Mõistusevastased manöövrid liikluses

(30-06-2017, 22:13 PM)klaave Kirjutas:  Rakveres, Tuleviku ja Võidu tn ring. L.-Virumaal üks väiksemaid, ja kutsikaga ei õnnestu väga paljudel.

Jaajaa, eks seal Rakvere linnas peaks tõesti võtma läbiva transiitliikluse pikad ja rasked rongid arvesse. Väga alatu linnaviletsuse poolt, väga. Big Grin Kui tihti isand Klaavel seda risti keerutada tuleb sadulhaakega?

Ma siinkohal õgvendan ära ühe viltumõistmise: ma ei ole kohanud ühtegi EST-numbriga jobu, kes oskamatusest oleks mingi jamaga hakkama saanud. Et siit siis väike õlalepatsutus meie veomeestele: põhioskused on olemas.  Cool  Väsimusest või labasest ignorantsusest tehtud lollused on teine asi.  Küll olen ise pidanud paari PL ja BY tähseid kandvate numbritega kaarikut ära nihutama, kuna sohvjooridel puudus vähimgi oskus libedal liigelda ja nad olid blokeerinud liikluse. Räme liikushuligaansus ja majanduskuritegu: ilma kutselise autojuhi kaardita, ilma oma ketast tahhograafi pistmata ja ilma mingi töölepinguta. Toungue
Vasta

Sellele väiksele ringile rakveres ei tohiks teoreetiliselt poolhaage sattuda, ma ise olen seda c kati õppesõitu tehes läbinud, mitte gaaziku vaid mingi pikema mersuga, saab veel hakkama, aga napilt.
Vasta

(02-07-2017, 10:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(30-06-2017, 22:13 PM)klaave Kirjutas:  Rakveres, Tuleviku ja Võidu tn ring. L.-Virumaal üks väiksemaid, ja kutsikaga ei õnnestu väga paljudel.

Jaajaa, eks seal Rakvere linnas peaks tõesti võtma läbiva transiitliikluse pikad ja rasked rongid arvesse. Väga alatu linnaviletsuse poolt, väga. Big Grin Kui tihti isand Klaavel seda risti keerutada tuleb sadulhaakega?

Ma siinkohal õgvendan ära ühe viltumõistmise: ma ei ole kohanud ühtegi EST-numbriga jobu, kes oskamatusest oleks mingi jamaga hakkama saanud. Et siit siis väike õlalepatsutus meie veomeestele: põhioskused on olemas.  Cool  Väsimusest või labasest ignorantsusest tehtud lollused on teine asi.  Küll olen ise pidanud paari PL ja BY tähseid kandvate numbritega kaarikut ära nihutama, kuna sohvjooridel puudus vähimgi oskus libedal liigelda ja nad olid blokeerinud liikluse. Räme liikushuligaansus ja majanduskuritegu: ilma kutselise autojuhi kaardita, ilma oma ketast tahhograafi pistmata ja ilma mingi töölepinguta. Toungue
Ega see transiitliikluse ring mingist linna ringist eriti erine. Põhimõte on võtta liiklejal hoog maha, ja pean tunnistama, et mulle meeldib ring rohkem kui tava ristmik. Ringil on läbilaskevõime tunduvalt parem (ja kiirem), saab alati nina vahele pista jne.
  Õnneks ise rekkaga seda Võidu tn, ringi ainult paar korda pidanud läbima, pole lihtsalt minu igapäeva töö, aga seda ringi väiksema tehnikaga läbin igapäevaselt mitmeid kordi ja küll on hädas õppesõidu veokad kutsikatega, küll Espaki ja Ehitus ABC kaubavedajad, küll veel mingid rekkad. Ja usu mind neid on üllatavalt palju, kes selle ringi kaudu linna sisenevad. Samas on ju teada linnaviletsusel oma territooriumil asuvad ettevõtted ja oleks olnud ruumi ka see ring teha natuke suurem, nüüd siis korra aastas peab natuke remontima. Sellel ringil on veel see eripära et ringi keskkoht ei ole seatud tänavate ristumiskohta, vaid on nihutatud ja enamus rekkasid on sellel ristmikul poolel teel tagasipöördele enne kui satuvad mahasõidule.
   Ümber Rakvere linna oleval ringteel on aga omakorda 8 ringristmikku (umbes 10 ...11 km kohta), mis võtavad hoo maha ja ühest linna servast teise jõudmiseks on kiirem liikuda läbi linna. Pealegi on Sõmeru poolt üle raudtee esimene ring ehitatud korraliku kallakuga. Rakvere poolt tulles ja Sõmeru poole minnes ei pruugi talvel rekkad seda kaart välja võtta, kuna libedus viib kallakut mööda ringilt minema. Vastupidi suundades ei saa Sõmeru poolt tulnud rekka (talvel) enam kohalt minema vastu mäge, eriti kui on ringil olijale tee andmiseks peatunud. Teehooldus aga on selline nagu ta on. Olen neid ringe näinud igasuguseid, aga see Sõmeru näide on talvel isegi sõiduautole üsna ekstreemne. (Ja on täitsa transiit teel ka Toungue )
Vasta

(01-07-2017, 12:22 PM)zazik Kirjutas:  
(01-07-2017, 09:17 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  See möödasõitmine on meile vist omane küll. Ei kõlba üksteisejärel sõitmine. Eilagi 50 alas sõideti vähemalt paar korda mööda. Ei loe need märgid midagi. Koguaeg sõidetakse mööda. Pole vahet mis kiirusega sõidad.
Üldiselt tasuks võõras kohas rohkem silmad lahti hoida. Ja igal pool muudetakse,ehitatakse. Kõik muutub. Harjumus pole ka päris hea asi....

Viimaselt Tarvitet Massinate Väljasõidult Mossega koju sõites mõtlesin välja plaani kuidas Eesti jõuaks viie rikkama riigi hulka.

Riik peaks ostma endale paar korralikku Moskvitši ja nendega siis Tallinn-Kose, Tallinn-Viitna ja Tallinn-Ääsmäe trassidel edasi-tagasi sõitma, paigutades samaaegselt teeserva kiirust mõõtvad patrullid. Trahviraha laekuks kohe mitme riigieelarve jagu.
Mossega võib julgelt 130-ga minna anda, ikkagi on täiesti kindel, et vähemalt pooled kaasliiklejad peavad kasvõi alt või ülevalt mööda pressima. No lihtsalt peab, mis sest et vaja pole, ikkagi peab.
Aga inimesed ju teavad et vanad autod ju "tossavad" ning pärast on ving enda masina salongis ja riietel kui sellise taga sõita. Mina arvan et see kartus on suurim põhjus miks vanadest autodest mööda uhatakse igal võimalusel, et igaks juhuks, äkki tossab. Big Grin

Aga siin eelpool kõlanud väide nagu "sikside ajal" oleks sõidetud alati 80 km/h maanteed kuna ebamugavus ja 4-jane kast jne. ei päde üldse. Kuni teatud ajani (vist 1980?) ei olnud maanteedel üldse kiirusepiiranguid ning siis vähemalt minu esivanem ja temaealised noored autojuhid sel ajal sõitsid alati maanteed maksimumkiirusel. Tallinn-Pärnu alla tunni ning Pärnu-Tartu poolteist tundi jne. Seda kõike tolleaegsete teede, vene rehvide ja 4-käiguliste sigullidega.

Tõenäoliselt sellise tegevuse pärast kehtestati ka kiirusepiirangud maanteedel kuna kohe kindlasti nii mõnigi rakett sigull lõpetas lepikus või veoauto (veneajal põhiline kaasliikleja keda teel kohtas) all koos juhi ja reisijatega. Ja samas ega kiirusepiirangud siis päevapealt juhtide harjumusi ei muutnud, ka veel Eesti aja alguses mäletan et "mehed" sõitsid autoga teinekord ikka auto võimete mitte kiirusepiirangu piirides.
Vasta

Tsitaat:   ...nüüd siis korra aastas peab natuke remontima. ##

   See ongi projekti meelega sisse kirjutatud, kuna iga lahtisõidetud, purustatud kivide lõik vajab taastamist. See aga omakorda elavdab majandust. Sama on ka nende Murjamitega, kes märatsevad Euro - NSV-s  Töölised saavad tööd ja arhitektid - projekteerijad samuti.  (Sama, kus tuletõrjujad käisid ise süütamas, et töökoht säiliks)
  Eks teehaldaja on samuti kellegiga lähisuguluses Linnajuhtidega. Eesti on ju väike. Pereloojad peaks sügavalt uurima oma tulevast suguvõsa On suur võimalus abielluda oma sugulasega...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(01-07-2017, 21:34 PM)nootsii Kirjutas:  Täie pasaga kui soovid :  Ehk siis 130 kmh üle selle võid isegi ilma kokku põrkamata avariis süüdi jääda (tänase koolituse näite põhjal)

Ehk räägid lähemalt?
Vasta

Mõni aeg tagasi selveri parklas multivanile sobivat kohta otsides oleks peaaegu pasunasse saanud, kui oleks ise lahjem tüüp olnud. Tihedalt täis parklas oli vaba koht ühe punase klapptuledega spotliku auto kõrval, mis oli joonte vahele pargitud, nii risti kui võimalik. No vaatasin et muidu minagi välja ei pääse multivanist kui tagurpidi vahesse ei aja. Täpselt paikka saades kuulsen kahehäälset kisa mis läks väga ropuks ja nõudega välja tulla.Jälgisin peeglist ahvide tegevust ja kogusin vaimu. Möirgamine kogus hoogu ja nõuded läksid ilgemaks.Rahvas parklas kogunes kaema.Kui juba rusikaga bussi külje pihta virutati ,läksin asja kaema. Oh jama, need polnudki need mehed kes enne räuskasid,nemadki olid ka miskit lärmi kuskil kuulnud .Jube koht tundub olema. Aga kuna neil jube kiire ja  jätsid said söödud ,töö ootab , komenteeriti aknapilust. Parklast kostus plaksutamist, ju slaavlased !
Vasta

(02-07-2017, 13:43 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Mõni aeg tagasi selveri parklas multivanile sobivat kohta otsides oleks peaaegu pasunasse saanud, kui oleks ise lahjem tüüp olnud. Tihedalt täis parklas oli vaba koht ühe punase klapptuledega spotliku auto kõrval, mis oli joonte vahele pargitud, nii risti kui võimalik. No vaatasin et muidu minagi välja ei pääse multivanist kui tagurpidi vahesse ei aja. Täpselt paikka saades kuulsen kahehäälset kisa mis läks väga ropuks ja nõudega välja tulla.Jälgisin peeglist ahvide tegevust ja kogusin vaimu. Möirgamine kogus hoogu ja nõuded läksid ilgemaks.Rahvas parklas kogunes kaema.Kui juba rusikaga bussi külje pihta virutati ,läksin asja kaema. Oh jama, need polnudki need mehed kes enne räuskasid,nemadki olid ka miskit lärmi kuskil kuulnud .Jube koht tundub olema. Aga kuna neil jube kiire ja  jätsid said söödud ,töö ootab , komenteeriti aknapilust. Parklast kostus plaksutamist, ju slaavlased !

Mitte midagi ei saa aru.
Ehk tõlgiksid oma jutu inimkeelde kah?
Vasta

Kasutage natuke rohkem oma kujutlusvõimet, ksf.zazik.
Mul keris küll mõnus skets silme ees laiali, eelnevat kirjeldust lugedes ; )
Vasta

Need ringteed. Te ei usu, kuhu ja mis koormaga saadetakse täismõõdus rekkaid. Küll vaja maja ehitada, küll mingi poekene kuskil kesklinnas. Ja paenutadki neid "kiirust maha võtvaid ringe".
Vasta

Ringlemist edasijõudnutele...

Vasta

Jah,kuid nagu pildilt näha,mingit suurt marutamist ei toimu. Kõik kulgeb rahulikult. Big Grin
Vasta

(02-07-2017, 16:30 PM)samodelkin Kirjutas:  Ringlemist edasijõudnutele...

See on tore ja toimiv.  kunagi öeldi, et pole ime , et jumal nad saare peale elama saatis...   Smile

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(02-07-2017, 16:30 PM)samodelkin Kirjutas:  Ringlemist edasijõudnutele...
...
Nujah, jooned maas, foorid, märgid, kultuur...
Konnasööjatel on kah üks ringristmik ...
Ainult tosin sisenevat haru, ei ühtegi joont, foori, märki ega muid segavaid asjaolusid. Ridade arvu määrab vajadus. Kehtib parema käe reegel: esimesena lähevad need, kes paremaga gaasi keeravad, siis liinibussid ja alles pärast suuremad ja väiksemad... Kõige hullem on see, et kõik mahaminevad teeotsad on krdi sarnased. Vali sealt see õige.

Esimene kord 12meetrisega oli jõulude ajal, siis kui prantslased julgesid veel väljas käia. Napp tunniga oligi ring peal.
On seda ringi hiljemgi triigitud, ilma ühegi kriimuta. Paar kuud sealmaal sõites, on lõpuks rolleri lenksu kõrgusel kraaps otsast lõpuni.
Üks klõps kah ringilt maha tulles.[Pilt: L5kLLFSbOlxjOCiAds-OHb0LTklxiqGHnqut-rVR...02-h676-no]

Tegelikult on see Viljandi mnt. ring igast asendist piisavalt lai, selgelt markeeritud ja viidatud. Proovisin 17meetrisega, mahtus ära ja jäi üle kah. 50-ga lihtsalt enam ringile ei söösteta.


Vasta

Erineva lahendusega ringteedest rääkides tooks välja veel ühe ringtee lahenduse mida kasutavad inglased. On tavaline kolme-, nelja-, või enama haruga ristmik kuhu keskele on maha joonistatud valge ring ja nende seaduste järgi on kohe tegu ristmikuga kus kehtivad ringristmiku reeglid ehk ringristmikuga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(30-06-2017, 18:44 PM)v6sa Kirjutas:  Tegelikult mind täitsa huvitaks mõni viimasel viisaastakul ehitatud ring, kuhu poolhaakega ei mahu ilma äärekividesse sõitmata manööverdama. Nii kogemusest, käiks proovimas.

Natuke rohkem kui viis aastat vana......Viljandi mk, Mustlas, see keskmine.Aga on ehitatud nõnda et saaks otse üle sõita.
Vasta

(02-07-2017, 13:26 PM)zazik Kirjutas:  
(01-07-2017, 21:34 PM)nootsii Kirjutas:  Täie pasaga kui soovid :  Ehk siis 130 kmh üle selle võid isegi ilma kokku põrkamata avariis süüdi jääda (tänase koolituse näite põhjal)

Ehk räägid lähemalt?
Kolmandas reas sõites ca 300kmh möödasõitu tehes ehmatas madallendur teise reas olnud noort ema ja see keeras auto teelt välja, autos olnud ema ja laps surnud. Mingit kokkupuudet ei olnud ainult õhu liikumine . Ning kohus ütles et üle 130kmh on juht kes nii kiiresti sõidab vastutav. Näiteid tõi "Polizeikommissar" Selle 130kmh kohta täitsa eraldi termin neil ja enamus tavalisetele autode pakutavad kindlustused pidid üle selle kõik juhi kraesse väänama.
Vasta

See "täitsa eraldi termin" on soovituslik (mittekohustuslik) kiirusepiirang, märkidega reguleerimata - Richtgeschwindigkeit
Otseselt märkidega piiramata lõikudel kehtib endiselt seadus, mis kõlab umbes nii, et juht võib sõita sellise kiirusega, et suudab vastavalt oma oskustele, auto suutlikusele ja ilmastikutingimistele hoida oma sõidukit kontrolli all - Any person driving a vehicle may only drive so fast that the car is under control. Speeds must be adapted to the road, traffic, visibility and weather conditions as well as the personal skills and characteristics of the vehicle and load.
Jah, kindlasti on sellest saksa autokoolides enne lubade väljastamist juttu ja nagu nüüd selgub, räägitakse sellest ka siinsetel mingitel koolitustel, millest mina ja nagu selgub, pole ma ainus, kui neil koolitustel mittekäijana polnud siiani midagi kuulnud.
Laias laastus aga pole keegi sellist tegevust otseselt ära veel keelanud, ei pea silmas filmimist(!) nii et...

... (ja kolm punkti jäävadki siia).
Vasta

(03-07-2017, 20:45 PM)nootsii Kirjutas:  Kolmandas reas sõites ca 300kmh möödasõitu tehes ehmatas madallendur teise reas olnud noort ema ja see keeras auto teelt välja, autos olnud ema ja laps surnud. Mingit kokkupuudet ei olnud ainult õhu liikumine . Ning kohus ütles et üle 130kmh on juht kes nii kiiresti sõidab vastutav. Näiteid tõi "Polizeikommissar" Selle 130kmh kohta täitsa eraldi termin neil ja enamus tavalisetele autode pakutavad kindlustused pidid üle selle kõik juhi kraesse väänama.

(04-07-2017, 00:38 AM)Janka Kirjutas:   juht võib sõita sellise kiirusega, et suudab vastavalt oma oskustele, auto suutlikusele ja ilmastikutingimistele hoida oma sõidukit kontrolli all - Any person driving a vehicle may only drive so fast that the car is under control. Speeds must be adapted to the road, traffic, visibility and weather conditions as well as the personal skills and characteristics of the vehicle and load.

Need kaks väidet on ju omavahel tugevas vastuolus. 
Üks ütleb selgelt, et juht peab suutma oma autot kontrolli all hoida ja vastutab iseenda tegevuse eest, Nootsii poolt välja toodud kohtukeissist järeldub justkui, et kihutav juht peab suutma vastutadada ka mingite teiste lumehelbekeste saamatuse eest.

Mul on tunne, et sellest Nootsii jutukesest on mingi oluline osa infot siin puudu. Mitte ei tahaks uskuda, et lihtsalt kiire möödasõidu eest kedagi süüdi mõisteti...
Vasta

Ma palun ka siia lisainfot sellise asja kohta. Olles ise Saksas sõitnud, siis mulle ei tundu antud juhtum loogiline. Näiteks kui mööda lennanud kodanik just pereema kaarikule järsult ette ei põiganud või labaselt oma rajalt välja ei vajunud. Mis muide, näikse sealmaal kaunikesti taunitav tegevus olema. Sain minagi kodanikelt rohelise uksega autost verbaalse noomituse, kui diagonaalis üle krusaparkimisjoonte lõikasin tanklas - nii ei olema ilus.

Kõrvalreas toimuva eest ei saa vastutada. Küll võib kindlustus nõuda regressi, kui menetluses selgub madallenduri tegevuse tuntav mõju juhtunud õnnetuse sündimisele. Täpselt samamoodi, nagu lubatud promilligagi...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: IIIFFFAR, Peeter2, rulli, 24 külali(st)ne