleb...
Toyota Carinal on remondi juhendis kirjas, et tõenäoselt tuleb relaka abi kasutada veovõlli otsa vahetuseks. Praktika kinnitab seda.
Samas VW kaubikul ei jää see stopper pahatihti pidama ja nii juhtubki, et šarniiri vahetusega kukub liigend alla, poetab kuulid kummi sisse ja siis palju õnne ja kannatust...


No maha tuli samamoodi tõmmitsaga vägistades. Uuel otsal on ava läbi puuritud ja saaks ka mingise 8mm pulga põhja panna ning kinnituspoldiga pähe suruda, originaalil läbivat ava ei olnud ja tuli tõmmits teha

Kui ava ei ole jäätud, siis on jama muidugi. Ma olen pidanud rellakaga mõned tükkideks lõikama, sest isegi suurte tõmmitsatega ei tule ots küljest. Viimane avaga ots mille sain poldiga välja suruda, tuli koos nuudi otsaga. Haamerpüssiga sai ragistatud oma pool tundi, enne kui kätte sain. Splint jookseb nuutide vahele ja ots hui küljest ära tuleb. Tõmmitsaga pole sel juhul seal midagi teha enam.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Vanasti sai splindi ühes asendis tangide või kruvikapaariga eest lükata. Kas uuema aja otstel seda väljalõiget sisemise võru servas enam ei ole?

Ma pole pidanud uuema aja otstega võitlema...

(24-06-2017, 07:57 AM)v6sa Kirjutas:  Vanasti sai splindi ühes asendis tangide või kruvikapaariga eest lükata. Kas uuema aja otstel seda väljalõiget sisemise võru servas enam ei ole?

Ma pole pidanud uuema aja otstega võitlema...

Enam ei saa splindile ligi, splint on nuudi tagumises servas mitte esimeses kui kaitsekummi vahelt sisse piilud. Minul olid ka varasemad kogemused kus sai splindi eest võtta ja peoga kätte. Palju meeldivam oli toimetada, aga nüüd on nii tehtud, et inimene ostaks tehase taastatud jupi 350eur või uue jupi 600 euro eest ja jumala eest ise ei vahetaks. 
Minul kulus aga 85 eur originaal kvaliteediga LÖBRO osale ja peaaegu päev(6tundi) 2 rakise tegemiseks ja otsa kätte saamiseks ning tagasi panekuks.

Kas keegi teab juhatada kust Tallinas saaks osta musta oksiidiga vedruseibe poltidele 6, 8 ja 1o mm.
Peaksid olema uued ja roostevabad.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne