07-07-2017, 20:10 PM
Oskab keegi öelda ,nii kahe sõnaga ,mis põhimõttel see käivitmine käib.Mingi tavaline starter ei peaks sellele valule vastu.Kas ehk hooratas mootoriks tehtud
.Vanakooli automehaanikud jäid igatahes vastuse võlgu.


(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
(07-07-2017, 23:54 PM)lauren Kirjutas:(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
Omasin 1.6 karburaatormootoriga sierrat. Palaval suveilmal hakkasin tollega poodi minema ning ajasin ta aiataha, imestusest vajus suu maani kui 5 minutipärast võtit süüteasendisse keerates pill käima läks, tükkaega mõtlesin, et starter ei teinud plõksugi aga käib
(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu.
(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas:(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu.
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas:impreza.(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas:(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu.
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas: Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...