14-06-2017, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2017, 13:52 PM ja muutjaks oli stihl.)
(13-06-2017, 23:48 PM)TeeTL Kirjutas: Mistõttu jõuab kahtlus jälle selleni, et sellist sinakashalli suitsupilve võivad tekitada kütuse ülerõhk, pihustid või õlirõngad või kõik kokku. Pigem ikka mitu asja kokku, sest suitsus on nii musta kui sinist. Vahest valget kah, ehk ehe eesti trikoloor.
Kinniste õlirõngaste mõju on siin teemas väga hästi kirjeldatud - vahetati andureid ja värki, aga CO näitudele polnud sellel mitte mingit mõju. Aitas rõngaste vahetus. http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=153230
Pihustite kahtlustamise loogika oleks selline, et need lasevad läbi ka mitteavatud olekus, olgu siis liigse bensiinirõhu või pihustite enda tilkumise tõttu. See lekkiv lisakütus aga omakorda ületab koguseliselt kõike, mida lambda signaal või kompuutri loogika teha/muuta/juhtida suudab...
Mis siis järgmiseks plaanis:
Silindrite leotamine diisli ja lahusti seguga
Kompressiooni mõõtmine silindrites. Kunagi algul sai mõõdetud, aga tulemust ei fikseerinud ja nüüd enam ei tea.
Kütuserõhu mõõtmine või vähendamine katse-eksitus meetodil.
Eks siis näeb edasi.
Lootusetut kaotust ei tahaks veel tunnistada.
Kuigi, vaadates nokitsemisele kulutatud aega, võiks juba öelda, et oleks võinud kohe mootori maha ja pulkadeks võtta.
Aga kuna sellele 2.0 M-EU mootorile detailide hankimine tekitaks iseendale pika ja pideva ora sinnasamusessegi, siis ainuke tõsiseltvõetav variant korralikuma mootori asjus on otsida ja leida asemele 2.8L ehk 5M-E mootor, millele juppe lademes kasvõi siinsamas põhjamaades. Mõned sellised 5M-E'd peaks Eestis ehk ikka veel leiduma (võib vihjeid pakkuda, kui keegi teab, kus). Paari tükki tean, aga need on vägakorralike või enamvähem kõlblike masinate küljes
Ära neid suitsusid seal supsi otsas nii väga vahi. Sellega tuleb tegeleda siis, kui ülevaatusel jama hakkab ja siis juba konkreetse asjaga. Ja selge see, et mootor pole uus - vahe on vaid selles, et oma 2015a Avensise sumpsi ei vahi keegi, aga 1983a masinal vahitakse.
Tegelt, kui Avensisel vahiks, oleks samuti "kahtlased" värvid...(mõni tark on selle veeauru teemaga isegi esinduses probleemina üles astunud. Siis vajutad kunde nähes 100m peale gaasi põhja ja kogu see 100m jooksul on sumpsist ainult veejuga asfaldil.
Ise ka imestavad, kui näevad ja teada saavad, mis on bensu põhilised põlemissaadused)
Aga kui suur on autol küttekulu? (e. see liigne isu). Palju on teistel samasugustel?
Kui suur on õlikulu 1000km peale? Hädaga on isegi ju vardalt näha ja ei pea hakkama välja laskma ja grammikaaluga kaaluma nagu esindused oma protseduurireeglite täitmiseks teevad.
Ja kas see küünal on õline või mustatahmane?
Mootori ma teeks selle vana korda, mitte ei mängiks loteriid järgmise milku sõitnuga. Need ju sõitsid selle vabalt. (kui on kuuekohaline odokas, siis sellistel arvutatakse läbisõitu nii: 1milj + olemasolev näit = läbisõit)
Rõngad, klapivahed, kolvivahed, tihendid, nukk ja saaled peavad korras olema, neid ju iks veel leiab. Pole nii vana asi.
See rõngaste leotamine on autofoorumlaste unistus, mis ei anna mitte midagi, kui on seisnud auto. Kulunud rõnga puhul ammugi mitte - ainult vahetus.
Bensurõhku saab tal ju lihtviisil mõõta - panad odava rõhunäidiku kuhugi trassi vahele.
Ma täpset õigeid rõhkusid ei mäleta, aga need on lihtviisil leitavad. Vist olid alla 3e bari ikka kõik, nii soojalt kui külmalt, sääl pole nii tappev see asi kui K-Jetil.
Ja mis tal õhumõõtja teeb?
Ku ipotekaga, siis kas rajad on terved ja kontakt hea? (kui skeem olemas, saab väljast ilma avamata kah mõõta; muidu, kaan maha)
Kui jah, siis võiks vedru paar nõksu peale keerata, mis siis selle kütusekuluga juhtub...? Mõni tark on äkki tuuninud ja kütusekogust suurendanud, et parem minek oleks...
L-il mõjutab pihusti lahtuolekut kõige rohkem ikkagi seesama õhumõõtja. Miks ta nimi muidu Luftmengenmesser`ist tuletatud on.
Sellised uitmõtted, ehk on abiks.
.